Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. szept. 9. 15h:12' EZ A 804. JÁTÉKHETED, 312. FORDULÓD 805. játékheted kezdete: szept. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod Donna d'Raon jobb karját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Mielőtt közelharcba bocsátkozna, vas dobónyilat ragadva megsoroz ellenfeled. Feléd repül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a jobb válladat. (5 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával párszor keményen megütöd Donna d'Raon testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Aritma ostorával néhányszor megcsapod Donna d'Raon fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Inkvizítori korbáccsal Donna d'Raon megdöfködi a jobb válladat. (3 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Rövid karddal Donna d'Raon kicsit megvagdalja a jobb lábadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod Donna d'Raon testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Aritma ostorával párszor keményen megütöd Donna d'Raon testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Inkvizítori korbáccsal Donna d'Raon jól megszurkálja a testedet. (3 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Rövid karddal Donna d'Raon néhányszor meglegyinti a testedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! Már majdnem elmosolyodsz, amikor valami furcsa történik: a hulla egyszerűen köddé válik! Sunyi mágia! Dühödten továbbmész. 4212 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 364, gyógyulás: 0, összesen: -364 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
v 59 | elmormolod az 59. varázslatot |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
hh 1253 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2203 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
hu 114 | hulladék: 114 |
bb 138 1113 1137 | beraksz a bankba a 138. tárgyat (1113 darabot) |
bb 108 112 999 | beraksz a bankba a 108. tárgyat (112 darabot) |
kf 820 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
jlk 1231 | jelszó kimondása 1231 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 4: 1. térkép 21. pont 7: 1. térkép 23. pont 10: 1. térkép 25. pont 15: 1. térkép 27. pont 18: 1. térkép 29. pont 21: 1. térkép 4. pont 23: 1. térkép 7. pont 25: 1. térkép 10. pont 27: 1. térkép 15. pont 29: 1. térkép 18. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 372.]
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
d 34 | eldobod a 34. tárgyat |
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
(Továbbmész...) [137,47] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy friss csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Bea Melindre vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Észreveszel egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. De aztán feltűnik neki a kitűződ, így ingyen beenged a sátrak közé.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... Második próba. Az alakváltó egy kis gnómhoz vezet. Ő feltesz pár kérdést Ghalla történelmi múltjáról, de ezzel nem foghat ki rajtad. Mindre tudod a választ... Egy nyúlánk elf mondja el a következő próba szabályait. A földön fekvő labdákkal kell egy percig zsonglőrködni. Mi sem könnyebb ennél, a labdákat olyan ügyesen dobálod egyik kezedből a másikba, hogy az elf megtapsol a produkció végén... A következő próba: sörivás időre. Feldobod az idő mérésére használt követ a levegőbe, majd a korsóhoz kapsz és tartalmát magadba öntöd. A kő szerencsére csak a művelet lezajlása után ér földet, sikerült a próba... A jósnő mosolyogva fogad, és elmondja, most a szerencsédet kell próbára tenned. A három felmutatott kártyából a jobb szélsőt választod. Azonnal megérzed, hogy rosszul döntöttél, de már késő! Talán majd legközelebb. 851 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
A szellemkastély olyan, mint mindig, magányos és lenyűgöző. A bejárat előtt nem vár rád kísértet, az egyetlen "élő" dolog a környéken a szél cibálta sátorponyva. Sietve lépsz be a falak közé. Egy sötét folyosóra jutottál, csupán a túlsó végén, a messzeségben dereng rajta némi fény. Alig teszel pár lépést előre, egy megtermett alak lép eléd, eltakarva ezzel előled a csöppnyi világosságot is, amit az imént még élvezhettél. Az arcába nézel, és megijedsz fénylő agyaraitól, melyekkel éppen a felnyársalásodra készül. Hátat fordítasz, és ijedten kirohansz erről az elátkozott helyről. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.
kut 10 | kutatsz 10 pontért |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű bal oldalát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögkeselyű farkát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a dögkeselyű jobb szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra trutyis masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (14 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával eltalálod a nómenklatúra nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Aritma ostorával csak érinted a nómenklatúra testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos jobb oldalát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (67 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Aritma ostorával többször eltalálod a varkaudar iszákos bal karját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3258 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 24 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta nyakát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1141 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal karját. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 26 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a varkaudar íjász bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
m 6 1 2 | mozogsz nyugatra, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [138,46] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 18 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyengén megütögeted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Mallon botjával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 26 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a kőkorszaki szaki testét. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 48 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz az erszényes elkarog patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1062 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [139,46] Síkság, továbbra is csak síkság.
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 602 | bemész a 602. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 39: kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 205.]
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 129 100 | megveszed a 129. tárgyat 100 |
m 2 | mozogsz keletre |
ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
[102,101] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Észreveszel egy barátság szent tüzét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg bal szárnyát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szutykos remák testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) (-2 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1490 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
ef 32 512 | energia fejlesztése 32 |
bpb | bef. parancs berakása: |
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
bpk 2 | bef. parancs kivétele: 2 |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (5 darabot) |
Erő: | 30 (41) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 35 (52) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 (26) | Védekezés: | 45 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/27 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 462/431 | Jellem: | jó (652) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (38) | Varázspont: | 727/450 | Pénz: | 57967 arany | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 213/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/17 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
ütőfegyverek: | 30/58 (+3%) | lőfegyverek: | 26/54 (+6%) | dobófegyverek: | 2/25 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/73 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 77/92 (+5%) | 3. lopás: | 1/37 (-300%) |
4. mászás: | 13/46 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 19/84 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/32 (-300%) |
7. gyógyítás: | 51/40 | 8. titkosírás: | 3/19 (+23%) | 9. felderítés: | 26/31 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 6/69 | 11. teológia: | 32/59 (+13%) | 12. taumaturgia: | 27/88 (+20%) |
13. szerencsejáték: | 2/28 | 14. versengés: | 13/36 (+16%) | 15. zene: | 18/76 |
16. szörnyismeret: | 29/52 (+20%) | 17. pszi: | 23/48 (+16%) | 18. zárnyitás: | 3/78 (-300%) |
19. vadászat: | 21/92 | 20. vitalitás: | 1/30 | 21. bányászat: | 31/5 |
22. csapatmunka: | 5/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 25 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
ősi szellem (#422), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs III (#127) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse III (#59) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agybénítás (#114), agykorbács (#97) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
energiafolyam (#136) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | Donna d'Raon (#2000) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 1) |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 95 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 211 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2166. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
141 | arany (#50) | 1 | ásó (#34) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
1 | bronzpáncél (#90) | 1 | csontkés (#11) | 1 | drótszőr (#37) | |||
11 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 3 | galachmit (#310) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | gromak bőr (#268) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
38 | kaktusztüske (#114) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 4 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 4 | nyílvessző (#108) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | raptor karom (#281) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | szent jogar (#150) | 1 | tükör (#43) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
8 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 10 | madártoll (#112) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | |||
1 | rakolits por (#669) | 1 | remák szív (#264) | 1 | rövid íj (#107) | |||
92 | sallank nyíl (#129) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | zöld üveg (#82) |