Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jan. 31. 12h:24' EZ A 367. JÁTÉKHETED, 313. FORDULÓD 368. játékheted kezdete: febr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat a 150. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 147. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat |
kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
kpb 9 | kezd. parancs berakása: 9 |
hh 1101 841 473 | használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat a 473. tárgyat |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
vv 63 279 165 | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 165. varázslatot |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
vv 86 168 147 | elmormolod a 86. varázslatot a 168. varázslatot a 147. varázslatot |
kpk 7 | kezd. parancs kivétele: 7 |
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 120 73 73 | elmormolod a 120. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
m 2 | mozogsz keletre |
vps 125 | VP spórolása: 125 |
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 2 100 100 | mozogsz 2 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál gránittestét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
lm 100 100 100 | mozogsz 100 100 100 |
vpf 125 | VP elővétele: 125 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
v 198 190 99 | elmormolod a 198. varázslatot |
[190,99] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy smaragdgólem.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a smaragdgólem jobb karját. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a smaragdgólem jobb lábát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 346 életpontot vesztettél. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a smaragdgólem testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 60 életpontot sebeztél. A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 99 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 807, sebződés: 726, gyógyulás: 0, összesen: -726 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír bal oldalát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a drakolich fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [190,101] A terep továbbra is ritka erdő. Felfedeztél egy korongfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy trikornis herceg. Ettől nincs semmi félnivalód. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.
(Továbbmész...) [190,102] Tovább barangolsz a fák között.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (50 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Démonölővel néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 20 ugh mérget.) 5029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (43 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 20 ugh mérget.) 4843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel kicsit megvagdalod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Démonölővel épp hogy megvágod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az ősquwarg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 5993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 209, gyógyulás: 0, összesen: -209 ÉP}
(Továbbmész...) [190,104] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A távolban sakálok üvöltenek. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Utad során felfedezel egy elpusztított amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított fekete lótuszt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Látsz egy elpusztított borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő ősquwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg fejét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Démonölővel néhányszor meglegyinted az ősquwarg óriási ízelt lábát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod az ősquwarg testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Az ősquwarg megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Démonölővel súrolod az ősquwarg jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod az ősquwarg fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 16 ugh mérget.) 5830 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 174, gyógyulás: 0, összesen: -174 ÉP}
(Továbbmész...) [190,105] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg nagymester. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel kicsit megvagdalod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester bal első lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Démonölővel épp hogy eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (55 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Démonölővel néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Démonölővel párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő bal hátsó lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 5020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre ugrasz. Démonölővel kissé megkarcolod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 42 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus jobb oldalát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és 7 spiritusz. 2916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
(Továbbmész...) [190,107] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított rát-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Látsz egy elpusztított gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg anyakirálynő került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (46 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő jobb oldalát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Démonölővel párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 20 ugh mérget.) 5040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 159, gyógyulás: 0, összesen: -159 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg őrparancsnok fejét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg őrparancsnok jobb oldalát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A quwarg őrparancsnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
(Továbbmész...) [190,108] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy vadász quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a vadász quwarg torát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Démonölővel néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (10 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Démonölővel néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 123 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a 4 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A 4 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2268 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester jobb oldalát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 57 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az éjkornis testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel néhányszor súrolod az éjkornis testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod az éjkornis testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az éjkornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
ef 30 502 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 20 |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 29 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért |
LABIRINTUS TELEPORT A labirintusokban levő teleportok már alapban igencsak zavarók lennének, de ha némelyik teleporter véletlenszerű, hogy hová küld, az már igazán pokoli. Különösen egy levelezős játékban, amikor a teljes fordulót előre tervezed. Másrészről viszont, vérbeli kalandozó lévén, nyilván nem szívesen mondanál le a teleportokkal teli labirintus térképezésének öröméről. Következzék tehát néhány stratégiai tanács, ami remélhetőleg sok szenvedést spórol meg. Először is, a véletlenszerű teleportok sem teljesen kiszámíthatatlanok, hanem mindig ugyanaz a 2-4 referenciapont közül kerül kiválasztásra, hová repülsz. Mivel sokszor nem tudod, hogy egy LM parancs után hol állsz, a hatékonyabb térképezés érdekében az LM paramétereként megadhatsz 100-at is, ilyenkor nem a 100-as referenciapontra próbálsz mozogni, hanem az eggyel nagyobb sorszámúra, mint ahol állsz. Például, ha a 10. ponton állsz, és kiadod az LM 100 parancsot, akkor a 11. referenciapontra próbálsz mozogni. Ez már csak azért is különösen hatékony, mert a teleporterek érkezőhelye szokott a legkisebb sorszámú lenni, így az LM 100 szinte mindig továbbmozgat. (Ha a legnagyobb sorszámú referenciaponton állsz, akkor az LM 100 a 2. pontra fog mozgatni.) A másik trükk a többszöri LM parancs használat. Tegyük fel, hogy a 2. ponton állsz. A 3. pont teleportere vagy visszavisz a 2. ponthoz, vagy továbbrepít a 4. pontra. Ekkor kiadsz egy LM 3 3 3 parancsot, így előbb-utóbb csak sikerül túljutni. A harmadik trükk, hogy ne a teljes fordulót a labirintusban töltsd: pl. a forduló végén menj be, lépj néhányat, és ha jó helyre jutottál, a következő forduló elején térképezhetsz tovább valamennyit. A másik megoldás, ha mindig forduló elején bemész a labirintusba, lépsz néhányat, majd a felszínre teleportálsz. No igen, a felszínre ugrás varázslat nélkül nem nagyon érdemes egy ilyen labirintusba merészkedni. Végezetül: néhány helyen el lehet sajátítani egy varázslatot, amely a véletlenszerű teleportáláskor automatikusan aktiválódik, és a véletlen választás helyett mindig a legoptimálisabb helyre repít... |
Erő: | 43 (49) | Szint: | 32 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 38 (46) | Támadás: | 48 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 39 (48) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 8/9 év |
Egészség: | 35 (41) | Életpont: | 646/244 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (60) | Varázspont: | 1610/0 | Pénz: | 2883 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 40/0 | Pszi pont: | 230/5 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 42 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/38 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 34/40 (+14%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 30/24 (+9%) |
dobófegyverek: | 1/52 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 365,64 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/1 (+77%) | 2. nyomkövetés: | 54/60 (+45%) | 3. mászás: | 10/19 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 23/93 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/59 (+18%) | 6. gyógyítás: | 53/88 |
7. titkosírás: | 4/90 | 8. felderítés: | 25/58 | 9. szörnyidomítás: | 8/81 |
10. teológia: | 70/47 (+4%) | 11. taumaturgia: | 129/37 (+10%) | 12. versengés: | 13/61 (+8%) |
13. harcművészetek: | 1/95 | 14. szkanderozás: | 1/66 | 15. zene: | 11/68 (+8%) |
16. szörnyismeret: | 7/74 | 17. pszi: | 31/32 (+24%) | 18. zárnyitás: | 1/97 |
19. vadászat: | 4/6 | 20. bányászat: | 23/56 (+11%) | 21. úszás: | 11/93 |
22. csapatmunka: | 2/55 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), átokmurgattyú (#225) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | esszenciavédelem (#165) |
mágikus ütés (#147) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 108, pontszámod: 1385. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 104 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 444 TU szükséges.) kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK közös ima (509) OK mentális felfrissülés (512) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 10 | ében nyílvessző (#848) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
12 | gyógykenőcs (#313) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
461 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 2 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | |||
11 | spiritusz (#170) | 1 | szent kehely (#257) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | varázskő (#305) |