310. forduló, 312. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 19. 12h:31'
EZ A 695. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD
696. játékheted kezdete: nov. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,45] koordinátán.
A táborozás 5. napján összefutsz Anton Andemonnal. Egy angyalok gyűrűjét, egy bíbor erőövet, egy dalb.kristálycsizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kőkés szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. demoralizátort, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy Dögvész trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy acélkolosszus trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy energiapajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 5. napon újból találkozol Anton Andemonnal. {max. varázspontja: 827; max. pszije: 166.} Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 13. napon megintcsak találkozol Anton Andemonnal. {max. életpontja: 511.} Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+216 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+70 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.) A lottó 1258. hetének nyerőszámai: 22, 25, 2. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy piromenyét nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 644.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 639.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 509 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 637.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 632.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 627.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 627.]

* 7. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 622.]

* 8. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 622.]

kb 135 5 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 620.]

a 2 2563 10 átadod a 2. tárgyat a 2563. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 10 kaját Hosszúkarom Kriton részére. [5 pontot használtál fel, van még 615.]

ef 10 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [100 pontot használtál fel, van még 515.]

ef 5 514 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 480.]

be 602 bemész a 602. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - elmondod, hogy csak benéztél, minden különösebb cél nélkül. - Sajnálom, hogy még nem teljesítetted a legutóbbi próbát. Ha meg akarod tanulni az úszást, minden feltételnek eleget kell tenned. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 475.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[139,46] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Vasököl előtt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku csapásvezető. {támadása: 26.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany és egy fekete gyöngy. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [138,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. {max. életpontja: 121-130.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog jobb oldalát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 65 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!

A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki bal lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a kőkorszaki szaki megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy óriáspók! {támadása: 18.}

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriáspók testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét gnóm! {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm fejét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a sötét gnóm nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 aranyláncot. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [137,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(5198) " Látsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve megtapogatod az ősi köveket, amelyekből a kúp épült, majd bemászol. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel.
Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Bea Melindre egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 3d5+6.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák bal csápját. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az áeratikus hasnyák bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 15 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 45, gyógyulás: 8, összesen: -37 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [74 pontot használtál fel, van még 401.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[136,46] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynő. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő bal első lábát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled. {támadása: 0.}

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 170 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 25 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vortexmágus fejét. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 171 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 341, gyógyulás: 0, összesen: -341 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Orzag bilincse, 2 Temető, 1 Orbitális mackósajt. Ez két pár! Kérdőn pillantasz az árnymanóra, majd rezzenéstelen tekintete láttán felbátorodsz. Nagyobb összeggel megemeled a tétet, majd elégedetten tapasztalod, hogy ellenfeled bedobja a lapjait. Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 1 A bajnok manifesztációja, 1 Garokk, 1 Szerencsejáték, 1 Illúziópalota, 1 Orzag bilincse. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 728 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 67 darab aranyérmét.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [135,45] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy dehidrátor. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Semmi eredménye! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a dehidrátor testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a dehidrátor ízelt testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor lecsap a bal karodra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A dehidrátor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Nano Pallanthoff, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Erdőbe jár dühöngeni, nyugalmát csak otthon leli.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Andezit Tódor orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy dehidrátor. {egyik sebzési módja: 1x 4d5.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Semmi eredménye! A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dehidrátor testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a dehidrátor ízelt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a dehidrátor, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [56 pontot használtál fel, van még 345.]

tim 55 titkosírás megfejtése 55 pontért
Nem kímélve időt és agymunkát, megpróbálod kibogarászni a feladványt. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza nyakát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza dermedt torát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a massza testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a massza néhányszor agyarával! (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 1 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 94, gyógyulás: 15, összesen: -79 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy mesés moa katalizátor! (ld. enc.) Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [55 pontot használtál fel, van még 290.]

m 6 4 6 mozogsz nyugatra, délre, nyugatra
[133,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bunthar. {max. életpontja: 156-165.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bunthar nyakát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,45] Alacsonyabb hegyek közé értél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 31 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Észreveszel egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [132,45] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ki-Nyú Vacc formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [65 pontot használtál fel, van még 225.]

m 1 mozogsz északkeletre
[133,44] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Észreveszel valamit a földön. Friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 216.]

szk 396 22 99 keresed a 396. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

h 235 40 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+10 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 176.]

gyk 1526 40 gyakorolsz az 1526. tárggyal 40 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. [40 pontot használtál fel, van még 136.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [10 pontot használtál fel, van még 126.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 124.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 5, 30.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 4 kaját fal föl a törpemammut. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 124 pontod maradt, ebből a következő körre 124 pontot vihetsz át. Kapsz még 452 pontot. A következő körben tehát 576 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA KATALIZÁTOR (386. TÁRGY)
Ez egy színaranyból készült, maroknyi, üreges gömb, amelynek felületén kilenc bemélyedés van - ezek mérete változó. Ahogy megérinted, forró bizsergés fut végig rajtad: a katalizátor mágikus erejű! Vajon mik lehetnek azok a tárgyak, amelyeket a katalizátorba beillesztve, megindul a régmúlt idők mágusai által tervezett folyamat?

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 311. fordulód.

Erő: 34 (39) Szint: 26 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 32 (36) Támadás: 30 (32) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 28 (32) Védekezés: 34 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 70/70 év
Egészség: 30 (33) Életpont: 355/348 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 1
Szerencse: 35 (39) Varázspont: 663/493 Pénz: 3073 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 49/0 Pszi pont: 171/294
Eddig összesen 2423 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 455 TP-t kaptál. Jelenleg 1 911 718 TP-d van. A következő szinthez még 88 282 TP szükséges. Trófeáid: quwarg tűzköpő, quwarg őrparancsnok, quwarg szellem. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 5956 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82 vágófegyverek: 26/3
ütőfegyverek: *30/100 (+2%) lőfegyverek: 24/16 dobófegyverek: 20/55 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
133,44 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/19 2. nyomkövetés: 54/46 (+46%) 3. lopás: 4/81
4. mászás: 17/18 (+3%) 5. csapdakészítés: 20/68 (+6%) 6. csapdaészlelés: 13/41
7. gyógyítás: 46/51 8. titkosírás: 19/76 (+24%) 9. felderítés: 26/45 (+26%)
10. szörnyidomítás: 8/16 11. teológia: 31/98 (+9%) 12. taumaturgia: 35/67 (+1%)
13. szerencsejáték: 6/87 (+11%) 14. versengés: 10/56 (+15%) 15. zene: 20/58 (+55%)
16. szörnyismeret: 40/55 (+20%) 17. pszi: 22/41 (+4%) 18. zárnyitás: 4/52
19. vadászat: 14/92 20. bányászat: 41/2 (+5%) 21. főzés: 13/45 (+10%)
22. csapatmunka: 1/92

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677) varázsvédelem (#34) >> quwarg szellem (#676)
varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 58, 60, 64, 121, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14.
Kész: 1, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 45 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 327 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 90 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 112 vashegyű nyíl (#176) $18 szürke bőrkesztyű ($271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1090 kaja (#2) 648 mákrózsa virág (#56) 3 moa harci nadrág (#1862)
957 vasérc (#152) 1084 quwarg tojás (#360) 451 madártoll (#112)
447 drótszőr (#37) 259 pirkit (#153) 80 rézdarab (#70)
1 vámpírkesztyű (#1613) 149 sallank karom (#128) 315 csuklyavirág (#133)
114 bogyógránát (#430) 97 szuperkötél (#209) 118 jégpasztilla (#1566)
6 bunthar bőr (#733) 3 pásztorbot (#513) 559 vas dobónyíl (#189)
1 vámpírvért (#1614) 602 nyílvessző (#108) 11 xirnox szív (#213)
2 tarantulakarom (#887) 247 isteni könnycsepp (#260) 64 ramit kő (#226)
13 megsemmisítő (#1540) $61 karbin plazma ($199) 54 tolmokov-koktél (#351)
117 sötét ital (#284) $307 rókafarok ($124) 425 gyöngymangó (#135)
241 csontkulcs (#74) 1 fejsze (#1240)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
62 arany (#50) 13 kaja (#2) 3 madártoll (#112)
3 óndarab (#85) 3 rézdarab (#70) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 aranylánc (#191) 3 bronzhegyű nyíl (#94)
1 bunthar bőr (#733) 1 elkarog szőr (#665) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 1 gromak bőr (#268) 2 gyöngymangó (#135)
1 kék orchidea (#68) 1 kőszem (#304) 10 mákrózsa virág (#56)
1 moa katalizátor (#386) 2 sáfránypor (#211) 8 spiritusz (#170)
9 ugh méreg (#166) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141
43
44
45
46
47
(132,45) Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 22. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(133,44) művészi porolit (#720), buntharok (#396)
(133,45) tüskés harci gromakok (#156), oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(134,44) phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), dehidrátor (#151), massza (#217)
(135,45) dehidrátor (#151), művészi porolit (#720), nekrofun (#173), tündöklő szobor (#1587)
(136,46) quwarg királynő (#153), 37. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vortexmágus (#418)
(137,46) mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), 32. jellempróba, Sheran oltár, művészi porolit (#720), áeratikus hasnyák (#243)
(138,46) erszényes elkarog (#354), márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, kőkorszaki szaki (#109), óriáspók (#303), sötét gnóm (#132)
(139,46) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ryuku csapásvezető (#778)
(140,45) fényűző villa (#602)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A nagyobb kulcskarika (2231) nem helyettesíti a ztrax kulcsot (1217) és Kyeli kulcsát (1293).
* - A cirkuszi fősátor küldetésében leadott 6000 arany ezentúl 50 helyett 10 jóságot ad. Figyelem! A karakter automatikusan leadja az aranyat, ha van nála ennyi, amikor megkapja a küldetést!
* - A játékosok kérései alapján tovább javítottuk a légsíkos kutatnivalók ritka kincslistáját.
* - Egy picit csökkentettünk a grogoan behemót félelmsugarának erején, illetve kicsit csökkent a mentődobása a fizikai varázslatok ellen.
* - Nyugatra új déli sziget került be további kihívásokkal a nyugaton játszóknak.

Üzenet küldése a karakternek