313. forduló, 315. forduló, Boldfellow, a lovag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 10. 12h:09'
EZ A 804. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD
805. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX

BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Oroszlánszívvel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Aranyszem átadott neked a 1. napon 15 TU-t.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-46 életerő.) Megvilágosodva ébredsz fel álmodból: soha nem gondoltad volna korábban, hogy a vér iható... Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bunthar bőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+175 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+76 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku légiós nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával megcsapod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 573.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 573.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 568.]

* 3. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy vasszervezet varázs hatalmát. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [1 pontot használtál fel, van még 567.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 546.]
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 542.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 537.]

* 5. KP: elmormolod a 86. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 537.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 532.]
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+162 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 530.]

v 59 elmormolod az 59. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 525.]

bb 71 164 999 beraksz a bankba a 71. tárgyat (164 darabot)
Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

kb 1113 1137 152 kiveszel a bankból az 1113. tárgyat (1137 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 9 varkaudar csontot. Kiveszel a bank széfjéből 3 varkaudar pálinkát. Kiveszel a bank széfjéből 6 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csillezsályalevelet Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 520.]

hh 1253 1534 használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 514.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő fejét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő nyakát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a quwarg királynő jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1428 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 aranytűt. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 473.]

kf 820 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

a 271 3588 1 átadod a 271. tárgyat a 3588. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szürke bőrkesztyűt Frank Onestein részére. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

aa 101 331 1107 átadod a 101. tárgyat a 331. tárgyat az 1107. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 17 tintát Frank Onestein részére. Ok, sikeresen átadtál 1 mutáns csontot Frank Onestein részére. Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar látógömböt Frank Onestein részére. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

aa 1137 1113 94 átadod az 1137. tárgyat az 1113. tárgyat a 94. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 4 varkaudar pálinkát Frank Onestein részére. Ok, sikeresen átadtál 13 varkaudar csontot Frank Onestein részére. Ok, sikeresen átadtál 1 bronzhegyű nyilat Frank Onestein részére. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

aa 266 291 199 átadod a 266. tárgyat a 291. tárgyat a 199. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 kvazár sisakot Frank Onestein részére. Ok, sikeresen átadtál 2 bíbor erőövet Frank Onestein részére. Ok, sikeresen átadtál 3 karbin plazmát Frank Onestein részére. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

a 152 5439 8 átadod a 152. tárgyat az 5439. kalandozónak (8 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 8 vasércet Caramon részére. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

aa 153 átadod a 153. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 7 pirkitet Caramon részére. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[137,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(Bea Melindre5198) " Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely # formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
[12 pontot használtál fel, van még 461.]

dd 29 eldobod a 29. tárgyat
Elhajítasz 24 smirglilevelet. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(137,46) az 57. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720)

[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Találsz egy vaskohót. Észreveszel egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 451.]

be 709 138 19 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy kitartó ló [Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett!] varázslat! Most ébredsz rá, hogy milyen kétes küllemű, gonosz alakokkal dolgoztattál az imént. Ráadásul az Isteni Paktum szentsége és ezek az Ördögi Körön belül folyó mocskos rituálék... Meggondolatlan dolog volt az épületbe lépni! (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 446.]

m 2 7 6 mozogsz keletre, északnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[137,46] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy varkaudar felderítő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő fejét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a varkaudar felderítő bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1769 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(Bea Melindre5198) " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Látsz egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög # előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.

(Továbbmész...) [136,45] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy nukleáris cickány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány farkát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 881 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Scipio lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [135,45] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Nano Pallanthoff orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vörös rakolits közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 8 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits farkát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vörös rakolits testét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+120 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 426.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(135,45) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), vörös rakolits (#356)
(136,45) nukleáris cickány (#155), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(137,46) az 57. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), varkaudar felderítő (#7133)

[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 416.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar mágus

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 5 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus nyakát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar mágus

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 4 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vörös rakolits

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 64 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a vörös rakolits testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 35 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar mágus

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 30 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar mágus testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 300 aranyat. [45 pontot használtál fel, van még 371.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[135,45] A vidék sivatagosra vált. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vörös rakolits. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits kitines vázát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vörös rakolits testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Nano Pallanthoff előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Tiszteletet látsz megcsillanni a szemében, amikor a kitűzőre téved a pillantása. Természetesen ingyen bemehetsz.
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... Az intelligenciapróba következik. Egy kis gnóm teszi fel neked a kérdést, két általa megnevezett szörny közül melyiktől kell jobban tartani. Ennél könnyebbet nem is kérdezhetett volna, kapásból mondod a választ! Most az ügyességedet teszik próbára. Három labdát adnak a kezedbe, hogy tarts egy bemutatót zsonglőrködésből. Nem egy könnyű feladat. Bizonytalan mozdulatokkal kezded el a labdákat dobálni, időnként csak egy hajszálon múlik, hogy nem a földre érkeznek kitárt tenyered helyett. A homokóra - ami az idő leteltét jelzi - azonban kegyes hozzád, hamar leperegnek a próba végét jelző homokszemek... Egy söröskorsót és egy darab követ tolnak eléd. Feldobod a követ, és amíg az vissza nem esik a földre, gyomrodba kell öntened a korsó tartalmát. A korsó azonban nagy, a benne lévő sör pedig túl sok. Inged ujjába törlöd habzó szádat, majd lepillantasz a földön heverő nyugodt kőre. Már túl régóta ott van. Vesztettél. 851 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. A sötét folyosón megtett pár lépés után lábad a talajba süpped. A következő lépések tovább rontják helyzetedet: már derékig állsz az irtózatos bűzt árasztó fekete sárban. Körülötted buborékok törnek a felszínre. Minden energiád latba vetve, evickélve küzdöd magad előre. Mielőtt erőtartalékaid végleg elfogynának, talpad újra szilárd talajra lel, és hamarosan magad mögött hagyod az ingoványos területet. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (231 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy a kísértetvarázsló agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad. - Nem ér annyit ez a próba, hogy itt hagyjam a fogam - fut át a gondolat fejedben, majd megszületését tett követi, hátat fordítasz ellenfelednek, és futásnak eredsz visszafelé a folyosón. Távoztodban még egyszer visszanézel a kastély épületére, de arra gondolva, vajon mi várhatott rád a próbák végeztével, csak elkeseredsz. Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+334 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [134,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Találsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Andezit Tódor előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tormikus egér. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a tormikus egér jobb oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A tormikus egér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [133,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bunthar. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar fejét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 27 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A bunthar rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bunthar szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bunthar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy érző szívű dromedár. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 335.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[132,45] Füves síkságra érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ki-Nyú Vacc, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy oltárt. Délre nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy régészeti lelőhely van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [131,46] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gárdista. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a ryuku gárdista nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a ryuku gárdista, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. egy fekete csuhát viselő alakkal. Borzongató szellő lengi körül... Mentális auráját felismered, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Eszel valamit. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 323.]

kb 71 164 999 kiveszel a bankból a 71. tárgyat (164 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(131,46) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), ryuku gárdista (#360), Bunkó's Big Ben (1604. kalandozó)
(132,45) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba, nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(133,44) buntharok (#396), művészi porolit (#720), érző szívű dromedár (#753)
(134,44) phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), tormikus egér (#218)
(135,45) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), vörös rakolits (#356)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 ezüsthegyű nyilat 8 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért, 1 vasvértet 60 aranyért, 1 bordacsontot 2 aranyért, 4 ugh mérget 8 aranyért.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 313.]

ee 172 eladod a 172. tárgyat
Eladtál 1 téfea-agyat. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 313.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[131,46] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[5 pontot használtál fel, van még 308.]

ek 503 102 101 t. energia kisütése: 503 102 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(131,46) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), ryuku gárdista (#360), Bunkó's Big Ben (1604. kalandozó)

[102,101] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Észreveszel egy varkaudar falut. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Chinivel. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy mocsárivérc trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy törpemammut. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar jön feléd.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy orgyilkos tőr, egy bakkura csizma, egy szöges páncél és egy mérg. ubuk tüske. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar támad rád.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök bal középső lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar behemót védelmezi a vadászterületét.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1489 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő, egy trófea nyaklánc, egy vas dobónyíl, egy ametiszt medál, 2 ezüst gyűrű, egy aranytű, egy rejtőköpeny és egy sámán gyógykenőcs. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 258.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

h 1602 135 5 használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 5 gyöngymangó beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 10 kaktusztüskét találsz. [kaktusztüske ->eldobod] [3 pontot használtál fel, van még 255.]

ef 35 512 energia fejlesztése 35
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-24 TU.] [168 pontot használtál fel, van még 87.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 84.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 84.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 csillezsályalevelet. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 18, 22.
Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 84 pontod maradt, ebből a következő körre 84 pontot vihetsz át. Kapsz még 455 pontot. A következő körben tehát 539 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia püspöke vagy. Papi hited: 219. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 314. fordulód.

Erő: 30 (41) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 35 (52) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 (26) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 25/26 év
Egészség: 20 Életpont: 462/432 Jellem: jó (657) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (38) Varázspont: 733/358 Pénz: 59180 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 213/4 EFejl: 30
Eddig összesen 2645 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15139 TP-t kaptál. Jelenleg 1803724 TP-d van. A következő szinthez még 196276 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Rodrig, acélkolosszus. A 305. fordulódban 107781 arany került a bankszámládra. 107781 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/17 szúrófegyverek: 3/22 vágófegyverek: 3/96
ütőfegyverek: 30/68 (+2%) lőfegyverek: 26/66 (+5%) dobófegyverek: 2/25

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/73 2. nyomkövetés: 78/33 (+37%) 3. lopás: 1/37
4. mászás: 13/51 5. csapdakészítés: 19/96 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/92
7. gyógyítás: 51/40 8. titkosírás: 3/19 9. felderítés: 26/69 (+5%)
10. szörnyidomítás: 6/69 11. teológia: 32/85 (+12%) 12. taumaturgia: 28/17 (+14%)
13. szerencsejáték: 2/28 14. versengés: 13/68 (+16%) 15. zene: 18/76
16. szörnyismeret: 30/6 (+34%) 17. pszi: 23/76 (+15%) 18. zárnyitás: 3/78
19. vadászat: 21/92 20. vitalitás: 1/30 21. bányászat: 31/5
22. csapatmunka: 5/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 25 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
ősi szellem (#422), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agybénítás (#114), agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> varkaudar hadúr (#270) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) energiafolyam (#136) >> autentikus vámpír (#154)
energiafolyam (#136) >> ősi szellem (#422) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> Donna d'Raon (#2000)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 1)
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában .

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
famulus (185)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
belső tűz (310)
isteni kacaj (322)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 119 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 187 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2166.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bíbor erőöv (#291) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 ezüsthegyű nyíl (#323)
5 gyöngymangó (#135) 5 isteni könnycsepp (#260) 11 kaja (#2)
3 karbin plazma (#199) 1 kvazár sisak (#266) 1 mutáns csont (#331)
5 pirkit (#153) 1 rézpáncél (#71) 1 rókafarok (#124)
8 sallank nyíl (#129) 24 smirglilevél (#29) 3 szent jogar (#150)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 téfea-agy (#172) 17 tinta (#101)
1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar látógömb (#1107) 1 varkaudar pálinka (#1137)
2 vasérc (#152) 1 vasvért (#164) 23 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
364 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 2 aranytű (#272)
1 bakkura csizma (#96) 2 bunthar bőr (#733) 1 csillezsályalevél (#1253)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 pszi kő (#248) 3 rakolits por (#669) 1 rejtőköpeny (#277)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szöges páncél (#65) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 vas dobónyíl (#189)


Üzenet küldése a karakternek