306. forduló, 308. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 31. 9h:11'
EZ A 692. JÁTÉKHETED, 307. FORDULÓD
693. játékheted kezdete: nov. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,57] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 5. pontnál.
Kova, amikor összefutottatok, adott neked egy xirnox szivet.
Könnyűkéz Ssiqua, amikor találkoztál vele, adott neked egy dözmöng szivet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+101 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+71 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.) A lottó 1257. hetének nyerőszámai: 23, 29, 30. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 440.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 440.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 435.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 430.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

* 7. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 425.]

* 8. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

tv 114 támadó/véd. varázslat a 114. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: agybénítás. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

kb 135 5 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 423.]

bb 310 148 328 beraksz a bankba a 310. tárgyat (148 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 galachmitot. Beraksz a bank széfjébe 7 mocsári penkét. Beraksz a bank széfjébe 2 Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 413.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 405.]

h 1228 3 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 3 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +4 támadás a forduló végéig. [6 pontot használtál fel, van még 399.]

v 127 elmormolod a 127. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 394.]

h 892 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 394.]

t 676 1 támadod a 676. szörnyet
FT 676 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

t 678 1 támadod a 678. szörnyet
FT 678 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

lm 10 10 10 mozogsz 10 10 10
Elszántan lépdelsz előre. A folyosó hol összeszűkül, hol kitágul, de szerencse mindenütt kényelmesen lehet haladni. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Kereszteződéshez érkezel. Beleszimatolsz a levegő. Aztán nagyot tüsszentesz. Ürülékszag terjeng mindenfelé. Nem lehet beazonosítani, melyik járatból jön, pedig arra tuti nem mennél. [10. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg tűzköpő az. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+30.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-22 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A lény tüzet köp rád. Telibe kapod a lángcsóvát. (95 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: vortex talizmán, ezüst kulcs, 3 mérgezett vasnyíl, 15 rákfatty váladék, amniosz, 3 pirkit. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg tűzköpő testét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő belecsíp a derekadba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-34 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Mallon botjával néhányszor megcsapod a quwarg tűzköpő testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a quwarg tűzköpő hasadba mélyeszti. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-27 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A quwarg tűzköpő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 3 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 255, gyógyulás: 17, összesen: -238 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+74 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérgezett vasnyilat. IQ-d TF-elődött. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[16 pontot használtál fel, van még 378.]

lm 905 14 15 mozogsz 905 14 15
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Olyan sötét van, hogy észre sem veszed, hogy beléptél valami ragadósba. Eh, szitkozódva próbálod a homokba törölni a lábad, de nem túl nagy eredménnyel. [14. PONT] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 58 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
Eléred a járat végét. Nyugatra ugyan mintha vezetett volna tovább, de sajnos mára már hatalmas kőtömbök zárják le az utat. [15. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 ryuku nadrág (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
[22 pontot használtál fel, van még 356.]

lm 10 901 12 mozogsz 10 901 12
Olyan sötét van, hogy észre sem veszed, hogy beléptél valami ragadósba. Eh, szitkozódva próbálod a homokba törölni a lábad, de nem túl nagy eredménnyel. [14. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Kereszteződéshez érkezel. Beleszimatolsz a levegő. Aztán nagyot tüsszentesz. Ürülékszag terjeng mindenfelé. Nem lehet beazonosítani, melyik járatból jön, pedig arra tuti nem mennél. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Néhány kanyar után újra csak te és a kihalt folyosó vagytok. Ideális hely lenne a gondolkozásra, de sajnos semmi nem jut eszedbe, amin töprenghetnél. [11. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 hollókristály (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Tipikus quwarg-járatban lépdelsz. A falak törmelékesek, a talajban milliónyi rovar közlekedésének nyomát látod. Na meg egy-két nagyobb lábnyomot is. Vajon Zendor nyomai, vagy valami másba fogsz botlani a következő sarok mögött? [12. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg harcos. {max. életpontja: 141-150.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos nyakát. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
[32 pontot használtál fel, van még 324.]

lm 12 12 35 mozogsz 12 12 35
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Néhány kanyar után újra csak te és a kihalt folyosó vagytok. Ideális hely lenne a gondolkozásra, de sajnos semmi nem jut eszedbe, amin töprenghetnél. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Kereszteződéshez érkezel. Beleszimatolsz a levegő. Aztán nagyot tüsszentesz. Ürülékszag terjeng mindenfelé. Nem lehet beazonosítani, melyik járatból jön, pedig arra tuti nem mennél. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Elszántan lépdelsz előre. A folyosó hol összeszűkül, hol kitágul, de szerencse mindenütt kényelmesen lehet haladni. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy újabb elágazáshoz érkezel. A falon lévő kaparásnyomok arról tanúskodnak, hogy ezt az alagutat is quwargok vájták maguknak. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Nyílegyenes folyosón haladsz előre. [23. PONT] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 15 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
A folyosó kétfelé ágazik. [24. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Lázasan jár az agyad, ahogy haladsz előre. Nagyot nyelsz a gondolatra, hogy hol is vagy most. Valami quwarg boly belsejében? [33. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Előrehaladtadban kikerülsz egy-két nagyobb gödröt, majd milliónyi picit. [34. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg tűzköpő lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 76 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (53 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg tűzköpő testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő belecsíp a derekadba. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Mallon botjával többször eltalálod a quwarg tűzköpő testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a quwarg tűzköpő bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 3 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 172, gyógyulás: 18, összesen: -154 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Megtaláltad a járat végét. Beomlott törmelék zárja el a továbbhaladást. [35. PONT] Megbotlasz valamiben: 1 hollókristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
[60 pontot használtál fel, van még 264.]

lm 35 35 35 mozogsz 35 35 35
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 264.]

lm 27 27 27 mozogsz 27 27 27
Előrehaladtadban kikerülsz egy-két nagyobb gödröt, majd milliónyi picit. [34. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Lázasan jár az agyad, ahogy haladsz előre. Nagyot nyelsz a gondolatra, hogy hol is vagy most. Valami quwarg boly belsejében? [33. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
A folyosó kétfelé ágazik. [24. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Lábujjhegyre emelkedsz, úgy haladsz tovább. Levegőt is alig mersz venni, nehogy a következő sarok mögött ellenség várjon rád. [25. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Hirtelen hideg fuvallatok csapják meg arcodat. Meglepődsz a hirtelen érzéstől, de az, hogy más nem történik, megnyugtatólag hat az idegeidre. [26. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg szellem van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 2d10+12.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem bal vállát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem testét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 157, gyógyulás: 7, összesen: -150 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 25. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
Hirtelen hideg fuvallatok csapják meg arcodat. Meglepődsz a hirtelen érzéstől, de az, hogy más nem történik, megnyugtatólag hat az idegeidre. [26. PONT] Hirtelen egy quwarg szellemet veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+12.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szellem jobb karját. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 150, gyógyulás: 7, összesen: -143 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 25. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +89 életerő.)
Hirtelen hideg fuvallatok csapják meg arcodat. Meglepődsz a hirtelen érzéstől, de az, hogy más nem történik, megnyugtatólag hat az idegeidre. [26. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg szellem az. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+12.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 39 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 25. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +85 életerő.)
[44 pontot használtál fel, van még 220.]

lm 32 27 905 mozogsz 32 27 905
Hirtelen hideg fuvallatok csapják meg arcodat. Meglepődsz a hirtelen érzéstől, de az, hogy más nem történik, megnyugtatólag hat az idegeidre. [26. PONT] Hirtelen egy quwarg szellemet veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+12.} Itt csata lesz.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Csontodig hatol a hideg. (64 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: vizestömlő, ugh méreg, 13 quwarg tojás, dözmöng szív, kaktusztüske. Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 25. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +82 életerő.)
Hirtelen hideg fuvallatok csapják meg arcodat. Meglepődsz a hirtelen érzéstől, de az, hogy más nem történik, megnyugtatólag hat az idegeidre. [26. PONT] Hirtelen egy quwarg szellemet veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+12.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szellem bal oldalát. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 165, gyógyulás: 9, összesen: -156 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 25. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +89 életerő.)
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 208.]

lm 30 901 4 mozogsz 30 901 4
Hirtelen hideg fuvallatok csapják meg arcodat. Meglepődsz a hirtelen érzéstől, de az, hogy más nem történik, megnyugtatólag hat az idegeidre. [26. PONT] Hirtelen egy quwarg szellemet veszel észre magad előtt. {támadása: 60.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 40 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 25. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +82 életerő.)
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. A folyosó kétfelé ágazik. [24. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Nyílegyenes folyosón haladsz előre. [23. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
[28 pontot használtál fel, van még 180.]

lm 60 60 60 mozogsz 60 60 60
Körültekintően haladsz előre, készen arra, hogy a minden gyanús rezdülésre azonnal reagálhass. [56. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy éles kanyarban megpihensz egy pillanatra. Aztán egy röpke pillanatra arra gondolsz, a legjobb lenne itt hagyni az egész helyet. De aztán felvillan előtted, hogy mit is vársz valójában ettől a labirintustól. Akkor előre... [57. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Követed a quwargok által vájt járat kanyargását. [58. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg szellem lakik itt. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! Nincs időd félrehajolni. (65 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: sullár hólyag, pular kristály, főnixtoll, 2 vízionár szem. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szellem testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szellem testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 179, gyógyulás: 7, összesen: -172 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 57. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +101 életerő.)
Követed a quwargok által vájt járat kanyargását. [58. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg szellem van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 39 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem bal karját. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szellem nyakát. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 149, gyógyulás: 8, összesen: -141 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 57. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +91 életerő.)
Követed a quwargok által vájt járat kanyargását. [58. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg szellem lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szellem testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem fejét. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 149, gyógyulás: 6, összesen: -143 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 57. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
[32 pontot használtál fel, van még 148.]

ef 10 514 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 78.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [10 pontot használtál fel, van még 68.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 66.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 13, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Üzeneted érkezett a Fairlight bankhálózattól. Bérelhetsz náluk extra széfhelyet. (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 66 pontod maradt, ebből a következő körre 66 pontot vihetsz át. Kapsz még 448 pontot. A következő körben tehát 514 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU NADRÁG (691. TÁRGY)
Ez a kék páncéldarab az ágyékot és a felső lábszárat védelmezi, és persze kiválóan kiegészíti a ryuku mellvértet. Ha viseled a KF 691 paranccsal (nadrágként KF-eled), védettségedet hárommal növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

HOLLÓKRISTÁLY (1102. TÁRGY)
Ez a fekete színű drágakő szinte árasztja magából a sötétséget. Leglátványosabban úgy bizonyosodhatsz meg róla, ha egy meggyújtott fáklyát a közelébe tartasz. A fáklya által kibocsátott fény elhalványul, sőt, ha elég közel rakod a kristályhoz, teljesen ki is alszik, míg újra el nem távolítod ettől a különös anyagtól. Hogy az öklömnyi csoda hogyan került a föld alá, ismerték-e a múlt legendás gnóm tudósai, használták-e valaha is valamire, egyáltalán, használható-e valamire, azt sajnos nem tudni. Mégis, ahogy egy nemes kisasszonyt elvakít egy csillogó nyakék ragyogása, úgy bűvöl el mindenkit a hollókristályból sugárzó sötétség. Talán csak az elhivatottan jó jelleműek érezhetnek némi kételyt ezzel az ismeretlen feketeséggel kapcsolatban.

EXTRA SZÉFHELYEK A BANKOKBAN
A Fairlight bank az igazán hűséges és megbízható ügyfeleik számára extra széfhely bérlésére kínál lehetőséget. Ez azt jelenti, hogy többféle tárgyadat is tarthatod a bankban. A 12 alap tárgyhelyen felül tehát további tárgyhelyek lelhetnek gazdára. Egy-egy plusz hely 1000 aranyba kerül, és a kibérléséhez személyesen meg kell jelenni a bankban.
Vagyis: add ki a bank mezőjén a BE <banképület száma> <mennyi extra széfhelyet szeretnél> parancsot, és máris létrejön az üzlet. Annyiszor 1000 aranyat kell fizetned, amennyi széfhelyet szeretnél. Alapból ezt a karaktered készpénz formájában nyújtja át, de ha inkább a bankszámládról szeretnél fizetni, a harmadik paraméternek adj meg egy 1-est.
Ha ezt megtetted, a bankba tárgyakat pakolni továbbra is a BB paranccsal tudsz, kivenni őket onnan a KB parancsot kell használnod. Ezeket a széfhelyeket örök életedre adják, tehát a későbbiekben, vagy rendszeres időközönként nem kell érte fizetned.
A fenti szolgáltatást csakis azok számára ajánlja fel a bank, akik a csatorna keleti oldalán vannak, és forduló végén tele van a széfjük, azaz 12 különféle tárgyat tartanak benne. Ha a szolgáltatást felajánlották neked, attól fogva bármikor igénybe veheted, függetlenül attól, hogy hányféle tárgyat tartasz a széfben. Kiegészítés: Mostantól lehetőség van újabb 50 bankhely megvásárlására. Ebből az első 10 bárhol elérhető, és darabja 5000 aranyba kerül. Ha valaki már 60 bankhellyel rendelkezik, akkor a sziránusz pénzváltóknál igen borsos áron, darabonként 10000 aranyért bérelhet még újabb 40 helyet. Így a maximális banki tárhely egy karakternél 100.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 307. fordulód.

Erő: 34 (39) Szint: 26 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 30 (32) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 28 (32) Védekezés: 35 (40) Menekülés: 30 % Életkor: 70/70 év
Egészség: 30 (33) Életpont: 355/98 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (39) Varázspont: 663/4 Pénz: 3182 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 49/14 Pszi pont: 171/262 EFejl: 15
Eddig összesen 2384 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 142 TP-t kaptál. Jelenleg 1 869 121 TP-d van. A következő szinthez még 130 879 TP szükséges. Trófeáid: quwarg tűzköpő, quwarg őrparancsnok, quwarg szellem. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 5842 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82 vágófegyverek: 26/3
ütőfegyverek: 30/87 (+5%) lőfegyverek: 24/13 dobófegyverek: 20/19

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
120,57 mezőn táborozol, a 121. labirintusban, 1. szinten, 57. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/19 2. nyomkövetés: 53/24 3. lopás: 4/81
4. mászás: 17/11 5. csapdakészítés: 20/45 (+5%) 6. csapdaészlelés: 13/41 (+11%)
7. gyógyítás: 45/55 8. titkosírás: 19/4 9. felderítés: 26/8
10. szörnyidomítás: 8/16 11. teológia: 31/76 (+25%) 12. taumaturgia: 35/63 (+1%)
13. szerencsejáték: 6/65 14. versengés: 10/19 15. zene: 19/59 (+11%)
16. szörnyismeret: 40/15 17. pszi: 22/22 (+5%) 18. zárnyitás: 4/52
19. vadászat: 14/92 20. bányászat: 40/76 21. főzés: 13/35
22. csapatmunka: 1/92

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72) a lélek védelme (#57)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677) varázsvédelem (#34) >> quwarg szellem (#676)
varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 58, 60, 64, 121, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14.
Kész: 1, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 80 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 887 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 90 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 53 vashegyű nyíl (#176) $18 szürke bőrkesztyű ($271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
685 kaja (#2) 648 mákrózsa virág (#56) 3 moa harci nadrág (#1862)
625 vasérc (#152) 1174 quwarg tojás (#360) 521 madártoll (#112)
447 drótszőr (#37) 109 pirkit (#153) 80 rézdarab (#70)
89 sallank karom (#128) 345 csuklyavirág (#133) 114 bogyógránát (#430)
30 szuperkötél (#209) 114 jégpasztilla (#1566) 8 bunthar bőr (#733)
3 pásztorbot (#513) 449 vas dobónyíl (#189) 632 nyílvessző (#108)
$11 xirnox szív ($213) 2 tarantulakarom (#887) 338 isteni könnycsepp (#260)
74 ramit kő (#226) 13 megsemmisítő (#1540) 54 tolmokov-koktél (#351)
$322 rókafarok ($124) 425 gyöngymangó (#135) 251 csontkulcs (#74)
2 fejsze (#1240)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
63 arany (#50) 1 amniosz (#203) 1 ezüst kulcs (#184)
1 főnixtoll (#563) 4 galachmit (#310) 7 gyógykenőcs (#313)
3 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 1 kreiton esszencia (#892)
2 mérgezett vasnyíl (#187) 8 mocsári penke (#148) 3 ork csodaszer (#1228)
3 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 13 quwarg tojás (#360)
15 rákfatty váladék (#333) 3 smirglilevél (#29) 1 sullár hólyag (#168)
2 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43) 2 ugh méreg (#166)
1 vashegyű nyíl (#176) 1 vizestömlő (#3) 2 vízionár szem (#102)
1 vortex talizmán (#812) 1 dözmöng szív (#122)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 2 hollókristály (#1102) 1 ryuku nadrág (#691)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

119 120 121
56
57
58
(120,57) a 121. labirintus bejárata, quwarg tűzköpő (#678), quwarg harcos (#201), quwarg szellem (#676)

Üzenet küldése a karakternek