Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 19. 15h:02' EZ A 317. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD 318. játékheted kezdete: máj. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: tf 4 0 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 2. KP: vv 71 138 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 5. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: hh 1100 1133 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 7. KP: hh 1269 2306 0 | használod az 1269. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 8. KP: vv 247 88 182 | elmormolod a 247. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot |
* 9. KP: vv 57 126 0 | elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot |
kb 500 1 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot) |
hu 451 | hulladék: 451 |
bb 152 10 518 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (10 darabot) |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
vi 10 | viselkedésed: 10 |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
ek 302 1 | t. energia kisütése: 302 1 |
tv 124 31 | támadó/véd. varázslat a 124. varázslatot a 31. varázslatot |
ftv 124 290 | felt. tám/véd. varázslat a 124. varázslatot a 290. szörnyet |
kb 260 14 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (14 darabot) |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
vv 161 185 | elmormolod a 161. varázslatot a 185. varázslatot |
h 392 | használod a 392. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 42 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az aurapollátor testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az aurapollátor bal lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Varkaudar korbáccsal megütöd az aurapollátor testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az aurapollátor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 remák szivet. 1 938 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 8, gyógyulás: 51, összesen: +43 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda jobb oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a nanda testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted a nanda testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 595 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 25, gyógyulás: 46, összesen: +21 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 52 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a kronokukac testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kronokukac testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac testét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a kronokukac testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
ek 289 | t. energia kisütése: 289 |
be 83 | bemész a 83. titkos labirintusba |
lm 19 21 25 | mozogsz 19 21 25 |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 kaját. 96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 kaját. 96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az elektromos angolna testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 kaját. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia dzsuvás testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 457 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az étkezési homár potrohát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az étkezési homár nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az étkezési homár felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár ollóját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kitines ollójával az étkezési homár bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az étkezési homár testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az étkezési homár felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az étkezési homár testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az étkezési homár felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad az étkezési homár ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az opati polip testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mélység fattya förtelmes plazmáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
lm 29 30 12 | mozogsz 29 30 12 |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélység fattya förtelmes plazmáját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápjával megérint a mélység fattya. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápjaival a kacagó szépia lecsap a bal karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a diuretikus kráken testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A diuretikus kráken csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a diuretikus kráken bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A diuretikus kráken állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
lm 13 15 15 | mozogsz 13 15 15 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem!
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa uszonyát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 81, gyógyulás: 18, összesen: -63 ÉP}
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 84, gyógyulás: 19, összesen: -65 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 289 30 | t. energia kisütése: 289 30 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az arató csattanat testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megütöd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú bal oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal eltalálod az átokmurgattyú bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Mielőtt észbe kapnál, az átokmurgattyú megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az átokmurgattyú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nanda testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a nanda fejét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Varkaudar korbáccsal megütöd a nanda fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A nanda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 576 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 23, gyógyulás: 65, összesen: +42 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronokukac testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 090 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 362, sebződés: 12, gyógyulás: 76, összesen: +64 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő bal középső lábát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Varkaudar korbáccsal megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 477 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
(Továbbmész...) [149,104] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ezoterikus mardel lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel farkát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 9 drótszőrt. 1 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [149,105] Síkság, továbbra is csak síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy arató csattanat. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az arató csattanat testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 022 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az ekharion ragyás testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd az ekharion testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ekharion belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 34 aranyat. 2 428 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 23, gyógyulás: 65, összesen: +42 ÉP}
(Továbbmész...) [151,107] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku futárbérenc. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 48 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku futárbérenc bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc bal lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 arany. 1 406 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [152,108] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint A Tűzhajú, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
v 7 83 20 | elmormolod a 7. varázslatot |
be 74 | bemész a 74. titkos labirintusba |
lm 4 905 5 | mozogsz 4 905 5 |
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a húsevő magszim testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápol, de mindhiába. A húsevő magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 79 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a húsevő magszim testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A húsevő magszim elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a lebegő gomba puha kalapját. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor épp csak megérinted a lebegő gomba húsos törzsét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a lebegő gomba húsos törzsét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a lebegő gomba testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 kaját. 302 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 0, gyógyulás: 93, összesen: +93 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lebegő gomba puha kalapját. (6 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a lebegő gomba puha kalapját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a lebegő gomba puha kalapját. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Varkaudar korbáccsal csak érinted a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 kaját. 302 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
lm 900 11 17 | mozogsz 900 11 17 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim egyik csápját. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim elhibázza az ütést csápjával. A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megütöd a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a vérfürdető magszim jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán testét. (7 támadással 406 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán bal oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán húsos levelét. (7 támadással 437 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán testét. (7 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 3 014 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered egy manakristály energiáját. (+832 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 19, gyógyulás: 48, összesen: +29 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán testét. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 43 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán testét. (7 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Varkaudar korbáccsal súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3 244 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 17, gyógyulás: 36, összesen: +19 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán testét. (7 támadással 445 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3 046 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 503 189 101 | t. energia kisütése: 503 189 101 |
be 668 | bemész a 668. épületbe |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
szk 765 362 104 | keresed a 765. szörnyet a 362. szörnyet a 104. szörnyet |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: tf 1 0 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 5. BP: kb 2 15 518 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
OBSZIDIÁN TÜSKE (481. TÁRGY) Az obszidián tüske igazándiból egy hosszú, hegyes rúd, amelyet a papok általában vámpírok és más, mágikus lények "semlegesítésére" használnak. Elméletileg az obszidián tüskét egyszeri használatra szánták, de te megkísérelheted, hogy többször harcolsz vele. Számíts azonban rá, hogy minden harc után van 25% esély rá, hogy az obszidián tüske elveszti varázserejét, és hasznavehetetlenné válik. Addig is, az obszidián tüske egy 2D8+6 sebzésű mágikus szúrófegyver, amely használatához min. 8-as teológia szükséges. |
HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok csizma alakúra formázni. |
CRU FORMÁLÓ MINTA (300. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, halványkék színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy pajzsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Cru formázó minta. A Cru a bal kezet jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok pajzs alakúra formázni. |
Erő: | 33 (46) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 33 (46) | Támadás: | 40 (43) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 30 (35) | Védekezés: | 88 (94) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/67 év |
Egészség: | 35 | Életpont: | 709/1060 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (40) | Varázspont: | 916/662 | Pénz: | 15292 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 92/46 | Pszi pont: | 357/224 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/65 (+89%) | ökölvívás: | 22/6 (+6%) | szúrófegyverek: | 11/9 (+28%) |
vágófegyverek: | 32/6 (+6%) | ütőfegyverek: | 37/61 (+12%) | lőfegyverek: | 33/85 (+9%) |
dobófegyverek: | 25/35 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (500%) << ököl (#28) (500%) << törpe szekerce (#1105) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (25 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
152,108 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84, 86, 83, 82 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 303 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/18 | 2. nyomkövetés: | 69/89 (+10%) | 3. mászás: | 19/26 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 24/64 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 11/73 (+6%) | 6. gyógyítás: | 16/9 |
7. titkosírás: | 13/97 | 8. felderítés: | 32/84 (+30%) | 9. szörnyidomítás: | 12/7 |
10. teológia: | 45/28 (+25%) | 11. taumaturgia: | 41/67 (+99%) | 12. szerencsejáték: | 3/85 |
13. versengés: | 18/40 | 14. zene: | 19/32 | 15. szörnyismeret: | 56/57 (+22%) |
16. pszi: | 70/2 (+76%) | 17. zárnyitás: | 17/89 (+69%) | 18. vadászat: | 5/21 |
19. bányászat: | 39/28 (+6%) | 20. testépítés: | 18/89 | 21. úszás: | 3/29 |
22. főzés: | 21/24 | 23. csapatmunka: | 6/2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990), törpe ősharcos (#680) (csak egyszer), ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vortexmágus (#418) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp; taumaturgia: 16 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (9983,30) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | elme dominanciája (#247) | Symulf rúnája (#182) |
a lélek védelme (#57) | varázsenergia (#161) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), energiapajzs (#103), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | nők (#999) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | férfiak (#998) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | őrült varázsló (#255) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | troll bányász (#679) | |
halálvarázslat (#124) | >> | manaelementál (#290) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szívd el más kalandozók életenergiáit! Gyógyulj egy pszi-regenerációval 50 ÉP-t! (teljesítve) |
2.) Végezz ki egy erősebb (min. 15. szintű) szörnyet halálvarázslattal! (teljesítve) |
3.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1273 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 258 | kaja (#2) | 130 | mákrózsa virág (#56) | 4 | gyöngymangó (#135) | 110 | vasérc (#152) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 10 | vasérc (#152) | 14 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1076 | arany (#50) | 1 | cru formázó minta (#300) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
9 | drótszőr (#37) | 1 | era formázó minta (#418) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | galachmit (#310) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | hro formázó minta (#601) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | |||
18 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 1 | moa gyöngy (#378) | |||
2 | obszidián tüske (#481) | 3 | óndarab (#85) | 2 | pular kristály (#239) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 40 | ragasztó (#83) | 1 | remák szív (#264) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 2 | zöld üveg (#82) |
147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | |
100 | |
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|