Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 7. 9h:07' EZ A 1123. JÁTÉKHETED, 312. FORDULÓD 1124. játékheted kezdete: júl. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5547 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont).
Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod az achát gólem jobb oldalát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.)
{GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az achát gólem pufók combját. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az achát gólem testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az achát gólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.)
{GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod az achát gólem testét. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az achát gólem pufók combját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az achát gólem mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A küzdelem reménytelen, inkább elszaladsz a csatából. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 1603, sebződés: 517, gyógyulás: 341, összesen: -176 ÉP}
Asuriel mormolni kezd. Létrejött egy fizikai pajzs körülötte. Asuriel védekezésképp villámgyorsan felhúz egy hhaar burka II varázst.
Larel Anorien elmormol egy tompítás varázslatot. Leon Silver I. gyorsan felrak egy hhaar burka varázslatot. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont).
Asuriel egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy őstűz varázslatot. 152 életpontot sebzett.Asuriel ellenfelére istenítélet varázslatot lő. 2445 életpontot sebzett. Larel Anorien egy Asylux csapdája varázslattal köszönti a másikat. Az ellenfél támadása csökkent. Leon Silver I. üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. [kvazárbehemót:] 20 életpontot sebzett. Az ellenfél védettsége csökkent. [Asuriel:] 10 életpontot vesztett. Társad védettsége csökkent. [Larel Anorien:] 11 életpontot vesztett. Társad védettsége csökkent. [Jóságos Kodó:] 20 életpontot vesztett. Társad védettsége csökkent. 20 életpontot vesztettél. (-25 védekezés.) Jóságos Kodó egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősjég varázslatot. 181 életpontot sebzett. Jóságos Kodó néhány elegáns kézmozdulata után már létre is jött egy jégoszlop. [kvazárbehemót:] 37 életpontot sebzett. [Asuriel:] Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. [Larel Anorien:] 21 életpontot vesztett. [Leon Silver I.:] 37 életpontot vesztett. Társad védettsége csökkent. 37 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot. [kvazárbehemót:] 19 életpontot sebeztél. [Asuriel:] 10 életpontot vesztett. [Larel Anorien:] 5 életpontot vesztett. [Leon Silver I.:] 9 életpontot vesztett. [Jóságos Kodó:] 9 életpontot vesztett. Gyógyulsz (+2 életpont).
Asuriel teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 9 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeivel perforálja a kvazárbehemót testét. (9 támadással 603 életpontot sebezve.) Larel Anorien szemöldöködet ráncolva koncentrál, hogy a tünde íjjal célba találjon. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Pár lövedéke átjárja a kvazárbehemót testét. (7 támadással 282 életpontot sebezve.)
Ent pásztorbottal Asuriel párszor keményen megüti a kvazárbehemót kvazár lábát. (9 támadással 1390 életpontot sebezve.) [kvazárbehemót:] Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. 31 életpontot sebzett. Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. [Larel Anorien:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 15 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Leon Silver I.:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 24 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Jóságos Kodó:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 29 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) 27 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Zarknod szemével Asuriel párszor megpöccinti a kvazárbehemót lábát. (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Asuriel távolról káoszcsapás varázslatot lő a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Asuriel egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jéghalál varázslatot. 22 életpontot sebzett. Ent pásztorbottal Larel Anorien párszor megpöccinti a kvazárbehemót kvazár lábát. (7 támadással 617 életpontot sebezve.) [kvazárbehemót:] Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. 12 életpontot sebzett.
[Asuriel:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 14 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Leon Silver I.:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 13 életpontot vesztett. [Jóságos Kodó:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 10 életpontot vesztett. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) 15 életpontot vesztettél. [kvazárbehemót:] Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. 13 életpontot sebzett. [Asuriel:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 15 életpontot vesztett. [Leon Silver I.:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 14 életpontot vesztett. [Jóságos Kodó:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 11 életpontot vesztett. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) 14 életpontot vesztettél. Din cséphadarójával Larel Anorien párszor megpöccinti a kvazárbehemót testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Larel Anorien egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jéghalál varázslatot. 29 életpontot sebzett. Ököllel Leon Silver I. néhányszor megcsapja a kvazárbehemót testét. (11 támadással 1254 életpontot sebezve.) [kvazárbehemót:] Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. 12 életpontot sebzett. [Asuriel:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 14 életpontot vesztett. [Larel Anorien:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 8 életpontot vesztett. [Jóságos Kodó:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 12 életpontot vesztett. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) 14 életpontot vesztettél. Möszehát pajzzsal Leon Silver I. kicsit megvagdalja a kvazárbehemót lábát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Leon Silver I. az ellenfélre lesújt egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A lény immúnis erre a varázslatra! Vámpírölővel Jóságos Kodó néhány helyen meghorzsolja a kvazárbehemót jobb vállát. (9 támadással 940 életpontot sebezve.) Jóságos Kodó egy nekromanta csókja varázslatot dob az ellenfélre. 39 életpontot sebzett. Társad gyógyult. [kvazárbehemót:] Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. 14 életpontot sebzett. [Asuriel:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 11 életpontot vesztett. [Larel Anorien:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 7 életpontot vesztett. [Leon Silver I.:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 13 életpontot vesztett. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) 10 életpontot vesztettél. Cápafoggal Jóságos Kodó néhányszor megkarcolja a kvazárbehemót lábát. (7 támadással 434 életpontot sebezve.) Jóságos Kodó néhány elegáns kézmozdulata után már létre is jött egy méregfelhő III. [kvazárbehemót:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Asuriel:] Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. [Larel Anorien:] A lény immúnis erre a varázslatra! [Leon Silver I.:] A lény immúnis erre a varázslatra! A lény immúnis erre a varázslatra!
Jóságos Kodó mélyen koncentrálva megidéz egy jéghalál varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 36 életpontot sebzett. {GYD:} Fókuszpengével kissé megkarcolgatod a kvazárbehemót kvazár lábát. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! [kvazárbehemót:] Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 13 életpontot sebeztél. [Asuriel:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 11 életpontot vesztett. [Larel Anorien:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 7 életpontot vesztett. [Leon Silver I.:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 12 életpontot vesztett. [Jóságos Kodó:] (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 12 életpontot vesztett. {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kvazárbehemót testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a kvazárbehemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Larel Anorient terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 137, gyógyulás: 91, összesen: -46 ÉP, összes sebzés: 10068, összes sebződés: 571}
* 1. KP: vv 71 72 69 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 69. varázslatot |
* 2. KP: vv 182 188 0 | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: vv 12 26 13 | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 4. KP: vv 86 165 178 | elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: v 1 30 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 6. KP: v 6 30 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 7. KP: hh 2306 1133 1534 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr jobb oldalát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
hh 449 1554 1660 | használod a 449. tárgyat az 1554. tárgyat az 1660. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 202 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a gothag döglidérc testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 417 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a gothag döglidérc testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 15 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1333, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a jégtörő testét. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a jégtörő bal oldalát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A jégtörő nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Nyelvével a jégtörő eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bányászcsákány felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a jégtörő testét. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a jégtörő kitinpáncélját. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A jégtörő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A jégtörő nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A jégtörő nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ellenfeled regenerálódik!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1438, sebződés: 462, gyógyulás: 371, összesen: -91 ÉP}
flh 35 1921 | felt. lőfegyver haszn. 35 az 1921. tárggyal |
kf 1568 187 | kézbeveszed/felveszed az 1568. tárgyat a 187. tárggyal |
kt 312 3 | elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot) |
kt 69 3 | elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ek 40 12 | t. energia kisütése: 40 12 |
v 198 235 50 | elmormolod a 198. varázslatot |
189 | 190 | 191 | |
29 | |
|
|
30 | |
|
|
31 | |
|
|
[235,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. (ld. enc.) Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
usz 50 | úszol 50 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 kaját. 119 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb testét. (8 támadással 227 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb testét. (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a chaktra vadászeb. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A chaktra vadászeb összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 609 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1354, sebződés: 666, gyógyulás: 324, összesen: -342 ÉP}
(Továbbmész...) [233,52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő púpos zsokarg nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) {támadása: 50.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg szőrös púpját. (8 támadással 232 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a púpos zsokarg jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a púpos zsokarg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a púpos zsokarg. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A púpos zsokarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 999 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 127, gyógyulás: 132, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [232,53] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Baalgarmon szolgája. (ld. enc.) {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Baalgarmon szolgája bal vállát. (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Baalgarmon szolgája testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 6 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A lény idődet lopja (-11 TVP). A Baalgarmon szolgája a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Baalgarmon szolgája testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Baalgarmon szolgája testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A lény idődet lopja (-12 TVP). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1210, sebződés: 610, gyógyulás: 362, összesen: -248 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (8 támadással 234 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a chaktra vadászeb jobb első lábát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb beleharap a kezedbe. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a chaktra vadászeb jobb első lábát. (5 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a chaktra vadászeb bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a chaktra vadászeb. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Előremozdulva, a chaktra vadászeb kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A chaktra vadászeb szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 708 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1421, sebződés: 638, gyógyulás: 330, összesen: -308 ÉP}
(Továbbmész...) [230,55] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy natharion gólem. (ld. enc.) {max. életpontja: 1390-1539.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Ez mellément. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a natharion gólem testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a natharion gólem testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 301 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a natharion gólem sziklakemény testét. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a natharion gólem sziklakemény testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hatalmas mancsaival a natharion gólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1354, sebződés: 586, gyógyulás: 355, összesen: -231 ÉP}
(Továbbmész...) [229,55] Még mindig bozótos. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy natharion gólem. {támadása: 53.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Ez mellément. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a natharion gólem testét. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a natharion gólem sziklakemény testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A natharion gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a natharion gólem sziklakemény testét. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a natharion gólem testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hatalmas mancsaival a natharion gólem lábadat és hasadat üti. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1346, sebződés: 479, gyógyulás: 331, összesen: -148 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki kőtestét. (7 támadással 74 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. 794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriáspók csupasz testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [227,55] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
(Továbbmész...) [226,56] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél.
usz 50 | úszol 50 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
lm 2 1 4 | mozogsz 2 1 4 |
lm 6 7 9 | mozogsz 6 7 9 |
lm 11 12 14 | mozogsz 11 12 14 |
lm 19 20 17 | mozogsz 19 20 17 |
lm 22 23 25 | mozogsz 22 23 25 |
lm 26 28 29 | mozogsz 26 28 29 |
lm 31 32 35 | mozogsz 31 32 35 |
lm 37 39 40 | mozogsz 37 39 40 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: vv 3 460 0 | elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot |
ACHÁT GÓLEM (515. SZÖRNY) Ezek a mágiával animált szolgák az Esthar Császárság épületeinek védelmére lettek kifejlesztve. Az achát gólemek sötét bőrét szinte lehetetlen a közelharc során megsebezni, kivéve, ha átvágsz egyet a testén húzódó világoskék színű erekből. Ezek az achát gólemek formázásakor használt mágiafonalak, ha találat éri őket, elpattannak, mint egy hajszálér. Ha szerencséd van, így akár egy teljes végtagot lebéníthatsz. |
KVAZÁRBEHEMÓT (7444. SZÖRNY) Jó pár mesterségesen létrehozott bestiával találkoztál már, de a kvazárbehemót - jobb, ha bevallod - legtöbbjükön túltesz. Körülbelül háromszor magasabb egy átlagos embernél, és súlya is majdnem tízszerese a legnagyobb testű trollokénak. Külső borítása acélos színben csillogó kvazár, a belső vázszerkezete pedig az adamantit, és a titanit ötvözete. A mozgatásról töméntelensok bűbáj, és vésett rúna gondoskodik, az intelligenciáról pedig egy megidézett, és bebörtönzött lélek. Jobb, ha nem is tudod, hogy kinek a lelkét használta fel ehhez a művelethez a gólem készítője. A kvazárbehemót tökéletesen ellenáll a mentális, és a méreg alapú mágiaformáknak, és alaptermészeténél fogva immunis a halálmágiára is. Ezekkel kár is próbálkoznod. A többi mágiaformával szemben is igen ellenálló, nem is beszélve róla, hogy fizikailag szinte elpusztíthatatlan. Az egyetlen gyenge pontja talán, hogy nem túl gyors. Ha viszont eltalál - előre szólok -, ott csont reped, hús szakad! |
NUMENATHI LÁDIKÁJA (2063. TÁRGY) Galgatovich Numenathi sosem csinált titkot abból, hogy elégedetlen a világgal. Nem véletlenül él remeteként, távol mindentől, a nagyvárosok zajos forgatagától, és az udvari intrika cselszövéseitől. Ha megtehetné, Numenathi professzor bizony megváltoztatná a világot. A saját eszközeivel, és módszereivel folyton azon dolgozik, hogy ezt meg is cselekedje. Ez a remekbe szabott kis ládika is egyike csodás varázstárgyainak, amivel kitágíthatjuk az extradimenzionális teret, átléphetünk a kiterjedés, és a tömeg kontinuumán. Ha nálad van Numenathi ládikája, bátran pakold bele apróbb személyes holmijaidat. Nem fog bajuk esni, és bármikor hozzájuk férsz majd. Ezt automatikusan meg fogod tenni, a használat semmilyen parancs kiadását nem igényli, és ezért TVP-t sem kell költened. Összesen 25 féle, maximum 25 kg összsúlyú tárgy fér el a ládikában (gyakorlatilag ez +25 tárgyhelyet és -25 kg megterheltséget jelent), de több ilyen ládika hatása nem adódik össze. Ezt az értékes csecsebecsét a híres teremtőmágus kifejezetten neked ajándékozta, ezért talán más akaratának nem is engedelmeskedne, így önszántadból nem fogsz tőle megválni. |
KALAND ISMERTETÉSE Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted. |
MÁGIKUS ÜTÉS (147. VARÁZSLAT) Vannak lények, amelyeket csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni. Ha azonban ezt a varázslatot elmormolod, normál fegyverrel, sőt az öklöddel is képes leszel egy ilyen teremtményt megsebezni, egészen a következő táborozásod végéig. A varázslat elmondása 18 VP-be kerül, és anyagi komponensként el kell használnod egy purifikátor hájat. |
GOTHAG DÖGLIDÉRC (429. SZÖRNY) Az ősi csaták ezernyi elesettje nem csak a keselyűket lakatta jól - a gazdag lakoma ocsmányabb teremtményeket csábított át az Árnyékvilágból, hogy testet öltve, jóllakjanak. A gothag döglidércek aztán itt maradtak, és a holtak után az élőkkel táplálkoztak, hogy elüssék unalmas halhatatlanságuk végtelennek tűnő éveit. Ezek az élőholt teremtmények különösen ellenállóak a mágiával szemben, és immúnisak a vámpirizációra. |
JÉGTÖRŐ (656. SZÖRNY) Csótányra emlékeztető rovar a jégtörő. Csak persze a mérete nem ugyanakkora, mint a lepusztult fogadók hátsó kamráiban előforduló rokonaié. Annak sokszorosa, így feje elég magasan van ahhoz, hogy a szemébe nézhess, és kiolvashasd cseppet sem rózsás szándékait. A jégtörők csak addig békés lények, míg napi tevékenységükben nem zavarja meg őket semmilyen külső hatás. Mókás, ahogyan a kitinpáncéljuk hátsó felével a jeget kopogtatják, hogy azt áttörve szomjukat olthassák az az alatt talált megdermedt vízzel. Eltökélt szándékaiknak pedig nincs az a jégtömb, ami ellen tudna állni. Ha valamibe belekezdenek, azt véghezviszik. Ha pedig jön az a bizonyos külső hatás, békés életmódjuk egycsapásra megváltozik, elönti őket az agresszív ölniakarás, és ilyenkor nem nevezhetjük épeszűnek, aki ollószerű csáprágóinak útjába mer állni. |
FENEKETLEN TÓ (1702. TEREPTÁRGY) A csatornától keletre a kalandozásaid során már korábban is láttál nagyobb tavakat, de eddig még nem mertél kísérletet tenni arra, hogy lemerülj mélyebbre bennük. Ezek a nyugati kis tavacskákra hasonlítanak, de azoknál lényegesen hatalmasabbak - akár több mérföld szélességűek - és mélyebbek. Mélységükre nem is tudsz becslést adni igazán, mert a ghallai átlagnép a közelükbe se merészkedik és pár méter után már olyan zavarosak a kavargó üledéktől, hogy alig lehet látni olyan mélységben. Ráadásul az is előfordulhat, hogy a nagyobb tavak a föld alatt - barlangrendszereken keresztül - összeköttetésben állnak egymással. Minden bizonnyal nem veszélytelenek, mert a vízpart közelében élő falusiak közül már páran odavesztek titokzatos körülmények között. Ha eléggé bátor vagy, lemerülhetsz a tó színe alá. Ehhez az USZ parancsot kell használnod, második paraméterként azt kell magadnod, mennyi TVP-t költesz az úszásra. Minél többet, annál mélyebbre merülsz az úszkálás során. Ha 20 TVP-nél többet költesz az úszásra, akkor már vízlélegzés varázslatra is szükséged lesz (hiszen olyan mélyre merülsz, ahonnan már nem tudsz feljönni levegőt venni). Ha úszás szakértelmed 5-ös alatt van, nem úszhatsz a feneketlen tóban, és az, hogy milyen mélyre merülhetsz, szintúgy a szakértelmed szintjétől függ. A feneketlen tóban való úszkálás úgy kimerít, hogy egy fordulóban csak egyszer vagy erre hajlandó (akkor is, ha egy másik feneketlen tavat találnál a közelben-távolban). |
CHAKTRA VADÁSZEB (459. SZÖRNY) A hajdanvolt Esthar birodalom papjainak kedvenc "háziállata" volt ez a nagymacska testbe bújt ragadozó. Az élelemszerző vadászatokon aknázták ki nem mindennapi képességeit. Izmos, ruganyos mozgásával hamar utolérte, éles karmaival pedig pillanatok alatt a földre terítette kiszemelt prédáját, majd mielőtt az még újra menekülni próbálhatott volna, két sárgás szemfogával átharapta áldozata torkát. Ezek a régen még idomítható állatok azóta teljesen megváltoztak, manapság már nem tartoznak engedelmességgel senkinek sem (legalábbis eddig még nem akadt erre érdemes illető). Egész nap a kietlen vidékeket róják, és a bennük rejlő mérhetetlen agresszivitásnak átadva tudatukat, minden jött-ment kalandozót megtámadnak. |
PÚPOS ZSOKARG (451. SZÖRNY) Ez a felegyenesedve járó, hegyes fogú, medve méretű ragadozó talán képes rettegésben tartani a békés növényevőket, de bizony, ha az egykori Esthar császárság területén élő szörnyeket tekintjük, a tápláléklánc legalján áll. Ezért aztán amikor épp nem rágcsálókra vagy őzekre vadászik, rettegve bujkál barlangjában, és várja, hogy kiszagolja és felfalja egy esthari vérszopó vagy egy csapat pengekarú nitmák. Szerencsétlent még csökevényes mágikus képességei sem tudják megvédeni... |
RAABA-FA (935. TÁRGY) A szétterebélyesedő raaba-fákat már messziről felismerni különös alakjukról. Általában a füves síkságok magányos lakói, aminek a tövében mindenki jótékony árnyékra lelhet. Amikor a raaba-fa virágzik, göcsörtös ágainak hajlataiban apró, hordóforma gumók jelennek meg. Lila színűek és puhák. A raaba-fára nem nehéz a mindenfelé terjeszkedő ágakon felmászni, így viszonylag könnyedén, 5 TVP árán begyűjthetsz egy raaba-gumót a KT 936 paranccsal, egy kör alatt egy fáról max. háromszor. Talán oka van annak, hogy ez a vastag bőrű mutakok kedvenc eledele. Már csak ki kellene deríteni, mi az... |
BAALGARMON SZOLGÁJA (439. SZÖRNY) Az Esthar császárság idején ezeket a fekete testű, pipaszár lábú, földig érű karú humanoidokat csak Baalgarmon szolgáinak hívták. Nem is csoda, hogy sokan meg voltak győződve róla, hogy ezek a vörösen izzó szemű, savtól csöpögő fogú teremtmények a Sötétség istenének földre szállt szolgái: halandó ember nem sok eséllyel szállhat szembe ezekkel a démonokkal. Magas mágiaimmunitásuk miatt legfeljebb annyi esélyed lehet, hogy egy megfelelően nagyhatalmú varázsfegyverrel legyőzöd őket. |
NATHARION GÓLEM (428. SZÖRNY) Az Esthar császárság már a múlté, városainak romjait rég benőtte az erdő. Mégis, az elpusztíthatatlan, mágiával animált szolgák még mindig működőképesek. Irányító nélkül, vakon bolyonganak, és teljesítik gazdájuk legutolsó parancsát: minden betolakodót megsemmisíteni! A natharion gólemek szúrófegyverrel gyakorlatilag sebezhetetlenek. |
Erő: | 56 (77) | Szint: | 36 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 35 (62) | Támadás: | 78 (81) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 35 (46) | Védekezés: | 94 (101) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 156/162 év |
Egészség: | 36 (47) | Életpont: | 903/905 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 47 (66) | Varázspont: | 1453/649 | Pénz: | 2320 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 55/1 | Pszi pont: | 168/250 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/11 (+8%) | ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 21/19 |
vágófegyverek: | 29/51 (+14%) | ütőfegyverek: | 24/1 | lőfegyverek: | 35/23 (+3%) |
dobófegyverek: | 3/12 |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (200%) << Pusztítás Botja (#316) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
226,56 mezőn táborozol, a 267. labirintusban, 4. szinten, 6. ponton |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 29 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1348 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/93 | 2. nyomkövetés: | 70/44 (+18%) | 3. mászás: | 18/18 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 31/27 (+35%) | 5. csapdaészlelés: | 21/75 | 6. gyógyítás: | 34/24 |
7. titkosírás: | 8/19 | 8. felderítés: | 27/0 | 9. szörnyidomítás: | 15/18 |
10. teológia: | 76/99 (+57%) | 11. taumaturgia: | 79/97 (+27%) | 12. szerencsejáték: | 10/36 |
13. versengés: | 20/34 | 14. harcművészetek: | 21/3 | 15. zene: | 24/18 |
16. szörnyismeret: | 8/68 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 2/31 |
19. vadászat: | 15/40 | 20. vitalitás: | 16/23 | 21. bányászat: | 30/88 |
22. úszás: | 18/22 (+12%) | 23. főzés: | 11/76 | 24. csapatmunka: | 4/46 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 313 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 30, max: 50) |
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123), szubreális vámpír (#223), oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135), lidércúr (#252), acélkolosszus (#35), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), aranyfecske (#283), massza (#217), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), királyi őrjáratos (#7006), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (21,10) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (95,36,3) | áldomás (#6) (22,20) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | kí koncentráció (#69) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) |
esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | Techiulan aurája (#261) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), jégcsóva (#41), lángcsóva (#31), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | bűbájlidérc (#761) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt ősmágus (#179) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Kitaszított (#962) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Krogan, a pusztító (#7001) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0) |
3.) Tyrex bynkó - ennek elkészítéséhez a kegyetlen kalandozók a természet egy szelíd teremtményét pusztították el. Semmisítsd meg egyet oltáromnál e gyalázatos fegyverből! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1194 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | gyógykenőcs (#313) | 10 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
80 | arany (#50) | 1 | bogyógránát (#430) | 9 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 2 | quwarg tojás (#360) | 9 | spiritusz (#170) | |||
3 | szárnyas hernyó (#69) | 5 | ugh méreg (#166) |
225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | |
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|