305. forduló, 307. forduló, Durci összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. szept. 24. 19h:58'
EZ A 1288. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD
1289. játékheted kezdete: szept. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1599
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 10

DURCI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,66] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 24. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+106 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+186 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+82 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.)

* 1. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 439.]
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 434.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 429.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 424.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 419.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

* 6. KP: v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 419.]

* 7. KP: h 1253 0 0 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 414.]

* 8. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 409.]

hu 5 hulladék: 5
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkót. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

lm 21 mozogsz 21
Nincs megállás - továbbtotyogsz. [23. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Haladsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [16. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 17 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Folytatod az utat. Innen csak egy út van: előre! [18. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontgólem. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a csontgólem nyakát. Kritikus ütés! (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontgólem jobb lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). {HD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 129, gyógyulás: 110, összesen: -19 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [21. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy acélkolosszus. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az acélkolosszus bal lábát. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {HD:} Cápafoggal jól megszurkálod az acélkolosszus jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az acélkolosszus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Az acélkolosszus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 4 137 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 423, sebződés: 61, gyógyulás: 90, összesen: +29 ÉP}

[56 pontot használtál fel, van még 353.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Hiába, semmi! Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [20 pontot használtál fel, van még 333.]

lm 34 37 39 mozogsz 34 37 39
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 333.]

lm 1 mozogsz 1
Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy pillanatra megállsz fülelni. [19. PONT.] Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [18. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [17. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Innen csak egy út van: előre! [16. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [2. PONT.] Elértél a lépcsőhöz. Kimész. [56 pontot használtál fel, van még 277.]

m 6 mozogsz nyugatra
[185,66] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Eredil vigyorog kajánul. Felfedeztél egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ősdentor közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor fejét. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {HD:} Cápafoggal megbököd az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 62 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 169, gyógyulás: 78, összesen: -91 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) [13 pontot használtál fel, van még 264.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a kvazár páncélt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +23 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár teremtése. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. 2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. 3.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! [30 pontot használtál fel, van még 234.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shinshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Egy szubreális vámpír legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz! Nem vagy felkészülve e szörny legyalázására. Kapitulálsz! A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 224.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Gralhyll néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy vashegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 214.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Sivatagban vadászni! A gyíkok mind elszaladnak előled, őzeket, disznókat meg nem látsz, csak a távolban bukkan fel egy homokféreg vastag irhája, de ott inkább bajt találsz, mint élelmet. Üres tarsollyal térsz vissza a kapuhoz.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 204.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

f 244 kísérletezel a 244. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz nagy argumrúnát. (ld. enc.) 1 008 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 194.]

f 244 kísérletezel a 244. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Eltelik egy óra... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz argum főrúnát. (ld. enc.) 1 926 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 184.]

m 7 1 8 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra
[184,65] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy kputtyintó csalán ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [185,64] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gólem. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod a ryuku gólem testét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {HD:} Cápafoggal többször eltalálod a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {HD:} Cápafoggal többször eltalálod a ryuku gólem bal oldalát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 167, gyógyulás: 129, összesen: -38 ÉP}

Észreveszel egy kristálypalotát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy átokmurgattyú!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 86 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az átokmurgattyú testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {HD:} Cápafoggal megdöföd az átokmurgattyú testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az átokmurgattyú meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 929 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 12, gyógyulás: 19, összesen: +7 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy halálosztó kain!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel iszonyatosan megcsapod a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {HD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a halálosztó kain testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a halálosztó kain száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 422 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 30, gyógyulás: 22, összesen: -8 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 7 gyógykenőcsöt. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [185,63] A sík vidéket bozótos váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy norpadolótika. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 48 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika egyik csápját. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {HD:} Cápafoggal eltalálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2 195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 59, gyógyulás: 62, összesen: +3 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy Chara-din monolitját. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. [79 pontot használtál fel, van még 105.]

m 1 mozogsz északkeletre
[186,62] Épületek tűnnek fel. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Blounther apó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 42 életpontot sebeztél. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Blounther apó fejét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {HD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a Blounther apó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és 2 csuklyavirág. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3 094 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 102, gyógyulás: 67, összesen: -35 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Toborzóiroda (763. épület.). [13 pontot használtál fel, van még 92.]

be 763 bemész a 763. épületbe
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve. - Tudtam én, hogy sikerrel jársz! - köszönt a tiszt. - Örömmel látunk a királyi seregben.
- Minek jöttél vissza, mi? Ha nem vagy képes végrehajtani egy egyszerű próbát, semmi keresnivalód itt. Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 87.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[185,62] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {HD:} Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz és 4 pirkit. 2 121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 10, gyógyulás: 53, összesen: +43 ÉP}

Felfedeztél egy csodák kútját.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane.

(Továbbmész...) [184,62] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Warrax. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy épületet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Elenios templom van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy Elenios templom van. Elrakod a távcsövet. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,61] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északkeletről folyik délnyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Elenios templomot. Délnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebzett kultúrmasztodon. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel megcsapod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {HD:} Cápafoggal eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 1 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 85, gyógyulás: 39, összesen: -46 ÉP}

[39 pontot használtál fel, van még 48.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[182,62] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Oldalt pillantva, meglátsz egy kristálypalotát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Elenios templomot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.
Összefutsz egy barna, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran áldozópapja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy ónix masszavadítót, egy optiri agysisakot, egy örökkév. igazgyöngét, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar ékkövet, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy Dögvész trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy orbitális mackósajt trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy nektoraf! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Krynn. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [181,63] A sík vidéket bozótos váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. [26 pontot használtál fel, van még 22.]

kt 2644 elkészíted a 2644. tárgyat
Legyártottál 1 káoszrelikviát. IQ-d TF-elődött. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmiből. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy jégelementál.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a jégelementál fejét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a jégelementál testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {HD:} Cápafoggal többször eltalálod a jégelementál fagyos testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A jégelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A jégelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 152 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 115, gyógyulás: 87, összesen: -28 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 2 kaktuszbogyót. (ld. enc.) Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy Notermanthi. Ez is a tárgyadra pályázik!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi hatás! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) {GYD:} Cápafoggal megdöföd a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 29 arany és egy gyöngysor. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 69, gyógyulás: 14, összesen: -55 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 2 ork csodaszert. Ah, nem hagynak nyugodtan ténykedni! Most egy Notermanthi próbálja elrabolni tőled munkád gyümölcsét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs van rajta.) Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi jobb karját. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megérinted a Notermanthi bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (186,61)-> 60 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 052 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 77, gyógyulás: 15, összesen: -62 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 ómatériát. Siker! Elűzted a rabló szörnyeket! A tulajdonod - és az életed is - biztonságban van. Egy ideig... [12 pontot használtál fel, van még 10.]

ef 32 510 energia fejlesztése 32
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: tf 3 20 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 23, 21.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a király szilmill. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 447 pontot. A következő körben tehát 447 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OLTÁR TEREMTÉSE (167. VARÁZSLAT)
Egyre jobban érezted, hogy mekkora szükséged lenne erre a varázslatra, és lám - istened végre meghallgatta imád! Mostantól képes vagy felszentelt oltárt teremteni, 50 VP, 10 TVP és 5 isteni könnycsepp árán, a V 167 varázslattal. A varázslatot kizárólag síkságon, bozótosban, dombon vagy alacsonyhegységen használhatod, és csak akkor, ha azon a mezőn nincs még oltár ill. templom. (Esetleg az is előfordulhat, hogy a hely tele van már zsúfolva egyéb épületekkel és tereptárgyakkal, bár ez nem túl valószínű.)

NAGY ARGUMRÚNA (2635. TÁRGY)
A kvazárkovács 10 kis argumrúnát két kvazár segítségével nagy argum rúnává tud kovácsolni, ami már jelentős védelmet, 1% fizikai sebződés csökkenést jelent. A rúna elkészítése 20 TVP-nyi időbe kerül.

ARGUM FŐRÚNA (2636. TÁRGY)
A kvazárkovács 5 nagy argumrúnát két kvazár segítségével nagy főrúnává tud kovácsolni, ami már igen jelentős védelmet, 5% fizikai sebződés csökkenést jelent. A rúna elkészítése 20 TVP-nyi időbe kerül.

RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY)
Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is!

GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY)
A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod.

KARAKTERLAP

Durci, egy fekete, rövid hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr apostola vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 306. fordulód.

Erő: 32 (57) Szint: 32 Merészség: 6/5 Magasság: 147 cm
IQ: 51 (65) Támadás: 52 (55) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 33 (47) Védekezés: 41 (47) Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 31 (45) Életpont: 699/596 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (49) Varázspont: 1451/1008 Pénz: 255 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 48/42 Pszi pont: 305/11 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 34
Eddig összesen 3266 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 44 808 TP-t kaptál. Jelenleg 4 250 581 TP-d van. A következő szinthez még 249 419 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona. A 194. fordulódban 691 arany került a bankszámládra. 1464 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/39 ökölvívás: 34/93 (+10%) szúrófegyverek: 25/36 (+4%)
vágófegyverek: 17/37 ütőfegyverek: 7/99 lőfegyverek: 21/20
dobófegyverek: 30/95 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << raptor szablya (#482) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); hajító csillag (#939) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
181,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 187
Kedvenc táborhely: 184,58
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 92

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 130 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/90 (+15%) 2. nyomkövetés: 66/90 (+10%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 15/27 (+11%) 5. csapdakészítés: 21/50 (+7%) 6. csapdaészlelés: 6/73 (+12%)
7. gyógyítás: 67/4 8. titkosírás: 5/70 9. felderítés: 15/70 (+11%)
10. szörnyidomítás: 9/83 11. teológia: 35/73 (+21%) 12. taumaturgia: 49/95 (+14%)
13. szerencsejáték: 1/67 14. versengés: 5/4 15. harcművészetek: 34/7
16. zene: 22/18 17. szörnyismeret: 23/47 18. pszi: 24/4 (+4%)
19. zárnyitás: 4/58 20. vadászat: 10/60 (+6%) 21. bányászat: 22/23
22. úszás: 9/96 23. főzés: 9/74 24. csapatmunka: 1/15

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1204. karakternek
ásol max. 36 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot )
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kobudera (#8), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) ómatéria formázása (#542, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
király szilmill (#7459) (+6 védettség) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): kész. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 62, 63, 67, 68, 70, 71, 92, 189, 192, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotőr, 4 harcos, 8 királynő, 17 élőholt, 12 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 310. Szerzett pont: 34122. Beállított erő: 10 Összpont: 113048

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 31 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6143 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * cápafog (#833) 1 csontkés (#11) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
1 ezüsttőr (#322) 1 méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 jégcsákány (#1574) 1 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
Lövedékek
5 ezüsttollú nyíl (#363) 4 mérgezett vasnyíl (#187) 4 mihlanil nyíl (#597)
14 nyílvessző (#108) 12 tüske (#22) 23 ubuk tüske (#131)
2 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
7 bogyógránát (#430) 2 bumeráng (#249) 11 ekharion dárda (#1557)
9 ezüstshuriken (#327) 14 hajító csillag (#939) 40 jégpasztilla (#1566)
31 mérg. vas dobónyíl (#190) 11 tolmokov-koktél (#351) 29 ubuk dobónyíl (#138)
19 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 Ek'Hor pajzsa (#1556)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 gyémántsisak (#467) 1 királyi korona (#338)
1 * mentát korona (#1559) 1 optiri agysisak (#315)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 mópat token (#585)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
6 aranylánc (#191) 4 gyöngysor (#192) 1 * hősiesítő medál (#1558)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * korinthai talizmán (#814) 1 ritualista amulett (#708)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
1 mászó-karperec (#392) 1 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
22 * angyalok gyűrűje (#529) 3 balkezes gyűrű (#1549) 1 Blounther gyűrűje (#1548)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. jádeköve (#2565)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 23 csepp tinta (#101), fér még: 57]
15 fűszertartó (#210) [bennük 54 csepp sáfránypor (#211), fér még: 21]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 10 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 62]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 15 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 15]
1 sólyomcsőr (#1223) [benne 5 pondróvér (#1232), fér még: 7]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 4 csepp spiritusz (#170), fér még: 216]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
15 uzbány csőr (#169) [bennük 88 csepp ugh méreg (#166), fér még: 92]
4 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
6 zöld üveg (#82) [bennük 30 csepp ragasztó (#83), fér még: 90]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554) 6 áldott kő (#642)
1 alkímiázó üst (#341) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő ládikó (#504)
18 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 3 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 4 destabilizátor (#1275) 1 dobóháló (#221)
4 ezüst kulcs (#184) 10 Fairlight szütyője (#2108) 5 fenőkő (#1618)
1 furulya (#233) 23 gernim balzsam (#1894) 18 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 212 kaja (#2) 9 káoszrelikvia (#2644)
3 keg gomba (#1615) 85 kis káoszrelivkia (#2643) 1 kis vaskulcs (#40)
2 kötél (#92) 2 kristályfolyadék (#449) 2 kristálygömb (#265)
10 leviatán hólyag (#2182) 1 mágikus hátizsák (#735) 1 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 15 megsemmisítő (#1540)
1 moa antigrav (#2204) 2 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 25 ork csodaszer (#1228) 4 pszi kő (#248)
3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 ryuku védőkenőcs (#1154)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 4 shinai gömb (#348) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 2 tapasztalatkő (#975) 2 távcső (#42)
2 titanitdukát (#1480) 1 titkos teleportkő (#1387) 1 varkaudar pálinka (#1137)
2 vaskulcs (#183) 1 védőkristály (#2240) 30 zárnyitó készlet (#39)
Rúnák és kenőcsök
1 * yaurr rúna (#2618)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 adamantit (#627) 1 alligátorbőr (#661) 28 álompor (#396)
1 antilopbőr (#48) 9 aranytoll (#572) 35 argumérc (#2632)
2 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 13 bordacsont (#16)
12 borkonyó bibe (#312) 4 csalánvirág (#582) 39 csillezsályalevél (#1253)
15 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 10 darázsszárny (#652)
6 dentor bőr (#551) 2 dorony tüdő (#212) 15 dözmöng szív (#122)
58 drótszőr (#37) 3 ében toboz (#578) 3 eknozol (#540)
1 era formázó minta (#418) 2 evaporőr háj (#105) 8 ezüstdarab (#326)
2 fabontó (#106) 110 fekete gyöngy (#99) 9 fokhagyma (#403)
18 főnixtoll (#563) 2 galachmit (#310) 14 grifftojás (#179)
6 gromak bőr (#268) 21 gyíkfű (#201) 35 gyöngymangó (#135)
2 hattyútoll (#1222) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 hibátlan tűzopál (#1642)
1 holdbőr (#1236) 1 iknegurin (#541) 5 ilkin érc (#232)
2 kaktuszbogyó (#429) 32 kaktusztüske (#114) 9 karbin plazma (#199)
2 kazmár gyökér (#205) 10 kék orchidea (#68) 8 kőszem (#304)
3 kreiton esszencia (#892) 1 küklopsz szem (#643) 12 kvazár (#244)
1 lapockacsont (#33) 6 lidércesszencia (#1074) 5 liumbe hajtás (#655)
7 lótuszvirág (#447) 133 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
78 mákrózsa virág (#56) 1 mammutbőr (#1078) 6 mandibulapenge (#125)
13 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 mithril (#352) 1 moa burát (#384)
1 moa gyémánt (#385) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380)
9 moa üveggömb (#383) 1 moa zafír (#381) 18 mocsári penke (#148)
1 mocsárivércszem (#1758) 9 móri gyümölcs (#116) 5 mutáns csont (#331)
4 nektoraf faggyú (#667) 60 ómatéria (#2642) 24 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 24 ovimon-bogyó (#207) 70 pirkit (#153)
10 púderkő (#119) 17 pular kristály (#239) 10 purifikátor háj (#269)
11 ramit kő (#226) 11 remák szív (#264) 16 rézdarab (#70)
2 rinóbőr (#651) 10 rókafarok (#124) 2 sámán erszény (#650)
1 smaragdkő (#678) 12 smirglilevél (#29) 8 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 3 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfagor agyar (#677)
3 szulfin (#676) 7 + szvó-ektoplazma (#151) 7 téfea-agy (#172)
18 Thargodan esszencia (#328) 2 trikornis szarv (#198) 1 tükör (#43)
3 tyrex csont (#280) 3 vadász tatu bőr (#15) 5 vámpírfog (#1221)
1 vapár ág (#110) 13 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar tekercs (#653) 15 vasérc (#152) 1 vörös zyel (#606)
3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 408.80 kg Megterheltség: 152%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 300 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 bunkó (#5) 1 csillezsályalevél (#1253)
7 drótszőr (#37) 6 hajító csillag (#939) 2 kis káoszrelivkia (#2643)
1 kvazár páncél (#251) 1 spiritusz (#170) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
47 arany (#50) 1 balkezes gyűrű (#1549) 2 csuklyavirág (#133)
1 dentor bőr (#551) 7 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135)
1 gyöngysor (#192) 1 isteni könnycsepp (#260) 9 kaja (#2)
2 kaktuszbogyó (#429) 1 káoszrelikvia (#2644) 1 kék orchidea (#68)
1 ómatéria (#2642) 2 ork csodaszer (#1228) 4 pirkit (#153)
2 Thargodan esszencia (#328) 5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

180 181 182 183 184 185 186 187
60
61
62
63
64
65
66
67
(181,63) szopógödör (#177), Chara-din monolitja (#534), jégelementál (#277), Notermanthi (#257)
(182,62) kristálypalota (#401), tavacska, Tharr oltár, 28. jellempróba, Krynn (4081. kalandozó)
(183,61) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak, Tharr oltár, 40. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)
(184,62) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720)
(184,65) kihívás tornya (#502), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), kputtyintó csalán (#247)
(185,62) őrült varázsló (#255), csodák kútja (#1096)
(185,63) norpadolótika (#226), 48. jellempróba, oltár, Chara-din monolitja (#534)
(185,64) ryuku gólem (#394), kristálypalota (#401), Chara-din monolitja (#534), 25. jellempróba, átokmurgattyú (#225), halálosztó kain (#168)
(185,66) gumifa (#38), kihívás tornya (#502), Chara-din rúnaköve, Tharr oltár, 50. jellempróba, művészi porolit (#720), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), ősdentor (#282)
(186,62) Toborzóiroda (#763), Blounther apó (#972)
(186,66) a 193. labirintus bejárata, csontgólem (#392), acélkolosszus (#35)

Üzenet küldése a karakternek