Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 18. 15h:07' EZ A 317. JÁTÉKHETED, 303. FORDULÓD 318. játékheted kezdete: máj. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: tf 4 0 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 2. KP: vv 71 138 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 5. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: hh 1100 1133 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 7. KP: hh 1269 2306 0 | használod az 1269. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 8. KP: vv 247 88 182 | elmormolod a 247. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot |
* 9. KP: vv 57 126 0 | elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot |
ba 761 | nem támadod a 761. szörnyet |
t 422 1 | támadod a 422. szörnyet |
kf 453 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
kb 2 10 518 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
vv 161 | elmormolod a 161. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester fejét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 117 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 7, gyógyulás: 70, összesen: +63 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 465 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 77 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (52 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny frontális támadást indít a jobb lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A kisebb quwarg isten most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy királyi korona, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc. 15 114 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 404, gyógyulás: 131, összesen: -273 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy Morgan kristálya felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Varkaudar korbáccsal súrolod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 41 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 269 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 51, gyógyulás: 60, összesen: +9 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [155,106] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő Kitaszított nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 497 életpontot sebeztél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 76 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Kitaszított jobb karját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A Kitaszított összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó, ezenkívül 1 trikornis nyereg [trikornis nyereg ládikóba-> (186,106)-> 240 arany, -2 ÉP]. 5 608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [154,105] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy vadász quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász quwarg fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg potrohát. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a vadász quwarg jobb vállát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 kaját. 2 019 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 18, gyógyulás: 72, összesen: +54 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő torát. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Varkaudar korbáccsal eltalálod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 552 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}
Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr bal oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megütöd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 41 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 067 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 61, gyógyulás: 2, összesen: -59 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szabotőr nyakát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Varkaudar korbáccsal eltalálod a quwarg szabotőr jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 027 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 14, gyógyulás: 47, összesen: +33 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 8 8 6 | mozogsz északra, északra, nyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén jobb első lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 43 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Miután megvédett, a kristály teljesen elfeketedik, ezzel jelezve, hogy kimerült az energiája, nem tud tovább védeni téged. El is dobod az immár haszontalanná vált holmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 55, gyógyulás: 4, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [154,103] A bozótost ritka erdő váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 346 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 12, gyógyulás: 49, összesen: +37 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Varkaudar korbáccsal megütöd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 41 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 216 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 47, gyógyulás: 56, összesen: +9 ÉP}
Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a quwarg szabotőr bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a bávatag golombár testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Varkaudar korbáccsal megcsapod a bávatag golombár testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (33 életpontot vesztettél) A bávatag golombár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 627 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 53, gyógyulás: 55, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [153,103] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku ostromteknős került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku ostromteknős testét. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 631 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 11, gyógyulás: 51, összesen: +40 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a pszi őselementál farkát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Varkaudar korbáccsal megütöd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 30, gyógyulás: 61, összesen: +31 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy energiapajzs mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal eltalálod a Zinthurg fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és 3 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 311 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a pszi őselementál nyakát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a pszi őselementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 33, gyógyulás: 69, összesen: +36 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 470 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 26 arany, -2 ÉP], 15 arany és egy pular kristály. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 7 5 7 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gránitelementál jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a gránitelementál nyakát. (6 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a gránitelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A gránitelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 251 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 45, gyógyulás: 78, összesen: +33 ÉP}
Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nanda nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a nanda farkát. (6 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a nanda nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A nanda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 23, gyógyulás: 73, összesen: +50 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 45 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 95, gyógyulás: 63, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [151,103] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.
Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya fejét. (7 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a Chara-din fattya jobb karját. (7 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A 11 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (11 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Dhouga kalapácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Varkaudar korbáccsal csak érinted a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A 2 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 63, gyógyulás: 226, összesen: +163 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath jobb vállát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 769 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 77, gyógyulás: 67, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled energiapajzs varázslattal készül a csatára. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a Zinthurg testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy, egy arany és egy vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 511 életpontot sebeztél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 31 arany, 4 aranytű, egy gyöngymangó, 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és 3 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [150,102] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod energiapajzs varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 458 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kísértetvarázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 765 362 104 | keresed a 765. szörnyet a 362. szörnyet a 104. szörnyet |
ef 15 | energia fejlesztése 15 |
bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
bpb | bef. parancs berakása: |
kb 2 15 518 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
kb 56 1 518 | kiveszel a bankból az 56. tárgyat (1 darabot) |
kb 152 91 | kiveszel a bankból a 152. tárgyat (91 darabot) |
bb 152 100 518 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (100 darabot) |
bb 326 20 | beraksz a bankba a 326. tárgyat (20 darabot) |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: tf 1 0 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. |
ERŐPAJZS III. (127. VARÁZSLAT) Az Erőpajzs III. az Erőpajzs II. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig hattal jobb lesz a védettséged, de ez 30 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör. |
KÍSÉRTETVARÁZSLÓ (424. SZÖRNY) Első pillantásra egy egyszerű öregembernek néz ki, másodszorra már fel lehet fedezni az apróbb hiányosságokat és meglepő ellentmondásokat. Például: a kísértetvarázsló lába térd alatt nem létezik, így csupán különös szellemalakként lebeg a levegőben, valamint egész alakja, mintha egy látomás lenne, olyan testetlennek tűnik. Szinte biztos, hogy vágófegyvered akadálytalanul haladna át az illúziótesten, és ő ezt még csak meg sem érezné. Harmadik vizsgálódásra már nincs idő, a varázstudó megcsillogtatja tudását, és a Leahtól kapott hatalmánál fogva, támadó varázslatok tucatjait zúdítja rád. |
Erő: | 33 (46) | Szint: | 33 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 33 (46) | Támadás: | 40 (43) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 30 (33) | Védekezés: | 87 (93) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/65 év |
Egészség: | 34 | Életpont: | 709/733 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (40) | Varázspont: | 904/220 | Pénz: | 13663 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 92/12 | Pszi pont: | 351/51 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/76 | ökölvívás: | 21/92 (+6%) | szúrófegyverek: | 10/53 (+16%) |
vágófegyverek: | 31/80 (+17%) | ütőfegyverek: | 37/29 (+9%) | lőfegyverek: | 33/60 (+13%) |
dobófegyverek: | 25/24 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (500%) << ököl (#28) (500%) << törpe szekerce (#1105) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (25 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
149,102 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 77 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 303 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/18 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 69/4 (+30%) | 3. mászás: | 18/86 (+37%) |
4. csapdakészítés: | 24/31 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 11/55 | 6. gyógyítás: | 16/9 |
7. titkosírás: | 13/47 (-100%) | 8. felderítés: | 32/37 (+16%) | 9. szörnyidomítás: | 12/7 |
10. teológia: | 43/29 (+31%) | 11. taumaturgia: | 39/63 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 3/73 (+12%) |
13. versengés: | 17/86 (+54%) | 14. zene: | 19/32 (+12%) | 15. szörnyismeret: | 55/98 (+22%) |
16. pszi: | 69/14 (+9%) | 17. zárnyitás: | 17/2 | 18. vadászat: | 5/21 (+12%) |
19. bányászat: | 38/90 | 20. testépítés: | 18/89 | 21. úszás: | 3/29 |
22. főzés: | 21/24 (+11%) | 23. csapatmunka: | 6/2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990), törpe ősharcos (#680) (csak egyszer), ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vortexmágus (#418) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp; taumaturgia: 16 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (9968,30) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | elme dominanciája (#247) | Symulf rúnája (#182) |
a lélek védelme (#57) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
29. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
fehérál.roncsolása (#248) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), energiapajzs (#103) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | nők (#999) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | férfiak (#998) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | őrült varázsló (#255) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | troll bányász (#679) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: éhes |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: éhes |
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szívd el más kalandozók életenergiáit! Gyógyulj egy pszi-regenerációval 50 ÉP-t! (számláló: 0) |
2.) Végezz ki egy erősebb (min. 15. szintű) szörnyet halálvarázslattal! (számláló: 0) |
3.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 303 | kaja (#2) | 130 | mákrózsa virág (#56) | 4 | gyöngymangó (#135) | 100 | vasérc (#152) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | esszenciakristály (#350) | 20 | ezüstdarab (#326) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 11 | spiritusz (#170) | 1 | védőkristály (#2240) | |||
6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
497 | arany (#50) | 6 | aranytű (#272) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fűszertartó (#210) | 2 | gyenge méreg (#26) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
14 | isteni könnycsepp (#260) | 21 | kaja (#2) | 1 | királyi korona (#338) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | pular kristály (#239) | 3 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 5 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | varázskő (#305) |
148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | |
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|