Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 20. 12h:04' EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD 1144. játékheted kezdete: jún. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
h 892 | használod a 892. tárgyat |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
kf 266 | kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal párszor kilyukasztod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod az emberevő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,66] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy északi aurach került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rövid karddal megvágod az északi aurach jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod az északi aurach farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [88,66] Továbbra is dombság. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre támadsz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az alpesi tehén bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod az alpesi tehén jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [86,66] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Felfedeztél egy templomot. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megmarkolva a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a mélységi grittang farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 227 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az északi aurach bal első lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod az északi aurach testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [85,66] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sörényes ubuk. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Meglengetve a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal párszor kilyukasztod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a sörényes ubuk farkát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a mérges nyukmár bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a rövid kardot a másikra támadsz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a kérődző etra jobb első lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a kérődző etra fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a kérődző etra fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [83,67] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Lisedora-an Csi-li. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sünmedve. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rontasz. Rövid karddal alaposan megvágod a sünmedve testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigmetszed a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
h 238 20 | használod a 238. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
szk 73 | keresed a 73. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 25 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 25 pontért |
FEJLESZTÉSI PONTOK Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül: 1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen. 2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben. 3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti. 4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel. 5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik. 6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz. 7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel. 8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel. 9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal) 10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg. 11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő. 12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására! A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10. A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá. Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal. Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény. |
Erő: | 16 (26) | Szint: | 12 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 14 (21) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 13 (20) | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 17 (24) | Életpont: | 310/278 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 21 (30) | Varázspont: | 239/12 | Pénz: | 31547 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 6/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 12 (+1) | dobófegyverek: | 6 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
83,67 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 5 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 6 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 2 |
7. felderítés: | 1 | 8. taumaturgia: | 12 | 9. zene: | 5 |
10. szörnyismeret: | 3 | 11. pszi: | 1 | 12. zárnyitás: | 1 |
13. vadászat: | 4 | 14. bányászat: | 1 | 15. főzés: | 1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 110 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer) |
elfogod garokkot (#73) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
32 | arany (#50) | 1 | drótszőr (#37) | 3 | kaja (#2) | |||
11 | kreiton esszencia (#892) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | aurach fog (#657) | 3 | gyenge méreg (#26) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 20 | víz (#27) | 1 | zöld üveg (#82) |
82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | |
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|