Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. szept. 8. 15h:09' EZ A 804. JÁTÉKHETED, 309. FORDULÓD 805. játékheted kezdete: szept. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
vps 270 | VP spórolása: 270 |
ek 7 6 3 | t. energia kisütése: 7 6 3 |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
hh 1253 1534 500 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat az 500. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő bal középső lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1428 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 376 | bemész a szentélybe |
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
be 376 | bemész a szentélybe |
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
be 376 | bemész a szentélybe |
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
be 376 | bemész a szentélybe |
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
be 376 | bemész a szentélybe |
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos jobb karját. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (35 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3258 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 8 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar mágus nyakát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 49 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 7 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 arany és egy aranygyűrű. 2065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle felkarcolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [124,51] Fák, mindenütt csak fák.
be 73 | bemész a 73. titkos labirintusba |
lm 905 3 900 | mozogsz 905 3 900 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 123 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír jobb karját. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1041 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 503769 TP, -8 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -27 max/akt. varázspont, -3 képességpont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1041 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor szürke hengertestét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a purifikátor testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 47 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+3 gonoszság.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1141 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor szürke hengertestét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 53 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+6 gonoszság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1141 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
lm 5 5 905 | mozogsz 5 5 905 |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi rotható húsát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a zombi bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi bal oldalát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Aritma ostorával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 6 900 7 | mozogsz 6 900 7 |
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
be 73 | bemész a 73. titkos labirintusba |
lm 905 8 900 | mozogsz 905 8 900 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: uzbány, szőrös azuka, Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák nyakát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák jobb csápját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Aritma ostorával épp hogy eltalálod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 19 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a tetemember rotható húsát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember bal karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a tetemember fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 10 10 905 | mozogsz 10 10 905 |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz jobb lábát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a csontváz sárga koponyáját. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz sárga koponyáját. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz bal lábát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 11 900 12 | mozogsz 11 900 12 |
lm 14 15 15 | mozogsz 14 15 15 |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1221 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg jobb vállát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg bal oldalát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő és egy gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1221 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 36 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Tguarkhan jobb lábát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny, egy ezüst gyűrű, egy nagy bronzkulcs, 5 arany és egy gyöngymangó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1854 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [126,49] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 60 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [127,49] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Találsz egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Chara-din hívői építették.
jlk 2111 | jelszó kimondása 2111 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 6: 1. térkép 7. pont 7: 1. térkép 6. pont 12: 1. térkép 13. pont 13: 1. térkép 12. pont 31: kijárat 32: kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 74.]
ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
[102,101] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy khór darázs. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a khór darázs csíkos potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg tollas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a varkaudar nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a szutykos remák bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-6 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1490 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
ef 9 | energia fejlesztése 9 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (5 darabot) |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
PSZI-KONVERZIÓ (115. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet csak akkor fogod tudni használni, ha már tagja vagy egy Közös Tudatnak. Segítségével direkt pszi energiát alakíthatsz át Tudati energiává. Természetesen az energiaveszteség mértéke igen nagy: egy Tudatpont előállításához 50 pszi pont szükséges. A TU-d nem mehet így az MXTU-d fölé. A pszi konverzió használatához a P 115 <TU mennyiség> parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. A pszi-konverzió használatától a pszi szakértelmed nem fejlődik! |
Erő: | 30 (41) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 35 (52) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 (26) | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/29 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 447/422 | Jellem: | jó (638) | Tul. pont: | -3 |
Szerencse: | 23 (34) | Varázspont: | 676/676 | Pénz: | 57054 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 32/7 | Pszi pont: | 213/0 | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/17 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
ütőfegyverek: | 30/45 (+6%) | lőfegyverek: | 26/36 (+12%) | dobófegyverek: | 2/25 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/73 | 2. nyomkövetés: | 77/14 (+28%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 13/39 | 5. csapdakészítés: | 19/66 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 10/2 (+340%) |
7. gyógyítás: | 51/29 | 8. titkosírás: | 2/96 (+20%) | 9. felderítés: | 25/42 (+13%) |
10. szörnyidomítás: | 6/69 | 11. teológia: | 32/17 (+13%) | 12. taumaturgia: | 27/44 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 2/28 | 14. versengés: | 12/96 | 15. zene: | 18/65 |
16. szörnyismeret: | 28/94 (+18%) | 17. pszi: | 23/2 (+2%) | 18. zárnyitás: | 3/78 |
19. vadászat: | 21/81 | 20. vitalitás: | 1/30 | 21. bányászat: | 31/0 |
22. csapatmunka: | 5/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 25 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 9 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
bakkura (#52), ősi szellem (#422), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
energiafolyam (#136) | >> | ősi szellem (#422) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 1) |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 84 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 241 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2166. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | |||
7 | sallank nyíl (#129) | 10 | spiritusz (#170) | 2 | szent jogar (#150) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
333 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
2 | borostyán függő (#162) | 1 | bronzpajzs (#89) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 12 | drótszőr (#37) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | galachmit (#310) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | kristálygömb (#265) | 2 | kvazár (#244) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 5 | pirkit (#153) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 3 | vas dobónyíl (#189) | 5 | vasérc (#152) | |||
1 | vaskulcs (#183) | 1 | vasvért (#164) | 6 | víz (#27) |