303. forduló, 305. forduló, Sharin Elton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. máj. 6. 18h:57'
EZ A 1225. JÁTÉKHETED, 304. FORDULÓD
1226. játékheted kezdete: máj. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1420
SZÁMLA : XXXX

SHARIN ELTON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 23. pontnál.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 1 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+110 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+157 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.) A lottó 1336. hetének nyerőszámai: 13, 3, 19. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 4 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 48 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

* 2. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy tolvajvér varázslat! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 451.]

* 4. KP: vv 24 26 0 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 447.]

* 5. KP: tf 2 40 0 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 102 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 407.]

* 6. KP: kf 629 0 0 kézbeveszed/felveszed a 629. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed az adamantit sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

* 7. KP: tf 3 30 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [30 pontot használtál fel, van még 377.]

* 8. KP: le 373 0 0 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

* 9. KP: kf 278 0 0 kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

* 10. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 374.]

p 69 11 használod a 69. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 369.]

p 189 használod a 189. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a möszék kiirtása pszi képességet. Pszionikusan sokkolod az agyadban tenyésző poszogó möszéket. Kipusztultak szegénykék! [-8 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 364.]

ef 10 510 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 294.]

lm 34 34 34 mozogsz 34 34 34
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [25. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [27. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [28. PONT.] Hirtelen egy vadász quwargot veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 76 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg torát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [29. PONT.] Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [31. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [32. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [33. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy 9 q. rohamosztagos az. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Tüzet köpsz. 74 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 9 q. rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos bal középső lábát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel épp hogy eltalálod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az 1 q. rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az 1 q. rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [34. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg nagymester. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 74 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[48 pontot használtál fel, van még 246.]

lm 34 41 41 mozogsz 34 41 41
Egyhelyben toporogsz.
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [33. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [32. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [31. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [29. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [35. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [38. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [39. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [40. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy láncravert quwarg van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Tüzet köpsz. 84 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a láncravert quwarg bal középső lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel megcsapod a láncravert quwarg testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a láncravert quwarg torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. A láncravert quwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) A láncravert quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [41. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg királynő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 73 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 galachmitot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[54 pontot használtál fel, van még 192.]

lm 75 75 76 mozogsz 75 75 76
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [29. PONT.] Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [28. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [43. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg szabotőr. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [44. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [50. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [55. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy élőholt quwarg az. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Tüzet köpsz. 89 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [68. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [69. PONT.] Hamarosan egy quwarg harcost pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos nyakát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt quwarg. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 63 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágójával az élőholt quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg királynő van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 75 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [70. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy újabb kanyarnál vagy. [72. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [73. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [74. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [75. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy láncravert quwarg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láncravert quwarg torát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a láncravert quwarg bal vállát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a láncravert quwarg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 18 életpontot sebeztél. A láncravert quwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 20 gyöngymangó és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [74. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [72. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [73. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [76. PONT.] Hirtelen egy quwarg felderítőt veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy 9 q. rohamosztagos lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 77 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a q. rohamosztagos torát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 4 q. rohamosztagos. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel megcsapod a q. rohamosztagos bal első lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az 1 q. rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Hamarosan egy quwarg nagymestert pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 91 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[126 pontot használtál fel, van még 66.]

lm 76 76 76 mozogsz 76 76 76
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 66.]

lm 76 76 76 mozogsz 76 76 76
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 66.]

lm 78 mozogsz 78
Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [78. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] [6 pontot használtál fel, van még 60.]

* 1. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed az adamantit sisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 2. BP: le 278 0 0 leveszed/lerakod a 278. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 3. BP: kf 373 0 0 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 4. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 59.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 16, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját nyel le a ryuku ostromteknős. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 59 pontod maradt, ebből a következő körre 59 pontot vihetsz át. Kapsz még 445 pontot. A következő körben tehát 504 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG ROHAMOSZTAGOS (242. SZÖRNY)
Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség kirobbant az őt rejtegető óriásbolyból, és elindult, hogy meghódítsa Ghallát! Quwarg rohamosztagos csapatai ezrével sereglenek szét, hogy felfaljanak mindent, ami az útjukba kerül, és közelebb hozzák Xswytyyzlidjxat végső győzelmét. A jóslatok szerint hamarosan útjukra indulnak a quwarg parafenoménok is, és akkor jaj a mostani világnak! A rohamosztagos csapat érdekessége, hogy mivel több egyedből áll, a harc 2 helyett 4 körből áll, hogy a teljes csapatot le tudd győzni, és tapasztalati pontot csak akkor kapsz, ha minddel végeztél! Egy harci körben akár több rohamosztagossal és végezni tudsz, ha elég sokat ütsz.

KARAKTERLAP

Sharin Elton, egy kopasz, zöld szemű, hosszú szakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios misszionáriusa vagy. Papi hited: 142. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 304. fordulód.

Erő: 32 (34) Szint: 26 Merészség: 7/3 Magasság: 181 cm
IQ: 48 (50) Támadás: 27 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 32 Védekezés: 69 (74) Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 30 Életpont: 610/610 Jellem: jó (512) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (37) Varázspont: 894/13 Pénz: 3069 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 48/31 Pszi pont: 298/265
Eddig összesen 2299 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 899 TP-t kaptál. Jelenleg 1 885 982 TP-d van. A következő szinthez még 114 018 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, orbitális mackósajt, varkaudar hadúr. A 286. fordulódban 5065 arany került a bankszámládra. 5166 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 27/28 (+11%) szúrófegyverek: 27/73 (+4%) vágófegyverek: 1/96
ütőfegyverek: 12/54 lőfegyverek: 1/12 dobófegyverek: 28/81 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -6.); nyu-shuriken (#157) max. 1 db (7 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 2. szinten, 1. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 135
Kedvenc táborhely: 116,98
JLKzott minoszkúpok: 62, 64, 63

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 171 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/14 (+300%) 2. nyomkövetés: 52/79 3. mászás: 12/14
4. csapdakészítés: 15/63 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/21 (+300%) 6. gyógyítás: 67/73
7. titkosírás: 7/17 8. felderítés: 35/49 (+300%) 9. szörnyidomítás: 9/92
10. teológia: 27/42 (+7%) 11. taumaturgia: 29/68 (+3%) 12. szerencsejáték: 1/44
13. versengés: 9/70 14. harcművészetek: 14/56 15. zene: 26/66
16. szörnyismeret: 14/55 17. pszi: 45/9 (+3%) 18. zárnyitás: 5/5 (+300%)
19. vadászat: 16/49 20. bányászat: 31/62 21. főzés: 8/37
22. csapatmunka: 5/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 5 TVP-ért
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot )
elfogod autentikus vámpírt (#154) hurokcsapdával (#217), Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
"Mindenki egyért" TK beállítás
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), halálmadár (#351), varkaudar kósza (#347) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
alakváltó (#7), Változás Gyermekei (#9120), nukleáris cickány (#155), Csontmarok (#2039), Ars Magica (#9150), szubreális vámpír (#223), Tapírnyúzó Carmen (#4567), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) Techiulan aurája (#261) tolvajvér (#364) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110), direkt kontaktus I (#121), direkt kontakt. II (#122), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), oldás (#372), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> kneopatikus mollusk (#209) nagyobb tűzlehelet (#150) >> halálosztó kain (#168)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> dermesztő lidérc (#645) nagyobb tűzlehelet (#150) >> élőholt sullár (#216)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nómenklatúra (#158) nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> korinthai amőba (#420) nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar bajnok (#190)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar varázsló (#271) nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar behemót (#189)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> kőkorszaki szaki (#109) nagyobb tűzlehelet (#150) >> kérődző etra (#368)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> vortexmágus (#418) nagyobb tűzlehelet (#150) >> halálhozó (#419)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> kék rothasztó (#421) nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar hadúr (#270)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> ongóliant (#159) nagyobb tűzlehelet (#150) >> vark. nekromanta (#173)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> mérges pók (#20) nagyobb tűzlehelet (#150) >> bandita (#758)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> útonálló (#130) nagyobb tűzlehelet (#150) >> sötét gnóm (#132)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Csodálatos dolog a gyermeknemzés. Végy részt egy olyan légyotton, melynek gyümölcse egy kedves csemete, és vegyél részt legalább egy alkalommal gyermeked nevelésében!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 816. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 62, 63, 64, 72, 73, 175, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 47.
Kész: 1, 5, 9, 16, 17.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 271, a megölt főholtak száma: 2, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20121.
A morf invázióban megölt morfok száma: 284, az összesen kapott pontszám: 30745. (összesen ölhető: 576 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 2 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Kragoru tanításai (409)
éjsötét vortexpálca (425)
mágusviadal (426)
a mágus kísérői (427)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 39 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
Az új képesség készen van, de még 27 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 2 ezüsttőr (#322)
1 * orgyilkos tőr (#225) 1 + teriád lándzsa (#1282)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13)
Dobófegyverek
2 dárda (#10) 2 esszenciakristály (#350) 2 ezüstshuriken (#327)
1 fejsze (#1240) 3 mérg. vas dobónyíl (#190) 5 nyu-shuriken (#157)
9 tolmokov-koktél (#351) 7 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * adamantit páncél (#628)
Sisakok
1 adamantit sisak (#629) 1 * Khór maszkja (#1138) 1 * optiri agysisak (#315)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * adamantit kesztyű (#306) 2 grifftoll kesztyű (#1578) 1 Khór kesztyűje (#1746)
1 mászókarom (#78) 12 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * adamantit csizma (#631)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 2 denevér szimbólum (#140) 2 halálhozó talizmán (#813)
3 hősiesítő medál (#1558) 1 * kreiton fókusz (#853) 1 rothasztó talizmán (#815)
1 * szem szimbólum (#142) 1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * Eldaran karkötője (#373) 1 * mentát karkötő (#1551) 2 obszidián karkötő (#229)
2 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
16 angyalok gyűrűje (#529) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * ezüst éjmedál (#2439) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 50]
6 éjurna (#2368) [bennük 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 50]
1 Fekete Kehely (#283) [benne 1 korty sötét ital (#284), fér még: 4]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 28 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 56]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 30 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 7 csepp spiritusz (#170), fér még: 193]
7 szent kehely (#257) [bennük 70 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
17 uzbány csőr (#169) [bennük 76 csepp ugh méreg (#166), fér még: 128]
3 vizestömlő (#3) [bennük 22 korty víz (#27), fér még: 38]
6 zöld üveg (#82) [bennük 23 csepp ragasztó (#83), fér még: 97]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554)
5 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
5 aranytű (#272) 2 ásó (#34) 3 bronzkulcs (#76)
1 bűvészpálca (#1639) 2 cirkuszi pergamen (#1233) 1 csontkulcs (#74)
2 destabilizátor (#1275) 7 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 erőserkentő (#1405) 6 ezüst kulcs (#184) 5 fenőkő (#1618)
2 furulya (#233) 9 gernim balzsam (#1894) 12 gyógykenőcs (#313)
173 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240)
4 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629) 8 kötél (#92)
2 kristálygömb (#265) 1 lant (#238) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 mágikus hátizsák (#735) 5 manakristály (#500) 2 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 3 megsemmisítő (#1540)
1 méregtermő iszák (#1666) 3 morf esszencia (#2452) 3 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
13 ork csodaszer (#1228) 1 orvosságos zacskó (#682) 1 pszi kő (#248)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 4 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 ryuku védőkenőcs (#1154) 1 sáfránykő (#979) 1 sáfránykristály (#675)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 1 tatu dob (#234) 4 távcső (#42)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 titanitdukát (#1480) 1 tubarkő (#700)
3 tudás gyöngye (#522) 2 + tüskecsapda (#242) 1 varázskő (#305)
1 varázskorsó (#1546) 5 varkaudar pálinka (#1137) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 46 álompor (#396) 17 átlátszó morfplazma (#2451)
1 aurach bőr (#658) 7 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
17 bíbor morfplazma (#2450) 2 bruhatagnyelv (#1230) 1 darázsfarok (#654)
2 eknozol (#540) 1 elf csont (#664) 30 ezüstdarab (#326)
15 fehér morfplazma (#2445) $2 fekete gyöngy ($99) 20 fekete morfplazma (#2446)
6 főnixtoll (#563) 6 galachmit (#310) 3 grifftojás (#179)
38 gyöngymangó (#135) 6 hattyútoll (#1222) 1 hibátlan tűzopál (#1642)
9 ilkin érc (#232) 1 illatos rózsaszál (#1595) 1 jég dragnit (#1745)
2 jégszív (#282) 28 kék morfplazma (#2442) 17 kőszem (#304)
5 kreiton esszencia (#892) 4 kvazár (#244) 7 lidércesszencia (#1074)
24 lila morfplazma (#2448) 53 madártoll (#112) 48 mákrózsa virág (#56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mithril (#352) 1 moa gyémánt (#385)
1 moa gyöngy (#378) $1 mocsári penke ($148) 1 Morgan kristálya (#659)
23 narancs morfplazma (#2449) 11 nektoraf faggyú (#667) 1 ormánygőte csont (#21)
1 pirkit (#153) 3 pókláb (#1378) 7 púderkő (#119)
6 pular kristály (#239) 40 quwarg kristály (#2238) 27 quwarg tojás (#360)
7 rakolits por (#669) 1 ramit kő (#226) 6 remák szív (#264)
$4 rézdarab ($70) 7 rinóbőr (#651) 3 rókafarok (#124)
12 sallank karom (#128) 21 sárga morfplazma (#2447) 1 sáska amulett (#668)
1 smaragdkő (#678) 28 szulfagor agyar (#677) 2 szulfin (#676)
10 téfea-agy (#172) 3 Thargodan esszencia (#328) 4 trikornis szarv (#198)
2 tükör (#43) 29 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
61 vasérc (#152) 18 vörös morfplazma (#2443) 9 xirnox szív (#213)
17 zöld morfplazma (#2444)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy: adamantit páncél (#628)

Összsúly: 220.66 kg Megterheltség: 129%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 219 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
7 éjkő (#2369) 1 hatalom fülbevalója (#817) 1 hibátlan gyémánt (#680)
1 keg gomba (#1615) 1 kronokristály (#1636) 5 manakristály (#500)
1 őskristály-szilánk (#1525) 4 pszi kő (#248) 1 ryuku sisak (#688)
1 szirén köpenye (#820) 1 tapasztalatkő (#975) 1 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
102 arany (#50) 2 fekete gyöngy (#99) 1 galachmit (#310)
21 gyöngymangó (#135) 10 quwarg kristály (#2238) 3 spiritusz (#170)
1 tudás gyöngye (#522) 10 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, vadász quwarg (#241), q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), láncravert quwarg (#744), quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301), élőholt quwarg (#202), quwarg harcos (#201), quwarg felderítő (#299)

Üzenet küldése a karakternek