311. forduló, 313. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 1. 8h:58'
EZ A 314. JÁTÉKHETED, 312. FORDULÓD
315. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,27] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz egy kopasz, szürke szemű troll nővel. Bőre teljesen fehér! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy quwarg anyakirálynő trófea, egy mouthlan trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Weisser Riese. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Az 1. napon találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Kissé áttetsző a teste. Tharr főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd karkötőt, egy törpe védőgyűrűt és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy mópat gigász trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy tollaskígyó trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Nem látszik valami barátságosnak. Arcán nemrég szerzett forradás éktelenkedik. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Otthagyod a másik kalandozót.
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a halálelementál (ld. enc.), az Ekhnagorhu (ld. enc.), a ragadozó (ld. enc.), a smaragd őrsárkány (ld. enc.), a ryuku gólem (ld. enc.), a sötét ölész (ld. enc.), a Rém (ld. enc.), a Ylgoroth (ld. enc.) és az átokosztó (ld. enc.). Végre megismerted Tb.gátló Vlagyimir (6666. kalandozó) nevét. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) alkímiázó üstöt (ld. enc.), Trákin csákányát (ld. enc.), Luthius karkötőjét (ld. enc.), óriásölőt (ld. enc.), kisebb zant (ld. enc.), adamantit kesztyűt (ld. enc.), ködkardot (ld. enc.), kincset (ld. enc.), viharfelhőt (ld. enc.) és rózsaszín bugyogót (ld. enc.). A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+260 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+35 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy purifikátor nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 444.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 442.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 442.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 440.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 438.]
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 436.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 434.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 432.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 430.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 430.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

ek 116 50 152 t. energia kisütése: 116 50 152
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

kf 138 kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat
Előkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Rögtön találsz 4 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 405 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 428.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[163,13] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Tamarinai Geodrin egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy norpadolótika. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a norpadolótika testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a norpadolótika egyik csápját. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Baghar korbácsával megpöccinted a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 43, gyógyulás: 44, összesen: +1 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz 3 aranyat! Ez aztán a szerencse! Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[10 pontot használtál fel, van még 418.]

jlk 2021 jelszó kimondása 2021
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Semmi sem történt. [5 pontot használtál fel, van még 413.]

jlk 2721 jelszó kimondása 2721
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Hosszú ideig vársz, de semmi sem történik. Úgy látszik, hibás volt a megfejtés. [5 pontot használtál fel, van még 408.]

jlk 2821 jelszó kimondása 2821
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. A kudarc teljes - nem történt az égvilágon semmi sem! [5 pontot használtál fel, van még 403.]

v 181 185 29 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(163,13) mínosz-kúp (#178), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), élőholt tigris (#766), norpadolótika (#226)

[185,29] Épületek tűnnek fel.

A földbe nyomódva 4 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni!
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol Pterois volitans tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Közel lopódzol a másik motyójához. Sikeresen elcsórtad, amit akartál (16 kaját). A siker után olaj! (+1 gonoszság.)
[-60 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 388.]

v 75 76 elmormolod a 75. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 383.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 383.]

tps 50 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 333.]

m 1 5 5 mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[163,13] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Tamarinai Geodrin hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz 5 aranyat! Ez aztán a szerencse!

(Továbbmész...) [162,14] A bozótost dombság váltja fel.

Utad során felfedezel egy kazmárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz Rahn ékkövet. (ld. enc.) Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [161,15] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trikornis herceg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 59 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a trikornis herceg testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával meghorzsolod a trikornis herceg hófehér sörényét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A trikornis herceg szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A trikornis herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 64, gyógyulás: 89, összesen: +25 ÉP}

Jártadban belerúgsz 3 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. [45 pontot használtál fel, van még 288.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[160,16] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy kronokukac közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A lény idődet lopja (-2 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 7, gyógyulás: 35, összesen: +28 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [159,17] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval jól megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [158,18] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Látsz egy mákrózsa bokrot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Két hatalmas pofonnal tudatod, hogy nem érsz rá ilyesmire. Mivel az árnymanó nem érti meg elsőre, megtoldod még kettővel. Miután elszaladt, kíváncsiságból kikotrod a golyót. Látod, hogy egy varányszem. (+2 gonoszság.) Szereztél egy varányszemet.
[45 pontot használtál fel, van még 241.]

kt 56 90 elkészíted az 56. tárgyat (90 darabot)
Sajnos csak 80 mákrózsa virág készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Begyűjtöttél 80 mákrózsa virágot. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [240 pontot használtál fel, van még 1.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

tpf 50 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

v 96 142 62 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(158,18) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 23. jellempróba
(159,17) quwarg királynők (#153)
(160,16) kronokukac (#285)
(161,15) trikornis herceg (#261)
(162,14) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), manóodú (#698), 31. jellempróba, művészi porolit (#720), oltár, érclelőhely
(163,13) mínosz-kúp (#178), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), élőholt tigris (#766), norpadolótika (#226)

[142,62] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Látsz egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (143,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ravasack orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot. [mutáns csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP]
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Tharr oltár van. Északra egy főutca van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, valaki itt elvesztett 4 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire!
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Fekete Köpeny letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A fenébe, a tábort csapda védi! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. Sikeresen elcsórtad, amit akartál (8 sáfrányport). A siker után olaj! (+1 gonoszság.)
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Storm Master letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A tábort egy ezoterikus mardel őrzi! Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
Sietve elhajítod, ami a kezedben van, hogy kitérhess, majd már távolodva kiáltod felé átkodat: - Meséljen neked Sotydo vicceket!.
(láthatatlan észlelése:)
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Leah eljövendő papja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy arany pikkelyvértet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy yeti mokasszint visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy Raia szent lovagja trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Összeismerkedtek. Az ő neve Szirial, a Szende. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz Salamonnal. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot és egy ryuku sisakot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy káoszdémon trófea és egy kisebb jégisten trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Jobb kezében egy Démonölőt, bal kezében egy kyorgölő pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tűzfőnix. Érzékeled auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+3 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-50 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 16.]

kt 259 1 elkészíted a 259. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 szopókövet. Egészséged TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 13.]

szk 239 keresed a 239. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy Raia szent lovagját. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 1. BP: építed az 534. tárgyat 13 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 10.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 5. BP: elmormolod a 202. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az álommérgezés varázslatot! Hehe! Sikeresen megmérgezted Tb.gátló Vlagyimir álmát. [-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 5.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 9, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 453 pontot. A következő körben tehát 458 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY)
A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni.

EKHNAGORHU (291. SZÖRNY)
Ekhnagorhu, a hamvaiból mindig újra feltámadó tűzmadár ezek szerint nemcsak a legendákban él: az Iszonyat Citadellájának mélyén élő példány tanyázik! Teste maga a tűz, érintése szénné éget. Vajon mi célból ejtette foglyul Morgan? Annyi bizonyos, hogy az Ekhnagorhu szolgálta őt, ellenkező esetben az Iszonyat Citadellája már rég porrá égett volna. Ha az Ekhnagorhut elpusztítod (de erre is kizárólag mágikus fegyver alkalmas), elég, hamvait elviszi a szél, de ezekből a hamvakból néhány nap leforgása alatt újjáéled, ezért véglegesen lehetetlen elpusztítani.

RAGADOZÓ (292. SZÖRNY)
Egy csupa izomból álló, két és fél méter magas, gyilkolásra kiképzett, félig-meddig humanoid teremtmény, amely egy másik dimenzióból ragadt itt, és vált az Iszonyat Citadellájának foglyává. Tökéletes őrzője Molgan kincseinek, hiszen örökké él, szinte elpusztíthatatlan, és mindenfajta élőlény megsemmisítésére ki van képezve, amely a közelébe megy. Ha szembe akarsz szállni egy ragadozóval, nagyon alaposan fel kell készülnöd, mert hiába vagy nagyhatalmú kalandozó, aki még egy triklem drakolderrel is szembeszállt, bizony, otthagyhatod a fogadat a csatában.

SMARAGD ŐRSÁRKÁNY (344. SZÖRNY)
Egy parányi ékszer, igazi tünemény ez az alig öklömnyi, csillogó sárkányutánzat. Ahogy a fejed körül röpköd, be nem áll a szája, folyton csacsog! Ahhoz képest, hogy egy másik létsíkról idézted meg, egészen jól megértitek egymást! A smaragd őrsárkány a legbecsesebb kincsedre vigyáz: az életedre. Ha a smaragd őrsárkány körülötted repked, biztonságban vagy: ha úgy halsz meg, hogy nincs a birtokodban deus ex machina, ő maga mond el egy varázslatot, melynek hatása a D.E.M.-ével egyezik meg! Ez a parányi élőlény nem véletlenül az élet szimbóluma: halál szavával és más varázslattal sem pusztítható el.
Ha meg akarod idézni ezt az 5. szintű teremtményt, három fülemüle agyarra lesz szükséged.

RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY)
Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is!

SÖTÉT ÖLÉSZ (314. SZÖRNY)
Ez a kb. 3 méter magas, elmosódott alakú lény maga a megelevenedett borzalom. Létezésének - ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni - egyetlen értelme a pusztítás és megsemmisítés. A Thargodanoktól eltérően azonban nemcsak a halandó, földi lények elpusztításában, hanem minden elképzelhető létezés, entitás megsemmisítésében élen jár. Még a Thargodanok is messze elkerülik, hiszen az alacsonyabb rangúakat pillanat alatt képes miszlikbe aprítani, és még egy hercegnek is meggyűlhet vele a gondja, ha nem kap segítséget. A Sötét Ölész állítólag egy másik világ, egy, a mienkétől teljesen idegen anyagi struktúrájú és felépítésű dimenzió hírnöke. Néhány mágus szerint ez a világ a miénk megszállására és elpusztítására készül évszázadok múlva, ezért a te feladatod is, hogy ne engedd a Sötét Ölészeket visszatérni saját világukra, különösen most, amikor még csak a Sötét Földig jutottak. A Sötét Ölész különösen ellenálló a haláltámadásokkal szemben, viszont az energiatámadások hatékonyak ellene. Kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és halálos érintése miatt nem támadod meg, csak ha FT parancsod van rá kiadva.

RÉM (315. SZÖRNY)
A Rémek negatív energiából álló entitások, amelyek a létezés ellentéteként keletkeztek olyan helyeken, ahol túl sok halál, túl sok borzalmas esemény zavarta meg az asztrális teret. A Rémek gyakorlatilag elpusztíthatatlan lények, amelyek a halandók életesszenciájával táplálkoznak. Szerencsére, még soha egyetlen Rém sem találta meg az utat a Sötét Földről az anyagi síkra, de ha ez mégis megtörténne, az a mi világunk végét és pusztulását jelentené, mert Ghallán nem létezik olyan teremtmény vagy erő, amely a Rémmel szembeszállhatna. A Rémet különleges képességei miatt csak FT paranccsal fogod megtámadni.

YLGOROTH (332. THARGODAN)
A Thargodanok legtöbbje az állandó csatározások során előbb-utóbb megsemmisül, de vannak néhányan, akik hihetetlen ravaszságuk és persze hatalmuk révén képesek voltak fennmaradni a Sötét Föld megszállása óta. Mára már ezek a Thargodan hercegek félisten hatalmú lények, és senki nem meri őket kihívni. Ylgoroth ezen ős-Thargodanok egyike. Ha megpillantod kedvenc formáját, egy megelevenedett fekete borzalmat, amelyet forró tűzaura övez, menekülj, amíg tudsz. Ylgoroth gyakorlatilag elpusztíthatatlan, és hiába áhítozol a fején viselt ősi relikviára, a lidérckoronára, bizony nem fogod megszerezni, amíg magad is félisten hatalmúvá nem válsz! Természetesen, Ylgorothot csak a mágikus fegyverek képesek megsebezni, és immúnis a halandók mágiájára. Csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá.

ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY)
Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki.

ALKÍMIÁZÓ ÜST (341. TÁRGY)
Ebbe a nagyhatalmú varázstárgyba permanens alkímia varázslatot építettek. Ha egy tárgyat az alkímiázó üstbe dobsz, az alkímia varázslathoz hasonlóan, a tárgy arannyá változik. Az alkímiázó üst használata a H 341 <tárgy> <mennyiség> paranccsal történik, és nem kerül TVP-be. Az alkímiázó üsttel, ha akarsz, nem átadható tárgyakat is arannyá alakíthatsz (de átkozott tárgyat nem). Még egy nagy előnye az üstnek az alkímiával szemben, hogy nem hibázik, legfeljebb akkor, ha nem átadható tárgyat alakítasz arannyá.

TRÁKIN CSÁKÁNYA (367. TÁRGY)
E nemes szerszám nevét Aranymarkú Trákinról, a legendás törp bányászról kapta. S hogy miért? Nos ezen eszköznek köszönhette Trákin is a hírét, mivel akárhol vájt is vele a földbe, szinte mindig talált valami érdekeset. Nem csoda, hogy Trákin volt a valaha élt leggazdagabb törpe, s élete végéig megbecsülés övezte. A csákányt te a H 367 paranccsal használhatod, 12 TVP-ért. Ezenkívül nem árt, ha tudod, hogy a csákány remek ütőfegyver - ha jobb kezedbe veszed, sebzése 3D6+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni (de használatához min. 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges). Megjegyzés: ha nincs a birtokodban ásó, de nálad van Trákin csákánya, akkor azt fogod feltételes ásásnál használni.

LUTHIUS KARKÖTŐJE (527. TÁRGY)
A legendák szerint Luthius mágikus karkötőjének köszönhette, hogy mindig tapasztaltabb, mindentudóbb volt kalandozótársainál. Bizony, ha Luthius karkötőjét viseled, minden alkalommal, amikor tapasztalati pontot kapsz, 8%-al többet kapsz! És ha ez még nem lenne elég, állítólag több karkötő hatása is összeadódik, de hogy mennyi a maximális hatásfok, arról nem szól a fáma. A karkötőnek csak egy kellemetlen tulajdonsága van: igencsak nehéz tőle megszabadulni.

ÓRIÁSÖLŐ (528. TÁRGY)
Ezt a kardot Mording, az egyik legnagyobb ősi törpe kovács készítette, nem kevés varázserő beleadásával. A fegyver normál körülmények között egy +4 támadást adó, 4D6+6 sebzésű mágikus vágófegyver (ami önmagában sem csekélység), de ezenkívül minden ütésre +30 sebzést kapsz óriások ellen, és +10-et elementálok ellen. Egy ilyen fegyverrel még egy viharóriás kifektetése sem lehetetlen! Igaz, a kard forgatásához min. 20-as vágófegyver szakértelem szükséges.

KISEBB ZAN (544. TÁRGY)
Most, hogy T. Vlagyimir tökéletesen uralja a zant és kiismerte az alapvető működési mechanizmusát, lehetővé vált a kisebb zan nevű klóntárgy, pszeudo-entitás előállítása. A kisebb zan egyetlen feladata: fenntartani a ZAN életfunkcióit. Ennek érdekében rengeteg varázsenergiát merít a közvetlen környezetéből. Vlagyimir szavai szerint ha valaki sok idejét és energiáját fordítja a kisebb zanra, közelebbi kapcsolatba kerülhet a ZANnal, és ezen keresztül a múlt titkaival. (H 544 <VP>). A kisebb zan átkozott tárgynak számít, ezért normál módon nem tudsz megszabadulni tőle. A megsemmisítésének egyik módja, ha Vlagyimir szoborba építesz (40 TVP-nként egy kisebb zant semmisíthetsz így meg).

ADAMANTIT KESZTYŰ (306. TÁRGY)
Az adamantit a világon ismert legellenállóbb anyag, amelyet - még ha speciális szakértelemmel is - de meg lehet munkálni. Az adamantit kesztyű nem csak ellenálló, de kiváló mágikus paraméterekkel is rendelkezik, az őt megmunkáló lelkes törpe mesterkovácsoknak köszönhetően. Védettségedet 8-cal növeli meg, emellett harcban való sebzésedet is növeli, minél több adamantit páncélt hordasz, annál többel. Ökölharc esetén a sebzésedhez +5-öt ad. Az adamantit kesztyű elkészítéséhez legalább 27-es bányászat szükséges, és 80 TVP. További alapanyagok: gór formázó minta, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit, és persze vaskohó és kőkalapács. A kesztyű elkészítése után nem adható át másnak.

KÖDKARD (319. TÁRGY)
A ködkard kizárólag az árnyvilágban létező, anyagtalan fegyver. A vágófegyverek forgatásában járatos kalandozó nagy hatékonysággal forgathatja ezt a 2d4+2 sebzésű kardot az árnyvilág lakói ellen. A ködkard balkezes fegyverként nem használható.

KINCS (344. TÁRGY)
Kevesek részesülnek abban a hatalmas szerencsében, hogy elmondhatják, személyesen bukkantak rá egy-egy régi, elrejtett kincsre. Térképek nélkül még a legelszántabb kincsvadászoknak sincs sok esélye, de azokra se biztos, hogy rámosolyog Fortuna, akiknek esetleg sikerült megszerezniük egy régi vázlatot. Te most már azonban elmondhatod magadról, hogy igazi KINCSre bukkantál. De, hogy megtudd, mit is rejt a láda, ahhoz előbb még ki kell nyitnod. [A KINCS önmagában használhatatlan tárgy. Hogy hozzájuss a valódi tárgyakhoz, az UL hátoldalán üzenj a játékvezetőnek, s ő majd eljuttatja részedre a nyereményt.]

VIHARFELHŐ (345. TÁRGY)

RÓZSASZÍN BUGYOGÓ (346. TÁRGY)
A rózsaszín bugyogó a Serény Múmiák KT tárgya, kizárólag a KT tagjai viselhetik. Az első darabot állítólag Toborzásgátló Vlagyimirtól kapták, cserébe áldozatos munkájukért a Zan-indukátorok építésében. A rózsaszín bugyogót a KF paranccsal lehet felvenni, NADRÁGKÉNT viselhető. Ez az egyedi viselet olyannyira nevetséges, hogy az ellenfél legtöbbször röhögőgörcsöt kap, ha megpillantja, és nehezebben tud harcolni - ennek köszönhetően a rózsaszín bugyogó +2 védettséget ad. Ezenfelül viselete annyira élvezetes, hogy hárommal növeli a szerencsét is.

RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY)
Az árnymanó sunyin rád sandít.
- Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy!
- Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt.
A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, hosszú hajú, borostyánszemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Chara-din nagyhatalmú főpapja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 312. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 103 cm
IQ: 29 (37) Támadás: 38 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 28 (35) Védekezés: 70 Menekülés: 30 % Életkor: 30/43 év
Egészség: 27 (30) Életpont: 505/530 Jellem: gonosz (547) Tul. pont: 2
Szerencse: 39 (1) Varázspont: 649/58 Pénz: 1304 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 21/4 Pszi pont: 116/87 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 11
Eddig összesen 1803 szörnyet (4 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 8199 TP-t kaptál. Jelenleg 1554100 TP-d van. A következő szinthez még 145900 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Notermanthi, ősdentor. A 309. fordulódban 1924 arany került a bankszámládra. 1943 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/45 ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 30/27 (+5%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 21/98 (+2%) dobófegyverek: 27/87 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -21.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (22 -997.); hajító csillag (#939) (998 .); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/95 (+16%) 2. nyomkövetés: 56/10 (+9%) 3. lopás: 46/80 (+20%)
4. mászás: 9/7 5. csapdakészítés: 19/25 (+6%) 6. csapdaészlelés: 35/51 (+1%)
7. gyógyítás: 81/45 8. titkosírás: 5/31 9. felderítés: 22/95
10. szörnyidomítás: 9/64 11. teológia: 63/38 (+12%) 12. taumaturgia: 49/19 (+14%)
13. szerencsejáték: 4/64 14. versengés: 21/83 15. zene: 1/57
16. szörnyismeret: 26/13 (+18%) 17. pszi: 15/83 (+7%) 18. zárnyitás: 15/88
19. vadászat: 11/88 20. vitalitás: 1/20 21. bányászat: 15/99 (+11%)
22. úszás: 9/26 23. főzés: 9/92 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz a trolloktól (5) fűszertartót (#210) (1x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (1x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (6x), a törpéktől (3) sáfrányport (#211), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (4x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (4x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (6x), az 1050. karaktertől (1050) kaját (#2) (2x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
Vaspát (#1159), ősi szellem (#422) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás (#6) vámpirizáció (#1) jellemrejtés (#23)
láth. észlelése (#78) szemmelverés (#137) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tükörpajzs (#101), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) Chara-din lesújt (#223) >> nők (#999)
Chara-din lesújt (#223) >> férfiak (#998) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
Chara-din lesújt (#223) >> 25. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tűrhetetlen, hogy Leah papjai veled rivalizálnak! Semmisíts meg egy koponya szimbólumot, hogy hitüket gyengítsed.
2.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót.
3.) Különleges feladatom van a számodra: 3 agyagelementált kell megölnöd. (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 gyenge méreg (#26) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 kerek kő (#19)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 ragasztó (#83) 1 rókafarok (#124)
1 varázskő (#305) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
38 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranytű (#272)
11 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68) 96 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 9 sáfránypor (#211) 1 szopókő (#259)
3 trikornis szarv (#198) 1 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(142,62) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), városépítkezés (#398), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), 43. jellempróba, barátság szent tüze (#484), Fekete Köpeny (1808. kalandozó), Storm Master (2257. kalandozó), Szirial, a Szende (3488. kalandozó), Salamon (4363. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2005.11.30 14:42 Változások a számládon! 30 zsetont átutaltak a(z) 9790. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek