312. forduló, 314. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 5. 15h:48'
EZ A 315. JÁTÉKHETED, 313. FORDULÓD
316. játékheted kezdete: dec. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

AUTHORICUS KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,62] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 krapixlon fürdőruhát (100 arany kikiáltási áron), 1 yeti mokasszint (500 arany kikiáltási áron), 15 sáfrányport (800 arany kikiáltási áron), 50 kaját (30 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján összeakadsz Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy szerencsetalizmánt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy ősquwarg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Fairlight botját, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Mentális auráját felismered, ő is gonosz. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz Frank Onesteinnel. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy törpe bakancsot, egy Urgod fétisét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezerszemű bestia trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy ekharion dárda. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz Nysferatuval. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Dornodon felszentelt papja. Egy cetbőr válltömést, egy denevér szimbólumot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy tükörpáncélt, egy Urgod fétisét, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Kitaszított trófea, egy Főmágus trófea és egy taalru trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az 1. napon találkozol Csillagpermettel. Ő Don Marquez felesége! Elenios bíborosa. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Kitaszított trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Familiárisa egy barátposzáta. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki szopókövet. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 1 szopókövet. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Az 1. napon összeakadsz egy kopasz, zöld szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Raia püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nap szimbólumot és egy örökkéval. rubinját visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Yar Afzal. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon ismét összeakadsz Csillagpermettel. Mentális auráját felismered, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki szopókövet. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 1 szopókövet. A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Az 1. napon összeakadsz Beren Peredhillel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drakolder gyűrűt, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy kreiton fókuszt, egy kyorg vállpántot, egy Natharion amulettet, egy Natharion karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Raia csataszoknyáját, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy káoszszellem trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy Zsebmester trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Jobb kezében egy bűvös lantot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított tűzfőnix. Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, ő is gonosz. A kalandozó különös érmet visel mellén. Ahogy közelebb hajolsz, elolvasod a feliratot: "Libertani fővadász-mester". Hmmm... Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, kék szemű troll nővel. Fekete a bőre. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy jégisten amulettet, egy Kabol gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy Strissha trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bo'adhun éjhozó trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Atrix. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Az 1. napon találkozol McSivaattal. Dornodon személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy díszes tunikát, egy ében talizmánt, egy életköves gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy Kabol gyűrűjét, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy örökkéval.gyémántját, egy rogalhal csuklópántot, egy sárhajító kesztyűt, egy torz fülkarikát, egy ulkor kötényt, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy Friedurgonoma trófea, egy királyi palotaőr trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Mentális auráját felismered, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 4. napon ismét összeakadsz Csillagpermettel. Tisztán érzed auráját: undorító fehér! Egy jó! Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki szopókövet. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 1 szopókövet. A kalandozó egy dalba kezd. Csodaszép! Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Csillagpermet, amikor összefutottatok, adott neked egy szopókövet, egy szopókövet és egy deus ex machinát. Lítia De Fandargo, amikor találkoztál vele, adott neked egy Augur varázskönyvét (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+520 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 636. hetének nyerőszámai: 26, 19, 18. 3 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy Raia szent lovagja nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 451.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 449.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 447.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 445.]
Gyorsvarázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 443.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 441.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 439.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 437.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 437.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

ek 116 50 187 t. energia kisütése: 116 50 187
A halál csókja varázslatot fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 6 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 405 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 435.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

tpf 50 TVP elővétele: 50 pontért
Nincs TVP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 435.]
[0 pontot használtál fel, van még 435.]

v 96 142 62 elmormolod a 96. varázslatot
De hiszen pont ezen a mezőn állsz! Nem csinálhatsz újabb teleportot, amíg az előző érvényben van! [0 pontot használtál fel, van még 435.]

kt 259 1 elkészíted a 259. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 szopókövet. Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 432.]

* 1. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy Chara-din monolitját. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 332.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 329.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az álommérgezés varázslatot! A fenébe! Kudarcot vallottál! A célpont álmát már megmérgezte valaki vagy valamilyen más okból nem sikerült a varázslat felrakása. [-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] Ezt a szerencsét. 3 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. [40 pontot használtál fel, van még 284.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.)

[40 pontot használtál fel, van még 244.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 204.]

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 2, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 454 pontot. A következő körben tehát 654 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AUGUR VARÁZSKÖNYVE (1097. TÁRGY)
Augur, a múlt méltó elismeréssel emlegetett varázslója volt. Elveszettnek hitt varázskönyvét kalandozók ezrei keresték, de nem került elő. A nagy érdeklődés a könyvben található sebezhetetlenné tevő varázslat leírásának volt köszönhető. Legalábbis a sok bárgyú kalandozó azt hitte, ez rejlik benne, de csak most derült ki: Augur legendás sérthetetlenségének titkát magával vitte a hullámsírba, amikor a másvilágra távozott. Valójában a könyvben az átkozott tárgyakkal való kísérletezés minden mozzanata, és eredménye szerepel. Persze a könyv kiolvasása nem elég ennek a tudásnak a teljes felölelésére, lapozgatása mégis segítségedre lehet: elég csak kiadnod a H 1097 parancsot, és a könyvben található varázsigék felolvasásával képes leszel elpusztítani egyet a birtokodban lévő szopókövek közül.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, hosszú hajú, borostyánszemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Chara-din nagyhatalmú főpapja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 313. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 103 cm
IQ: 29 (37) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 28 (35) Védekezés: 73 Menekülés: 30 % Életkor: 30/43 év
Egészség: 28 (31) Életpont: 505/530 Jellem: gonosz (547) Tul. pont: 2
Szerencse: 39 (1) Varázspont: 649/491 Pénz: 1253 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 21/7 Pszi pont: 116/96 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 11
Eddig összesen 1803 szörnyet és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 680 TP-t kaptál. Jelenleg 1554780 TP-d van. A következő szinthez még 145220 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Notermanthi, ősdentor. A 309. fordulódban 1924 arany került a bankszámládra. 1962 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/45 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 30/27
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 21/98 dobófegyverek: 27/87

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -21.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (22 -997.); hajító csillag (#939) (998 .); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/95 2. nyomkövetés: 56/10 3. lopás: 46/80
4. mászás: 9/7 5. csapdakészítés: 19/31 (+6%) 6. csapdaészlelés: 35/51
7. gyógyítás: 81/45 8. titkosírás: 5/31 9. felderítés: 22/95
10. szörnyidomítás: 9/64 11. teológia: 63/47 (+9%) 12. taumaturgia: 49/20 (+1%)
13. szerencsejáték: 4/64 14. versengés: 21/83 15. zene: 1/57
16. szörnyismeret: 26/31 (+18%) 17. pszi: 15/90 (+7%) 18. zárnyitás: 15/88
19. vadászat: 11/88 20. vitalitás: 1/20 21. bányászat: 15/99
22. úszás: 9/26 23. főzés: 10/2 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (a halál csókja (#187))
lopsz a trolloktól (5) fűszertartót (#210) (1x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (1x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (6x), a törpéktől (3) sáfrányport (#211), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (4x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (4x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (6x), az 1050. karaktertől (1050) kaját (#2) (2x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
Vaspát (#1159), ősi szellem (#422) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás (#6) vámpirizáció (#1) jellemrejtés (#23)
láth. észlelése (#78) szemmelverés (#137) láthatatlanság (#76) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tükörpajzs (#101), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) Chara-din lesújt (#223) >> nők (#999)
Chara-din lesújt (#223) >> férfiak (#998) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
Chara-din lesújt (#223) >> 25. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tűrhetetlen, hogy Leah papjai veled rivalizálnak! Semmisíts meg egy koponya szimbólumot, hogy hitüket gyengítsed.
2.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót.
3.) Különleges feladatom van a számodra: 3 agyagelementált kell megölnöd. (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)
1 ragasztó (#83) 1 rókafarok (#124) 1 sötét tekercs (#535)
11 víz (#27) 1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 szopókő (#259)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE



Üzenet küldése a karakternek