308. forduló, 310. forduló, Authoricus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 24. 15h:22'
EZ A 313. JÁTÉKHETED, 309. FORDULÓD
314. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX

AUTHORICUS KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [173,12] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Beren Peredhil átutalt a bankszámládra 1000 aranyat a táborozásod 3. napján. Lítia De Fandargo átutalt a bankszámládra 2000 aranyat a táborozásod 4. napján.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 topáz erényövet (90 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 Raia pallosa (eladási ár: 290 arany, ebből a kezelési költség: 23 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 hoarián sarut (1100 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Lítia De Fandargo, amikor összefutottatok, adott neked 5 vas dobónyilat [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP]. A teremtés zsákja létrehozott 1 szuperkötelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+376 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+29 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 451.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 451.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 449.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 447.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 445.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 443.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 441.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 439.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 439.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

fker 1435 K.T. fel. kérése az 1435. kalandozót
Mentálisan javaslod a csoportvezetőnek Al Capone felfüggesztését. (Ez a parancs mindaddig - de csak addig! - érvényben marad, amíg egy újabb KÖKI, FKÉR vagy BEAJ parancsot nem adsz ki.) [0 pontot használtál fel, van még 439.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

v 22 190 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérg. vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 1 ugh méreg [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP]. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 434.]

kf 1346 731 kézbeveszed/felveszed az 1346. tárgyat a 731. tárggyal
Leveszed a yeti mokasszint, majd felhúzod a hoarián sarut.
Felveszed a topáz erényövet. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

v 181 186 61 elmormolod a 181. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[186,61] Épületek tűnnek fel. Látsz egy templomot. Fairlight hívői építették. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

A következő épületeket látod: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 424.]

vv 185 127 elmormolod a 185. varázslatot a 127. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 422.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 420.]

vps 30 VP spórolása: 30
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 420.]

tps 30 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 390.]

v 9 1 19 elmormolod a 9. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a varázsfesték varázslatot! A mágikus festékanyag pillanatok alatt szétterjed! A tükörben figyeled a változást: Egy hollófekete, hosszú hajú, borostyánszemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 385.]

bb 626 1 beraksz a bankba a 626. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 sárkánytőrt. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

hu 389 hulladék: 389
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

pki 1000 kiveszel a bankból 1000 aranyat
Kiveszel a bankból 1000 aranyat. A számládon van még 1924 arany. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[185,60] Még mindig a városban vagy. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 375.]

ve 1170 3 megveszed az 1170. tárgyat 3
Vásároltál 3 fűszerkeveréket. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

ve 201 10 megveszed a 201. tárgyat 10
Vásároltál 10 gyíkfüvet. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[184,61] Folytatod sétádat a házak közt.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Elenios híveié. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy piroslámpás ház (614. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 365.]

be 614 3 bemész a 614. épületbe
Lopva körülnézel, hogy nem lát-e senki, majd odamész a ház bejáratához. A fiatalok mosolyogva üdvözölnek. - Helóka! Szeretnék a vendégetek lenni. - ezzel átnyújtasz egy erszényt, benne 200 arannyal. Bekísérnek az előtérbe, majd a váróterembe. A helyiség ízlésesen berendezett, hatalmas, déli növényeket látsz cserepekben, a szekrényeken és falakon mindenféle távoli országból származó csecsebecsék, szobrocskák, fegyverek. Üdvözöl a ház úrnője, és miután az egyik ajtónálló kézjellel értésére adja, hogy milyen szolgáltatásért fizettél, tapsol néhányat. Leeső álladat három szolgáló próbálja a helyére visszajuttatni, amikor a tüneményes szépségű, ezüsthajú, kék szemű Leila szinte földöntúli kecsességgel eléd libben. Nem tudod, hogy milyen parfümöt használ, de egy biztos: csodálatos illatfelhő lengi körül. Kiszáradt torokkal, nyögni is képtelenül mész fel a második emeletre, miközben Leila kötetlenül és láthatóan azonos hozzáértéssel társalog a politikáról, időjárásról, mágiáról, háborúról. A lakosztály, ahol vendégül látnak, fényűzően van berendezve. Kicsit zavarba ejt, hogy a szobában rajtatok kívül egy teljes elf zenekar is tartózkodik, de kiderül, hogy ez is része a szertartásnak, és amint szükséges, távozni fognak. Leila varázslatos zamatú bort tölt neked egy díszes kupába. Mámoros fejjel, alig érted, amit Leila mesél neked, teljesen elmerülsz abban az elbűvölő szempárban. Nem vitás, Leila NAGYON közel állhat Elenioshoz. Nem is emlékszel, mikor takarodtak el a zenészek, de már kettesben vagytok: Leila simogatva fejti le a ruhádat, majd egy forró vízzel teli dézsához vezet, és illatos szappannal megfürdet. Most valahogy úgy érzed, hogy sosem akarsz visszatérni a vadonba, a szörnyek közé! A hatalmas, fejedelmi ágyban vár rád Leila, amíg megtörülközöl. Ami ezután következik, az életed egyik legcsodálatosabb, legmaradandóbb élménye: meg vagy győződve róla, hogy amint bukszád engedi, vissza fogsz térni ide! Nem tudod hogyan, de a légyott valami fantasztikus módon, szellemileg is ellazított. (+50 varázspont.) A ház úrnőjének megköszönöd a kiváló színvonalú szolgáltatást, és elhagyod a piroslámpás házat. [5 pontot használtál fel, van még 360.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[173,12] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Thalios Severin vigyorog kajánul. Látsz egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy norpadolótika közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a norpadolótika testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a norpadolótika testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 39, gyógyulás: 62, összesen: +23 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [172,11] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Baghar korbácsával épp hogy eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 118, gyógyulás: 128, összesen: +10 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Találsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [171,10] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Nem hagyhatod, hogy csak úgy egyszerűen meghaljon. Addig csavargatod a fülét, amíg azt nem mondja, hogy lakatkulcs. Mivel ezt nem mondja, így hamarosan beáll a halál. Átkutatod a tetemet, de semmi használhatót nem találsz nála - a dárdája eltört a csatában. (+2 gonoszság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pszi őselementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[60 pontot használtál fel, van még 300.]

h 1167 9 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag halászlét támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Huh, ez aztán csípős volt! De legalább a hatása sem marad el. (+5 víz alatti védettség, +2 úszás a forduló végéig.) 405 tapasztalati pontot kaptál. [8 pontot használtál fel, van még 292.]

kt 405 1 elkészíted a 405. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 rájabőr úszógatyát. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 272.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[170,9] Még mindig bozótos. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [169,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy natali követ. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod Tompika táborhelyét. Megvárod a megfelelő pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A fenébe, a tábort csapda védi! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 14 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
Vérző lábadat dajkálva sántikálsz el, orrod alatt szidalmazva a kalandozót: -Dagadjon beléd az a vacak sáfránypor, te irigy dög!.

(Továbbmész...) [169,7] Ez már a tenger! Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. Kicsit sebezhetőnek érzed magad a vízben.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy natali követ. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 222.]

be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Lemerülsz a vízbe. Csodálatos érzés a vízlélegzés! Fel-alá úszkálva, végül megtalálod a barlangbejáratot. Elég félelmetes kalandnak tűnik ez az egész! Beúszol a bejáraton. Döbbenetes ez a víz alatti világ! Halak spriccelnek melletted el. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

ek 116 50 313 t. energia kisütése: 116 50 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

lm 6 mozogsz 6
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy opati polip. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 35]

Megmarkolva a bíborarany tőrt ellenfeledre ugrasz. Bíborarany tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az opati polip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy opati polip van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 35]

Marokra fogva a bíborarany tőrt a másikra rontasz. Bíborarany tőrrel teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
A teremben, ahová beérsz, rengeteg hínár akadályozza a látást. [6. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kacagó szépia! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 35]

A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Vad csatakiáltással, felemelve a bíborarany tőrt ellenfeledre ugrasz. Bíborarany tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 19, gyógyulás: 17, összesen: -2 ÉP}

Egy kacagó szépiát veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 35]

A lény tintát köp! Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Vad csatakiáltással, felemelve a bíborarany tőrt a másikra támadsz. Bíborarany tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 17, gyógyulás: 15, összesen: -2 ÉP}

Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
[18 pontot használtál fel, van még 199.]

kpcs 3 6 kapcsoló 3
A falból egy elforgatható kerék áll ki. [már elforgattad] Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

lm 10 7 mozogsz 10 7
Vakon evezel. Csak el ne tévedj! Lássuk csak... igen, ez a 9. pont.
Sokszor a sziklákba kapaszkodva lököd magad előre. [10. PONT.]
Beúszol egy nagy terembe. Sötét árnyak mozognak körülötted. [7. PONT.] Egy moszatráját veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. [védettséged: 35]

Marokra fogva a bíborarany tőrt a másikra rontasz. Bíborarany tőrrel tökéletesen perforálod a moszatrája moszatszerű testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 14, összesen: +10 ÉP}

Egy moszatráját veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. [védettséged: 35]

Meglengetve a bíborarany tőrt ellenfeledre rontasz. Bíborarany tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 4, gyógyulás: 13, összesen: +9 ÉP}

A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
[18 pontot használtál fel, van még 181.]

kpcs 3 7 kapcsoló 3
A falból egy elforgatható kerék áll ki. [már elforgattad] Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

lm 10 3 14 mozogsz 10 3 14
Sokszor a sziklákba kapaszkodva lököd magad előre. [10. PONT.]
Beúszol egy nagy terembe. Sötét árnyak mozognak körülötted. [7. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. [már elforgattad]
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.]
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Nyitva van! A termet, amelybe besuhansz, a vízivilág mára már teljesen birtokba vette. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy hínárevő piranha van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 35]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bíborarany tőrrel felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy hínárevő piranha van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 35]

Meglengetve a bíborarany tőrt ellenfeledre rontasz. Bíborarany tőrrel teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[42 pontot használtál fel, van még 139.]

lm 16 18 20 mozogsz 16 18 20
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtó! Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Beúszol egy kis szobába. Medúzák suhannak el előtted! Csodás látvány. Egy elektromos angolna lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 35]

Elszántan ellenfeledre rontasz. Bíborarany tőrrel felnyársalod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy elektromos angolna lakik itt. Itt csata lesz. [védettséged: 35]

Vad csatakiáltással, felemelve a bíborarany tőrt a másikra támadsz. Bíborarany tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 7, gyógyulás: 13, összesen: +6 ÉP}


A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Újabb, hínárral és egyéb vízinövénnyel teli szobába mész be. Egy étkezési homár lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára. [védettséged: 35]

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bíborarany tőrrel több döféssel felnyársalod az étkezési homár fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Bíborarany tőrrel felnyársalod az étkezési homár potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}


Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Benézel a parányi szobába. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 halcsont, 1 szigony [szigony ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], 120 arany, 1 krapixlon fürdőruha, 1 szent jogar és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát.
[48 pontot használtál fel, van még 91.]

lm 34 34 34 mozogsz 34 34 34
Ahogy a szűk, kanyargó folyosót követed, elgondolkodsz, hogy vajon még meddig elegendő a vízlélegzés varázslat. [21. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy moszatrája. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. [védettséged: 35]

Megmarkolva a bíborarany tőrt ellenfeledre ugrasz. Bíborarany tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy moszatrája. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 35]

Vad csatakiáltással, felemelve a bíborarany tőrt a másikra rohansz. Bíborarany tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a moszatrája testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}


Továbbúszol.
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Ezt a terem különösen sötét, sarkai beláthatatlanok. Bármelyikben rejtőzhet valamilyen igazán rémisztő mélytengeri szörny! [34. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy diuretikus kráken. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 35]

A lény tintát köp! Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bíborarany tőrrel több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Bíborarany tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A diuretikus kráken állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-11 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 44, gyógyulás: 29, összesen: -15 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-21 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 galachmit [galachmit ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP], 1 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], 1 mérgezett vasnyíl [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], 3 halcsont, 4 ramit kő [ramit kő ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP], 1 kampós acélszigony (ld. enc.) és 4 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[36 pontot használtál fel, van még 55.]

kpcs 3 34 kapcsoló 3
A falból egy elforgatható kerék áll ki. [már elforgattad] Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

lm 22 28 33 mozogsz 22 28 33
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Továbbúszol.
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.] Egy hínárevő piranha lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 35]

Meglengetve a bíborarany tőrt ellenfeledre ugrasz. Bíborarany tőrrel felnyársalod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy opati polip van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 35]

Vad csatakiáltással, felemelve a bíborarany tőrt ellenfeledre támadsz. Bíborarany tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy hínárevő piranha lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit. [védettséged: 34]

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.]
Töretlenül úszol tovább. Egy trosnyogó szakócát pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 34]

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné!
Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [54 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 33 33 33 mozogsz 33 33 33
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

vpf 30 VP elővétele: 30
Felszabadítottunk neked 30 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

tpf 30 TVP elővétele: 30 pontért
Felszabadítottunk neked 30 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 29.]

m 6 mozogsz nyugatra
[168,7] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy smaragd őrsárkány előtt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod Cshi-Cshi a Cica táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Sikeresen elcsórtad, amit akartál (2 sáfrányport). A siker után olaj! (+1 gonoszság.)
Összefutsz Ithrillel. Chara-din félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy háború gyűrűjét, egy hókeresztet, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy csataremák trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy ében dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted.
[15 pontot használtál fel, van még 14.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 1742 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: építed az 534. tárgyat 4 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-8 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 19, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a vízlélegzés hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 450 pontot. A következő körben tehát 451 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HOARIÁN SARU (1346. TÁRGY)
A saru a hoarián barbárok könnyed viselete, egy állatbőrből készült, felül megköthető, aranyos lábbeli. Oldalára törzsi szimbólumokat varrtak. Szinte hangtalanul surranhatsz vele bármerre. Ha úgy döntesz, hogy a lábadra húzod, a következőt tapasztalhatod: védelmed, ügyességed és lopás szakértelmed megnő 5-tel.

KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY)
Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9.

KARAKTERLAP

Authoricus, egy hollófekete, hosszú hajú, borostyánszemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Chara-din nagyhatalmú főpapja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 309. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 103 cm
IQ: 29 (37) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 28 (35) Védekezés: 73 Menekülés: 30 % Életkor: 30/41 év
Egészség: 26 (29) Életpont: 504/331 Jellem: gonosz (524) Tul. pont: 2
Szerencse: 39 (45) Varázspont: 625/260 Pénz: 1311 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 116/87 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 1778 szörnyet (21 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 10896 TP-t kaptál. Jelenleg 1505024 TP-d van. A következő szinthez még 194976 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Notermanthi, ősdentor. A 309. fordulódban 1924 arany került a bankszámládra. 1924 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/10 (+90%) ökölvívás: 1/63 szúrófegyverek: 30/11 (+1%)
vágófegyverek: 4/48 ütőfegyverek: 21/91 dobófegyverek: 27/78 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: Káoszkígyó (#638) (80%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (170%) << Káoszkígyó (#638)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -21.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (22 -997.); hajító csillag (#939) (998 .); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/63 (+16%) 2. nyomkövetés: 55/49 (+22%) 3. lopás: 46/40 (+507%)
4. mászás: 9/7 5. csapdakészítés: 19/7 (+6%) 6. csapdaészlelés: 35/49 (+14%)
7. gyógyítás: 81/45 8. titkosírás: 5/31 9. felderítés: 22/37 (+18%)
10. szörnyidomítás: 9/64 11. teológia: 62/72 (+36%) 12. taumaturgia: 48/73 (+14%)
13. szerencsejáték: 4/42 14. versengés: 21/73 15. zene: 1/57
16. szörnyismeret: 25/95 17. pszi: 15/60 (+7%) 18. zárnyitás: 15/88 (+6%)
19. vadászat: 11/88 20. vitalitás: 1/20 21. bányászat: 15/55
22. úszás: 9/26 23. főzés: 9/57 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz a trolloktól (5) fűszertartót (#210) (1x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (1x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (6x), a törpéktől (3) sáfrányport (#211), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (6x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (5x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (6x)
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
Vaspát (#1159), ősi szellem (#422) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás (#6) vámpirizáció (#1) jellemrejtés (#23)
láth. észlelése (#78) szemmelverés (#137) láthatatlanság (#76) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tükörpajzs (#101), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) Chara-din lesújt (#223) >> nők (#999)
Chara-din lesújt (#223) >> férfiak (#998) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
Chara-din lesújt (#223) >> 25. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tűrhetetlen, hogy Leah papjai veled rivalizálnak! Semmisíts meg egy koponya szimbólumot, hogy hitüket gyengítsed.
2.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót.
3.) A víziharchoz még az én híveimnek is érteniük kell: egy vércápa leölése a feladat!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 gyenge méreg (#26) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
2 rájabőr (#404) 1 sárkánytőr (#626) 1 tükör (#43)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1311 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 2 fűszerkeverék (#1170)
9 gyíkfű (#201) 5 halcsont (#390) 12 kaja (#2)
1 kampós acélszigony (#455) 1 krapixlon fürdőruha (#454) 21 polip szívóka (#391)
1 rájabőr úszógatya (#405) 2 sáfránypor (#211) 1 szent jogar (#150)
1 szuperkötél (#209) 5 tudás gyöngye (#522)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(168,7) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Cshi-Cshi a Cica (2765. kalandozó)
(169,7) a 77. labirintus bejárata, opati polip (#195), kacagó szépia (#206), moszatrája (#198), hínárevő piranha (#194), elektromos angolna (#196), étkezési homár (#197), diuretikus kráken (#207), trosnyogó szakóca (#192)
(169,8) Tompika (1978. kalandozó)
(170,9) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szopógödör (#177), 45. jellempróba
(171,10) 30. jellempróba, oltár, pszi őselementál (#258)
(172,11) tyrannoszaurusz rex (#160), kihívás tornya (#502), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 28. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(173,12) nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), élőholt tigris (#766), norpadolótika (#226)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .

Üzenet küldése a karakternek