Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. dec. 21. 9h:20' EZ A 774. JÁTÉKHETED, 308. FORDULÓD 775. játékheted kezdete: dec. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 697. tárgyat |
* 2. KP: | VP spórolása: 9999 |
* 3. KP: | használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 500. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos bal oldalát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg harcos jobb vállát. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. 6 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1756 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. 309 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. 55 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus jobb oldalát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg ősmágus rücskös torát. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. 57 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 4626 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 423, gyógyulás: 14, összesen: -409 ÉP}
* 5. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 11. varázslatot a 26. varázslatot a 364. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 127. varázslatot a 86. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 27. varázslatot a 95. varázslatot |
kpk 10 | kezd. parancs kivétele: 10 |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
hh 1133 1253 841 | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat a 841. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 178 188 363 | elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 363. varázslatot |
tv 32 33 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 33. varázslatot |
ek 273 25 450 | t. energia kisütése: 273 25 450 |
kf 833 2 | kézbeveszed/felveszed a 833. tárgyat a bal kezedbe |
kf 1391 1211 561 | kézbeveszed/felveszed az 1391. tárgyat az 1211. tárggyal az 561. tárgyat |
vv 363 188 | elmormolod a 363. varázslatot a 188. varázslatot |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
kno 5 9 | képesség-növelés 5 |
lm 2 905 9 | mozogsz 2 905 9 |
lm 900 13 905 | mozogsz 900 13 905 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az átokosztó testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az átokosztó bal vállát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 3151 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 15 900 35 | mozogsz 15 900 35 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a gorath lárva testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a gorath lárva testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A gorath lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
lm 905 36 900 | mozogsz 905 36 900 |
lm 30 905 31 | mozogsz 30 905 31 |
lm 900 39 | mozogsz 900 39 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a vortexmágus jobb lábát. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Vámpírölővel megdöfködöd a vortexmágus testét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a vortexmágus ködlő lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9078 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1115, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [188,107] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok és 2 sáfránypor. 3183 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
be 689 | bemész a 689. épületbe |
v 198 193 12 | elmormolod a 198. varázslatot |
[193,12] Lápos, ingoványos területet jársz. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mocsári penkét. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Leah szentélyét. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra egy gyíkfű csomó van. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Északra egy hóhérbimbó van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
be 94 | bemész a 94. titkos labirintusba |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 9 905 17 | mozogsz 9 905 17 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya jobb lábát. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 88 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöfködöd a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vámpírölővel jól megszurkálod a Chara-din fattya nyakát. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1242, sebződés: 31, gyógyulás: 38, összesen: +7 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál egyik csápját. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2989 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1692 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 239 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a taalru póklábát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a taalru testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed a taalru tigristestét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] és 2 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 53, gyógyulás: 14, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [192,14] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Egy-egy magányos, korhadt fa mered ki a rothadó léből. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt.
(Továbbmész...) [191,15] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Találsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg támad rád.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg fejét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a Zinthurg bal vállát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath bal lábát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (23 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 69, gyógyulás: 8, összesen: -61 ÉP}
Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (12 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. A 2 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A 2 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1165, sebződés: 88, gyógyulás: 193, összesen: +105 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 30 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (39 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 6 arany és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 152, gyógyulás: 89, összesen: -63 ÉP}
m 4 6 7 | mozogsz délre, nyugatra, északnyugatra |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
bpk 11 | bef. parancs kivétele: 11 |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 337 | használod a 337. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
vv 62 168 | elmormolod a 62. varázslatot a 168. varázslatot |
TÉRKÉPELEMZÉS II. (119. PSZI KÉPESSÉG) A Térképelemzés II. a Térképelemzés I. kiegészítője. Használata hasonlóan történik, a P 119 <labirintus szám> paranccsal, 80 pszi pontért és 40 TVP-ért. Az ajtókról ugyan nem kapsz információt, de a ládákról és szörnyekről igen. A szörnyeknek a koordinátáját és nevét kapod meg, a ládákról csak annyit kapsz meg, hogy van ott láda, zárva van-e, és védi-e csapda. (A "láda" néhány, egyszerűen csak eldobott tárgyat is jelenthet.) Ezt a képességet csak a labirintus mezőjén vagy a labirintus belsejében használhatod. |
GORATH LÁRVA (376. SZÖRNY) Egy kifejlett Gorath legyőzésére csak a legtapasztaltabbak vállalkozhatnak - egy lárva azonban nem jelenthet akkora kihívást, hiszen nem bír akkora erővel, ami akár még egy óriást is megszégyenít. Ennek ellenére igenis valós fenyegetés - ha más miatt nem, akkor azért, mert képes a fején lévő antennáival elpusztítani fa és fém tárgyaidat; akár négyet is egy csata alatt! Ezen kívül igencsak nehéz a testét védő szelvények mögé beférkőzni - kivéve persze, ha egyszerűen csak pozdorjává zúzod a férget. Igencsak nehezen mozog, azonban ez csak egy dolog miatt szerencsés számodra - ha elfutsz, nem képes üldözni. Valószínű, hogy antennáival tájékozódik, mert szeme egyáltalán nincs - azért ne gondold, hogy hátrányban van veled szemben, aki félig vakon a szűk járatokban próbál valahogyan küzdeni. |
ŐSI SZELLEM (422. SZÖRNY) Amikor az ősi szellem a közeledben van, megfagy a levegő körülötted. Érintése még ennél is jegesebb, jobb, ha nem tudod meg mennyire. Feje formátlan, tekintete üres. Szemgödreiben egy szemernyi élet sincs, arckifejezésében semmi könyörület. Nem tudni hogyan került közénk, kinek a szelleme, ki idézte meg, hiszen még soha senki nem akadt, aki kommunikálni tudott volna vele. Ha harcba bocsátkozol vele, könnyen előfordulhat, hogy rontó képességével öregít rajtad, így csak ha FT parancsot adsz ki rá, fogod megtámadni, amúgy automatikusan elbújsz előle. Kizárólag mágikus fegyverrel sebezheted meg, azok közül is a szúró és vágó, ami szóba jöhet. |
Erő: | 49 (55) | Szint: | 36 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 37 (59) | Támadás: | 57 (60) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 29 (31) | Védekezés: | 81 (88) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/48 év |
Egészség: | 27 (35) | Életpont: | 932/933 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (66) | Varázspont: | 1814/1094 | Pénz: | 1274 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 86/14 | Pszi pont: | 357/0 | Halhatatlanság: | 4 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/60 | ökölvívás: | 20/82 (+8%) | szúrófegyverek: | 40/69 (+1%) |
vágófegyverek: | 1/90 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | 18/72 (+3%) |
dobófegyverek: | 34/4 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vámpírölő (#951) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/15 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 60/32 | 3. mászás: | 20/48 |
4. csapdakészítés: | 20/2 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 19/16 (+1200%) | 6. gyógyítás: | 62/50 |
7. titkosírás: | 2/23 | 8. felderítés: | 24/74 (-484%) | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
10. teológia: | 99/48 (+17%) | 11. taumaturgia: | 97/5 (+89%) | 12. szerencsejáték: | 4/84 (+11%) |
13. versengés: | 13/5 (+46%) | 14. harcművészetek: | 14/64 | 15. zene: | 14/82 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 21/38 | 17. pszi: | 31/3 (+3%) | 18. zárnyitás: | 22/61 (+300%) |
19. vadászat: | 20/25 (+11%) | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 25/87 |
22. úszás: | 15/24 | 23. főzés: | 13/4 | 24. csapatmunka: | 2/24 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
noth szellem (#250) (csak egyszer), manaelementál (#290), bűbájlidérc (#761), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), csataremák (#694), ryuku gólem (#394), aranyfecske (#283), sötét ölész (#314), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), bávatag golombár (#165) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +50 vp 25 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse III (#59) | mentális pajzs (#72) | tűzmágia (#157) | Symulf rúnája (#182) |
tulajdonságpajzs (#26) | tolvajvér (#364) | feltámadás (#168) | erőpajzs III (#127) |
tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem 2 (#188) | Morgan rúnája (#363) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
háló (#186), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 35, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nőstény varkaudar (#689) | háló (#186) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tűzgolyó (#155) | >> | taalru (#249) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
gömbvillám (#176) | >> | varkaudar katona (#691) | tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | |
tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
tűzgolyó (#155) | >> | woorgard (#231) | háló (#186) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | tűzgolyó (#155) | >> | csataremák (#694) | |
tűzgolyó (#155) | >> | vark. kardtáncos (#693) | tűzgolyó (#155) | >> | Quwaxotix (#961) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét ölész (#314) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 35, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | életpajzs (#142) | >> | sötét ölész (#314) | |
életpajzs (#142) | >> | Quwaxotix (#961) | életpajzs (#142) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fürgülés (#92) | >> | vark. kardtáncos (#693) | fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda borzalmas megfertőzése a természetnek a pszi ősemelentál? Végezz eggyel! (teljesítve) |
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Az élet papjától idegen a holttestek között való kutakodás. IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
HŐSTETTEID |
2010 II. félévének Vlagyimir díjas cirkuszi versenyzje vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 53 TU. szükséges még: 17 TU. kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 920 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
221 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
7 | gyógykenőcs (#313) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 20 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | manakristály (#500) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
9 | ragasztó (#83) | 20 | spiritusz (#170) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) | |||
6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 2 | fűszertartó (#210) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
3 | nyílvessző (#108) | 3 | pirkit (#153) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 5 | Thargodan esszencia (#328) |