302. forduló, 304. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. ápr. 26. 9h:10'
EZ A 773. JÁTÉKHETED, 303. FORDULÓD
774. játékheted kezdete: máj. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [113,104] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 monstrum vállvédőt (110 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 118 téfea-agyat (926 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 17 mérg. ubuk tüskét (54 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 szvó-ektoplazmát (28 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 mérg. ubuk dobónyilat (6 arany).
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+84 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+63 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 864. hetének nyerőszámai: 15, 28, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku csapásvezető nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető jobb karját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöfködöd a ryuku csapásvezető támadó karját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel megütöd a ryuku csapásvezető bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a ryuku csapásvezető jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku csapásvezető vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó. 1924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 663.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy tolvajszem varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [0 pontot használtál fel, van még 663.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 663.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 658.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 653.]

* 5. KP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 643.]

ef 5 507 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 608.]

ek 143 t. energia kisütése: 143
Megidézed a szellemek síkjáról Mestered lelkét! Döbbenetes, milyen hihetetlen erő sugárzik a spirituális entitásból! Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél az ökölvívás terén! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 558.]

kno 14 képesség-növelés 14
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) A Rezisztencia (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 558.]

flh 6 94 felt. lőfegyver haszn. 6 a 94. tárggyal
FLH 6 94 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

bb 170 70 2 beraksz a bankba a 170. tárgyat (70 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 9 spirituszt. Beraksz a bank széfjébe 1 rézdarabot. Beraksz a bank széfjébe 14 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

v 6 9999 23 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 553.]

kb 127 188 1 kiveszel a bankból a 127. tárgyat (188 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 mandibulakaszát. Kiveszel a bank széfjéből 77 mérg. ubuk dobónyilat. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

bb 172 129 85 beraksz a bankba a 172. tárgyat (129 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 118 téfea-agyat. Beraksz a bank széfjébe 63 sallank nyilat. Beraksz a bank széfjébe 1 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

d 56 8 eldobod az 56. tárgyat (8 darabot)
Elhajítasz 8 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

p 69 23 használod a 69. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 548.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csillezsályalevelet Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 543.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[112,105] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot!

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [111,106] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy garokk. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a garokk testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a garokk varacskos hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 609 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő tüskés harci gromak mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-20 életpont.) Méregfoggal eltalálod a tüskés harci gromak bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [110,107] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Találsz egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy erszényes elkarog. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [44 pontot használtál fel, van még 499.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[109,108] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy mély kutat. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran templomot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,109] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy mély kutat. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a topránypolip testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a topránypolip száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 249 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy phua-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [107,110] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot.

[44 pontot használtál fel, van még 455.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[106,111] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy patakot. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [105,112] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [104,113] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a fűszeres gátvakondroládot, miközben a gyomrodba tuszkolod. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[30 pontot használtál fel, van még 425.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[103,114] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Szerették, tisztelték, de a házból kitették.
Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Elteszed a látcsövet.

[15 pontot használtál fel, van még 410.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 365 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 407.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(103,114) gumifa (#38), tavacska, phua-kúp (#372), 32. jellempróba
(104,113) tűzrakó hely (#1169)
(105,112) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(107,110) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(108,109) mély kút (#93), 24. jellempróba, topránypolip (#86)
(109,108) oltár
(110,107) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tündöklő szobor (#1587), erszényes elkarog (#354)
(111,106) garokkok (#73), Tharr oltár, tüskés harci gromak (#156)
(112,105) vaskohó (#155), 22. jellempróba, érclelőhely

[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Oldalt pillantva, meglátsz egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Van itt egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 397.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bal lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1607 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar íjász

Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 22 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász bal karját. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar iszákos

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (45 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos fejét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel csak érinted a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megbököd a varkaudar iszákos bal karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3518 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar íjász Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [65 pontot használtál fel, van még 332.]
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +300 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 332.]

h 1602 114 2 használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 1 kaktusztüske beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 1 xirnox szivet találsz. [3 pontot használtál fel, van még 329.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 329.]

* 2. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 326.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 316.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 9 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 276.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 236.]

tf 1 36 fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[36 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 csillezsályalevelet. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 21, 12.
Kimerített a gyorsvágta. (-5 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 444 pontot. A következő körben tehát 644 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REZISZTENCIA
Az idős, hihetetlenül tapasztalt harcművész mesterek képesek pusztán kí-energiáikat használva a szervezetükbe jutó mérgeket gyorsabban lebontani. Mentális, spirituális fejlettségük mind az agyi támadások, mind a lelküket szétroncsolni próbáló haláltámadások ellen sokkal jobban ellent tudnak állni. Emellett hihetelen fürgeségüknek köszönhetően könnyedén félreszökkennek a masszív fizikai és energiatámadások elől. Mindennek eredményeképpen a rezisztencia szintjét elért harcművészek plusz kettőt kapnak minden mentődobásukra.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 303. fordulód.

Erő: 39 (49) Szint: 21 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 32 (38) Támadás: 42 (44) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 66 (70) Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 413/394 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (45) Varázspont: 435/89 Pénz: 16424 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 53/39 Pszi pont: 162/118 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2221 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15414 TP-t kaptál. Jelenleg 678549 TP-d van. A következő szinthez még 121451 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, varkaudar iszákos. A 283. fordulódban 10143 arany került a bankszámládra. 11157 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 27/5 (+5%) szúrófegyverek: 21/84 (+4%) vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: *20/102 dobófegyverek: 21/96 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); fejsze (#1240) (16 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/25 2. nyomkövetés: 63/69 (+8%) 3. mászás: 12/95 (+2%)
4. csapdakészítés: 22/9 (+6%) 5. csapdaészlelés: 13/5 6. gyógyítás: 36/5
7. titkosírás: 6/78 8. felderítés: 10/63 (+6%) 9. szörnyidomítás: 6/10
10. teológia: 27/0 (+1%) 11. taumaturgia: 17/85 (+14%) 12. szerencsejáték: 4/38
13. versengés: 6/71 (+9%) 14. harcművészetek: 31/6 (+100%) 15. zene: 13/57
16. szörnyismeret: 25/68 (+30%) 17. pszi: 19/86 (+25%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 10/2 20. bányászat: 31/73 (+3%) 21. főzés: 9/58 (+10%)
22. csapatmunka: 2/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot )
mászol max. 800 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) áldomás (#6)
kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
tűzeső (#61) >> jók (#990) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> adószedő (#234) vakító fény (#43) >> mocsárivérc (#7143)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) vakító fény (#43) >> smaragdgólem (#417)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet.
2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 4 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 348 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 4 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csatabárd (#555) 3 mandibulakasza (#127) 3 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
$1 göcsörtös bunkó ($123) 1 harci kalapács (#174)
Lőfegyverek
3 * hosszú íj (#111) 3 rövid íj (#107)
Lövedékek
4 ezüsthegyű nyíl (#323) 30 mérgezett vasnyíl (#187) 9 nyílvessző (#108)
$12 ubuk tüske ($131)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 82 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
3 nyu-shuriken (#157) 3 tolmokov-koktél (#351) 4 ubuk dobónyíl (#138)
4 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 bronzpajzs (#89) 2 kis bőrpajzs (#45) 6 kis vaspajzs (#159)
2 nagy vaspajzs (#161) 5 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 gromak páncél (#270) 1 rézpáncél (#71) 1 * vasvért (#164)
Sisakok
2 bronzsisak (#88) 1 * harci maszk (#1739) 2 rézsisak (#72)
3 vas fejpánt (#408) 13 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601) 1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690) 13 szürke bőrkesztyű (#271)
$2 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 alligátorbőr cipő (#662) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók
1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
2 aranylánc (#191) 1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * nap szimbólum (#141) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők
1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Löttyök és porok, tartóstul
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
2 szent kehely (#257) [bennük 15 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
61 uzbány csőr (#169) [bennük 510 csepp ugh méreg (#166), fér még: 222]
5 vizestömlő (#3) [bennük 92 korty víz (#27), fér még: 8]
2 zöld üveg (#82) [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 9 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576) 3 furulya (#233)
2 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680) 1 hűségérme (#1141)
9 kaja (#2) 1 kaleidoszkóp (#1269) 1 kis aranykulcs (#240)
1 + kis ónixkulcs (#1110) 1 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725)
1 mágusok itala (#1610) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 3 ork csodaszer (#1228)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 6 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 Sheran cserepe (#1271) 1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
1 varázskorsó (#1546) 5 varkaudar látógömb (#1107) 54 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 48 álompor (#396) 2 árnyéksár (#61)
1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
1 cru formázó minta (#300) 12 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122)
$1 elkarog szőr ($665) 5 fekete gyöngy (#99) 6 főnixtoll (#563)
2 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) $1 gromak bőr ($268)
45 gyöngymangó (#135) 5 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
2 jegesmedve bunda (#1067) 1 kazmár gyökér (#205) 9 kvazár (#244)
1 liumbe bimbó (#656) 124 madártoll (#112) 7 mákrózsa virág (#56)
5 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa obszidián (#380) $1 mocsári penke ($148)
2 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 96 pirkit (#153)
3 pular kristály (#239) 1 rájabőr (#404) 14 + rakolits por (#669)
5 ramit kő (#226) 1 rinóbőr (#651) 1 sáska amulett (#668)
2 smirglilevél (#29) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfagor agyar (#677)
6 tigroszlán fog (#63) $1 varkaudar csont ($1113) 23 vasérc (#152)
4 xirnox szív (#213)

Összsúly: 230.16 kg Megterheltség: 151%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 4 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
133 amniosz (#203) 3 bronzpáncél (#90) 148 kaja (#2)
92 kötél (#92) 85 óndarab (#85) 111 rézdarab (#70)
63 sallank nyíl (#129) 58 spiritusz (#170) 9 szöges páncél (#65)
118 téfea-agy (#172) 10 vasalt bunkó (#181) 7 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 isteni könnycsepp (#260) 5 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114)
2 mákrózsa virág (#56) 1 rézdarab (#70) 63 sallank nyíl (#129)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 9 spiritusz (#170) 118 téfea-agy (#172)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 elkarog szőr (#665)
1 gromak bőr (#268) 1 gyöngymangó (#135) 3 mandibulakasza (#127)
75 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mocsári penke (#148) 1 óndarab (#85)
54 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497), vark. nekromanta (#173), varkaudar behemót (#189), varkaudar íjász (#687), varkaudar bajnok (#190), varkaudar iszákos (#688)

Üzenet küldése a karakternek