305. forduló, 307. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 2. 9h:19'
EZ A 778. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD
779. játékheted kezdete: jún. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,107] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Abdullal. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: parancsnok. Felszerelését egy szőrös azuka trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy tleikan főbíra trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy ryuku vadászinget, egy tleikan karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Tisztán érzed auráját: ő is jó. Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összeakadsz Jean-Michellel. Raia kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy vadász quwarg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. Bőre gránitszürke. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy gránit szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy quwarg királynő trófea és egy élőholt mágus trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított garokk. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összeismerkedtek. Az ő neve Ardal Elwenhill . Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Abdullal. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon ismét összefutsz Fekete Köpennyel. Tisztán érzed auráját: ő is jó. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol Fehér Hollóval. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy mithril láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy harci maszkot és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Quwargamanga trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy varkaudar katona trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított tangi óriásféreg. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon megintcsak találkozol Fehér Hollóval. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 15 csillezsályalevelet (180 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 gromak bőrt (1 arany). Átveszed a sikeresen eladott 6 tigroszlán fog (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 100 kaja (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
A 2. napon megintcsak összefutsz Fehér Hollóval. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Sudár Virág a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 csillezsályalevelet.
A 2. napon összeakadsz NaUgyanKiivel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy rubin koszorút, egy smaragd karkötőt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar katona trófea, egy Quwargamanga trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 varkaudar csizmát (39 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 vashegyű lándzsát (11 arany), 1 nagy vaskulcsot (35 arany). Átveszed a sikeresen eladott 15 csillezsályalevél (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 80 arany) ellenértékét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+89 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 870. hetének nyerőszámai: 4, 18, 10. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 20 arany nyereményt kapsz. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ork bérgyilász nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd az ork bérgyilász testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 elkarog szőrt. **), ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 666.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy csapdaészlelés varázslat! (+6 csapdaészlelés) [0 pontot használtál fel, van még 666.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 666.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 661.]

at 1367 13 TU-t adsz át az 1367. kalandozónak 13
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 13 TU árán átcsúsztatsz 13 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 661.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

p 73 használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 661.]
[A parancs tárolásra került.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

23 24 25 26 27 28
8 9 10 11
22 7 12 29
38 39 40 41
1
21 6 35 37 44 42 13 30
36 2 43
20 5 14 31
4 3 16 15
19 18 17 34 33 32
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 126. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 30, délre 30 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 651.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

15 13 12 6 5 16 25
14 11 7 4 17 24 26
10 8 3 18 23 27 32
9 2 19 22 28 31 33
1
20 21 29 30 34 35
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 129. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 177, északra 9 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 641.]

le 669 leveszed/lerakod a 669. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a rakolits port. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

kf 271 3 kézbeveszed/felveszed a 271. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a szürke bőrkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

flh 16 1240 felt. lőfegyver haszn. 16 az 1240. tárggyal
FLH 16 1240 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

bb 2 9 beraksz a bankba a 2. tárgyat (9 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 9 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csillezsályalevelet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 636.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

fm feltételes mászás
Minden fm parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

ba 991 nem támadod Leah híveit
BA 991 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 636.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vörös rakolits

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits jobb lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló nyakát. (4 támadással 250 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1532 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar íjász

A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász bal vállát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs. 2123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 551.]

m 6 1 2 mozogsz nyugatra, északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[105,103] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bíbor szulfagor. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bíbor szulfagor disznófejét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. A bíbor szulfagor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 726 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy épület van. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy világítótorony van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [106,102] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy sziklafészek van. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [107,102] Továbbra is alacsonyhegység.

Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 505.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[108,102] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy vadtroll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel kegyetlenül megütöd a vadtroll testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Te 5 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a vadtroll jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-2 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 2, gyógyulás: 5, összesen: +3 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [109,103] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebzett fémbontó szójer. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 624 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy hóhérbimbót. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [110,104] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sullár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a sullár fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. [38 pontot használtál fel, van még 467.]

m 1 3 1 mozogsz északkeletre, délkeletre, északkeletre
[111,103] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [112,104] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.


(Továbbmész...) [113,103] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ragyás burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya bal oldalát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 437.]

m 4 mozogsz délre
[113,104] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 320 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[10 pontot használtál fel, van még 427.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a 3 xirnox szivet, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +13 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szörnyészlelés I. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! 2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! 3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! [30 pontot használtál fel, van még 397.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 365 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 394.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 391.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 381.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 44 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 341.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 4 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 301.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 261.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[21 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 csillezsályalevelet. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 19, 4.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-2 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 447 pontot. A következő körben tehát 647 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖRNYÉSZLELÉS I. (82. VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot elmormolva, megállapíthatod, hogy a környéken (azaz 9 mérföld sugarú körön belül) tartózkodik-e egy adott szörny, sőt, még pontos koordinátáit is megtudod (relatívan ahhoz a mezőhöz képest, ahol állsz). A varázslat elmondása a V 82 <szörny1> [<szörny2>] paranccsal történik, 5 TVP-ért és 8 VP-ért. Ha megadsz 3. paramétert, akkor egyszerre kétféle szörny jelenlétét érzékeled.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia kisebb papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 306. fordulód.

Erő: 40 (52) Szint: 21 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (40) Támadás: 38 (40) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (43) Védekezés: 66 (70) Menekülés: 30 % Életkor: 33/34 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 414/164 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (45) Varázspont: 454/177 Pénz: 19930 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 53/33 Pszi pont: 162/235 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2271 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15298 TP-t kaptál. Jelenleg 746588 TP-d van. A következő szinthez még 53412 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, varkaudar iszákos. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 11309 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 27/21 (+4%) szúrófegyverek: 21/97 (+4%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: *20/102 dobófegyverek: *21/100

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/25 2. nyomkövetés: 64/42 (+12%) 3. mászás: 13/0
4. csapdakészítés: 22/25 (+5%) 5. csapdaészlelés: 13/5 6. gyógyítás: 36/5
7. titkosírás: 6/89 8. felderítés: 10/74 9. szörnyidomítás: 6/10
10. teológia: 27/7 (+1%) 11. taumaturgia: 18/18 12. szerencsejáték: 4/38
13. versengés: 6/88 14. harcművészetek: 31/6 15. zene: 13/57
16. szörnyismeret: 26/38 (+30%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/2 20. bányászat: 31/88 (+9%) 21. főzés: 9/86 (+9%)
22. csapatmunka: 3/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kobudera (#8), Leah hívők (#991), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 283 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 5 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 4 mandibulakasza (#127) 3 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
$1 göcsörtös bunkó ($123) 1 harci kalapács (#174)
Lőfegyverek
3 * hosszú íj (#111) 3 rövid íj (#107)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 30 mérgezett vasnyíl (#187) 13 nyílvessző (#108)
$12 ubuk tüske ($131)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 77 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
5 nyu-shuriken (#157) 3 tolmokov-koktél (#351) 4 ubuk dobónyíl (#138)
4 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89) 2 kis bőrpajzs (#45) 6 kis vaspajzs (#159)
2 nagy vaspajzs (#161) 5 rákpajzs (#98) 1 szöges bőrpajzs (#66)
Páncélok
1 gromak páncél (#270) 1 rézpáncél (#71) 1 * vasvért (#164)
Sisakok
$1 bőrsisak ($57) 2 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739)
2 rézsisak (#72) 3 vas fejpánt (#408) 13 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601) 1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690) 13 + szürke bőrkesztyű (#271)
$2 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 alligátorbőr cipő (#662) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * muzsikus füles (#1657) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok
2 aranylánc (#191) 1 * griff nyakék (#1579) $2 gyöngysor ($192)
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
3 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 60]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
92 uzbány csőr (#169) [bennük 521 csepp ugh méreg (#166), fér még: 583]
5 vizestömlő (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 44]
2 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 9 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233)
2 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680) 1 hűségérme (#1141)
1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240) 1 + kis ónixkulcs (#1110)
1 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725) 1 mágusok itala (#1610)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 olló (#335) 4 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 Sheran cserepe (#1271)
1 szeksztáns (#32) 3 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 varázskorsó (#1546)
55 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 49 álompor (#396) 2 árnyéksár (#61)
1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
1 cru formázó minta (#300) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122)
6 ezüstdarab (#326) 5 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563)
2 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 2 gromak bőr (#268)
45 gyöngymangó (#135) 5 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
2 jegesmedve bunda (#1067) 1 kazmár gyökér (#205) 9 kvazár (#244)
1 lajhár csont (#236) 1 liumbe bimbó (#656) 124 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) 5 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa obszidián (#380)
$1 mocsári penke ($148) 2 ormánygőte csont (#21) 96 pirkit (#153)
4 pular kristály (#239) 1 rájabőr (#404) 16 rakolits por (#669)
6 ramit kő (#226) 5 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)
1 sáska amulett (#668) 2 smirglilevél (#29) 1 szárnyas hernyó (#69)
3 szulfagor agyar (#677) $4 varkaudar csont ($1113) 28 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 248.45 kg Megterheltség: 157%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 3 bronzpáncél (#90) 75 kaja (#2)
92 kötél (#92) 88 óndarab (#85) 111 rézdarab (#70)
63 sallank nyíl (#129) 58 spiritusz (#170) 9 szöges páncél (#65)
118 téfea-agy (#172) 10 vasalt bunkó (#181) 7 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 elkarog szőr (#665) 12 kaja (#2) 2 varkaudar látógömb (#1107)
19 víz (#27) 3 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1048 arany (#50) 2 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüst kulcs (#184)
15 isteni könnycsepp (#260) 1 nyílvessző (#108) 1 obszidián függő (#195)
1 ork csodaszer (#1228) 1 rakolits por (#669) 5 rézdarab (#70)
1 sullár hólyag (#168) 2 szulfagor agyar (#677) 4 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar csont (#1113) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(105,103) bíbor szulfagor (#358), mély szakadék (#154), világítótorony (#156), Sheran oltár, érclelőhely
(106,102) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720)
(107,102) Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(108,102) vadtrollok (#70), törpe bánya (#435)
(109,103) fémbontó szójer (#150), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), világítótorony (#156), érclelőhely
(110,104) sullárok (#101), 31. jellempróba, oltár
(111,103) uzbányok (#102), gumifa (#38), művészi porolit (#720), Tharr oltár, régészeti lelőhely (#1208)
(112,104) Chara-din monolitja (#534)
(113,103) Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), 44. jellempróba, ragyás burástyák (#111)
(113,104) 255. jellempróba, oltár, Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek