Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 25. 11h:30' EZ A 777. JÁTÉKHETED, 305. FORDULÓD 778. játékheted kezdete: máj. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
Máris repül feléd néhány nyílvessző. 18 életpontot sebződsz.
Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő jobb oldalát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1819 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. {Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 7 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.)
A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a vark. kardtáncos fejét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 186 életpontot vesztesz.)
Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel párszor megpöccinted a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megbökdösöd a vark. kardtáncos jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Ideje belátni, nem sok esélyed van a túlélésre. Így inkább elmenekülsz a csatából. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 272, gyógyulás: 0, összesen: -272 ÉP}
Dulmina mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka körülötte. High Density védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormol. Lord Steyr felhúz egy tompítás varázslatot. Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy tompítás varázslat!
Dulmina egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 93 életpontot sebzett. High Density mentális támadást alkalmaz: bevet egy teljes őrület pszit. Az ellenfél bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Lord Steyr támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre izomernyesztés varázslatot lő. Az ellenfél elernyed. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Egy Tharr haragja varázslattal köszönti Dulminát az ellenfél. 25 életpontot vesztett. Végleg elfelejtette gigaököl nevű varázslatát.
Dulmina teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) High Density teli erőből nyu-shurikent dob az ellenfélre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hadúr jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny Dulmina támadja, félelemsugarait lövi felé. Társad ellenáll a félelem-sugaraknak. A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Úgy döntötök, Lord Steyr kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (egy ezüst nyakláncot, egy aranygyűrűt, egy gyöngymangót). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 278, összes sebződés: 25}
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
ef 4 507 | energia fejlesztése 4 |
cir 4 | vándorcirkusz látogatása 4 |
kf 817 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat |
bb 2 85 1 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (85 darabot) |
t 218 1 | támadod a 218. szörnyet |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 10: kijárat 16: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 16. pont 10: kijárat 16: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 16. pont 10: 4. térkép 1. pont 16: kijárat |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 10. pont 10: kijárat 16: kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 567.]
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 20: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 20. pont |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 557.]
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 24: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 3: 1. térkép 23. pont |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 547.]
kf 111 94 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal |
fm | feltételes mászás |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén jobb első lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 361 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,110] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. Néhol már áttörte néhány zöld növény a fejét a porrétegen, de ez minden, amit életnek lehet nevezni. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gátvakond került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a gátvakond testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai majdnem eltalálnak! A gátvakond összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pordémon bal oldalát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a pordémon testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pordémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,110] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Chara-din oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy tündöklő szobor van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sullár. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sullár testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás skorpió farkát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod az óriás skorpió testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Az óriás skorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [100,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku ostromteknős közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku ostromteknős testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Lábával meglök a ryuku ostromteknős. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel megütöd a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [101,107] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak.
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [103,105] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy elhagyott bányát. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes támadás:) Egy nyuhaj karbin! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átdöföd a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,104] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy troll ritualista közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a troll ritualista fejét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a troll ritualista testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A troll ritualista karma a fejed mellett suhan el! A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-21 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
fm 800 | feltételes mászás 800 |
Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra bal lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal meghorzsolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a renegát törpe tömzsi testét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megérinted a renegát törpe testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A renegát törpe néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya fejét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elhajolsz a vark. nekromanta ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (45 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos fejét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits bal lábát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vörös rakolits fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Te 5 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász nyakát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Te 23 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 50, gyógyulás: 23, összesen: -27 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
VARKAUDAR KARDTÁNCOS (693. SZÖRNY) Amikor egy fekete szélvész táncol elő a bozótosból - karjaiban ébenfekete pengéket markolva - hevesen kezd verni a szíved. Egy varkaudar kardtáncossal állsz szemben, ami nem sok jót sejtet. Hallottál legendákat arról, hogy Healfall legősibb varkaudar iskoláiban képzik ki ezeket a gyilkológépeket. Ismeretlen anyagból készült kardjaik haláluk pillanatában fekete hamuvá porladnak, mivel kötve vannak gazdájukhoz, és annak életerejéből táplálkoznak. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, készülj fel a halálra. Gyilkos pengéik minden fémen és anyagon könnyedén áthatolnak, ami az útjukba áll, legyen az mágikus páncélzat vagy egy kőfal. |
ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz. |
Erő: | 39 (51) | Szint: | 21 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 32 (40) | Támadás: | 42 (44) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (43) | Védekezés: | 68 (72) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 28 (34) | Életpont: | 413/410 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (47) | Varázspont: | 441/70 | Pénz: | 17855 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 53/39 | Pszi pont: | 162/204 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 27/17 (+7%) | szúrófegyverek: | 21/93 (+6%) | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | *20/102 | dobófegyverek: | *21/100 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); fejsze (#1240) (16 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/25 | 2. nyomkövetés: | 64/30 (+28%) | 3. mászás: | 13/0 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 22/20 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 13/5 | 6. gyógyítás: | 36/5 |
7. titkosírás: | 6/89 | 8. felderítés: | 10/74 | 9. szörnyidomítás: | 6/10 |
10. teológia: | 27/6 (+2%) | 11. taumaturgia: | 18/18 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 4/38 |
13. versengés: | 6/88 (+8%) | 14. harcművészetek: | 31/6 | 15. zene: | 13/57 |
16. szörnyismeret: | 26/8 (+20%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 10/2 | 20. bányászat: | 31/79 (+6%) | 21. főzés: | 9/77 (+9%) |
22. csapatmunka: | 3/15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: küldetés (4) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110), tormikus egér (#218) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | |
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet. |
2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 306 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | * | méregfog (#1553) | 4 | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csatabárd (#555) | 4 | mandibulakasza (#127) | 3 | vadászkés (#1264) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
$1 | göcsörtös bunkó ($123) | 1 | harci kalapács (#174) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
3 | * | hosszú íj (#111) | 3 | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
4 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 30 | mérgezett vasnyíl (#187) | 12 | nyílvessző (#108) | |||
$12 | ubuk tüske ($131) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 77 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
5 | nyu-shuriken (#157) | 3 | tolmokov-koktél (#351) | 4 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | bronzpajzs (#89) | 2 | kis bőrpajzs (#45) | 6 | kis vaspajzs (#159) | |||
2 | nagy vaspajzs (#161) | 5 | rákpajzs (#98) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | gromak páncél (#270) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | * | vasvért (#164) | ||
Sisakok | ||||||||
$1 | bőrsisak ($57) | 2 | bronzsisak (#88) | 1 | * | harci maszk (#1739) | ||
2 | rézsisak (#72) | 3 | vas fejpánt (#408) | 13 | vassisak (#160) | |||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | 1 | monstrum vállvédő (#1577) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 13 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
$2 | * | tankány karom ($237) | ||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | alligátorbőr cipő (#662) | 2 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | |||
Nyakláncok | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | $2 | gyöngysor ($192) | ||
1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |
1 | ónix masszavadító (#438) | |||||||
Gyűrűk | ||||||||
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) |
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 35] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 15] | ||||||
91 | uzbány csőr (#169) | [bennük 517 csepp ugh méreg (#166), fér még: 575] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 75 korty víz (#27), fér még: 25] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | 9 | deus ex machina (#1) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 3 | furulya (#233) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hibátlan gyémánt (#680) | 1 | hűségérme (#1141) | |||
12 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | + | kis ónixkulcs (#1110) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | ||
1 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | mágusok itala (#1610) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | 3 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | ||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 3 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | Sheran cserepe (#1271) | 1 | szeksztáns (#32) | 3 | szent jogar (#150) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | varázskorsó (#1546) | 2 | varkaudar látógömb (#1107) | 55 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 49 | álompor (#396) | 2 | árnyéksár (#61) | |||
1 | arx formázó minta (#298) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
1 | cru formázó minta (#300) | 15 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
$1 | elkarog szőr ($665) | 6 | ezüstdarab (#326) | 5 | fekete gyöngy (#99) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 2 | grákóbőr (#41) | 1 | grifftojás (#179) | |||
$1 | gromak bőr ($268) | 45 | gyöngymangó (#135) | 5 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 2 | jegesmedve bunda (#1067) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
9 | kvazár (#244) | 1 | lajhár csont (#236) | 1 | liumbe bimbó (#656) | |||
124 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 5 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | moa obszidián (#380) | $1 | mocsári penke ($148) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
96 | pirkit (#153) | 4 | pular kristály (#239) | 1 | rájabőr (#404) | |||
15 | + | rakolits por (#669) | 6 | ramit kő (#226) | 1 | rinóbőr (#651) | ||
1 | sáska amulett (#668) | 2 | smirglilevél (#29) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | $3 | varkaudar csont ($1113) | 25 | vasérc (#152) | |||
4 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 243.49 kg | Megterheltség: 156% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod. |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 133 | amniosz (#203) | 3 | bronzpáncél (#90) | 66 | kaja (#2) | 92 | kötél (#92) | 88 | óndarab (#85) | 111 | rézdarab (#70) | 63 | sallank nyíl (#129) | 58 | spiritusz (#170) | 9 | szöges páncél (#65) | 118 | téfea-agy (#172) | 10 | vasalt bunkó (#181) | 7 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 3 | varkaudar látógömb (#1107) | 18 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1008 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
6 | ezüstdarab (#326) | 3 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | rakolits por (#669) | 1 | ramit kő (#226) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | 7 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vasérc (#152) |