Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jan. 30. 9h:21' EZ A 367. JÁTÉKHETED, 312. FORDULÓD 368. játékheted kezdete: febr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 20 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat a 150. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 168. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 147. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat |
kb 848 12 | kiveszel a bankból a 848. tárgyat (12 darabot) |
kb 94 8 | kiveszel a bankból a 94. tárgyat (8 darabot) |
kt 848 5 | elkészíted a 848. tárgyat (5 darabot) |
kf 111 848 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 848. tárggyal |
a 94 2129 8 | átadod a 94. tárgyat a 2129. kalandozónak (8 darabot) |
a 166 1896 36 | átadod a 166. tárgyat az 1896. kalandozónak (36 darabot) |
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)
vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot |
vtn 109 | varázslat tanulás: a 109. varázslatot |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
be 497 5 | bemész a 497. épületbe |
m 2 4 3 | mozogsz keletre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [189,102] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy purifikátor császár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. [+2% teo] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 501 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 3623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [190,103] Az erdőt síkság váltja fel. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg anyakirálynő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. [+2% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (47 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre ugrasz. Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Démonölővel néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg anyakirálynő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 4803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő jobb középső lábát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a quwarg anyakirálynő fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 4814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (47 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő bal első lábát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő fejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő nyakát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A quwarg anyakirálynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 4735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}
m 5 3 5 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 430 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [190,105] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Látsz egy elpusztított amniosz-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Leah híveié. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg őrparancsnok. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 468 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Meglengetve a Démonölőt a másikra ugrasz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg őrparancsnok testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg őrparancsnok fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 126 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a quwarg őrparancsnok minden csapását hárítanod. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 469 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Démonölővel kicsit megvagdalod az ősquwarg testét. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod az ősquwarg testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 120 életpontot sebeztél. Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 6157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 812, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}
(Továbbmész...) [189,106] Lakott területre érkeztél. Észreveszel egy csodák kútját.
h 150 | használod a 150. tárgyat |
m 3 5 3 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg ősmágus jobb első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és egy xirnox szív. 3141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 474 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 470 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A 11 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [189,108] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
(Továbbmész...) [190,109] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg nagymester közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Démonölővel néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1943 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus rücskös torát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel megkarcolod a quwarg ősmágus jobb első lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág és egy fokhagyma. 2905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-43 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (60 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel kicsit megvagdalod a quwarg tűzköpő jobb oldalát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor súrolod a quwarg tűzköpő testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg tűzköpő testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-24 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A quwarg tűzköpő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 826, sebződés: 221, gyógyulás: 0, összesen: -221 ÉP}
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [190,111] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwargok által elpusztított Thargodan csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy quwarg anyakirálynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (44 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Démonölővel kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő fejét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Démonölővel néhányszor meglegyinted a quwarg anyakirálynő fejét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg anyakirálynő torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 4961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Démonölővel néhányszor súrolod a quwarg szellem testét. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg anyakirálynő torát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (46 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 168 63 | elmormolod a 198. varázslatot |
[168,63] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy nekrofunt. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Lao-Ce egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
ef 20 502 | energia fejlesztése 20 |
dd 133 22 207 | eldobod a 133. tárgyat a 22. tárgyat a 207. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 20 |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
NAGYOBB AGYPAJZS (120. PSZI KÉPESSÉG) A nagyobb agypajzs a mentális pajzs továbbfejlesztett változata. Használatakor egy teljes körre 7-el javulnak a mentális mentődobásaid, ez gyakorlatilag immunitást jelent a mentális támadásokra. Felrakása a P 120 paranccsal, 5 TVP-ért és 15 pszi pontért történik. Hatása nem adódik össze a mentális pajzzsal és az agyburokkal. |
VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a kör végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. Ügyelj rá, hogy kör végére a labirintust mindenképpen elhagyd (akár mozgással, akár felszínre ugrással), különben borzalmas halált halsz, amikor a varázslat hatása elmúlik. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.] |
FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen. |
GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY) Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak. Egy fordulóban nem kaphatsz a gernim balzsammal sem több TU-t, mint MXTU/7, és a parancsot körönként csak egyszer használhatod.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak. |
Erő: | 42 (48) | Szint: | 32 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 38 (46) | Támadás: | 48 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 39 (48) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 8/10 év |
Egészség: | 35 (41) | Életpont: | 646/209 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (58) | Varázspont: | 1610/2 | Pénz: | 4423 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 40/0 | Pszi pont: | 230/4 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 42 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/38 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 34/26 (+14%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 30/15 (+8%) |
dobófegyverek: | 1/52 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 365,64 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/24 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 54/15 (+42%) | 3. mászás: | 10/15 |
4. csapdakészítés: | 23/87 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/41 | 6. gyógyítás: | 53/88 |
7. titkosírás: | 4/90 | 8. felderítés: | 25/58 | 9. szörnyidomítás: | 8/81 |
10. teológia: | 70/43 (+7%) | 11. taumaturgia: | 129/27 (+27%) | 12. versengés: | 13/53 |
13. harcművészetek: | 1/95 | 14. szkanderozás: | 1/66 | 15. zene: | 11/60 |
16. szörnyismeret: | 7/74 | 17. pszi: | 31/8 (+8%) | 18. zárnyitás: | 1/97 |
19. vadászat: | 4/6 | 20. bányászat: | 23/45 | 21. úszás: | 11/93 |
22. csapatmunka: | 2/55 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), átokmurgattyú (#225) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
fénypajzs (#241, 18 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | mágikus ütés (#147) | tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 96, pontszámod: 1241. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 92 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 482 TU szükséges.) kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK közös ima (509) OK mentális felfrissülés (512) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
747 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 6 | csuklyavirág (#133) | |||
5 | Éjvadász karma (#847) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 7 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | |||
14 | ovimon-bogyó (#207) | 5 | spiritusz (#170) | 2 | szent jogar (#150) | |||
18 | tüske (#22) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | 4 | víz (#27) | |||
1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 10 | ében nyílvessző (#848) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | gernim balzsam (#1894) | 23 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 1 | xirnox szív (#213) |