311. forduló, 313. forduló, Chini összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. aug. 19. 9h:26'
EZ A 442. JÁTÉKHETED, 312. FORDULÓD
443. játékheted kezdete: aug. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX

CHINI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,76] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Az aranytermő erszény 29 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+82 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)

* 1. KP: használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 453.]

* 3. KP: használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester bal oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg nagymester jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. Kiváló munka volt (+16 varázspont). 2015 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 41, gyógyulás: 10, összesen: -31 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 5 quwarg tojást. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 413.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 408.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 406.]

h 348 használod a 348. tárgyat
Összezúzod a shinai gömböt. Visszanyerted az elveszett tapasztalati pontjaidat! 380197 tapasztalati pontot kaptál.
Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +17 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
[2 pontot használtál fel, van még 404.]

v 96 73 58 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(133,76) quwarg nagymester (#214)

[73,58] Lakott területre érkeztél.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy vadaspark (769. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 384.]

ek 215 4 t. energia kisütése: 215 4
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

ef 25 520 energia fejlesztése 25
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-22 TU.] [154 pontot használtál fel, van még 230.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 4 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

be 769 bemész a 769. épületbe
Belépsz az árnyas tölgyek alkotta kapun, és mintha egy, a város zajától távol álló erdőbe tévedtél volna. Hatalmas fák alatt lépdelsz, madárdal ölel körül, amit csak néha tör meg egy-egy nagyobb lény távoli hangja. Vajon hogy lehetséges ez egy ilyen fiatal város falai között? Mágia, erőteljes mágia alkothatta csak ezt a csodás ligetet! Egy aranyszőke hajú, zöld köntös viselő elf lép eléd eg fa törzse mögül, és udvariasan köszönt, majd felajánlja, hogy körbe vezet a vadasparkban. Megilletődve bólintasz, és miközben a fák között sétáltok, nagy szemeket meresztve bámulod a tágas kifutókban látható gyönyörű, különös vagy épp félelmetes lényeket. Az elf dallamos hangjára figyelsz, aki elmondja, hogy azért éült ez a vadaspark, hogy otthont adjon a befogott, de megunt állatoknak, szörnyeknek, bár egy részüket visszajuttatják eredeti élőhelyükre, valamint hogy a vadaspark fenntartásához anyagi támogatást nyújtó kalandozók akár örökbe is fogadhatnak az épp itt található lények közül. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések az örökbefogadásra is vonatkoznak.]
A következő lények várnak gazdára (zárójelben a szörny sorszáma):
tintacsiga (#74) 27 ap /db, törpemammut (#115) 101 ap /db, karmos tankány (#137) 113 ap /db, nektoraf (#355) 95 ap /db, hegyi szamár (#7168) 58 ap /db.
A következő szörnyeidet hagyhatod itt a vadasparkban:
sullár 24 ap /db, törpemammut 27 ap /db, alpesi tehén 18 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 225.]

ea 101 eladod a 101. tárgyat
Eladtál 1 sullárt. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

ea 115 eladod a 115. tárgyat
Eladtál 1 törpemammutot. 27 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

ea 91 eladod a 91. tárgyat
Eladtál 1 alpesi tehenet. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

m 3 mozogsz délkeletre
[74,59] Folytatod sétádat a házak közt.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [10 pontot használtál fel, van még 215.]

be 698 3 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a vágófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 vágófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 125 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 165.]

m 3 1 8 mozogsz délkeletre, északkeletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,76] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Miért élünk jobban másoknál? Ússz át a csatornán! Az igazság odaát van... Ö.K. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérfürdető magszim. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Varkaudar szablyával megcsapod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. Jól harcoltál! (+16 varázspont.) 976 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,75] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku csapásvezető közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku csapásvezető bal vállát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Varkaudar szablyával végigvagdosod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku csapásvezető vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű. Jól harcoltál! (+16 varázspont.) 1633 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [134,74] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy törpemammut. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a törpemammut jobb hátsó lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal felnyitod a törpemammut jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. Jutalmad nem marad el (+16 varázspont). 733 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+16 varázspont.) 1268 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [30 pontot használtál fel, van még 135.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[134,73] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a drasmólyom testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bőrsisakot. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a ragyás burástya testét. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvágod a ragyás burástya testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+93 életerő.)

(Továbbmész...) [133,72] Még mindig bozótos. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Látsz egy ovimon-bokrot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [133,71] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy arató csattanat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az arató csattanat bal oldalát. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az arató csattanat testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 970 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Találsz egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ramirez Espanza hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Chara-din hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nukleáris cickány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 900 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [76 pontot használtál fel, van még 59.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[134,70] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Varkaudar szablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Varkaudar szablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [135,69] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Látsz egy friss csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.

[20 pontot használtál fel, van még 39.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy tetemember készül a lemészárlásodra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tetemember nyakát. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a tetemember bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Nicsak, itt van valami érdekes: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzhegyű nyíl. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy zombi intéz feléd kihívást.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a zombi rotható húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus bal lábát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar szablyával alaposan megvágod az élőholt mágus bal karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 18, gyógyulás: 1, összesen: -17 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. De nem - ott sem találsz semmit! Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. [20 pontot használtál fel, van még 19.]

m 2 mozogsz keletre
[136,69] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 9.]

usz 30 úszol 9 pontért
20-nál kevesebb TVP-ért értelmetlen ezt a parancsot végrehajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

le 171 516 266 leveszed/lerakod a 171. tárgyat az 516. tárgyat a 266. tárgyat
Elrakod a rövid kardot.
Elrakod a varkaudar szablyát.
Leveszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

le 691 317 1579 leveszed/lerakod a 691. tárgyat a 317. tárgyat az 1579. tárgyat
Leveszed a ryuku nadrágot.
Leveszed a varkaudar csizmát.
Leveszed a griff nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

le 223 1645 leveszed/lerakod a 223. tárgyat az 1645. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt.
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 406 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [7 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 501 10
Portyázni indulsz a tudati térben.
[0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: elmormolod a 3. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 4, 14.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól itt már nemcsak tehetségről van szó helyett a veteránok veteránja. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +17 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 453 pontot. A következő körben tehát 448 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. A bőröd kreolszínű. Sheran hittérítője vagy. Papi hited: 74. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 312. fordulód.

Erő: 27 (34) Szint: 24 Merészség: 8/3 Magasság: 151 cm
IQ: 27 (31) Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 30 (34) Védekezés: 40 (44) Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 30 (34) Életpont: 326/278 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 3
Szerencse: 34 (36) Varázspont: 343/21 Pénz: 9201 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 25/0 Pszi pont: 103/27 EFejl: 30
Eddig összesen 2314 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11253 TP-t kaptál. Jelenleg 1200331 TP-d van. A következő szinthez még 199669 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, norpadolótika. A 310. fordulódban 41980 arany került a bankszámládra. 42189 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/43 ökölvívás: 25/64 (+2%) vágófegyverek: 25/9 (+9%)
ütőfegyverek: 3/0 lőfegyverek: 20/27 dobófegyverek: 26/19 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 20 százalék;

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/65 2. nyomkövetés: 45/76 (+30%) 3. lopás: 8/28
4. mászás: 12/77 (+2%) 5. csapdakészítés: 20/50 (+5%) 6. csapdaészlelés: 21/17
7. gyógyítás: 74/55 (+16%) 8. titkosírás: 3/62 9. felderítés: 27/9 (+2%)
10. szörnyidomítás: 6/38 11. teológia: 28/8 (+1%) 12. taumaturgia: 26/79 (+12%)
13. szerencsejáték: 3/85 14. versengés: 6/36 (+9%) 15. harcművészetek: 23/9
16. zene: 43/35 (+7%) 17. szörnyismeret: 4/64 18. pszi: 13/55 (+15%)
19. zárnyitás: 3/61 20. vadászat: 9/66 21. bányászat: 29/54
22. úszás: 15/90 23. főzés: 13/99 (+10%) 24. csapatmunka: 4/18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2582. karakternek
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot )
mászol max. 301 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177), degradátor (#210) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), tetemember (#123), mélység fattya (#199)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), örvénykerítés (#42), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
villámcsapás (#50) >> 20. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 88 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1518 TU szükséges.)

Összsúly: 68.55 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
47 arany (#50) 7 kerek kő (#19) 1 shinai gömb (#348)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272)
1 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 fekete gyöngy (#99)
12 kaja (#2) 6 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
2 pirkit (#153) 5 quwarg tojás (#360) 4 ugh méreg (#166)
13 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(133,71) arató csattanatok (#144), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), nukleáris cickány (#155)
(133,72) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 46. jellempróba
(133,76) quwarg nagymester (#214), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 27. jellempróba, oltár, barátság szent tüze (#484), vérfürdető magszim (#148)
(134,70) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, 46. jellempróba, manaelementál (#290)
(134,73) grok-képződmény (#149), drasmólyom (#60), ragyás burástyák (#111)
(134,74) oltár, 24. jellempróba, művészi porolit (#720), törpemammutok (#115), quwarg harcos (#201)
(134,75) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, művészi porolit (#720), ryuku csapásvezető (#778)
(135,69) friss csatamező (#262), Tharr rúnaköve, Tharr oltár, művészi porolit (#720), tetemember (#123), zombi (#49), élőholt mágus (#175)
(136,69) tavacska, Chara-din monolitja (#534), oltár, 40. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek