311. forduló, 313. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 12. 9h:22'
EZ A 396. JÁTÉKHETED, 312. FORDULÓD
397. játékheted kezdete: júl. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,107] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Yelina Warwick. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy csontamulettet, egy Eldereth kristályt, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Rangja: inkvizítori tanító. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy ryuku rövidkardot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Hátasállata egy tangi óriásféreg! Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Bőre sárga. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy szutykos remák trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Vakan Tó. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon összeakadsz Sudár Virággal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy saválló fülbevalót, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy Rodrig trófea és egy Brod trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy ezüsthajú, félszemű, rövid bajszú alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din inkvizítora. Egy csontamulettet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lidérckoronát, egy ónix masszavadítót, egy rinóbőr övet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Rangja: inkvizítor hadúr. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Rodrig trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy hegyi szamár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Otthagyod a másik kalandozót.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 gromak bőrt (7 arany).
A 2. napon megintcsak találkozol Sudár Virággal. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 2. napon találkozol Eskarinával . Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy mocsárivérc trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon találkozol Bunkó's Big Bennel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Leah nagyhatalmú főpapja. Egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy manaelementál trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, sötét, mint az éj. A gonosz követője!
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
A 3. napon ismét összeakadsz Sudár Virággal. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 3. napon találkozol Fehér Hollóval. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy játékmesteri palástot, egy lajstrom medált, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy tünde tegezt, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ében hadúr trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy púpos zsokarg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy tangi óriásféreg! Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon találkozol egy barna, tüsi hajú, kék szemű troll férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Leah főpap-jelöltje. Egy griff nyakéket, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy manaelementál trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát tart. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Auráját érzékelve máris tudod, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bunkó's Tro(ll)ger. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy gonosszal barátkozol? (+1 gonoszság.)
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 rézpáncélt (20 arany).
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 29 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+185 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+91 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+65 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 876. hetének nyerőszámai: 7, 15, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork bérgyilász nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 672.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy esőidézés varázslat! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [0 pontot használtál fel, van még 672.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 667.]

* 3. KP: használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 657.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 652.]

at 1353 15 TU-t adsz át az 1353. kalandozónak 15
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 15 TU árán átcsúsztatsz 15 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 652.]

hu 225 224 126 hulladék: 225 224 126
Hulladék, ezért nem gyűjtesz orgyilkos tőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 652.]

hu 255 57 279 hulladék: 255 57 279
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tatu ködmönt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Mágikus Koponyát. [0 pontot használtál fel, van még 652.]

hu 237 117 180 hulladék: 237 117 180
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tankány karmot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 652.]

hu 652 268 44 hulladék: 652 268 44
Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsszárnyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 652.]

hu 33 281 hulladék: 33 281
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapockacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz raptor karmot. [0 pontot használtál fel, van még 652.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[96,108] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy halálmadár lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár farkát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aranygyűrű [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épületeket látsz: egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).
Eladsz 5 ezüst gyűrűt 30 aranyért, 2 ezüst nyakláncot 20 aranyért.

(Továbbmész...) [97,107] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 3 bőrsisakot 15 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 2 darázsszárnyat 8 aranyért, 2 gromak bőrt 16 aranyért, 1 királygyík bőrt 3 aranyért, 1 lapockacsontot 4 aranyért, 1 Mágikus Koponyát 100 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 raptor karmot 12 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 1 tatu ködmönt 4 aranyért, 3 varkaudar lándzsát 15 aranyért.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [20 pontot használtál fel, van még 632.]

ea 272 1 eladod a 272. tárgyat 1
Eladtál 1 aranytűt. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

ea 89 1 eladod a 89. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzpajzsot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

ea 98 1 eladod a 98. tárgyat 1
Eladtál 1 rákpajzsot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

ea 71 2 eladod a 71. tárgyat 2
Eladtál 2 rézpáncélt. 48 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

ea 88 1 eladod a 88. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzsisakot. 9 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

ea 265 2 eladod a 265. tárgyat 2
Eladtál 2 kristálygömböt. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 627.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[98,97] Dombos terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Leah templom van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 16 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[16 pontot használtál fel, van még 611.]

jlk 1524 jelszó kimondása 1524
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza szőrös fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a massza testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A massza állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A massza feléd harap, de sikertelenül. A massza ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 púderkövet. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szöges páncél és egy kristálygömb. Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 596.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[99,98] A dombság átmegy hegységbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy Leah templom van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Öregsámán Krough. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Öregsámán Krough ragyás bőrét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd az Öregsámán Krough jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough karmai majdnem eltalálnak! Az Öregsámán Krough állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-23 életerő). Az Öregsámán Krough összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 2 varázskövet. 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}


(Továbbmész...) [100,99] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Bundás Süsin. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy nyuhaj karbin! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a nyuhaj karbin jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [101,100] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Észreveszel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy varkaudar falu van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar kósza. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kósza testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 556.]

m 3 mozogsz délkeletre
[102,101] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar támad rád.

Elszántan a másikra támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Egy élőholt mirg jön feléd.

Elszántan a másikra támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák támad rád.

Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) (-1 TU.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy khór darázs. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a khór darázs bal oldalát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a khór darázs jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy kontyos ősz hajú, barna szemű gnóm férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy Eldereth kristályt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy aranyfecske trófea, egy jégzabáló trófea és egy animált hókutya trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mehanidas Trak. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
Mentális auráját felismered, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Jóságos Kodó . Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[52 pontot használtál fel, van még 504.]

a 1576 5544 1 átadod az 1576. tárgyat az 5544. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 504.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[103,102] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Úgy gondolod, hogy a közeledő Poomr Ko nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Poomr Ko bal karját. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a Poomr Ko jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A Poomr Ko csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A Poomr Ko összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar szimbólum. 1997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,103] Az új terep hegyvidék. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Leah hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy épület van. Délre egy elhagyott bánya van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy földsárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a földsárkány jobb hátsó lábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a földsárkány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 smaragdkő (ld. enc.). 1193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [105,104] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy nyuhaj karbin! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kolostor (560. épület.). [37 pontot használtál fel, van még 467.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 467.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 464.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 454.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 414.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 374.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 334.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nyuhaj karbin. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 294.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 254.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 201 TVP-t kell elköltened.] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Öregsámán Krough. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az Öregsámán Krough fejét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az Öregsámán Krough testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival az Öregsámán Krough megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az Öregsámán Krough állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-17 életerő). Az Öregsámán Krough még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 2 varázskövet. 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 214.]

tf 1 14 fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 187 TVP-t kell elköltened.] [14 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 27, 9.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-1 életerő.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 453 pontot. A következő körben tehát 653 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR FALU (1109. TEREPTÁRGY)
Amint megpillantod a sátrakat a távolban, a hatodik érzéked veszélyt jelez. Aztán ezt nyomatékosítandó, megpillantod a sátrak csúcsára tűzött koponyákat, melyek akár valamelyik fajtársadtól is származhatnak. Jobb lesz óvatosnak lenni! Aztán hangos vitatkozás zaja üti meg a füledet, hangszínükből ítélve cseppet sem békés varkaudarok ülik körbe a vidám füstfellegeket eregető tűzhelyet a falu közepén. Most még dönthetsz, hogy nagy ívben elkerülöd ezeket a vérszomjas teremtményeket, vagy kivont fegyverrel rohansz közéjük. Ha utóbbi cselekedet mellett döntesz, a KUT 45 parancsot használd, ekkor dacolva a félelemmel 45 TVP-nyi időt a varkaudar falu sátrai közti kutakodással töltesz.

POOMR KO (957. ELLENFÉL)
Poomr Ko egyike volt a varkaudar seregek vezetőjének. Katonái élén több sikert is elért a háború alatt, végül az éppen táborozó hadseregen kalandozók ütöttek rajta. Súlyos sebet kapott a harcok során, és csak a szerencsének köszönhette, hogy sikerült elmenekülnie és elrejtőznie a közeli erdőben. Poomr Ko erőssége az egy-egy elleni küzdelem, ebben nem is nagyon akad ellenfele. Ezt a szenvedélyét általában a hadifoglyokon élte ki.
Nos, hát igaz a pletyka, Poomr Ko még mindig a nyugati erdőségekben bújkál, és gyanútlan utazókra vadászik. Most, hogy szemtől szemben álltok egymással, már nem is tűnik olyan félelmetesnek, de azért óvatosságra intenek a vívótudományát dicsérő pletykák. Kezében két halálos pengét tart, testét varkaudar páncél védi. Övén néhány DEM lóg. Valahogy meg kellene szabadítani tőlük...

SMARAGDKŐ (678. TÁRGY)
A különlegesen ritka smaragdköveket a jelenkor törpéi már nem képesek a föld felszínére hozni - talán már soha nem tudják újjáépíteni őseik hihetetlenül mélyen, a föld alá nyúló tárnarendszereit. Az egyetlen mód, ahogy a nyers smaragdkő a felszínre bukkanhat, ha legyőzöl egy földsárkányt, és megtalálod a gyomrában. Nem csoda, hogy minden kalandozó úgy vigyáz a smaragdkőre, hogy gyakorlatilag lehetetlen tőle ellopni.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 312. fordulód.

Erő: 42 (54) Szint: 22 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (40) Támadás: 37 (39) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (43) Védekezés: 68 (72) Menekülés: 30 % Életkor: 33/32 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 423/174 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (47) Varázspont: 476/311 Pénz: 25167 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 56/32 Pszi pont: 167/37 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2357 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11235 TP-t kaptál. Jelenleg 846381 TP-d van. A következő szinthez még 153619 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, varkaudar iszákos. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 11613 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 27/62 (+3%) szúrófegyverek: *21/100 vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 21/0 dobófegyverek: *21/100

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/25 2. nyomkövetés: 65/25 (+13%) 3. mászás: 13/31
4. csapdakészítés: 22/58 (+6%) 5. csapdaészlelés: 13/5 6. gyógyítás: 36/5
7. titkosírás: 7/21 (+11%) 8. felderítés: 11/16 (+25%) 9. szörnyidomítás: 6/10
10. teológia: 27/20 (+4%) 11. taumaturgia: 18/78 12. szerencsejáték: 4/38
13. versengés: 6/97 14. harcművészetek: 31/6 15. zene: 13/57
16. szörnyismeret: 28/2 (+18%) 17. pszi: 20/49 (+13%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/2 20. bányászat: 32/26 (+15%) 21. főzés: 10/25
22. csapatmunka: 3/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kvazár sisakot (#266) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 69 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 243 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 5 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 4 mandibulakasza (#127) 3 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 3 * hosszú íj (#111) 3 rövid íj (#107)
Lövedékek
17 ezüsthegyű nyíl (#323) 30 * mérgezett vasnyíl (#187) 14 nyílvessző (#108)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 68 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
5 nyu-shuriken (#157) 3 tolmokov-koktél (#351) 4 ubuk dobónyíl (#138)
3 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89) 2 kis bőrpajzs (#45) 6 kis vaspajzs (#159)
5 rákpajzs (#98)
Páncélok
2 gromak páncél (#270) 1 rézpáncél (#71) 1 szöges páncél (#65)
1 * vasvért (#164)
Sisakok
2 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739) 2 rézsisak (#72)
3 vas fejpánt (#408) 15 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690) 13 szürke bőrkesztyű (#271)
$1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 alligátorbőr cipő (#662) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
1 trófea nyaklánc (#196) 2 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
2 szent kehely (#257) [bennük 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 15]
62 uzbány csőr (#169) [bennük 531 csepp ugh méreg (#166), fér még: 213]
5 vizestömlő (#3) [bennük 98 korty víz (#27), fér még: 2]
2 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74) 9 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233)
2 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680) 1 hűségérme (#1141)
16 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240)
1 + kis ónixkulcs (#1110) 1 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629)
1 kötél (#92) 2 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725)
1 mágusok itala (#1610) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 6 ork csodaszer (#1228)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 + Sheran cserepe (#1271)
1 szeksztáns (#32) 3 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539)
6 varázskő (#305) 1 varázskorsó (#1546) 55 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 53 álompor (#396) 2 árnyéksár (#61)
1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
1 cru formázó minta (#300) $1 darázsszárny ($652) 1 dözmöng szív (#122)
4 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563) 1 grákóbőr (#41)
1 grifftojás (#179) 27 gyöngymangó (#135) 6 ilkin érc (#232)
1 jég dragnit (#1745) 2 jegesmedve bunda (#1067) $2 karbin plazma ($199)
1 kazmár gyökér (#205) 9 kvazár (#244) 1 liumbe bimbó (#656)
159 madártoll (#112) 44 mákrózsa virág (#56) 5 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa obszidián (#380) $1 mocsári penke ($148) 2 óndarab (#85)
99 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 5 pular kristály (#239)
1 rájabőr (#404) 16 rakolits por (#669) 8 ramit kő (#226)
7 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651) 1 sáska amulett (#668)
1 smaragdkő (#678) 2 smirglilevél (#29) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 szulfagor agyar (#677) $1 varkaudar csont ($1113) 41 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 245.98 kg Megterheltség: 151%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 3 bronzpáncél (#90) 77 kaja (#2)
92 kötél (#92) 5 nagy vaspajzs (#161) 88 óndarab (#85)
117 rézdarab (#70) 63 sallank nyíl (#129) 59 spiritusz (#170)
11 szöges páncél (#65) 10 vasalt bunkó (#181) 7 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytű (#272) 3 bőrsisak (#57) 1 bronzpajzs (#89)
1 bronzpenge (#126) 1 bronzsisak (#88) 1 darázsszárny (#652)
5 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst nyaklánc (#117) 2 gromak bőr (#268)
1 királygyík bőr (#44) 1 kristálygömb (#265) 1 lapockacsont (#33)
1 Mágikus Koponya (#279) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rákpajzs (#98)
1 raptor karom (#281) 2 rézpáncél (#71) 3 spiritusz (#170)
1 tankány karom (#237) 1 tatu ködmön (#255) 3 varkaudar lándzsa (#224)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
393 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
2 karbin plazma (#199) 8 madártoll (#112) 24 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 óndarab (#85) 1 púderkő (#119)
1 pular kristály (#239) 1 ramit kő (#226) 4 rézdarab (#70)
1 smaragdkő (#678) 1 szöges páncél (#65) 4 varázskő (#305)
1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar szimbólum (#1528) 39 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,97) phua-kúp (#372), tündöklő szobor (#1587), vaskohó (#155), Fairlight oltár, 35. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), massza (#217)
(99,98) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), érclelőhely, Öregsámán Krough (#7008)
(100,99) világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), nyuhaj karbin (#110)
(101,100) vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), Fairlight oltár, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), 255. jellempróba, 35. jellempróba, érclelőhely, varkaudar kósza (#347)
(102,101) varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), 34. jellempróba, Dornodon oltár, Chara-din rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), khór darázs (#348), Mehanidas Trak (3542. kalandozó), Jóságos Kodó (5145. kalandozó)
(103,102) művészi porolit (#720), Leah oltár, Poomr Ko (#957)
(104,103) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Leah oltár, érclelőhely, földsárkány (#359)
(105,104) kolostor (#560), érclelőhely, nyuhaj karbin (#110), Öregsámán Krough (#7008)

Üzenet küldése a karakternek