313. forduló, 315. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 8. 9h:53'
EZ A 315. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD
316. játékheted kezdete: dec. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,62] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 20 sáfránypor (eladási ár: 1200 arany, ebből a kezelési költség: 96 arany), 1 krapixlon fürdőruha (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 15 sáfránypor (eladási ár: 1201 arany, ebből a kezelési költség: 96 arany) ellenértékét.
A táborozás 1. napján összeakadsz Storm Masterrel. Fairlight félisten hatalmú személyes tanácsadója. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy Fairlight övét, egy mihlanil medált, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy Thargodan raktfőnök trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Lát téged! Vajon hogyan? Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz Alor Moával. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Harmarghal trófea és egy bo'adhun lidérc trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted. A 2. napon összeakadsz Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy szerencsetalizmánt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy ősquwarg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Fairlight botját, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre.
Áfonya, amikor összefutottatok, adott neked 3 bumerángot, egy vas dobónyilat [vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 7 arany, -2 ÉP], 2 mérg. vas dobónyilat és 6 tolmokov-koktélt. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak a holmid mellett! Az is nyilvánvaló, hogy férfi nyomok. A földön találsz egy copfos fekete hajszálat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 rájabőrt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+158 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 652.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 652.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 650.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 648.]
Szupersebesen mormolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 646.]
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 644.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 642.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 640.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 640.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 640.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 640.]

bpb bef. parancs berakása:

hh 522 147 449 használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 639.]
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 635.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 635.]
[A parancs tárolásra került.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 9 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 405 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 633.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku ostromteknős.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval jól megszúrod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával meghorzsolod a ryuku ostromteknős farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Patájával a ryuku ostromteknős kissé megtaszít. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 603.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[143,61] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Tisztítótűz, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Temető, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 3 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 3 Tisztítótűz, 1 Temető, 1 Piromenyét. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 1 Illúziópalota, 1 Orzag bilincse, 1 Tisztítótűz, 1 Ellenvarázslat, 1 Illúziósárkány. Nyertél. 2. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Szerencsejáték, 1 Tisztítótűz, 1 Aranyeső. Ez egy pár! Licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodó arckifejezésétől egyre inkább beindulsz, és addig emeled a tétet, míg ellenfeled mérgesen el nem dobja lapjait. Nyertél. 3. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Kaszabolósáska, 1 Orzag bilincse, 1 Illúziósárkány, 1 Déja vu. Ez egy pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 675 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 92 darab aranyérmét.
Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő megsebzett manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Baghar korbácsával néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Energia áramlik beléd (+7 vp). Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Baghar korbácsával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 8, gyógyulás: 137, összesen: +129 ÉP}

Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy részeg kalandozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó bal karját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). A földbe nyomódva 3 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [144,61] Folytatod sétádat a házak közt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy részeg kalandozó lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval eltalálod a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összefutsz Vay Deckerrel. Raia nagyhatalmú főpapja. Mellkasán az Emberevők tetoválását viseli. Egy cápabőr csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsetalizmánt, egy vassisakot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy magnetikus praglonc trófea, egy kamionoszaurusz trófea és egy ősquwarg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted.
[30 pontot használtál fel, van még 573.]

kb 642 626 1 kiveszel a bankból a 642. tárgyat (626 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 áldott követ. Kiveszel a bank széfjéből 1 sárkánytőrt. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 573.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[158,18] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy mákrózsa bokrot.

A földbe nyomódva 1 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni!

(Továbbmész...) [159,19] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy arató csattanat. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval teljesen átdöföd az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Baghar korbácsával megütöd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy éjkornis. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 45 életpontot vesztettél. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az éjkornis fekete testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Baghar korbácsával eltalálod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 79, gyógyulás: 37, összesen: -42 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 553.]

fl lopsz parancsok törlése
Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

t 1050 1 támadod az 1050. kalandozót
FT 1050 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

ftv 207 1050 felt. tám/véd. varázslat a 207. varázslatot az 1050. kalandozót
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

kf 626 2 kézbeveszed/felveszed a 626. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a Baghar korbácsát, majd a bal kezedbe veszed a sárkánytőrt. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

v 75 76 elmormolod a 75. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 548.]

v 181 185 29 elmormolod a 181. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(158,18) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(159,19) tavacska, oltár, arató csattanatok (#144), éjkornis (#228)

[185,29] Épületek tűnnek fel. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele.


Találkozol Pterois volitansszal. A lovagból áradó fény percekig elvakított, de ahogy visszatér látásod, mellvértjén egy szimbólumot fedezel fel: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia főpapja. Egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy jégelementál trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy pszi elementál lord trófea ékesíti. Jobb kezében egy lantot, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó! A gyűlölet kölcsönös - vad csatakiáltással támadtok egymásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Egy gyóntatás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt ellenfeled még megereszt gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod Pterois volitans testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéke átjárja a bal lábadat. (3 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 60, gyógyulás: 12, összesen: -48 ÉP}

Ezt a szerencsét. 1 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 538.]

m 1 3 4 mozogsz északkeletre, délkeletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[159,19] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [160,20] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Találsz egy kihívás tornyát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg királynő közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő bal vállát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [160,21] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Találsz egy kihívás tornyát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy noth szellem volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[45 pontot használtál fel, van még 493.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[161,22] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Nocsak, valaki itt elvesztett 1 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire!

(Továbbmész...) [160,23] Az erdőt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval eltalálod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 118 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (183,31)-> 18 arany, -2 ÉP] 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [159,24] Még mindig füves síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy kihívás tornyát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 448.]

t 1808 támadod az 1808. kalandozót
FT 1808 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

v 96 142 62 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(159,19) tavacska, oltár, arató csattanatok (#144), éjkornis (#228)
(159,24) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(160,20) kihívás tornya (#502), 31. jellempróba, quwarg királynők (#153)
(160,21) kihívás tornya (#502), noth szellem (#250)
(160,23) kristálypalota (#401), 40. jellempróba, ezoterikus mardelek (#184)
(161,22) bűbájlidérc (#761), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), kihívás tornya (#502), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

[142,62] Még mindig füves síkságon vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ravasack vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Találsz egy barátság szent tüzét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Tharr oltár van. Északra egy főutca van. Elteszed a látcsövet. Nocsak, valaki itt elvesztett 5 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Atrix-szal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy jégisten amulettet, egy Kabol gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy Strissha trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bo'adhun éjhozó trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi.
Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy szerencsetalizmánt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy ősquwarg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Fairlight botját, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Elmosolyodsz, majd vad csatakiáltással a másikra rohansz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 64 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod Fekete Köpeny testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Teli erőből ubuk dobónyílat dob Rád az ellenfeled. Feléd repül 1 ubuk dobónyíl. A lövedék becsapódik! Eltalálta a testedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod Fekete Köpeny testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod Fekete Köpeny jobb lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fairlight botjával Fekete Köpeny néhányszor megcsapja a jobb lábadat. (4 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Az árnyak védelmeznek (+21 ÉP). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 72 életpontot vesztettél. Sárkánytőrrel Fekete Köpeny többször eltalálja a jobb oldaladat. (4 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Az árnyak védelmeznek (+23 ÉP). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 374, gyógyulás: 104, összesen: -270 ÉP}


(láthatatlan észlelése:)
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű árnymanó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy roxati üvegszemet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy umbatari karkötőt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy bűbájlidérc trófea és egy ősdentor trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: gonosz, mint Te. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Shreud Sam. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz Alor Moával. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Harmarghal trófea és egy bo'adhun lidérc trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol egy rövid ezüsthajú, kék szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt és egy Urgod fétisét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Fegyverzetét egy zafír sárkány trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Lőfegyvere egy hajító csillag. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Tisztán érzed auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Xsaschelraise-Xinx. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 438.]

im 0 10 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy roguena.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Káoszkígyóval eltalálod a roguena jobb hátsó lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a roguena bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a roguena karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Véres nyál csordul ki a roguena száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerő.) [-13 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 403.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku ostromteknős.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős farkát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval többször eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megérinted a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 373.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku ostromteknős.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval jól megszurkálod a ryuku ostromteknős jobb vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megbököd a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a ryuku ostromteknős rúgása elől. A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 343.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kultúrmasztodon.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megérinted a kultúrmasztodon bal első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 48, gyógyulás: 163, összesen: +115 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 313.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezoterikus mardel.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel jobb oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval jól megszúrod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP] 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 283.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ryuku ostromteknős.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 15, gyógyulás: 16, összesen: +1 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 253.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezoterikus mardel.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel nyakát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Káoszkígyóval megdöföd az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 11, gyógyulás: 2, összesen: -9 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 223.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy roguena.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena bal első lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Káoszkígyóval jól megszúrod a roguena testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. 116 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöföd a roguena bal hátsó lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A roguena néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 20, gyógyulás: 120, összesen: +100 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 193.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy roguena.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval jól megszúrod a roguena testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel eltalálod a roguena bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A roguena csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 163.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy agyfröccsentő. (ld. enc.) Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-12885 TP] [30 pontot használtál fel, van még 133.]

szk 239 keresed a 239. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy Raia szent lovagját. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

* 1. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 133.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 130.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 130.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 125.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 17, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 125 pontod maradt, ebből a következő körre 125 pontot vihetsz át. Kapsz még 455 pontot. A következő körben tehát 580 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYFRÖCCSENTŐ (666. SZÖRNY)
Iszonyodva hátrálsz, ahogy ez a gyorsan terjedő, nyálkás matéria kibontakozik előtted. Mintha a levegőben láthatatlan kampók lennének, és azokba kapaszkodna, úgy nyújtózkodik előtted ki, a föld felett lebegve, óriásira nőve. Mindössze istenedhez imádkoztál... Hogy teremhetett itt ez az iszonyat?
- A túlbuzgóságnak is megvan a határa. Ha túl sokat zaklatod istenedet kéréseiddel, azzal már nem elhivatottságodat, hanem kapzsiságodat bizonyítod - a hang a fejedben dübörögve visszhangzik. Mi? Csak nem haragudott meg rád istened? Most nincs időd a gondolkodásra, védekezned kell ezzel szemben a megelevenedett borzalommal szemben!
Magától értetődő, hogy az agyfröccsentővel csakis akkor bocsátkozol harcba, ha külön FT-t adsz ki rá.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, hosszú hajú, borostyánszemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Chara-din korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 314. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 103 cm
IQ: 29 (37) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 29 (36) Védekezés: 68 Menekülés: 30 % Életkor: 30/43 év
Egészség: 28 (31) Életpont: 505/463 Jellem: gonosz (551) Tul. pont: 2
Szerencse: 39 (45) Varázspont: 649/331 Pénz: 3625 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 21/10 Pszi pont: 116/96 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 11
Eddig összesen 1819 szörnyet (16 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 11463 TP-t kaptál. Jelenleg 1566243 TP-d van. A következő szinthez még 133757 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Notermanthi, ősdentor. A 309. fordulódban 1924 arany került a bankszámládra. 1981 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/45 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 30/47 (+20%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: *21/100 (+2%) dobófegyverek: 27/94 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -21.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (22 -997.); hajító csillag (#939) (998 .); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/27 (+32%) 2. nyomkövetés: 56/23 (+13%) 3. lopás: 46/80
4. mászás: 9/7 5. csapdakészítés: 19/37 (+6%) 6. csapdaészlelés: 35/51
7. gyógyítás: 81/45 8. titkosírás: 5/31 9. felderítés: 22/95
10. szörnyidomítás: 9/64 11. teológia: 63/90 (+43%) 12. taumaturgia: 49/49 (+29%)
13. szerencsejáték: 4/75 (+11%) 14. versengés: 21/87 (+4%) 15. zene: 1/57
16. szörnyismeret: 26/31 17. pszi: 15/97 (+7%) 18. zárnyitás: 15/88
19. vadászat: 11/88 20. vitalitás: 1/20 21. bányászat: 15/99
22. úszás: 9/26 23. főzés: 10/12 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (a halál csókja (#187))
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
Vaspát (#1159), ősi szellem (#422) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), Pterois volitans (#1050)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás (#6) vámpirizáció (#1) jellemrejtés (#23)
láth. észlelése (#78) szemmelverés (#137) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tükörpajzs (#101), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) Chara-din lesújt (#223) >> nők (#999)
Chara-din lesújt (#223) >> férfiak (#998) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
Chara-din lesújt (#223) >> 25. szintű lényekre káosz szava (#207) >> Pterois volitans (#1050)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tűrhetetlen, hogy Leah papjai veled rivalizálnak! Semmisíts meg egy koponya szimbólumot, hogy hitüket gyengítsed.
2.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót.
3.) Különleges feladatom van a számodra: 3 agyagelementált kell megölnöd. (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 gyenge méreg (#26) 1 rókafarok (#124) 1 tudás gyöngye (#522)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
64 arany (#50) 10 áldott kő (#642) 2 fekete gyöngy (#99)
3 isteni könnycsepp (#260) 35 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
1 kötél (#92) 1 rájabőr (#404) 1 sárkánytőr (#626)
1 trikornis szarv (#198) 17 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(142,62) ryuku ostromteknős (#362), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), városépítkezés (#398), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), Atrix (1776. kalandozó), Fekete Köpeny (1808. kalandozó), Shreud Sam (2401. kalandozó), Alor Moa (4345. kalandozó), Xsaschelraise-Xinx (4787. kalandozó), roguena (#779), kultúrmasztodon (#227)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2005.12.07 15:12 Változások a számládon! 300 zseton átutalása a(z) 10330. számlára!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Felülvizsgálatot tartottunk azzal kapcsolatban, melyik kesztyűknek is kellene mágikus sebzést produkálnia, mivel a programban a hozzájuk beállított érték nem minden esetben működött. A következő kesztyűkkel öklözéskor mágikus támadást kapnak a harcművészek: adamantit kesztyű, mihlanil kesztyű, Huddens kesztyűje, tleikan kesztyű, Buqqe karma, faji kesztyűk, Urgol lángkesztyűje.

Üzenet küldése a karakternek