Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. jan. 4. 9h:04' EZ A 60. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD 61. játékheted kezdete: jan. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4342 SZÁMLA : XXXX |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
ff 64 7 5 | felt. fegyverváltás: 64 7 5 |
be 526 | bemész az 526. épületbe |
kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, | bordacsont (#16) 4 ap /db, |
ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 4 ap /db, | varányszem (#30) 2 ap /db, |
lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, |
kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, |
antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, |
rézdarab (#70) 2 ap /db, | csontkulcs (#74) 8 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, |
lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, | zöld üveg (#82) 6 ap /db, | óndarab (#85) 4 ap /db, |
kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, |
vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, |
fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, |
sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | gyöngymangó (#135) 4 ap /db, |
mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szent jogar (#150) 100 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, |
pirkit (#153) 4 ap /db, | sullár hólyag (#168) 14 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, |
grifftojás (#179) 20 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, |
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, | gyíkfű (#201) 2 ap /db, |
amniosz (#203) 2 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | praglonc hártya (#215) 400 ap /db, |
ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, |
pular kristály (#239) 16 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, |
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, |
raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, | sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, |
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | ezüstdarab (#326) 8 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, |
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, |
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | moa obszidián (#380) 24 ap /db, | moa zafír (#381) 80 ap /db, | moa jádekő (#382) 32 ap /db, |
moa üveggömb (#383) 10 ap /db, | moa burát (#384) 24 ap /db, | moa katalizátor (#386) 80 ap /db, | halcsont (#390) 4 ap /db, |
álompor (#396) 2 ap /db, | era formázó minta (#418) 50 ap /db, | fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, | gór formázó minta (#444) 50 ap /db, |
aranytoll (#572) 80 ap /db, | jégkristály (#593) 40 ap /db, | sámán erszény (#650) 20 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, |
darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, | aurach fog (#657) 2 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, |
nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, | rakolits por (#669) 14 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | kobudera csont (#705) 8 ap /db, |
etra hályog (#712) 50 ap /db, | topáz erényöv (#731) 220 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | nothar bogyó (#923) 8 ap /db, |
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, |
varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | Thargodan csont (#1181) 30 ap /db, | ektoplazma (#1185) 93 ap /db, |
bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, | azuka vese (#1462) 18 ap /db. |
evaporőr háj (#105) 5 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
lapockacsont (#33) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 4 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | vízionár szem (#102) 3 ap /db, |
zöld üveg (#82) 3 ap /db áron. |
ve 39 1 | megveszed a 39. tárgyat 1 |
f 97 | kísérletezel a 97. tárggyal |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Nagyot húz a púpos burástya farka a lábadra! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Valami golyószerű a testedbe csusszant! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
ĂŠ 40 |
m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gátvakond testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gátvakond megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A gátvakond most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rájanyék testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bunkót. Megmarkolva a bunkót ellenfeledre rohansz. Bunkóval többször eltalálod a fabontó szójer farkát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szőrlajhár szőrös testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a szőrlajhár megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szőrlajhár fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a grákó denevér bal szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A grákó denevér feléd harap, de sikertelenül. A grákó denevér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 grákóbőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint). Kezdenek némi fogalmaid kialakulni arról, hogy hogyan is zajlik valójában a harc. (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 7 | bemész a 7. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
lm 5 8 | mozogsz 5 8 |
lm 7 6 | mozogsz 7 6 |
lm 1 | mozogsz 1 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 9 | gyógyítás 9 pontért |
TIRIK-HUN MEDÁL (2212. TÁRGY) Ez az apró érme a moák által tirik-hunoknak nevezett masszát ábrázolja, annak leggyakoribb megjelenési formájában. A kitűző egyfajta dicsőség érem, amit azok kaptak, aki részt vettek a kinyílt phua-kúpok bezárásában. Ha kitűzöd (nem foglalja a helyet más kitűződ elől), akkor a következő előnyöket tapasztalod: +15 max. ÉP, ellenfeleidnek -1 mentődobás a varázslataid ellen. Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY) Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs). |
PÚPOS BURÁSTYA (92. SZÖRNY) Ez a két méter magas, húsos testű, rovarszerű lény félelmetes csáprágóval és nagy, tüskés farokkal rendelkezik. Ha támad, két lábra áll, és alaktalan, vöröses-húsos fejét felemelve, félelmetes üvöltést hallat. A legkülönösebb a lény hasából kinövő vastag tojócső, amelyet akkor próbál ellenfelére tapasztani, ha sikeresen megragadja vagy megsebzi farkával. Ezt a bozótosban bujkáló lényt leghatékonyabban talán szúrófegyverekkel érdemes támadni. |
SZŐRLAJHÁR (141. SZÖRNY) A szőrlajhár, ha nem állandóan félkarikába görnyedve csimpaszkodva a fákról, akár másfél méter is lehetne. Mélyen ülő, mohón csillogó szemei állandóan az alatta húzódó erdei utat lesik. Ha valaki elhalad az úton, gyorsan le/ráugrik, és elkezdi mancsaival a csontjait ropogtatni. A szőrlajhárok nagy pechje, hogy manapság elég sok olyan kalandozó van, aki pillanatok alatt darabokra tudja őket szedni. |
AMIT TUDNI ILLIK A HARCRÓL Minden szörnyetegnek három védettségi értéke van, ellentétben a játékosokkal: egy szúrófegyver, egy vágófegyver és egy ütőfegyver elleni (lőfegyver esetén a szúró- v. ütőfv. elleni számít, pusztakezes harcnál az ütőfv elleni). Ebből következően, vannak szörnyek, amelyek ellen pl. a vágófegyver a jobb, mások ellen a szúrófegyver. A támadás kiszámításánál egy gépi "kockadobáshoz", amelynek értéke 0 és 19 között van, hozzáadódik a támadásod, a fegyver szakértelmed, (lő- és dobófegyverek esetén az ügyességed is jelent némi pluszt) és az esetleges varázslatokból és varázstárgyakból adódó pluszok, majd levonásra kerül az ellenfél védettsége. A kapott eredménytől függ, hogy eltaláltad-e az ellenfeledet, illetve, hogy mennyit sebeztél rajta. Ha az eredmény nullánál kisebb, nem is találtál. Ha találtál, a sebzést akkor is csökkentheti az ellenfél védettsége (minél jobban meghaladja a támadási érték a védettséget, annál kevésbé csökkenti a sebzést a védettség). Az, hogy hányszor támadsz, a fegyver szakértelmedtől függ. Balkezes fegyverrel jóval ritkábban tudsz támadni, mint jobbkezessel. A fegyverrel okozott sebzés függ természetesen a fegyvertől, az erődtől, és kisebb mértékben a fegyver szakértelmedtől. |
ZÁRNYITÁS A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
CSONTKULCS (74. TÁRGY) Ezzel a finom, faragott csontkulccsal sok zárat ki lehet nyitni, legyen az akár ládán, akár ajtón. |
Erő: | 18 | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 121/66 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 11 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 9 | vágófegyverek: | 1 (+1) |
ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | 5 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << kőhegyű lándzsa (#7) << bunkó (#5) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 .); kerek kő (#19) (5 .); kerek kő (#19) (6 .); kerek kő (#19) (7 -); |
47,67 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 103 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. mászás: | 3 |
4. gyógyítás: | 12 | 5. zárnyitás: | 1 (+1) | 6. vadászat: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 20 TVP-ért |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 2, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 201. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | ||
1 | * | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | 1 | csontkés (#11) | |||
6 | csontszablya (#64) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
2 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | tirik-hun medál (#2212) | |||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | fáklya (#36) | |||
2 | kötél (#92) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 30] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 3 | grákóbőr (#41) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | rákpáncél (#97) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 38.27 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 118 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
32 | arany (#50) | 1 | fáklya (#36) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontkulcs (#74) | 3 | grákóbőr (#41) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
44 | 45 | 46 | 47 | 48 | |
18 | |
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|