310. forduló, 312. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 6. 9h:09'
EZ A 395. JÁTÉKHETED, 311. FORDULÓD
396. játékheted kezdete: júl. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,87] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 vassisakot (15 arany), 1 nagy vaspajzsot (20 arany), 1 gromak páncélt (25 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 4 csillezsályalevelet (60 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 tatu ködmönt (1 arany), 1 Mágikus Koponyát (55 arany), 1 vassisakot (22 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 fémrúd (eladási ár: 26 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 rakolits por (eladási ár: 24 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 ezüst nyaklánc (eladási ár: 28 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 tankány karmot (1 arany). Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 kőkést.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 2 ezüst nyakláncot (15 arany), 3 ezüst gyűrűt (15 arany), 1 gromak bőrt (5 arany), 1 raptor karmot (2 arany), 1 orgyilkos tőrt (5 arany), 1 bronzpajzsot (9 arany), 1 rákpajzsot (1 arany), 2 bőrsisakot (6 arany), 1 bronzsisakot (6 arany), 2 ezüst gyűrűt (10 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 varkaudar lándzsát (2 arany), 1 varkaudar lándzsát (2 arany), 1 bronzpengét (8 arany), 2 darázsszárnyat (5 arany), 1 királygyík bőrt (2 arany), 1 lapockacsontot (1 arany), 1 rézpáncélt (19 arany), 2 kristálygömböt (16 arany), 50 vizet (111 arany), 20 vizet (22 arany). Átveszed a sikeresen eladott 4 csillezsályalevél (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 32 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 29 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 varkaudar lándzsát. A teremtés zsákja létrehozott 1 bőrsisakot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+91 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+69 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 874. hetének nyerőszámai: 5, 20, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku csapásvezető nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Elszántan ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető támadó karját. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal többször eltalálod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel eltalálod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megbököd a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A ryuku csapásvezető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany és egy vasérc. 1924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 671.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy gondolatolvasás varázslat! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [0 pontot használtál fel, van még 671.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 666.]

* 3. KP: használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 656.]

* 4. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 656.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 651.]

ef 6 507 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 609.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

ek 116 36 5 t. energia kisütése: 116 36 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 36 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

bb 2 2 beraksz a bankba a 2. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

bb 70 6 beraksz a bankba a 70. tárgyat (6 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy csillezsályalevelet ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 604.]

p 69 23 használod a 69. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 599.]

fkt 266 1 felt. készítesz a 266. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 599.]

kf 1271 3 kézbeveszed/felveszed az 1271. tárgyat (őrzöd)
Már nem őrzöd annyira a szürke bőrkesztyűt, de nagyon őrzöd a Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 599.]

d 6 1 eldobod a 6. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 599.]

kb 127 4 kiveszel a bankból a 127. tárgyat (4 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 4 mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 599.]

bb 161 5 beraksz a bankba a 161. tárgyat (5 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 599.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[101,88] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy patak van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,89] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy kaffogó hebrencs. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,90] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Északra fekszik egy helytartói város. " Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 569.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[98,91] A síkság után kisebb hegyek következnek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy fémbontó szójer. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megérinted a fémbontó szójer testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [97,92] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy Öregsámán Krough nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Öregsámán Krough fejét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az Öregsámán Krough bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-18 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 2 varázskövet. 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a téfea magoflux jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg felderítő!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő jobb szárnyát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 775 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bakkura csizmát. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,93] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Találsz egy hóhérbimbót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy épületet. Délkeletre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [66 pontot használtál fel, van még 503.]

m 3 3 5 mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra
[98,94] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy griffőniksz!

A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a griffőniksz tollas testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a griffőniksz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy fekete griff!

Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekete griff pikkelyes szárnyát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. A fekete griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Úgy megörülsz a búvóhelynek, hogy hangosan kezdesz el hálálkodni a sorsnak. Az ellenfeled sajnos csak csúnya, de nem süket. A szörny észrevett. Egy zafír sárkány közeledik feléd! (ld. enc.) Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fémbontó szójer közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer bal középső lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a fémbontó szójer nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [99,95] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sziklafészket. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy óriás griff!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás griff testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az óriás griff tollas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az óriás griff karma a fejed mellett suhan el! Csőrével az óriás griff nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 515 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy fekete griff!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a fekete griff testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 csontkulcsot. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [98,96] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [86 pontot használtál fel, van még 417.]

m 4 mozogsz délre
[98,97] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 hebrencs állkapcsot. **) 229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Nem beteg, de több kötése van minden betegnél,
Nincs elméje, de félelmetesebb minden harcos népnél.
Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Leah templom van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy dombi yeti. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti jobb oldalát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a dombi yeti testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. [23 pontot használtál fel, van még 394.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 398 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 391.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(97,92) Öregsámán Krough (#7008), mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299)
(97,93) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely
(98,91) világítótorony (#156), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(98,94) sziklafészek (#167), Chara-din rúnaköve, griffőniksz (#106), fekete griff (#107), zafír sárkányok (#329), fémbontó szójer (#150)
(98,96) Raia oltár, érclelőhely
(98,97) mélységi grittangok (#103), phua-kúp (#372), tündöklő szobor (#1587), vaskohó (#155), Fairlight oltár, 35. jellempróba, érclelőhely, dombi yeti (#366)
(99,90) Fairlight oltár
(99,95) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), tündöklő szobor (#1587), óriás griff (#105), fekete griff (#107)
(100,89) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, kaffogó hebrencsek (#88)
(101,88) oltár, Chara-din monolitja (#534)

[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Van itt egy jósda (577. épület.).
Találkozol Eskarinával . Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy mocsárivérc trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 381.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar varázsló

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló bal karját. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal meghorzsolod a varkaudar varázsló bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar jobb karját. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar íjász

A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mancsával a varkaudar behemót végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy borzalmas varkaudar

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar bal karját. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű, egy vasérc, egy arany és egy ezüst karkötő [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 2230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vark. nekromanta

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar bajnok

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok nyakát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 296.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-8 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 285.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 275.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 235.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 35 fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 11 TVP-t kell elköltened.] [35 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 csillezsályalevelet. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 16, 28.
Kimerített a gyorsvágta. (-3 életerő.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 452 pontot. A következő körben tehát 652 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÖREGSÁMÁN KROUGH (7008. SZÖRNY)
A vadrollok rejtőzködő kolóniái nem távolodtak el úgy az ősidők nagyhatalmú totemjeitől, mint a kalandozók, vagy a városi népek. Számukra mindennél fontosabb a természet, és a hagyományok tisztelete. Az öregsámánok egy, legfejlebb két fiatal látót tanítanak egész életükön át, de eközben nem csak a varázslás tudományát adják át nekik, hanem az értékeiket és sámánkellékeiket is örökül hagyják számukra. Krough a jelenkor legnagyobb troll sámánja, csak ritkán mozdul ki barlangjából, ezért nagy esemény, ha összefutsz vele. A vénség egyetlen ágyékkötőt visel, a testét páncél helyett tetoválások fedik, és védelmezik. Ezek közül a legszembetűnőbb a sámán mellkasa közepén a totemállatának, a bölcs farkasnak stilizált rajzolata. Természetesen Krough is legyőzhető, ám botorság volna közönség ritualistának nézni őt, hisz varázstudománya messze meghaladja még egy kalandozó képességeit is.

ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY)
Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra...

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 311. fordulód.

Erő: 41 (53) Szint: 22 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (40) Támadás: 37 (39) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (43) Védekezés: 66 (70) Menekülés: 30 % Életkor: 33/32 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 423/190 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (45) Varázspont: 476/247 Pénz: 24801 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 56/40 Pszi pont: 167/27 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2339 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21402 TP-t kaptál. Jelenleg 835146 TP-d van. A következő szinthez még 164854 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, varkaudar iszákos. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 11563 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 27/59 (+8%) szúrófegyverek: *21/100 vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 21/0 dobófegyverek: *21/100

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/25 2. nyomkövetés: 65/12 (+33%) 3. mászás: 13/31 (+17%)
4. csapdakészítés: 22/52 (+5%) 5. csapdaészlelés: 13/5 6. gyógyítás: 36/5
7. titkosírás: 7/10 8. felderítés: 10/91 (+6%) 9. szörnyidomítás: 6/10
10. teológia: 27/16 (+1%) 11. taumaturgia: 18/78 (+7%) 12. szerencsejáték: 4/38
13. versengés: 6/97 14. harcművészetek: 31/6 15. zene: 13/57
16. szörnyismeret: 27/84 (+34%) 17. pszi: 20/36 (+15%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/2 20. bányászat: 32/11 (+14%) 21. főzés: 10/25 (+10%)
22. csapatmunka: 3/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kvazár sisakot (#266) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: küldetés (4)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 69 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 243 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 1 orgyilkos tőr (#225)
3 varkaudar lándzsa (#224) 5 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 csatabárd (#555) 4 mandibulakasza (#127)
3 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 3 * hosszú íj (#111) 3 rövid íj (#107)
Lövedékek
17 ezüsthegyű nyíl (#323) 30 * mérgezett vasnyíl (#187) 14 nyílvessző (#108)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 68 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
5 nyu-shuriken (#157) 3 tolmokov-koktél (#351) 4 ubuk dobónyíl (#138)
3 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
2 bronzpajzs (#89) 2 kis bőrpajzs (#45) 6 kis vaspajzs (#159)
6 rákpajzs (#98)
Páncélok
2 gromak páncél (#270) 2 rézpáncél (#71) 1 tatu ködmön (#255)
1 * vasvért (#164)
Sisakok
3 bőrsisak (#57) 3 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739)
1 Mágikus Koponya (#279) 2 rézsisak (#72) 3 vas fejpánt (#408)
15 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690) 13 szürke bőrkesztyű (#271)
2 * tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 alligátorbőr cipő (#662) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
2 ezüst nyaklánc (#117) 1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * nap szimbólum (#141) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk
5 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
2 szent kehely (#257) [bennük 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 15]
62 uzbány csőr (#169) [bennük 531 csepp ugh méreg (#166), fér még: 213]
5 vizestömlő (#3) [bennük 59 korty víz (#27), fér még: 41]
2 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 2 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74) 9 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233)
2 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680) 1 hűségérme (#1141)
16 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240)
1 + kis ónixkulcs (#1110) 1 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629)
1 kötél (#92) 3 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725)
1 mágusok itala (#1610) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 6 ork csodaszer (#1228)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 + Sheran cserepe (#1271)
1 szeksztáns (#32) 3 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539)
2 varázskő (#305) 1 varázskorsó (#1546) 55 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 53 álompor (#396) 2 árnyéksár (#61)
1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
1 cru formázó minta (#300) 2 darázsszárny (#652) 1 dözmöng szív (#122)
4 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563) 1 grákóbőr (#41)
1 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268) 26 gyöngymangó (#135)
5 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745) 2 jegesmedve bunda (#1067)
1 kazmár gyökér (#205) 1 királygyík bőr (#44) 9 kvazár (#244)
1 lapockacsont (#33) 1 liumbe bimbó (#656) 151 madártoll (#112)
20 mákrózsa virág (#56) 5 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa obszidián (#380)
1 óndarab (#85) 99 pirkit (#153) 4 pular kristály (#239)
1 rájabőr (#404) 16 rakolits por (#669) 7 ramit kő (#226)
1 raptor karom (#281) 3 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)
1 sáska amulett (#668) 2 smirglilevél (#29) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 szulfagor agyar (#677) 41 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 263.65 kg Megterheltség: 164%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 3 bronzpáncél (#90) 77 kaja (#2)
92 kötél (#92) 5 nagy vaspajzs (#161) 88 óndarab (#85)
117 rézdarab (#70) 63 sallank nyíl (#129) 59 spiritusz (#170)
11 szöges páncél (#65) 10 vasalt bunkó (#181) 7 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 5 isteni könnycsepp (#260) 5 nagy vaspajzs (#161)
4 rézdarab (#70) 18 víz (#27) 1 kőkés (#6)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1033 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bőrsisak (#57)
1 csontkulcs (#74) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 gyöngymangó (#135)
11 kaja (#2) 5 madártoll (#112) 19 mákrózsa virág (#56)
4 mandibulakasza (#127) 1 nyílvessző (#108) 3 pirkit (#153)
1 ramit kő (#226) 3 spiritusz (#170) 2 varázskő (#305)
1 varkaudar lándzsa (#224) 8 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497), Eskarina (5544. kalandozó), varkaudar varázsló (#271), varkaudar (#64), vadász varkaudar (#108), varkaudar íjász (#687), varkaudar behemót (#189), borzalmas varkaudar (#166), vark. nekromanta (#173), varkaudar bajnok (#190)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Bekerült elkészíthető tárgyként a fekete nyílpuska és a kristály dobónyíl.
* Módosult a fekete nyílpuska, kristálynyíl és kristálydobónyíl elkészítése és statisztikái.

Üzenet küldése a karakternek