30. forduló, 32. forduló, Gormille összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 20. 12h:10'
EZ A 40. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
41. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2222
SZÁMLA : XXXX

GORMILLE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,11] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Kassandra ával . Sheran követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ryuku gárdista trófea, egy orgyilkos trófea és egy uzbány trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Polymorph küldte a következőt: 1 kisebb teleportkövet.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 szárnyas hernyót (204 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az 1. napon összeakadsz Celebornnal. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy vérszomjas csüldő trófea, egy karmos tankány trófea és egy bíbor szulfagor trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 3. napon összeakadsz Roxxonnal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy korinthai talizmánt, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy vadász quwarg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyíkfüvet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+46 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) A lottó 686. hetének nyerőszámai: 28, 30, 3. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

hh 1546 1629 1253 használod az 1546. tárgyat az 1629. tárgyat az 1253. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 188.]
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy csábmosoly varázs hatalmát. Karizmatikusabbá váltál. [1 pontot használtál fel, van még 187.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +16 max. életerő, +16 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 181.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 176.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 60 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 173.]

kb 23 84 kiveszel a bankból a 23. tárgyat (84 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 84 mérgezett tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 173.]

t 102 támadod a 102. szörnyet
FT 102 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja az uzbány bal lábát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


bb 2 56 169 beraksz a bankba a 2. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 kaját. Beraksz a bank széfjébe 10 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 7 uzbány csőrt. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

t 290 támadod a 290. szörnyet
FT 290 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál bal oldalát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 173.]

dd 15 70 85 eldobod a 15. tárgyat a 70. tárgyat a 85. tárgyat
Elhajítasz 2 vadász tatu bőrt. Elhajítasz 4 rézdarabot. Elhajítasz 2 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[93,12] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Találsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tímárkunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz tűzfényt. (ld. enc.) Találsz egy álomvirágot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy kopasz, szürke szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy bundás kabátot, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku karvédőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy fagymágus trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított trikornis. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Tormentor Rex. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. (Csábmosoly.) Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+5 életpont.) Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [92,13] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.


Összefutsz egy rövid ezüsthajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Raia hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy ork bérgyilász trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Whai Ling. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. (Csábmosoly.) Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [91,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet.
Találkozol Guglival. Elenios tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy topáz erényövet és egy vasvértet visel. Ruházatát egy vörös rakolits trófea, egy ryuku légiós trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. (Csábmosoly.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[30 pontot használtál fel, van még 143.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +64 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 143.]

h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 139.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[90,12] Továbbra is síkságon vagy. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy proteinfecske. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a proteinfecske bal lábát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a proteinfecske bal lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a proteinfecske testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [89,11] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tigroszlán. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Lövedéked átfúrja a tigroszlán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tigroszlán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 7 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a piromenyét testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [88,11] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. [30 pontot használtál fel, van még 109.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[87,10] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sünmedve. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [86,10] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja az uzbány fejét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze nyugatra látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Raia tanítványa. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy rinóbőr övet, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy rücskös gigaféreg trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy ragyás burástya trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy trikornis! Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Krissah Noriel. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. (Csábmosoly.) A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+3 életpont.) Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy copfos ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Sheran nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A druidák rendjének beavatott rangú tagja. Egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy kultúrmasztodon trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Hátasa egy idomított sullár. Összeismerkedtek. Az ő neve Szadis Tata. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. (Csábmosoly.) Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfival. Fekete a bőre. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy halálmadár trófea, egy sullár trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Galain Leingod. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. (Csábmosoly.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. (Csábmosoly.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [85,11] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[30 pontot használtál fel, van még 79.]

kt 22 50 elkészíted a 22. tárgyat (50 darabot)
Begyűjtöttél 50 tüskét. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [50 pontot használtál fel, van még 29.]

kb 1272 8 kiveszel a bankból az 1272. tárgyat (8 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 8 Kaldor varázsporát. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

kf 20 1272 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat az 1272. tárggyal
Előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként Kaldor varázsporát fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

h 336 1 használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 28.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-16 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 2, 17.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 201 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KISEBB TELEPORTKŐ (1633. TÁRGY)
Ez hihetetlen! Megkaparintottad Ariad Ne, a híres kobudera varázslónő egyik elveszettnek hitt teleportkövét! Pedig a tudomány már rég lemondott róla, hogy valaha előkerül akár egy is ezek közül az apró, tojás formájú, csiszolt magmadarabkák közül. No, de ha már előkerült, és a birtokodban van, használd bátran, hisz akármilyen csekélyke is tudása, hasznos tud lenni néha. A H 1633 paranccsal aktiválhatod 0 TVP-ért, mikor is pont ugyanaz történik majd, mint a felszínre ugrás varázslat kisütésekor: azonnal kikerülsz a felszínre! Természetesen csak épületben, vagy labirintusban van értelme használni, és csakis ott működik, ahol az említett varázslat is működne. S hogy miért hívják "kisebb" teleportkőnek? Nos, mint bizonyára tudod, Ariad Ne neves térmanipuláló mágus volt, és a rejtélyes magmakövekbe zárt varázslatai között akad ennél jóval erőteljesebb is.

TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY)
Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent.
- Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél!
[Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

TŰZFÉNY (686. TÁRGY)
Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. Mindenesetre, a tűzfényt nem adod oda senkinek (és ellopni sem lehet).

KARAKTERLAP

Gormille, egy fekete, rövid hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 31. fordulód.

Erő: 13 (16) Szint: 10 Merészség: 10/8 Magasság: 106 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 90/90 év
Egészség: 16 Életpont: 166/166 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 4
Szerencse: 15 (23) Varázspont: 172/13 Pénz: 676 arany Kép. pont: -2
Pszi pont: 44/24
Eddig összesen 204 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1274 TP-t kaptál. Jelenleg 13917 TP-d van. A következő szinthez még 3083 TP szükséges. Trófeáid: autentikus vámpír, szürke rinocérosz, törpemammut. A 23. fordulódban 5804 arany került a bankszámládra. 5949 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 17 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 17

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mérgezett tüske (#23) (1 -7.); nyílpuska lövedék (#547) (8 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 5 5. gyógyítás: 1 6. felderítés: 1
7. taumaturgia: 17 8. versengés: 1 9. zene: 1
10. pszi: 8 11. vadászat: 4 12. bányászat: 2
13. főzés: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), Elenios hívők (#994) (csak egyszer), Gyorsléptű Sheara (#4106) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) csábmosoly (#16) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 gyíkfű (#201) 1 gyógykenőcs (#313)
3 kaja (#2) 10 mákrózsa virág (#56) 2 óndarab (#85)
4 rézdarab (#70) 5 uzbány csőr (#169) 2 vadász tatu bőr (#15)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany (#50) 8 Kaldor varázspora (#1272) 4 madártoll (#112)
68 mérgezett tüske (#23) 2 pirkit (#153) 5 sünmedve tüske (#14)
7 tigroszlán fog (#63) 50 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(85,11) szent tölgyfa (#393), Elenios oltár
(86,10) uzbányok (#102), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Krissah Noriel (2481. kalandozó), Szadis Tata (3075. kalandozó), Galain Leingod (5504. kalandozó), Zaislo (5518. kalandozó)
(87,10) sünmedve (#33)
(88,11) 31. jellempróba
(89,11) gumifa (#38), 38. jellempróba, Sheran oltár, tigroszlánok (#43), piromenyét (#99)
(90,12) tavacska, oltár, 36. jellempróba, proteinfecske (#139)
(91,13) 24. jellempróba, oltár, Gugli (1935. kalandozó)
(92,13) Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Whai Ling (1152. kalandozó)
(93,12) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), oltár, tímárkunyhó (#684), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 46. jellempróba, Tormentor Rex (3274. kalandozó)
(94,11) uzbányok (#102), manaelementál (#290)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha még nem vagy 40 fordulós, és három napnál gyakrabban lépsz, fordulódat úgy tekintjük, mintha már eltelt volna három nap a legutóbbi forduló óta (azaz ÉP regenerációd teljes lesz).

Üzenet küldése a karakternek