Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 29. 15h:01' EZ A 314. JÁTÉKHETED, 310. FORDULÓD 315. játékheted kezdete: dec. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
fl 1050 2 | lopsz az 1050. kalandozótól a 2. tárgyat |
kf 900 | kézbeveszed/felveszed a 900. tárgyat |
f 56 | kísérletezel az 56. tárggyal |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval jól megszurkálod a woorgard testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Baghar korbácsával néhányszor súrolod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Káoszkígyóval megdöfködöd a woorgard testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Baghar korbácsával néhányszor súrolod a woorgard testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 24, gyógyulás: 88, összesen: +64 ÉP}
h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
v 181 183 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[183,31] Lakott területre érkeztél.
vv 185 127 | elmormolod a 185. varázslatot a 127. varázslatot |
ve 83 5 | megveszed a 83. tárgyat 5 |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [185,29] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy őrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 30 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló jobb oldalát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 106 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával megpöccinted az őrült varázsló fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
A következő kincseket találtad: egy rókafarok és 4 pirkit. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 30, gyógyulás: 136, összesen: +106 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[167,8] Dombos terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kazmárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
[35 pontot használtál fel, van még 345.]
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (33 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hidra bal oldalát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a hidra jobb vállát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A hidra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hidra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! Káoszkígyóval megdöfködöd a hidra bal oldalát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Baghar korbácsával megpöccinted a hidra két fejét is. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Véres nyál csordul ki a hidra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 2863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 64, gyógyulás: 79, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [169,7] Ez már a tenger! Magabiztosan tempózol előre. A víz kellemesen meleg, cápáknak semmi jele. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy natali követ. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
lm 17 27 33 | mozogsz 17 27 33 |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca egyik csápját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 26, gyógyulás: 23, összesen: -3 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a vércápa farkát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 9, gyógyulás: 20, összesen: +11 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 7, gyógyulás: 20, összesen: +13 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 46, gyógyulás: 35, összesen: -11 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 54, gyógyulás: 33, összesen: -21 ÉP}
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 48, gyógyulás: 37, összesen: -11 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
lm 33 33 1 | mozogsz 33 33 1 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
im 0 2 | imádkozol |
v 75 76 | elmormolod a 75. varázslatot |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [166,7] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.
(Továbbmész...) [165,8] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Baghar korbácsával néhányszor súrolod a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 111 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával csak érinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Az 5 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Véres nyál csordul ki az 5 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 37, gyógyulás: 118, összesen: +81 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával néhányszor súrolod a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 51, gyógyulás: 120, összesen: +69 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai bal karját. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 119 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Baghar korbácsával gyengén megütöd az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP], 13 arany és egy szent jogar. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 91, gyógyulás: 28, összesen: -63 ÉP}
ef 8 | energia fejlesztése 8 |
* 1. BP: | építed az 534. tárgyat 3 pontért |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
JÉGELEMENTÁL (277. SZÖRNY) A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra. A ravasz jégelementálokat azonban nem könnyű engedelmességre kényszeríteni, állandóan azon törik fejüket, hogyan forgathatnák ki a kapott parancsokat. Harcban félelmetes ellenfelek: pusztító jégleheletüket kevés élőlény képes túlélni, és megsebzésükhöz mágikus fegyver vagy varázslatok (főként tűzvarázslat) szükséges. |
VIHARÓRIÁS (278. SZÖRNY) A viharóriások a legnagyobb hatalmú szabad óriások közé tartoznak, sokak szerint erejük még az ongóliantokét is felülmúlja. Ez valószínűleg mágikus örökségükből adódik, ugyanis közvetlen kapcsolatban állnak a Levegő létsíkjával, így bármikor képesek villámokat megidézni, vagy örvényt kelteni, még ha testi erejük nem lenne elég, hogy bármely halandó lényt egyetlen csapással agyonsújtsanak. A viharóriás legyőzése a legtöbb kalandozó számára örökké lehetetlen feladat marad. |
QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY) A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalacsonyabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót. |
FOLRANG (331. SÁRKÁNY) Folrang, az ősöreg rubin sárkány nagyúr egyesek szerint már akkor a Sötét Földön élt, amikor azt még nem a Thargodanok uralták, hanem egy békés civilizáció. Folrang a létező legravaszabb és leghatalmasabb sárkány. Az elmúlt ezer év során mégis több alkalommal próbálták mágusok, óriások és Thargodanok megszerezni legendás kincsét, de hiába, főként azért, mert az öreg hüllő az elmúlt évek során teljesen immúnissá vált a sajátján kívül mindenféle mágiára. Egyesek szerint Folrang halhatatlan, ha valaki képes is lenne elpusztítani a fizikai testét, hamarosan újramaterializálódna. Mindenesetre tény, hogy ha a Sötét Földön egy 40. szintű kalandozónak kedve támad öngyilkosságot elkövetni, keresve sem találhat gyorsabb és fájdalommentesebb halálnemet, mint meglátogatni Folrang barlangját. Hogy nehogy inadba szálljon a bátorságod az utolsó pillanatban, nem árt egy FT 331 parancsot kiadnod. |
ERDEI RÉM (399. SZÖRNY) Amikor először megpillantod a kékesszürke árnyat a fák tövében, azt gondolod, hogy egy óriási toboz gurul feléd. Közelebbről azonban már látod, hogy nem gurul, hanem lebeg, és külseje ugyan emlékeztet tobozra, de alakja inkább gömb. Aztán a csodálkozásra nincs is több időd, mert megkezded a fürdőt a tűz- jég- sav- és villámesőben, amit az erdei rém rád bocsát. Nincs időd gondolkodni - a harc az egyetlen választás, bár vágófegyverrel egy ilyen teremtménnyel szemben igencsak hiábavaló küzdelemnek tűnik... |
BESURRANÓ (673. LÉNY) Zangrozban ezzel a névvel illetik azokat a tolvajokat, akik szakmájukat felsőfokon, tökéletes precizitással űzik. Kevés a magányos szerzet közülük, általában céhekbe tömörülve, de önálló feladatokat teljesítve, próbálnak érvényesülni. Képesek bárkinél gyorsabbak lenni, és könnyen elrejthető, de legalább olyan gyorsan előrántható tőrüket pillanatok alatt a kezükbe csúsztatni. Azt mondják: még ha sikerül is egy besurranónak életét venni, a klánja addig nem fog nyugodni, míg le nem számol a gyilkossal. |
VASCARAI CSIZMA (370. TÁRGY) A vascarai csizma - mint neve is mutatja - eredetileg Vascarából származik, abból a városból, ahol rendszeresen tartottak futóversenyeket. Amikor felhúzod lábadra, azonnal érzed, hogy lépteid milyen könnyűvé, légiessé válnak: Amíg a csizmát viseled, minden mozgásod 1-el kevesebb TVP-be kerül, és akár 30 mérföldet is megtehetsz egy nap alatt. (Megjegyzés: a -1 TVP mozgás az alakváltó képességgel összeadódik, de a hátasod mozgásköltségét nem csökkenti.) Ezenfelül a vascarai csizma 2-vel javítja a védettségedet. |
PENGEPAJZS (425. TÁRGY) A pengepajzs valójában nem pajzs, hanem egy balkezes vágófegyver, amely azonban 8-cal növeli a védettségedet is, ha a kezedbe veszed. Alakjában egy kis fémpajzsra emlékeztet, szélén azonban körbe-körbe éles pengék állnak ki, amelyekkel alaposan oda lehet sújtani az ellenfélnek. A pengepajzzsal olyan ellenfelet is meg tudsz sebezni, amely csak mágikus úton sebezhető. Sebzése 2D4+4, használatának alapfeltétele a 15-ös vágófegyver szakértelem. A pengepajzs előállítható mágikus úton, varázsfegyver készítésével, ha felhasználsz egy cru formázó mintát, 6 mandibulapengét és 4 kvazárt, valamint 100 arany értékű egyéb alapanyagot és 100 TVP-t. |
NEHÉZ HARCI KESZTYŰ (464. TÁRGY) A nehéz harci kesztyű a zangrozi fegyverkovácsok titkos alkotása, készítésének módját még senkinek sem sikerült megszereznie. A nehéz harci kesztyű 7-el növeli a védettségedet, kettővel az erődet, és a végéből kiálló hegyes karmok miatt ad +4 sebzést pusztakezes harcban, viszont nehézkessége miatt csökkenti szerencsédet eggyel és támadásodat kettővel. A nehéz harci kesztyűt nem használhatod 18. szint alatt. |
DANTOR AMULETTJE (468. TÁRGY) A legendák szerint ötszáz évvel ezelőtt egy óriási quwarg ikerboly épült a Namír királyságok egyik dús legelőjű alföldjén, amelyet sem tűzzel, sem mágiával nem lehetett elpusztítani. Aztán egy napon a boly mélyéről kiemelkedett Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg félisten, és falvakat pusztított el, erdőket változtatott kiégett sivataggá. Hetekig folyt ellene a küzdelem, de a királyság legjobb varázslói, legkiválóbb harcosai sem tudták vele a küzdelmet felvenni. Végül egy Dantor nevű ember kalandozó leereszkedett egyes egyedül a boly mélyébe. Már az első nap után mindenki azt gondolta, odaveszett, de három nap múlva hatalmas földrengés rázta meg a környéket, a boly összedőlt, és egy teljesen őrült, gyengeelméjű Dantor vánszorgott ki a romok közül. Mint később kiderült, Dantor Fairlight küldetését végezte, Fairlight varázserejű botjának darabjait próbálta összeszedni, amikor a quwarg vész kitört, és Xswytyyzlidjxat ellen nem csak a legendás relikviát, hanem egy speciális, a quwarg istenség elleni küzdelemre készített amulettet is magával vitt, amely az akkori Fairlight főpaptól származott. És bár Danton a győzelemért az ép elméjével fizetett, hamarosan nyilvánvalóvá vált, hogy ha nem is véglegesen, de legyőzte Xswytyyzlidjxatot, mert a félisten újabb ötszáz évig nem bukkant elő. Bár most már nyilvánvaló, hogy a legkevesebb, amit most kockáztatsz, az ép elméd, biztos, hogy nem győzedelmeskedhetsz e amulett nélkül az őrült halhatatlannal szemben. |
TÖRPE BAKANCS (475. TÁRGY) A törpék mágikus bakancsa ugyan nem annyira kényelmes és elegáns, mint egy zangrozi csizma, viszont sokkal előnyösebb, ha a föld alá ereszkedsz: ha a törpe bakancsot viseled, a labirintusban való alapmozgásod 5 helyett csak 3 TVP-be kerül! Ez elég tetemes megtakarítást jelenthet egy kétszintes, egyenként 80 referenciapontból álló labirintusban. Mellesleg a törpe bakancs ad 2-t a védettségedhez is. |
TILNETOR KARDJA (474. TÁRGY) Tilnetor, az elf legendája szinte olyan ősi, mint magáé az elf fajé. A monda szerint Linderan, a nagyhatalmú elf mágus sötét útra vezette a népét, és száműzte Tilnetort, aki figyelmeztetni próbálta a bölcseket a veszélyre. Linderan egy Thargodan hercegtől kért és kapott segítséget, de nagy árat fizetett érte: a törzs harcosai haláluk után élőholtakká váltak, lelkük nem talált megnyugvást. Tilnetor magára vállalta, hogy megtöri az átkot, és végül epikus harcban legyőzte a Thargodan herceget. Gazdája pusztulásával Linderan gonosz noth szellemmé változott, de ez hatalmát is megnövelte. Dühében saját végzete felett, bosszúra szomjazva, megkezdte az átoktól épphogy megszabadult elf törzs lemészárlását. Tilnetor szállt vele szembe, egy karddal, amelyet állítólag magától Raiától kapott. Tilnetor győzött ugyan, de maga is halálos sebet kapott. Azóta legenda övezi Tilnetor kardját: a fegyver mindig ahhoz kerül, akinek legnagyobb szüksége van rá, és csak addig marad, amíg be nem végezte küldetését. Eddig a mese - lássuk, mit is tud a kard valójában. Mágikus fegyver, +5 támadást ad, sebzése 4D4+4. Emellett élőholt ellenfelekre minden csapással egy isteni erejű élőholt pozdorja varázslatot mér - ezzel pedig még egy élőholt ősmágus sem képes dacolni. Vigyázz azonban, mire használod: csak egyetlen ellenféllel szemben vedd kézbe, mert ha azt legyőzted, a fegyver elhagy! Úgyhogy ne KF-eld be a végső ellenfélnél hamarabb, úgysem tudják ellopni. Fontos! A Feltételes Fegyverváltás a fegyverbe épített varázslatot nem veszi figyelembe, ezért javasoljuk, hogy az FF-et kapcsold ki, mielőtt a fegyvert használni akarod. |
KDOLE (501. SZÖRNYCSAPDA) A kdole egy szörnycsapda, amelyet speciálisan nagyméretű sivatagi férgek befogására találtak ki. Először is szúrj le a homokba egy tyrex csontot, és erősíts rá egy tatu dobot. (Azért van szükség csontra, mert bármilyen kisebb oszlopot kidöntene a sivatagi szél.) A szélfúvás ritmikus dobolást idéz elő a tatu dobon, és ha szerencséd van, felbukkan a homokféreg, vagy esetleg egy tüskés gigaféreg! Ezután jön a feladat nehezebbik része, egy mászókampót be kell akasztanod a féreg egyik hornyába, felkapaszkodni a féreg hátára, és betörni. Ha a procedúra előtt nem kened be magad négy adag sáfrányporral, a féreg ekkor könnyen agyontiporhat. Ha sikeresen betörsz egy férget, kiváló hátas lehet belőle. De vigyázz, mert sokat eszik! A kdole használata különlegesen magas csapdakészítés szakértelmet követel meg, és a sáfránypor akkor is elvész, ha kudarcot vallasz. Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a kdolét nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A férget a FOG <szörny> 501 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül. |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG RUBINJA (900. TÁRGY) Ezt a hihetetlenül gyönyörű, a mélybordótól skarlátvörösig terjedő színben ragyogó rubin mágikus erővel rendelkezik: nemcsak hogy lehetetlen összetörni, de ereje folytán kacagva áll ellent akár olyan mértékű csapásoknak is, mint amilyen pl. a tűzvihar. Nem csoda, hogy alkimisták ezrei próbálták már megfejteni az örökkévalóság titkát a rubin segítségével - eredménytelenül. A rubin ugyanis a vizsgálatoknak is ellenáll: nem lehet belőle mintát venni, vele kémiai kísérleteket végezni - bármit is csinálnak vele, mindig megőrzi pompáját. Hogy a rubint ki és mikor alkotta, talán örök titok marad, ahogy az is, mennyi lehet belőle. Legendák szólnak arról, hogy a rubinok valójában Raia vérének cseppjei, melyeket az istenség akkor hullajtott, mikor megsebesült a Dornodonnal való harc során, hogy megakadályozza a világégést. Hogy igaz-e vagy sem, nem lehet tudni, tény azonban, hogy aki egyszer megszerzett egy ilyen felbecsülhetetlen értékű drágakövet, semmi pénzért nem hajlandó megválni tőle. Nála marad - az örökkévalóságig. [Megjegyzés: A rubin ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +5 max ép-t és +1 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +1 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.] |
LÓTUSZFŐZET (448. TÁRGY) A lótuszfőzet egy olyan varázsital, amely behörpintésével semlegesítheted a szervezetedben levő összes mérget. Különösen akkor hasznos, ha nem ismered a jóval kényelmesebben használható méregsemlegesítés varázslatot. A lótuszfőzet elkészítéséhez szükséges a varázsital főzése varázslat, egy lótuszvirág, 5 csepp víz, egy mákrózsa, és néhány speciális fű, amely csak sűrű erdőben megtalálható (ezért a főzet csak sűrű erdőben készíthető el). A főzéshez a KT 448 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, nincs szükség különleges edényre. A lótuszfőzetet kör végén automatikusan elhasználod, ha méreg van a szervezetedben, külön H parancsot nem kell kiadnod. |
MOA JÁDEKŐ (382. TÁRGY) A jáde egy féldrágakő, amelynek megmunkálásához igazán csak az ősi mesterek értettek. Ez a miniatűr mestermű egy parányi szobrot ábrázol, minden bizonnyal egy régi, Moa isten. |
KRISTÁLYGÖMB (54. VARÁZSLAT) A varázslat, amelyet most elsajátítottál, újabb lehetőséget nyújt az ellenség erőinek lokalizálására. Ha kiadod a V 54 <kalandozó> parancsot, és a birtokodban van egy szeksztáns, akkor megtudod az adott kalandozó pontos tartózkodási helyét! Természetesen csak az általad ismert kalandozókra adhatod ki. A varázslat során egy fekete gyöngyöt kell elhasználnod, amely már a mormolás kezdetén áttetszővé válik (ebben láthatod meg az "áldozatot"), és a végén darabokra esik. A varázslat elmondása 20 VP-be és 5 TVP-be kerül. Előfordulhat, hogy a kristálygömb kudarcot vall, ugyanis néhány varázslat véd a mágikus kutakodás ellen. |
TÁRGYÉSZLELÉS (135. VARÁZSLAT) Ez a varázslat a harmadik szem továbbfejlesztett változata. Hatása egy teljes körön át tart, és ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed (függetlenül a mennyiségüktől és a GYJ parancstól). Az elrejtett tárgyak esetén a megtalálás esélye nem száz százalék! A varázslatot a V 135 <tárgy> parancs kiadásával aktiválhatod, 10 TVP-ért és 30 VP-ért. A tárgyészlelés lakott területen nem működik. |
Erő: | 28 (33) | Szint: | 25 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 29 (37) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 28 (35) | Védekezés: | 70 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/43 év |
Egészség: | 26 (29) | Életpont: | 505/603 | Jellem: | gonosz (528) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 39 (45) | Varázspont: | 643/113 | Pénz: | 1229 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/1 | Pszi pont: | 116/87 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/45 (+35%) | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 30/16 (+5%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 21/94 (+3%) | dobófegyverek: | 27/80 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -21.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (22 -997.); hajító csillag (#939) (998 .); hajító csillag (#939) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/63 | 2. nyomkövetés: | 55/83 (+34%) | 3. lopás: | 46/47 (+7%) |
4. mászás: | 9/7 | 5. csapdakészítés: | 19/13 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 35/49 |
7. gyógyítás: | 81/45 | 8. titkosírás: | 5/31 | 9. felderítés: | 22/43 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 9/64 | 11. teológia: | 63/10 (+38%) | 12. taumaturgia: | 48/91 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 4/53 (+11%) | 14. versengés: | 21/78 (+5%) | 15. zene: | 1/57 |
16. szörnyismeret: | 25/95 | 17. pszi: | 15/67 (+7%) | 18. zárnyitás: | 15/88 |
19. vadászat: | 11/88 | 20. vitalitás: | 1/20 | 21. bányászat: | 15/77 (+22%) |
22. úszás: | 9/26 | 23. főzés: | 9/72 (+15%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a trolloktól (5) fűszertartót (#210) (1x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (1x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (6x), a törpéktől (3) sáfrányport (#211), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (6x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (5x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (6x), az 1050. karaktertől (1050) kaját (#2) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
Vaspát (#1159), ősi szellem (#422) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) | káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | jellemrejtés (#23) |
láth. észlelése (#78) | szemmelverés (#137) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tükörpajzs (#101), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | Chara-din lesújt (#223) | >> | nők (#999) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | férfiak (#998) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
Chara-din lesújt (#223) | >> | 25. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tűrhetetlen, hogy Leah papjai veled rivalizálnak! Semmisíts meg egy koponya szimbólumot, hogy hitüket gyengítsed. |
2.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót. |
3.) Különleges feladatom van a számodra: 3 agyagelementált kell megölnöd. (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
7 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyíkfű (#201) | 2 | hajító csillag (#939) | |||
2 | halcsont (#390) | 5 | kaja (#2) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | tükör (#43) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kőkés (#6) | 1 | moa jádekő (#382) | |||
1 | nagy vaspajzs (#161) | 4 | pirkit (#153) | 5 | ragasztó (#83) | |||
1 | rókafarok (#124) | 4 | sáfránypor (#211) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | gazda (#24) | grákó denevér (#25) |
királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) |
woor-antilop (#31) | gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) |
manó (#36) | sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) |
görgőte (#41) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) |
Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) |
bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) |
kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) |
húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) |
óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) | gitonga (#76) |
zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) |
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) |
árnyékrája (#87) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | törpe kovács (#90) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) |
mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) |
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | óriás griff (#105) | griffőniksz (#106) |
fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | kőkorszaki szaki (#109) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) |
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) |
xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | büntető praglonc (#125) | miksziszi húsgólem (#126) |
Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) | Lord Kovács József (#129) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) |
sötét gnóm (#132) | elit palotaőr (#133) | palotaőr (#134) | élőholt mirg (#135) | sötét főgnóm (#136) |
karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) |
udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) |
epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) | dehidrátor (#151) |
kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) |
purifikátor (#157) | nómenklatúra (#158) | ongóliant (#159) | tyrannoszaurusz rex (#160) | velociraptor (#161) |
hadroszaurusz (#162) | kétfejű troll (#163) | jégtroll (#164) | bávatag golombár (#165) | borzalmas varkaudar (#166) |
kvazár kovács (#167) | halálosztó kain (#168) | orgoró (#170) | óriásféreg (#171) | sírlidérc (#172) |
vark. nekromanta (#173) | dögkeselyű (#174) | élőholt mágus (#175) | óriás csontváz (#176) | csontváz lord (#177) |
ongóliant hadúr (#178) | élőholt ősmágus (#179) | Zinthurg (#180) | gnóm szolgáló (#181) | pöfögő kregon (#182) |
ezoterikus mardel (#184) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | részeg kalandozó (#187) | kocsmai verekedő (#188) |
varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | trosnyogó szakóca (#192) | vércápa (#193) |
hínárevő piranha (#194) | opati polip (#195) | elektromos angolna (#196) | étkezési homár (#197) | moszatrája (#198) |
mélység fattya (#199) | magnetikus praglonc (#200) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | agyagelementál (#203) |
bazaltelementál (#204) | gránitelementál (#205) | kacagó szépia (#206) | diuretikus kráken (#207) | drónkeselyű (#208) |
kneopatikus mollusk (#209) | degradátor (#210) | joviális m.szockó (#211) | Tguarkhan (#212) | kisebb quwarg isten (#213) |
quwarg nagymester (#214) | tűzfőnix (#215) | élőholt sullár (#216) | massza (#217) | tormikus egér (#218) |
északi tűzsárkány (#219) | királyi palotaőr (#220) | pszi elementál (#221) | aurapollátor (#222) | szubreális vámpír (#223) |
nanda (#224) | átokmurgattyú (#225) | norpadolótika (#226) | kultúrmasztodon (#227) | éjkornis (#228) |
orbitális mackósajt (#229) | zoloboo sámán (#230) | woorgard (#231) | ekharion (#232) | alanori csatamén (#233) |
adószedő (#234) | káoszteknőc (#235) | Chara-din fattya (#236) | Mnebolath (#237) | Orkhan Thai (#238) |
Raia szent lovagja (#239) | sivatagi doareg (#240) | vadász quwarg (#241) | qwarg rohamosztagos (#242) | áeratikus hasnyák (#243) |
hegyi góliát (#244) | Rughar familiárisa (#245) | nagyobb vércápa (#246) | kputtyintó csalán (#247) | quwarg parafenomén (#248) |
taalru (#249) | noth szellem (#250) | zombi mester (#251) | lidércúr (#252) | pordémon (#253) |
hordóagyú mameluk (#254) | őrült varázsló (#255) | tüskés gigaféreg (#256) | Notermanthi (#257) | pszi őselementál (#258) |
holle anyó (#259) | kőtipró (#260) | trikornis herceg (#261) | zsoldoskatona (#262) | bérmágus (#263) |
páncélos lovag (#264) | harci mágus (#265) | elit gárdista (#266) | mestervarázsló (#267) | zoloboo törzsfő (#268) |
quwarg anyakirálynő (#269) | varkaudar hadúr (#270) | varkaudar varázsló (#271) | pszi elementál lord (#272) | Főmágus (#273) |
őrjáratozó katona (#274) | triklem drakolder (#275) | tűzelementál (#276) | jégelementál (#277) | viharóriás (#278) |
Védőnővér (#280) | vércápa sámán (#281) | ősdentor (#282) | aranyfecske (#283) | molgan (#284) |
kronokukac (#285) | kronotapír (#286) | kronoelementál (#287) | ezerszemű bestia (#288) | titánkolosszus (#289) |
manaelementál (#290) | ében halálhajcsár (#295) | Thargodan csontváz (#297) | Maffiózó (#298) | quwarg felderítő (#299) |
ősquwarg (#300) | quwarg szabotőr (#301) | quwarg ősmágus (#302) | óriáspók (#303) | aranygriff (#304) |
taalru herceg (#307) | talriai behemót (#312) | Thargodan mágus (#318) | smaragd drakón (#321) | Folrang (#331) |
sárkányfajzat (#340) | bölcs szilmill (#343) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) |
khór darázs (#348) | liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | láplidérc (#352) |
tesh alligátor (#353) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | vörös rakolits (#356) | dűnekukac (#357) |
bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknős (#362) |
partravetett medúza (#363) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | dombi óriásyeti (#367) | kérődző etra (#368) |
rőtmanó berzerker (#369) | bérgyilkos (#375) | Dornodon avatárja (#381) | Raia avatárja (#382) | purifikátor császár (#393) |
csápos otagi (#395) | bunthar (#396) | erdei rém (#399) | Nateilena úrnő (#404) | smaragdgólem (#417) |
vortexmágus (#418) | halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | kék rothasztó (#421) | ősi szellem (#422) |
csontváz hadúr (#423) | kísértetvarázsló (#424) | Dl'orkhaugruk (#425) | hótarantula (#464) | mutáns kopó (#582) |
jegesmedve (#637) | fagyféreg (#640) | ulkor jéglény (#641) | hópárduc (#642) | rozmárember (#643) |
fagyelementál (#644) | dermesztő lidérc (#645) | sarki óriásteknős (#646) | lábascet (#647) | eszkimó óriás (#648) |
fagymágus (#650) | animált hókutya (#651) | jégdémon (#652) | mammut zombi (#654) | mouthlan (#665) |
börtönőr (#669) | besurranó (#673) | városi sámán (#675) | troll bányász (#679) | varkaudar kölyök (#685) |
varkaudar íjász (#687) | csontlepke (#746) | magger (#747) | reinkarnált motyogó (#752) | csodabogár (#755) |
alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) | bandita (#758) | drakolich (#760) | bűbájlidérc (#761) |
kentaurusz (#762) | darázsfelhő (#763) | ryuku futárbérenc (#765) | élőholt tigris (#766) | kamionoszaurusz (#767) |
ekharion bébi (#768) | umbatari bromag (#770) | ryuku csapásvezető (#778) | roguena (#779) | hidra (#780) |
ork bérgyilász (#781) | szánalmas pondró (#792) | Ciang Csí (#978) | Hoxxurton (#979) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | $szöges bunkó (#8) | $bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
$csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | $fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | $drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | $kis vaskulcs (#40) |
$grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | $királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | $kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | patak (#52) | tavacska (#53) | szökőkút (#54) | mákrózsa bokor (#55) |
mákrózsa virág (#56) | $bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | ködkapu (#60) |
árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) | $csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) |
szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | $szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) |
$rézpáncél (#71) | $rézsisak (#72) | $rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | $rézkulcs (#75) |
$bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | $díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) |
olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | $bronzsisak (#88) | $bronzpajzs (#89) | $bronzpáncél (#90) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | $bronzhegyű nyíl (#94) | $bakkura bőr (#95) |
$bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) |
$tinta (#101) | $vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | $evaporőr háj (#105) |
fabontó (#106) | $rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) |
hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
móri gyümölcs (#116) | $ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) |
jellempróba (#121) | dözmöng szív (#122) | $göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) |
$bronzpenge (#126) | $mandibulakasza (#127) | $sallank karom (#128) | $sallank nyíl (#129) | $hebrencs állkapocs (#130) |
$ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | $mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | $denevér szimbólum (#140) |
nap szimbólum (#141) | szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) | villám szimbólum (#145) |
oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) |
$szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | $ezüst karkötő (#158) | $kis vaspajzs (#159) | $vassisak (#160) |
nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függő (#162) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) |
$ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) |
$rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) |
vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | $ezüst gyűrű (#180) |
$vasalt bunkó (#181) | $vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | $ezüst kulcs (#184) | $nagy bronzkulcs (#185) |
$nagy vaskulcs (#186) | $mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | $vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) |
$aranylánc (#191) | $gyöngysor (#192) | $aranygyűrű (#193) | $arany karperec (#194) | $obszidián függő (#195) |
$trófea nyaklánc (#196) | $igazgy. fülbevaló (#197) | trikornis szarv (#198) | karbin plazma (#199) | gyíkfű csomó (#200) |
gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | $kazmár gyökér (#205) |
ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) |
sáfránypor (#211) | $dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) | $manifeszt.nyúlvány (#214) | praglonc hártya (#215) |
ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | ketrec-csapda (#218) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) |
dobóháló (#221) | láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | $varkaudar lándzsa (#224) | $orgyilkos tőr (#225) |
$ramit kő (#226) | helytartói jogar (#228) | $obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | $acélpengőke (#231) |
ilkin érc (#232) | furulya (#233) | tatu dob (#234) | dorony duda (#235) | lajhár csont (#236) |
$tankány karom (#237) | lant (#238) | $pular kristály (#239) | $kis aranykulcs (#240) | $smaragd kulcs (#241) |
tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | $kvazár (#244) | márványkulcs (#245) | $nagy aranykulcs (#246) |
$fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | kvazár páncél (#251) | smaragd koszorú (#252) |
nekrofun medál (#253) | regeneráló gyűrű (#254) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) | szent kehely (#257) |
nehezék (#258) | szopókő (#259) | isteni könnycsepp (#260) | bájital (#261) | friss csatamező (#262) |
ősi csatamező (#263) | remák szív (#264) | $kristálygömb (#265) | kvazár sisak (#266) | $fülemüle agyar (#267) |
$gromak bőr (#268) | purifikátor háj (#269) | $gromak páncél (#270) | szürke bőrkesztyű (#271) | aranytű (#272) |
szuper dobóháló (#273) | szuper hálócsapda (#274) | $ametiszt medál (#275) | $sárga erőöv (#276) | $rejtőköpeny (#277) |
$umbatari karkötő (#278) | Mágikus Koponya (#279) | $tyrex csont (#280) | raptor karom (#281) | $jégszív (#282) |
Fekete Kehely (#283) | sötét ital (#284) | Szent Kulacs (#285) | Sheran főzete (#286) | Tharr Keresztje (#287) |
zan indukátor (#288) | sárkányölő kard (#289) | energiapajzs (#290) | $bíbor erőöv (#291) | sárkánypikkely (#292) |
drako pikkelyvért (#293) | varkaudar páncél (#294) | elit csatavért (#295) | kvazár pajzs (#296) | kvazár kard (#297) |
arx formázó minta (#298) | bev formázó minta (#299) | cru formázó minta (#300) | Fairlight köpenye (#303) | $kőszem (#304) |
varázskő (#305) | $réz papi karkötő (#307) | $ezüst papi karkötő (#308) | $arany papi karkötő (#309) | $galachmit (#310) |
borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | gyógykenőcs (#313) | roxati zárfaló (#314) | $optiri agysisak (#315) |
Pusztítás Botja (#316) | varkaudar csizma (#317) | taposó tappancs (#318) | kregon zúzmó (#320) | plazmacsillag (#321) |
$ezüsttőr (#322) | $ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüsthegyű lándzsa (#324) | ezüstkard (#325) | ezüstdarab (#326) |
$ezüstshuriken (#327) | Thargodan esszencia (#328) | $csontpálca (#329) | mirtuszkoszorú (#330) | $mutáns csont (#331) |
huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | acéltű (#334) | olló (#335) | pukkanó tűcsapda (#336) |
piranha zsákvédő (#337) | királyi korona (#338) | hadilobogó (#340) | rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) |
shinai gömb (#348) | lovagi tabard (#349) | esszenciakristály (#350) | tolmokov-koktél (#351) | mithril (#352) |
molluszk ház (#353) | degradátor váladék (#354) | Baghar korbácsa (#357) | quwarg boly (#359) | $quwarg tojás (#360) |
káosz szimbólum (#361) | árnyékköpeny (#362) | ezüsttollú nyíl (#363) | vámpírtőr (#364) | szerencsetalizmán (#366) |
vascarai csizma (#370) | phua-kúp (#372) | $Eldaran karkötője (#373) | fekete tű (#374) | fény szentélye (#376) |
$moa gyöngy (#378) | $moa obszidián (#380) | moa zafír (#381) | moa jádekő (#382) | moa üveggömb (#383) |
$moa gyémánt (#385) | natali kő (#388) | $szigony (#389) | halcsont (#390) | polip szívóka (#391) |
mászó-karperec (#392) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | $álompor (#396) | zafír erőöv (#397) |
városépítkezés (#398) | főutca (#399) | ház (#400) | kristálypalota (#401) | morgud hagymatő (#402) |
fokhagyma (#403) | rájabőr (#404) | rájabőr úszógatya (#405) | bronz fejpánt (#407) | vas fejpánt (#408) |
kígyóbőr öv (#410) | királyi emlékmű (#411) | $moa stuki (#413) | stukilövedék (#414) | aranypikkely (#415) |
$teknőcteknő (#416) | teknőcpajzs (#417) | fpi formázó minta (#419) | agyartőr (#420) | tyrex bunkó (#421) |
csontpozdorja (#424) | pengepajzs (#425) | Raia pallosa (#426) | gránátkaktusz (#428) | kaktuszbogyó (#429) |
bogyógránát (#430) | Thargodan csatamező (#432) | Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) |
réz masszariasztó (#436) | arany masszariasztó (#437) | ónix masszavadító (#438) | szent liget (#439) | láthatatlan köpeny (#441) |
$Muezli aranykeze (#442) | $roxati üvegszem (#443) | fekete lótusz (#446) | lótuszvirág (#447) | lótuszfőzet (#448) |
kristályfolyadék (#449) | $zangrozi csizma (#451) | térkapu (#452) | mágusköpeny (#453) | krapixlon fürdőruha (#454) |
kampós acélszigony (#455) | mithril láncing (#457) | mithril pajzs (#460) | Urgod kesztyűje (#462) | mithril kesztyű (#463) |
nehéz harci kesztyű (#464) | Morgan sipkája (#466) | gyémántsisak (#467) | Dantor amulettje (#468) | kholden kulcs (#470) |
fiatalság itala (#473) | Tilnetor kardja (#474) | törpe bakancs (#475) | zafír fülbevaló (#477) | $cápaölő tőr (#480) |
$obszidián tüske (#481) | raptor szablya (#482) | egykezes súlyzó (#483) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) |
erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | manakristály (#500) | kdole (#501) | kihívás tornya (#502) |
aranytermő ládikó (#504) | totemoszlop (#505) | ostromlétra (#510) | Eldereth szilánk (#512) | pásztorbot (#513) |
Chara-din ékköve (#517) | Rughar gyűrűje (#518) | tükörpáncél (#519) | tudás gyöngye (#522) | Mjölborg kalapácsa (#523) |
angyalok gyűrűje (#529) | Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) | Bufa páncélja (#538) | troll dorong (#550) |
dentor bőr (#551) | $árnyéktőr (#557) | főnixtoll (#563) | $biami kvazárlándzsa (#568) | aranytoll (#572) |
fekete kaktusz (#577) | ében toboz (#578) | gyilkos csalán (#581) | csalánvirág (#582) | hro formázó minta (#601) |
Ovgun nyaklánca (#615) | sárkánytőr (#626) | Káoszkígyó (#638) | áldott kő (#642) | Fortuna szentélye (#645) |
kulcskarika (#648) | Huddens kesztyűje (#649) | sámán erszény (#650) | $rinóbőr (#651) | darázsszárny (#652) |
darázsfarok (#654) | liumbe hajtás (#655) | liumbe bimbó (#656) | aurach fog (#657) | Morgan kristálya (#659) |
alligátorbőr (#661) | alligátorbőr cipő (#662) | $elkarog szőr (#665) | nektoraf faggyú (#667) | sáska amulett (#668) |
rakolits por (#669) | nyomkereső talizmán (#671) | sáfránykristály (#675) | szulfagor agyar (#677) | elf kósza háza (#681) |
orvosságos zacskó (#682) | elf tekercs (#683) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | tűzfény (#686) |
ryuku karvédő (#687) | ryuku sisak (#688) | ryuku mellvért (#689) | ryuku kesztyű (#690) | ryuku csizma (#692) |
ryuku köpeny (#693) | ryuku kopja (#694) | ryuku szablya (#695) | ryuku buzogány (#696) | manóodú (#698) |
sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) | $teknősesszencia (#702) | medúzacsáp (#703) | kobudera csont (#705) |
smaragd karkötő (#707) | yeti mokasszin (#710) | etra hályog (#712) | berzerker tüske (#713) | $rőtmanó kacagány (#714) |
művészi porolit (#720) | $gyémánt karperec (#728) | topáz erényöv (#731) | gyöngyberakásos öv (#732) | bunthar bőr (#733) |
bunthar zsák (#734) | mágikus hátizsák (#735) | ezüstlevél (#759) | adamantit érme (#762) | gólem talizmán (#811) |
vortex talizmán (#812) | halálhozó talizmán (#813) | korinthai talizmán (#814) | rothasztó talizmán (#815) | halálhozó karkötője (#816) |
hatalom fülbevalója (#817) | teremtés zsákja (#818) | aranytermő erszény (#819) | szirén köpenye (#820) | Zu'lit koronája (#821) |
agvari manafókusz (#890) | örökkéval. rubinja (#900) | skorpiókarom (#911) | kreommat-liliom (#924) | kreommat szirom (#925) |
csillagbozótos (#928) | csillagbot (#929) | pézsmatök (#933) | pézsmatökmag (#934) | hajító csillag (#939) |
ytterium kőzet (#965) | párducbőr (#1066) | jegesmedve bunda (#1067) | rozmárfog (#1069) | yetiszív (#1070) |
féregbél (#1071) | ulkor gyöngy (#1072) | párducszem (#1073) | lidércesszencia (#1074) | cetuszony (#1075) |
mágusszelence (#1076) | hósárkány szív (#1082) | cetbőr válltömés (#1091) | királyi borosüveg (#1092) | tolvaj klánjelvény (#1093) |
bíborarany tőr (#1095) | csodák kútja (#1096) | üllő (#1103) | varkaudar látógömb (#1107) | varkaudar csont (#1113) |
párducbőr pénztárca (#1118) | csillogó nyakék (#1120) | bőrkantár (#1125) | varkaudar pálinka (#1137) | sámán gyógykenőcs (#1139) |
hűségérme (#1141) | isteni fétis (#1150) | tudati fétis (#1151) | Rodger kezdő üstje (#1167) | Rodger profi üstje (#1168) |
tűzrakó hely (#1169) | fűszerkeverék (#1170) | Elenios szentélye (#1176) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) |
megbűvölt utazóláda (#1218) | vámpírfog (#1221) | sólyomcsőr (#1223) | energialándzsa (#1227) | ork csodaszer (#1228) |
fejsze (#1240) | vaspánt (#1241) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | Leah tekercse (#1258) |
Ramirez feszítővasa (#1261) | vadászkés (#1264) | hoarián saru (#1346) | $extra takarmány (#1360) | esélynövelő (#1409) |
dzsumbujharcos bóla (#1458) | trikornis nyereg (#1536) | légiós hátizsák (#1560) |
főtt étel (#1) | buggyantott tojás (#2) | rablópaprikás (#3) | istenek eledele (#7) | halászlé (#9) |
mákrózsafőzet (#14) | ropogós rókafarok (#16) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGO TVP TVP feltételes gonoszkodás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HH tárgy [tárgy] [tárgy] par*(?+1) gyors tárgyhasználat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KLD [1. par.] - küldetés teljesítése KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába USZ TVP TVP úszás V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől VV varázslat [varázsl] [varázsl] - gyors varázslás ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |