Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 13. 10h:00' EZ A 474. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD 475. játékheted kezdete: márc. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1101. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | energia fejlesztése 7 |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 11. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | alakváltás 13 |
kpk 7 | kezd. parancs kivétele: 7 |
vv 227 135 70 | elmormolod a 227. varázslatot a 135. varázslatot a 70. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
h 341 65 1 | használod a 341. tárgyat |
kf 138 | kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat |
kre 232 122 6 | kreálsz a 232. tárggyal a 122. tárgyat (6 darabot) |
be 502 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó bal oldalát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló, egy arany és egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz lord rozsdás páncélját. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 5 7 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [205,61] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor bal szárnyát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az aurapollátor fejét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az aurapollátor frötymögő kérgét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel többször eltalálod a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a ryuku gólem mellkasát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a ryuku gólem testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a ryuku gólem bal oldalát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 151, gyógyulás: 0, összesen: -151 ÉP}
(Továbbmész...) [204,60] A sík vidéket bozótos váltja fel. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Találsz egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy rát-fát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a smaragdgólem jobb oldalát. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Bronz taiderrel jól megszúrod a smaragdgólem testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Agyartőrrel megkarcolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Hatalmas mancsaival a smaragdgólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 86 életpontot vesztettél. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 290, gyógyulás: 0, összesen: -290 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[196,61] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a pszi őselementál testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [196,59] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Továbbmész...) [197,58] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a quwarg nagymester bal középső lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Bronz taiderrel megdöföd a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
a 1221 2129 6 | átadod az 1221. tárgyat a 2129. kalandozónak (6 darabot) |
m 3 1 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [199,58] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
(Továbbmész...) [200,57] Dombos terepre érkeztél.
m 1 | mozogsz északkeletre |
Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a téfea magoflux testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Agyartőrrel teljesen átdöföd a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg felderítő nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Erő: | 40 (45) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 38 (43) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 29 (35) | Védekezés: | 73 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/40 év |
Egészség: | 27 (35) | Életpont: | 392/291 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 38 (48) | Varázspont: | 882/5 | Pénz: | 166 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 15/5 | Pszi pont: | 173/6 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 108 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 30 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 27 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronz taider (#641) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14 | 2. nyomkövetés: | 85 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 16 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 4 |
7. gyógyítás: | 105 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 30 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 43 | 12. taumaturgia: | 66 |
13. szerencsejáték: | 9 | 14. versengés: | 15 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 17 | 17. pszi: | 26 | 18. vadászat: | 6 |
19. bányászat: | 33 | 20. úszás: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | az elme fölénye (#116) | mentális pajzs (#72) | villámmágia (#227) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
6 | ilkin érc (#232) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany (#50) | 1 | bíbor erőöv (#291) | 6 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 6 | gyenge méreg (#26) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 6 | kaja (#2) | 1 | kavadu iszák (#25) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | remák szív (#264) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |