Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. dec. 28. 13h:20' EZ A 775. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD 776. játékheted kezdete: jan. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat a 841. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 11. varázslatot a 26. varázslatot a 364. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 127. varázslatot a 86. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg királynő torát. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2445 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 247 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (56 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A kisebb quwarg isten most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (143,61)-> 60 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP], 26 arany, 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 22283 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 992, sebződés: 380, gyógyulás: 165, összesen: -215 ÉP}
* 8. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 363. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 213. varázslatot a 220. varázslatot |
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
tps 800 | TVP spórolása: 673 pontért |
tpf 600 | TVP elővétele: 600 pontért |
im | imádkozol |
tpf 200 | TVP elővétele: 200 pontért |
hu 74 564 279 | hulladék: 74 564 279 |
hu 565 92 525 | hulladék: 565 92 525 |
hu 503 122 390 | hulladék: 503 122 390 |
hu 214 99 213 | hulladék: 214 99 213 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
fv 74 10 74 | felveszed a 74. tárgyat (10 darabot) 74 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a varkaudar katona fejét. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a varkaudar katona bal lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Cápafoggal néhányszor megkarcolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1486, sebződés: 321, gyógyulás: 304, összesen: -17 ÉP}
be 705 3 1 | bemész a 705. épületbe |
bb 691 692 693 | beraksz a bankba a 691. tárgyat (692 darabot) |
fa 383 4553 9 | feladod a 383. tárgyat a 4553. kalandozónak (9 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
v 198 188 112 | elmormolod a 198. varázslatot |
[188,112] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy.
be 193 | bemész a 193. titkos labirintusba |
lm 900 7 905 | mozogsz 900 7 905 |
lm 8 9 900 | mozogsz 8 9 900 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a csontgólem testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem fejét. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {KCC:} Cápafoggal megdöfködöd a csontgólem bal lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem gigászi testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Cápafoggal megkarcolod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A csontgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7527 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 255, gyógyulás: 182, összesen: -73 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a csontgólem testét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a csontgólem nyakát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A csontgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7775 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 280, gyógyulás: 188, összesen: -92 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem vaskos lábát. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a csontgólem jobb oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem vaskos lábát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7898 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Kinyered a manakristály energiáját. (+1898 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 276, gyógyulás: 194, összesen: -82 ÉP}
lm 10 14 905 | mozogsz 10 14 905 |
lm 15 900 25 | mozogsz 15 900 25 |
lm 905 26 900 | mozogsz 905 26 900 |
lm 20 905 21 | mozogsz 20 905 21 |
lm 900 39 39 | mozogsz 900 39 39 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 96 186 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,107] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen keletre 21, északra 36 mérföldre. "
kt 590 6 | elkészíted az 590. tárgyat (6 darabot) |
be 623 30 7 | bemész a 623. épületbe |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 168. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 6 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 6 pontért |
VADÁSZAT (209. VARÁZSLAT) A hozzád hasonló, iszonyatos hatalmú kalandozó fejlődéséhez megfelelő számú kihívással is kell szembenéznie. Ebben segít a vadászat. Mint tudjuk, minden egyes mezőn tömegével nyüzsögnek a szörnyek, csak nem biztos, hogy találkozol velük. A vadászat viszont mindig elvezet egy szörnyhöz: tehát a varázslat eredményeképpen minden egyes lépésnél biztosan fogsz szörnnyel találkozni! A vadászat anyagi komponense egy nyílvessző, elmondása 40 varázspontot igényel. És sajnos van egy hátránya is: a koncentrált nekromancia (ilyen a csatamezőkön található) kioltja! Ha tehát kikutatsz egy csatamezőt (ha csak rálépsz, akkor nem) akkor a vadászat megszűnik, és a kör hátralevő részében már nem is tudod elmondani, a rád tapadó nekromantikus lepedék miatt. |
CSONTGÓLEM (392. SZÖRNY) Vedd egy ongóliant csontvázát, keményítsd azt adamantitkeményre, lehelj bele életet és lásd el valamennyi tudattal - persze ne többel, minthogy képes legyen parancsaidat teljesíteni. Ha ongóliant tetem nem áll rendelkezésre, elég, ha csak egy tyrexét, vagy végszükség esetén egy raptorét használod fel. Az eredményt itt látod magad előtt. Egy csontból felépült kolosszus, amiben a mágia igen kis mértékben tesz kárt - és akinek mázsányi ütésit csak a legjobb páncélok képesek gyengíteni kicsit. A hitványabbak nemhogy nem védenek meg, de könnyen szilánkokra is zúzódhatnak ütése nyomán. Ez az ellenfél az egyik legnagyobb hatalmú, mellyel a Kárpiton innen találkozhatsz - a legendák szerint Raia angyalainak egyik feladata irtaniuk eme halandók által szinte legyőzhetetlen bestiát. |
Erő: | 49 (57) | Szint: | 38 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 37 (61) | Támadás: | 63 (66) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 29 (33) | Védekezés: | 82 (89) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/50 év |
Egészség: | 30 (40) | Életpont: | 955/921 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 35 (72) | Varázspont: | 2025/1804 | Pénz: | 5117 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 363/197 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/60 | ökölvívás: | 21/4 | szúrófegyverek: | 41/12 (+2%) |
vágófegyverek: | 1/90 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | 18/96 |
dobófegyverek: | 34/35 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/15 | 2. nyomkövetés: | 60/52 | 3. mászás: | 20/48 |
4. csapdakészítés: | 20/62 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 21/74 (+42%) | 6. gyógyítás: | 62/50 |
7. titkosírás: | 2/35 | 8. felderítés: | 25/70 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
10. teológia: | 102/23 (+22%) | 11. taumaturgia: | 103/98 (+48%) | 12. szerencsejáték: | 5/20 |
13. versengés: | 14/40 | 14. harcművészetek: | 19/1 | 15. zene: | 14/82 |
16. szörnyismeret: | 21/38 | 17. pszi: | *32/100 | 18. zárnyitás: | 26/1 (+7%) |
19. vadászat: | 20/49 | 20. vitalitás: | 1/33 | 21. bányászat: | 26/59 (+12%) |
22. úszás: | 15/24 | 23. főzés: | 13/26 | 24. csapatmunka: | 2/24 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
noth szellem (#250) (csak egyszer), manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), csataremák (#694), ryuku gólem (#394), aranyfecske (#283), sötét ölész (#314), halálelementál (#279) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +50 vp 25 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) |
Pörhemór köre (#205) (95,41,4) | hadiszerencse III (#59) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) |
tűzmágia (#157) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) | tolvajvér (#364) |
erőpajzs III (#127) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) | Morgan rúnája (#363) |
hatalomvarázs (#220) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 39, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nőstény varkaudar (#689) | háló (#186) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tűzgolyó (#155) | >> | taalru (#249) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
gömbvillám (#176) | >> | varkaudar katona (#691) | tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | |
tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
tűzgolyó (#155) | >> | woorgard (#231) | háló (#186) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | tűzgolyó (#155) | >> | csataremák (#694) | |
tűzgolyó (#155) | >> | vark. kardtáncos (#693) | tűzgolyó (#155) | >> | Quwaxotix (#961) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét ölész (#314) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt hadúr (#371) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzgolyó (#155) | >> | ryuku gólem (#394) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 39, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
életpajzs (#142) | >> | sötét ölész (#314) | életpajzs (#142) | >> | Quwaxotix (#961) | |
életpajzs (#142) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | fürgülés (#92) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) A gonosz elleni harcunk állandó. Csekélyke hozzájárulás lenne, ha megsemmisítenél egy ében halálhajcsárt. |
3.) Az élet papjától idegen a holttestek között való kutakodás. IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
HŐSTETTEID |
2010 II. félévének Vlagyimir díjas cirkuszi versenyzje vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 53 TU. szükséges még: 17 TU. kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 797 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amul kulcs (#565) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dalebg.kristályvért (#564) | |||
6 | dentor bőr (#551) | 1 | dözmöng szív (#122) | 6 | ében toboz (#578) | |||
25 | fekete gyöngy (#99) | 6 | gyógykenőcs (#313) | 8 | halcsont (#390) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 5 | kötél (#92) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | |||
1 | manakristály (#500) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa töltő (#525) | |||
9 | moa üveggömb (#383) | 1 | Morgan pálcája (#503) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | ragasztó (#83) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku köpeny (#693) | |||
1 | ryuku nadrág (#691) | 10 | sáfránypor (#211) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | 2 | varázskő (#305) | |||
4 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1263 | arany (#50) | 10 | csontkulcs (#74) | 6 | dentor szüttyő (#590) | |||
9 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 4 | nyílvessző (#108) | |||
3 | pirkit (#153) | 26 | víz (#27) |