303. forduló, 305. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. máj. 4. 9h:18'
EZ A 774. JÁTÉKHETED, 304. FORDULÓD
775. játékheted kezdete: máj. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,107] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Lilenda ával . Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nővel. Bőre gránitszürke. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt és egy szirén köpenyét visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy óriásféreg trófea és egy eszkimó óriás trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy kőkést tart. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Harvester Robin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 2. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy vadász quwarg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is a jó oldalhoz tartozik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Jean-Michel. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 2. napon összefutsz Kősisakos Thrórral. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy örökkéval.smaragdját, egy rejtőköpenyt, egy rothasztó talizmánt, egy sárga erőövet, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy törpemammut cipeli. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 17 mérg. ubuk tüske (eladási ár: 350 arany, ebből a kezelési költség: 28 arany) ellenértékét.
A 3. napon találkozol egy fekete hajú, kék szemű, bajuszos gnóm férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot és egy tatu ködmönt visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy ragyás burástya trófea és egy kérődző etra trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Clain Lythawks. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 szvó-ektoplazma (eladási ár: 28 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
A 4. napon összefutsz egy copfos ezüsthajú, kék szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah főpap-jelöltje. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy lábascet trófea és egy renegát törpe trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kasza. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy mutáns pók! Elég egy mentális pillantás aurájára: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
A 4. napon találkozol Luwnyával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia bíborosa. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy lovagi tabardot, egy nap szimbólumot, egy ryuku kesztyűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon találkozol Fehér Hollóval. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy mithril láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy Quwargamanga trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy varkaudar katona trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tangi óriásféreg. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 4. napon újból összefutsz Lilenda ával . Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon ismét találkozol Kősisakos Thrórral. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 6 mákrózsa virágot (17 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+86 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+63 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 866. hetének nyerőszámai: 25, 26, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork bérgyilász nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 664.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy tárgyvédelem varázs hatalmát. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 664.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 659.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 654.]

* 5. KP: használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [10 pontot használtál fel, van még 644.]

ef 4 507 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 616.]

at 1353 6 TU-t adsz át az 1353. kalandozónak 6
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 6 TU árán átcsúsztatsz 6 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

tv 31 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

bb 2 85 1 beraksz a bankba a 2. tárgyat (85 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 9 kaját. Beraksz a bank széfjébe 2 óndarabot. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 616.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csillezsályalevelet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 611.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
P 71 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 611.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
P 73 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 611.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar varázsló

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 41 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló bal lábát. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar varázsló nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 52 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló fejét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megkarcolod a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar iszákos

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos jobb lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (43 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar iszákos fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megbököd a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar pálinka. 3352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 168, gyógyulás: 0, összesen: -168 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

[65 pontot használtál fel, van még 546.]
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +300 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 546.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 541.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[103,114] Továbbra is síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)
[8 pontot használtál fel, van még 533.]

le 816 leveszed/lerakod a 816. tárgyat
Leveszed a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

kf 438 kézbeveszed/felveszed a 438. tárgyat
A csuklódra húzod az ónix masszavadítót. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

jlk 1011 jelszó kimondása 1011
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (5 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza bal hátsó lábát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal többször eltalálod a massza tömpe orrát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Nem sikerült a massza ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A massza néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel megcsapod a massza ragyás testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a massza fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Félrehajolsz, de a massza karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A massza szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 óndarabot. 3130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Ez az! Megtaláltad! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 gyöngysor. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 518.]

kf 816 kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat
Leveszed az ónix masszavadítót, majd a csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 518.]

m 7 5 7 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[102,113] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [101,114] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Szomjazva veted magad a vízre. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy sullár. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár hatalmas testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a sullár jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy púpos burástya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya bal vállát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
296 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [100,113] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Felfedeztél egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy patakot. Délre egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 494.]

m 7 5 7 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[99,112] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [98,113] Fák, mindenütt csak fák. Ez Valik erdeje. Látsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Jo-Lee a Mágus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy trikornis. Nem jelenthet különösebb problémát. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szőrlajhár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a szőrlajhár bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szőrlajhár jobb első lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a szőrlajhár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [97,112] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " High Density sivatag " Észreveszel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Dögletes a bűz! A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Elszántan a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nyílvessző és egy bőrsisak. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy zombi intéz feléd kihívást.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a zombi nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy nómenklatúra intéz feléd kihívást.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (20 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a nómenklatúra bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. A nómenklatúra csápol, de mindhiába. A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 nyu-shuriken. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... Egy gnóm adja a következő feladatot: öt különböző rajzolt arcképet mutat, neked pedig fel kell ismerned a rajta ábrázolt személyeket. Hosszas gondolkozás után mindegyik neve eszedbe jut: felbukkannak Ghalla híres emberei, akiknek neve már szinte fogalommá vált hőstetteik nyomán... Harmadik próba. Egy elf tornász bemutatja, hogyan kell néhány apró labdával zsonglőrködnöd. Egy darabig megy a dolog, de a labdák hamarosan szétgurulnak. Szerencsédre az idő közben lejárt, így mégis érvényes a próba... A negyedik feladat nagyon kedvedre való, egy korsónyi mézsört kell minél előbb magadba öntened. Tenyeredbe fogod az innivaló mellé készített követ, a magasba hajítod, majd lelkesen a sörre veted magad. Egyetlen csepp sem marad már, mikor az idő leteltét jelző koppanás elhangzik... Az ötödik próba csupán a szerencséden múlik. A jósnőhöz sétálsz, kezében három kártyát látsz. Találomra húzod ki az egyiket, és elmosolyodsz a lapra festett szerencsetalizmán láttán. Fortuna most sem hagyott cserben. 609 tapasztalati pontot kaptál. Az alakváltó fiú eléd siet, és egy örömmosoly kíséretében megrázza kezed.
- Gratulálok! Jutalmul ezt adom neked. - mondja, és a kezedbe nyom valami apróságot. Amikor magadra hagy, alaposabban szemügyre veszed mi az: a hatalom fülbevalója. (ld. enc.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [54 pontot használtál fel, van még 440.]

m 8 7 6 mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra
[97,111] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " High Density sivatag " Észreveszel egy oltárt. Chara-din híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,110] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. Néhány éven belül talán a természet helyre tudja hozni azt, amit az ember tönkretett. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 361 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mozgást észlelsz oldalról. Egy pordémon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pordémon testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a pordémon testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A pordémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,110] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy.

Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 410.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+135 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 408.]

tk 45 3345 többszemélyes kaland 45 3345
Ellenőrzöd, ki ért már ide: Dulmina. Most már csak várni kell! Amint Josh di Luque ideér, indulhat a közös kaland! [0 pontot használtál fel, van még 408.]

szk 146 keresed a 146. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy kardfogú fülemülét. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 365 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 405.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-8 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 394.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 384.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 344.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 304.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 264.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 168 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 224.]

tf 1 24 fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 144 TVP-t kell elköltened.] [24 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 csillezsályalevelet. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 26, 13.
Kimerített a gyorsvágta. (-6 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 445 pontot. A következő körben tehát 645 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY)
Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakőből hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselője minden alaptulajdonságát (erő, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettővel növeli. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 304. fordulód.

Erő: 39 (49) Szint: 21 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (38) Támadás: 42 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 66 (70) Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 413/407 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (45) Varázspont: 435/117 Pénz: 16765 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 53/36 Pszi pont: 162/141 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2235 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17056 TP-t kaptál. Jelenleg 695605 TP-d van. A következő szinthez még 104395 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, varkaudar iszákos. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 11208 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 27/10 (+5%) szúrófegyverek: 21/86 (+2%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: *20/102 dobófegyverek: 21/98 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); fejsze (#1240) (16 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/25 2. nyomkövetés: 64/2 (+33%) 3. mászás: 12/95
4. csapdakészítés: 22/15 (+6%) 5. csapdaészlelés: 13/5 6. gyógyítás: 36/5
7. titkosírás: 6/89 (+11%) 8. felderítés: 10/74 (+11%) 9. szörnyidomítás: 6/10
10. teológia: 27/4 (+4%) 11. taumaturgia: 17/93 (+8%) 12. szerencsejáték: 4/38
13. versengés: 6/80 (+9%) 14. harcművészetek: 31/6 15. zene: 13/57
16. szörnyismeret: 25/88 (+20%) 17. pszi: *19/100 (+14%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/2 20. bányászat: 31/73 21. főzés: 9/68 (+10%)
22. csapatmunka: 2/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) tárgyvédelem (#178) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet.
2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 340 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 4 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 3 mandibulakasza (#127) 3 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
$1 göcsörtös bunkó ($123) 1 harci kalapács (#174)
Lőfegyverek
3 * hosszú íj (#111) 3 rövid íj (#107)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 30 mérgezett vasnyíl (#187) 10 nyílvessző (#108)
$12 ubuk tüske ($131)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 82 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
5 nyu-shuriken (#157) 3 tolmokov-koktél (#351) 4 ubuk dobónyíl (#138)
4 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89) 2 kis bőrpajzs (#45) 6 kis vaspajzs (#159)
2 nagy vaspajzs (#161) 5 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 gromak páncél (#270) 1 rézpáncél (#71) 1 * vasvért (#164)
Sisakok
$1 bőrsisak ($57) 2 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739)
2 rézsisak (#72) 3 vas fejpánt (#408) 13 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601) 1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690) 13 szürke bőrkesztyű (#271)
$2 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 alligátorbőr cipő (#662) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 hatalom fülbevalója (#817) 1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
2 aranylánc (#191) 1 * griff nyakék (#1579) $2 gyöngysor ($192)
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 40]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
61 uzbány csőr (#169) [bennük 510 csepp ugh méreg (#166), fér még: 222]
5 vizestömlő (#3) [bennük 93 korty víz (#27), fér még: 7]
2 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 9 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233)
2 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680) 1 hűségérme (#1141)
9 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240)
1 + kis ónixkulcs (#1110) 1 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725)
1 mágusok itala (#1610) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 3 ork csodaszer (#1228)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 5 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 Sheran cserepe (#1271) 1 szeksztáns (#32) 3 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 varázskorsó (#1546) 5 varkaudar látógömb (#1107) 55 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 48 álompor (#396) 2 árnyéksár (#61)
1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
1 cru formázó minta (#300) 14 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122)
$1 elkarog szőr ($665) 5 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563)
2 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) $1 gromak bőr ($268)
45 gyöngymangó (#135) 5 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
2 jegesmedve bunda (#1067) 1 kazmár gyökér (#205) 9 kvazár (#244)
1 lajhár csont (#236) 1 liumbe bimbó (#656) 124 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) 5 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa obszidián (#380)
$1 mocsári penke ($148) 1 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
96 pirkit (#153) 3 pular kristály (#239) 1 rájabőr (#404)
14 + rakolits por (#669) 5 ramit kő (#226) 1 rinóbőr (#651)
1 sáska amulett (#668) 2 smirglilevél (#29) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 szulfagor agyar (#677) 6 tigroszlán fog (#63) $2 varkaudar csont ($1113)
23 vasérc (#152) 4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 231.65 kg Megterheltség: 152%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 3 bronzpáncél (#90) 157 kaja (#2)
92 kötél (#92) 87 óndarab (#85) 111 rézdarab (#70)
63 sallank nyíl (#129) 58 spiritusz (#170) 9 szöges páncél (#65)
118 téfea-agy (#172) 10 vasalt bunkó (#181) 7 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 isteni könnycsepp (#260) 1 óndarab (#85) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szent jogar (#150)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 2 csillezsályalevél (#1253)
2 gyöngysor (#192) 1 hatalom fülbevalója (#817) 1 lajhár csont (#236)
1 nyílvessző (#108) 2 nyu-shuriken (#157) 1 sullár hólyag (#168)
1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,110) Dornodon rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, alpesi tehenek (#91), pordémon (#253)
(97,111) Chara-din oltár, Chara-din rúnaköve
(97,112) szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), sírlidérc (#172), zombi (#49), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262)
(98,113) szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), trikornisok (#104), szőrlajhár (#141)
(100,113) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, Fairlight oltár
(101,114) Leah rúnaköve, patak, 21. jellempróba, Leah oltár, sullárok (#101), púpos burástya (#92)
(102,113) 35. jellempróba
(103,114) gumifa (#38), tavacska, phua-kúp (#372), 32. jellempróba, massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek