305. forduló, 307. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 29. 12h:06'
EZ A 692. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD
693. játékheted kezdete: nov. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,62] koordinátán.
Kova, amikor összefutottatok, adott neked egy mérgezett vasnyilat és egy mérg. vas dobónyilat.
Astrid, amikor találkoztál vele, adott neked egy vas dobónyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+107 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+72 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drótszőrű pincsi nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a drótszőrű pincsi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 437.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 432.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 432.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 427.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 422.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

* 7. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 417.]

* 8. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

ek 289 t. energia kisütése: 289
Düh vérvörös köde beállításod törölve: szörny ellenfeleid nem lesznek erősebbek a jövőben. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 407.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 397.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Itt az ideje a fenőköved használatának, hogy végre pompázatos formában hozhasd fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 389.]

h 1228 4 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 3 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +5 támadás a forduló végéig. A szádhoz emeled a következő ork csodaszert, de kellemetlen illata miatt képtelen vagy többet meginni. Majd inkább a következő fordulódban, ha megnyugodott már kicsit a gyomrod! [6 pontot használtál fel, van még 383.]

v 127 elmormolod a 127. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 378.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[121,61] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Raia templomot. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadtroll. {max. életpontja: 33-38.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll bal karját. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-6 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 369.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 339.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[121,60] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő jégtroll nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 2x 5d6+11.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a jégtroll jeges testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégtroll jobb lábát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a jégtroll bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-20 életpont). A jégtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 82, gyógyulás: 7, összesen: -75 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Találsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ilkin érc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy kétfejű troll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 30 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kétfejű troll bal lábát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-20 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 47, gyógyulás: 6, összesen: -41 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [121,59] Továbbra is dombság. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 90 pontot kell rákölteni.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy jégtroll. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 5d6+11.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a jégtroll jeges testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégtroll testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a jégtroll testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-17 életpont)! A jégtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 80, gyógyulás: 9, összesen: -71 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [120,58] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy varkaudar felderítő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 25 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő bal lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő bal lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 71, gyógyulás: 11, összesen: -60 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 112 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. [51 pontot használtál fel, van még 288.]

m 8 mozogsz északra
[120,57] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. {max. életpontja: 5000.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Mallon botjával párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. [27 pontot használtál fel, van még 261.]

kf 188 kézbeveszed/felveszed a 188. tárgyat
Előkészíted a mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 259.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 257.]

be 121 bemész a 121. titkos labirintusba
Hamar megtalálod a Zendor által leírt helyet. A parányi nyílás, amin át kell préselned magad, talán elég volt a törpének a ki-be közlekedéshez, neked azonban derékműveletek hosszú sorát kell végezned, hogy bejuthass. De talán megéri bemerészkedni. Semmi fényt nem látsz odabent. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Hosszúkás folyosóra jutottál. A téged kísérő fény korhadt falapokkal kitámasztott koszos falakat világít meg körülötted. Északra kacskaringós folyosó kezdődik. [5 pontot használtál fel, van még 252.]

lm 35 32 30 mozogsz 35 32 30
Kihalt alagúton, minden eshetőségre készen haladsz előre. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Hamarosan eléred a pontot, ahol Zendor beszakadt a talajjal együtt az alant megbúvó labirintusrendszerbe. Ezután a balszerencsés akció után hevenyészett lépcsőszerűséget alakított ki itt, amin keresztül könnyűnek tűnik a közlekedés. [3. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT]
Nyílegyenes folyosón haladsz előre. [23. PONT] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. 30 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
A folyosó kétfelé ágazik. [24. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg szellem van előtted! {max. életpontja: 381-456.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 39 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem jobb karját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 38 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 136, gyógyulás: 6, összesen: -130 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Lázasan jár az agyad, ahogy haladsz előre. Nagyot nyelsz a gondolatra, hogy hol is vagy most. Valami quwarg boly belsejében? [33. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Előrehaladtadban kikerülsz egy-két nagyobb gödröt, majd milliónyi picit. [34. PONT] Hirtelen egy quwarg tűzköpőt veszel észre magad előtt. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg tűzköpő testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-37 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Iszonyatos forróság áraszt el. (131 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 12 spiritusz, 2 ezüst gyűrű, ezüst papi karkötő, 17 isteni könnycsepp. Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 168, gyógyulás: 0, összesen: -168 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 33. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
A folyosó kétfelé ágazik. [24. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Lábujjhegyre emelkedsz, úgy haladsz tovább. Levegőt is alig mersz venni, nehogy a következő sarok mögött ellenség várjon rád. [25. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Hirtelen hideg fuvallatok csapják meg arcodat. Meglepődsz a hirtelen érzéstől, de az, hogy más nem történik, megnyugtatólag hat az idegeidre. [26. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg szellem. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 39 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a quwarg szellem bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 41 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 147, gyógyulás: 7, összesen: -140 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg szellem. {max. életpontja: 381-456.} Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 25. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
Hirtelen hideg fuvallatok csapják meg arcodat. Meglepődsz a hirtelen érzéstől, de az, hogy más nem történik, megnyugtatólag hat az idegeidre. [26. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg szellem. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 39 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (72 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: ezüst nyaklánc, vízionár szem, 9 szárnyas hernyó, kőkés szimbólum, 3 kazmár gyökér, borkonyó bibe. Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 25. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
[72 pontot használtál fel, van még 180.]

lm 28 22 20 mozogsz 28 22 20
Hirtelen hideg fuvallatok csapják meg arcodat. Meglepődsz a hirtelen érzéstől, de az, hogy más nem történik, megnyugtatólag hat az idegeidre. [26. PONT] Hamarosan egy quwarg szellemet pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+12.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem bal karját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 25. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
A folyosó kétfelé ágazik. [24. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Nyílegyenes folyosón haladsz előre. [23. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Vaksin botorkálsz előre, olyan rövid távra látni csak. [21. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Upsz, ez egy zsákutca. Mérgesen kapod elő a térképet, és nem érted, hogy tudtál így félrenézni valamit. [22. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Vaksin botorkálsz előre, olyan rövid távra látni csak. [21. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy újabb elágazáshoz érkezel. A falon lévő kaparásnyomok arról tanúskodnak, hogy ezt az alagutat is quwargok vájták maguknak. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Elképzeled Zendort, ahogy tömzsi termetével ugyanezeket a folyosókat rótta. Aztán a folyosó vége felől halk neszek szűrődnek feléd, miknek köszönhetően újra a valóságban találod magad. Miután hosszasan fülelsz, de mást nem hallasz, megkockáztatod a továbbindulást. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Követed a folyosó kanyargását. [17. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy 180 fokos kanyarhoz érkezel. Síri csend honol. [18. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg tűzköpő az. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-27 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (53 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg tűzköpő bal lábát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 66 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő belecsíp a derekadba. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-46 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Messze hajítod a vacak kis Orkhan Thai trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő quwarg tűzköpő trófeát. 3 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 173, gyógyulás: 10, összesen: -163 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +80 életerő.)
A folyosó padlójának repedéseiben apró lábnyomokra bukkansz. Miféle lény hagyhatta itt ezeket, nem tűnik mind quwarg nyomoknak. [19. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
A folyosó vége. Nincs más megoldás, csak a visszafordulás. [20. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 troll csont (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
[86 pontot használtál fel, van még 94.]

lm 15 13 8 mozogsz 15 13 8
A folyosó padlójának repedéseiben apró lábnyomokra bukkansz. Miféle lény hagyhatta itt ezeket, nem tűnik mind quwarg nyomoknak. [19. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy 180 fokos kanyarhoz érkezel. Síri csend honol. [18. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Követed a folyosó kanyargását. [17. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Elképzeled Zendort, ahogy tömzsi termetével ugyanezeket a folyosókat rótta. Aztán a folyosó vége felől halk neszek szűrődnek feléd, miknek köszönhetően újra a valóságban találod magad. Miután hosszasan fülelsz, de mást nem hallasz, megkockáztatod a továbbindulást. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy újabb elágazáshoz érkezel. A falon lévő kaparásnyomok arról tanúskodnak, hogy ezt az alagutat is quwargok vájták maguknak. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Elszántan lépdelsz előre. A folyosó hol összeszűkül, hol kitágul, de szerencse mindenütt kényelmesen lehet haladni. [9. PONT] Hirtelen egy quwarg felderítőt veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 85-94.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő jobb szárnyát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő bal középső lábát. (6 támadással 85 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mallon botjával kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 56 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a quwarg felderítő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg őrparancsnok. {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 46 ütő ellen.} Fegyvere egy rövid kard. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg őrparancsnok testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a quwarg őrparancsnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a quwarg őrparancsnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A quwarg őrparancsnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner varkaudar hadúr trófeát, és kinyersz egy alkalmas quwarg őrparancsnok trófeát. 3 792 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 187, gyógyulás: 33, összesen: -154 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Kereszteződéshez érkezel. Beleszimatolsz a levegő. Aztán nagyot tüsszentesz. Ürülékszag terjeng mindenfelé. Nem lehet beazonosítani, melyik járatból jön, pedig arra tuti nem mennél. [10. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg tűzköpő lakik itt. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 91 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-22 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A szörny tüzet lehel! Eláraszt a tűz. (99 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: etra hályog, bronzkulcs, csuklyavirág. Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 121, gyógyulás: 0, összesen: -121 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +95 életerő.)
Kereszteződéshez érkezel. Beleszimatolsz a levegő. Aztán nagyot tüsszentesz. Ürülékszag terjeng mindenfelé. Nem lehet beazonosítani, melyik járatból jön, pedig arra tuti nem mennél. [10. PONT] Hamarosan egy quwarg tűzköpőt pillantasz meg. {max. életpontja: 441-560.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-31 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Iszonyatos forróság áraszt el. (116 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: trófea nyaklánc, ubuk dobónyíl, furulya, angyalok gyűrűje. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +106 életerő.)
Egy újabb elágazáshoz érkezel. A falon lévő kaparásnyomok arról tanúskodnak, hogy ezt az alagutat is quwargok vájták maguknak. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Elnyújtott léptekkel haladsz előre, várva, hogy bármelyik pillanatban ocsmány veszélybe kerülhetsz. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Távoli sikoltás hozza rád a frászt. Rövid időre a homokfalnak támaszkodsz, és fülelsz, hátha hallasz még valamit. A csend azonban újra teljes. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Amikor megpillantod az alagutat lezáró falat, már tudod: egy zsákutcába kerültél. Dühösen morogva nézel körbe, de a hely semmi különöset nem rejt. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
[74 pontot használtál fel, van még 20.]

lm 39 43 47 mozogsz 39 43 47
Távoli sikoltás hozza rád a frászt. Rövid időre a homokfalnak támaszkodsz, és fülelsz, hátha hallasz még valamit. A csend azonban újra teljes. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Elnyújtott léptekkel haladsz előre, várva, hogy bármelyik pillanatban ocsmány veszélybe kerülhetsz. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Egy újabb elágazáshoz érkezel. A falon lévő kaparásnyomok arról tanúskodnak, hogy ezt az alagutat is quwargok vájták maguknak. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [18 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 55 52 60 mozogsz 55 52 60
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 99 22 54 keresed a 99. szörnyet a 22. szörnyet az 54. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még -2.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 2, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. 4 kaját nyel le a törpemammut. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 447 pontot. A következő körben tehát 445 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TROLL CSONT (704. TÁRGY)
Na, ez úgy tűnik, egy troll bordacsontja - ha anatómiai ismereted helyesek. Úgy tűnik, ezúttal cserbenhagyta a regenerációs képessége.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 306. fordulód.

Erő: 34 (39) Szint: 26 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 30 (32) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 28 (32) Védekezés: 35 (40) Menekülés: 30 % Életkor: 70/70 év
Egészség: 30 (33) Életpont: 355/277 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (39) Varázspont: 663/101 Pénz: 3245 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 49/16 Pszi pont: 171/292 EFejl: 15
Eddig összesen 2381 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 253 TP-t kaptál. Jelenleg 1 861 979 TP-d van. A következő szinthez még 138 021 TP szükséges. Trófeáid: quwarg tűzköpő, quwarg őrparancsnok, quwarg szellem. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 5842 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82 vágófegyverek: 26/3
ütőfegyverek: 30/82 (+9%) lőfegyverek: 24/13 (+1%) dobófegyverek: 20/19 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
120,57 mezőn táborozol, a 121. labirintusban, 1. szinten, 5. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/19 2. nyomkövetés: 53/24 (+17%) 3. lopás: 4/81
4. mászás: 17/11 5. csapdakészítés: 20/40 (+6%) 6. csapdaészlelés: 13/30 (+6%)
7. gyógyítás: 45/55 8. titkosírás: 19/4 9. felderítés: 26/8
10. szörnyidomítás: 8/16 11. teológia: 31/51 (+38%) 12. taumaturgia: 35/62 (+4%)
13. szerencsejáték: 6/65 14. versengés: 10/19 15. zene: 19/48 (+2%)
16. szörnyismeret: 40/15 (+33%) 17. pszi: 22/17 (+2%) 18. zárnyitás: 4/52
19. vadászat: 14/92 20. bányászat: 40/76 (+18%) 21. főzés: 13/35
22. csapatmunka: 1/92

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72) a lélek védelme (#57)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677) varázsvédelem (#34) >> quwarg szellem (#676)
varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 58, 60, 64, 121, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14.
Kész: 1, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1004 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 90 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) $1 mandibulakasza ($127) 1 harci kalapács (#174)
53 vashegyű nyíl (#176) $18 szürke bőrkesztyű ($271) 1 ryuku buzogány (#696)
50 nyílvessző (#108) 1 ryuku mellvért (#689) 1 Jerome köpenye (#1527)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
420 kaja (#2) 648 mákrózsa virág (#56) 3 moa harci nadrág (#1862)
655 vasérc (#152) 1174 quwarg tojás (#360) 569 madártoll (#112)
447 drótszőr (#37) 169 pirkit (#153) 80 rézdarab (#70)
1 káosztiara (#765) 89 sallank karom (#128) 345 csuklyavirág (#133)
114 bogyógránát (#430) 30 szuperkötél (#209) 114 jégpasztilla (#1566)
8 bunthar bőr (#733) 3 pásztorbot (#513) 449 vas dobónyíl (#189)
632 nyílvessző (#108) $11 xirnox szív ($213) 2 tarantulakarom (#887)
398 isteni könnycsepp (#260) 74 ramit kő (#226) 13 megsemmisítő (#1540)
54 tolmokov-koktél (#351) $322 rókafarok ($124) 425 gyöngymangó (#135)
251 csontkulcs (#74) 2 fejsze (#1240)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
46 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 1 borkonyó bibe (#312)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzkulcs (#76) 1 csuklyavirág (#133)
1 etra hályog (#712) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 ezüst papi karkötő (#308) 1 furulya (#233) 3 gyógykenőcs (#313)
4 gyöngymangó (#135) 17 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2)
3 kazmár gyökér (#205) 3 kerek kő (#19) 1 kőkés szimbólum (#2321)
1 madártoll (#112) 6 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mocsári penke (#148)
3 ork csodaszer (#1228) 1 rézdarab (#70) 8 smirglilevél (#29)
12 spiritusz (#170) 9 szárnyas hernyó (#69) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 tükör (#43) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 drótszőr (#37) 1 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282)
1 nyílvessző (#108) 4 óndarab (#85) 1 rövid kard (#171)
1 troll csont (#704)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

119 120 121 122 123
56
57
58
59
60
61
62
63
(120,57) a 121. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, manaelementál (#290), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg felderítő (#299), quwarg őrparancsnok (#677)
(120,58) varkaudar felderítő (#7133), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely
(121,59) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), érclelőhely, jégtroll (#164)
(121,60) jégtroll (#164), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, 43. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(121,61) Fairlight oltár, vadtroll (#70)
(122,62) a 64. labirintus bejárata, drótszőrű pincsi (#22)

Üzenet küldése a karakternek