Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 23. 12h:14' EZ A 1132. JÁTÉKHETED, 307. FORDULÓD 1133. játékheted kezdete: szept. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán csontos karját. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo sámán testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 42 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 47, gyógyulás: 6, összesen: -41 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 61, gyógyulás: 4, összesen: -57 ÉP}
* 1. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 7. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 8. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 9. KP: v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
ef 5 509 | energia fejlesztése 5 |
ek 12 10 | t. energia kisütése: 12 10 |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1154 | használod az 1154. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a csataremák jobb oldalát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 9 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 133, gyógyulás: 27, összesen: -106 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Dal.kristálylándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt ősmágus jobb oldalát. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 97 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 44 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-24 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Dal.kristálylándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 106 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod az élőholt ősmágus fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1041, sebződés: 136, gyógyulás: 12, összesen: -124 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a dal.kristálylándzsát a másikra ugrasz. Dal.kristálylándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a csontgólem jobb lábát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Dal.kristálylándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem bal oldalát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A csontgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 4 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 240, gyógyulás: 49, összesen: -191 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba bal oldalát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Megmarkolva a dal.kristálylándzsát a másikra rontasz. Dal.kristálylándzsával több döféssel felnyársalod a korinthai amőba hullámzó testét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvagdalod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 55 életpontot vesztettél. Dal.kristálylándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 korinthai talizmán. 5 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1137, sebződés: 212, gyógyulás: 32, összesen: -180 ÉP}
(Továbbmész...) [198,113] Fák, mindenütt csak fák. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar hírnök nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar hírnök bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az animált hókutya mozgékony fejét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az animált hókutya élőholt csontjait. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az animált hókutya farkát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Ököllel párszor keményen megütöd az animált hókutya fejét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az animált hókutya bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az animált hókutya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Az animált hókutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 hókutya nyakörv. 3 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 599, sebződés: 224, gyógyulás: 46, összesen: -178 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (37 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a dal.kristálylándzsát ellenfeledre rontasz. Dal.kristálylándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg szellem fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 3 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 168, gyógyulás: 9, összesen: -159 ÉP}
(Továbbmész...) [198,112] Még mindig az erdőben vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy borzalmas varkaudar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
gy 25 | gyógyítás 25 pontért |
tf 1 15 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Meglengetve a dal.kristálylándzsát ellenfeledre ugrasz. Dal.kristálylándzsával többször eltalálod a csataremák testét. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a csataremák testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Dal.kristálylándzsával többször eltalálod a csataremák jobb vállát. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Csápok csapnak le rád minden irányból! (12 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1170, sebződés: 360, gyógyulás: 73, összesen: -287 ÉP}
m 8 2 4 | mozogsz északra, keletre, délre |
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich csontos vázát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 5 bordacsontot. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (31 életpontot vesztettél.) Meglengetve a dal.kristálylándzsát a másikra ugrasz. Dal.kristálylándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szellem jobb karját. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 51 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 3 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 164, gyógyulás: 7, összesen: -157 ÉP}
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [199,111] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy varkaudar iszákos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a varkaudar iszákos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 152, gyógyulás: 12, összesen: -140 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az animált hókutya testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Meglengetve a dal.kristálylándzsát ellenfeledre támadsz. Dal.kristálylándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az animált hókutya jobb vállát. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 216 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az animált hókutya testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 104, gyógyulás: 22, összesen: -82 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt hadúr jobb oldalát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az élőholt hadúr rothadó testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 103, gyógyulás: 16, összesen: -87 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar íjász jön feléd.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a varkaudar íjász testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 76, gyógyulás: 12, összesen: -64 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal karját. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 69, gyógyulás: 11, összesen: -58 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 69, gyógyulás: 11, összesen: -58 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 61 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a varkaudar iszákos fejét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Varkaudar szablyával megcsapod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 247, gyógyulás: 32, összesen: -215 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a vark. kardtáncos jobb lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Meglengetve a dal.kristálylándzsát ellenfeledre ugrasz. Dal.kristálylándzsával többször eltalálod a vark. kardtáncos jobb karját. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Dal.kristálylándzsával többször eltalálod a vark. kardtáncos jobb oldalát. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1262, sebződés: 367, gyógyulás: 74, összesen: -293 ÉP}
h 1387 143 61 | használod az 1387. tárgyat |
197 | 198 | 199 | 200 | |
110 | |
|
|
|
111 | |
|
|
|
112 | |
|
|
|
113 | |
|
|
|
114 | |
|
|
|
115 | |
|
|
|
116 | |
|
|
|
[143,61] Lakott területre érkeztél.
ve 1562 1 | megveszed az 1562. tárgyat 1 |
kf 1562 | kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
be 497 6 | bemész a 497. épületbe |
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Tharr haragja varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona nyakát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Dal.kristálylándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar katona bal karját. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 100 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Dal.kristálylándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar katona bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar katona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 varkaudar csontot. 6 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1162, sebződés: 311, gyógyulás: 55, összesen: -256 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló fejét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Marokra fogva a dal.kristálylándzsát ellenfeledre rohansz. Dal.kristálylándzsával jól megszurkálod a varkaudar böllér jobb vállát. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar böllér testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A varkaudar böllér teli erővel gyomorszájon vág. (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 206, gyógyulás: 42, összesen: -164 ÉP}
h 1660 | használod az 1660. tárgyat |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a lábascet hátának közepét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a lábascet hatalmas oldalát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a lábascet testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lábascet farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lábascet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 hibátlan cetbőr (ld. enc.). 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
(Továbbmész...) [142,61] Még mindig a városban vagy.
(Továbbmész...) [142,60] Folytatod sétádat a házak közt.
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 4 509 0 | energia fejlesztése 4 |
* 3. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
ORK KUNYHÓ (1683. TEREPTÁRGY) Ha egy roskadozó, kidőlt-bedőlt oldalú kis viskóra bukkansz, ami előtt a padon egy ártalmatlan, vénséges-vén ork szipirtyó gubbaszt, kivételesen ne az ellenséget lásd meg benne! Ez a csúf boszorka többet ér neked élve, mint holtan. Közelebb mész hozzá, és megszólítod. Hályogos szemével végigmér, és fogatlan szájával rád vigyorog (bár ne tette volna!). - Akarsz egy kortyot? Jóféle ork serital! Én magam főztem! - rikácsol feléd, azzal leemeli a mellette álló hordó fedelét. Egy jókora merőkanállal belekotor, és valami gusztustalan, büdös barna löttyöt tol az orrod alá. |
ORK SÖR (1701. TÁRGY) Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel: - Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele. - No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü! [A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg. |
AMÉLIA NYAKLÁNCA (1538. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz az egy furcsa, ezüstös fényű, kisszemű lánc, rajta hullámos mintájú, zafírköves medállal. Szinte árad belőle a gonoszság. Amélia jelenléte még mindig érezhető. Megborzongsz arra a gondolatra, hogy magadon hordd. Jó jellemű és alacsony szintű (20. alatt) kalandozók lelkét azonnal magába szippantja, ha felveszik. Semleges jelleműek - ha el tudják viselni a nyakláncból áradó gonosz kisugarzást, a halottak őrjítő suttogásait és a hallucinált hangokat - viselhetik, ha elég erős idegzetűek. Gonoszok számára pedig igazán szórakoztató élmény. A különös érzések mellett a nyaklánc jelentős mágikus hatalommal ruházza fel viselőjét: mozgása légiessé válik (-2 TVP lépésenként, de 5 TVP alá nem mehet így), harc közben is gyorsabban mozog (+2 támadás, +2 védelem), sőt a fájdalomtűrését is kitolja valamennyivel (+20 max. ÉP). |
VARKAUDAR BÖLLÉR (692. SZÖRNY) Ha vérben forgó szemmel, véres fegyveredet izzadt tenyeredben markolászva, az iménti varkaudar legyőzését követő percekben újabb ellenfelet keresel, akit miszlikbe aprítva hagyhatnál hátra nagyságod bizonyítékaként, még akkor sem örülhetsz annak, hogy egy varkaudar böllér kerül az utadba. Már ahogy kihúzza magát előtted, és látod, hogy még az árnyékához képest is csupán egy kis semmi vagy, inadba szállhat a bátorságod. Hát még ha a dühös fújtatásban önkéntelenül is remegő orrcimpája láttán felméred a belőle áradó agressziót, amely egyik varkaudaréhoz sem fogható... na akkor aztán hamar megtalálod a nyúlcipőt, és talán egy életre megfogadod, hogy a varkaudar faluk fosztogatását inkább másra bízod. A varkaudar böllérek a faj mészárosai, puszta kézzel vadásznak a törzs tagjainak mindennapi betevő falatjai után, és nem egyszer előfordul, hogy egy tyrannoszaurusz rexet is fél kézzel földre kényszerítenek. Emellett csak bosszantják az olyan dolgok, mint a nyámnyila kalandozók állandó zaklatása, úgyhogy tökéletes egyszerűséggel iktatják ki az ilyen zavaró tényezőket. Elvégre miben különbözik az ilyen alakok likvidálásának folyamata a vadonban történő eseményektől? Semmiben. |
LÁBASCET (647. SZÖRNY) A cetek ezen ártatlannak látszó példánya abban tér el a nyílt tengerek háborítatlan részeinek lakóitól, hogy csökevényes végtagokat növesztett, melyekkel otromba testét akár a szárazföldön is képes szállítani. A hat testéhez képest pici láb egyébként semmi másra nem jó, ha az állat célja az önvédelem, síkos farkának csapásait használja. Nagyon jól tűri a hideget, nem is csoda hát, hogy a kedvenc időjárása, amikor sűrű pelyhekben esik a hó, és fagyos jégpáncél borítja a földeket. |
HIBÁTLAN CETBŐR (1090. TÁRGY) A csata során általában a lábascet bőre túlzottan megsérül ahhoz, hogy lenyúzhasd és felhasználhasd, de vannak kivételek! |
Erő: | 36 (59) | Szint: | 34 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 35 (44) | Támadás: | 50 (53) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 36 (50) | Védekezés: | 76 (82) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/159 év |
Egészség: | 33 (45) | Életpont: | 756/637 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 27 (56) | Varázspont: | 1032/0 | Pénz: | 7737 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 59/50 | Pszi pont: | 261/194 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 26/79 (+2%) | szúrófegyverek: | 37/53 (+5%) |
vágófegyverek: | *26/100 (+14%) | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 33/24 (+11%) |
dobófegyverek: | 24/76 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
142,60 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 199,112 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 204 |
A Végzet Vermében a 11. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 070 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/0 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 83/76 (+36%) | 3. lopás: | 2/7 |
4. mászás: | 20/8 | 5. csapdakészítés: | 32/68 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 9/1 |
7. gyógyítás: | 55/51 (+15%) | 8. titkosírás: | 7/41 | 9. felderítés: | 23/72 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 10/39 | 11. teológia: | 37/25 (+5%) | 12. taumaturgia: | 64/27 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 5/7 | 14. versengés: | 23/23 (+5%) | 15. harcművészetek: | 17/69 (+50%) |
16. zene: | 12/32 | 17. szörnyismeret: | 31/63 (+56%) | 18. pszi: | *23/100 |
19. vadászat: | 27/89 | 20. bányászat: | 31/85 | 21. úszás: | 1/83 |
22. főzés: | 10/78 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 185 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 13 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 6 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098), bűbájlidérc (#761), szubreális vámpír (#223), trikornis herceg (#261) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
lángcsóva (#31) | >> | brutális morf (#7620) | lángcsóva (#31) | >> | élőholt tigris (#766) | |
agykorbács (#97) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | mammut zombi (#654) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +16 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 0) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 14, 16, 17, 18, 34, 44, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 217 (limit: 1250), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22980. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
Az első Végzet Vermében 10 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 56 TU. szükséges még: 14 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 669 TU szükséges.) |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
234 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 20 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 7 | vashegyű nyíl (#176) | |||
1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | Amélia nyaklánca (#1538) | 4 | bogyógránát (#430) | 5 | bordacsont (#16) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | hibátlan cetbőr (#1090) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 1 | Métely páncélja (#1562) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
8 | tinta (#101) | 2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
56 | víz (#27) | 1 | zafír erőöv (#397) |
141 | 142 | 143 | 144 | 145 | |
59 | |
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|