Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 17. 9h:27' EZ A 909. JÁTÉKHETED, 302. FORDULÓD 910. játékheted kezdete: febr. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 40 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2263 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: vps 35 0 0 | VP spórolása: 35 |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
m 2 | mozogsz keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védelmezte.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 98 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-10 támadás). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 23 életpontot vesztettél. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.). 2 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}
pki 32000 | kiveszel a bankból 32000 aranyat |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
184 | 185 | 186 | 187 | |
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
[143,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő.
ea 8 5 | eladod a 8. tárgyat 5 |
d 2 20 | eldobod a 2. tárgyat (20 darabot) |
ve 873 1 | megveszed a 873. tárgyat 1 |
ve 833 1 | megveszed a 833. tárgyat 1 |
ve 523 1 | megveszed az 523. tárgyat 1 |
ve 848 10 | megveszed a 848. tárgyat 10 |
ve 519 1 | megveszed az 519. tárgyat 1 |
ve 737 1 | megveszed a 737. tárgyat 1 |
ve 463 1 | megveszed a 463. tárgyat 1 |
ve 1346 1 | megveszed az 1346. tárgyat 1 |
ve 453 1 | megveszed a 453. tárgyat 1 |
ve 1345 1 | megveszed az 1345. tárgyat 1 |
ve 477 1 | megveszed a 477. tárgyat 1 |
ve 366 1 | megveszed a 366. tárgyat 1 |
ve 1567 1 | megveszed az 1567. tárgyat 1 |
kf 833 2 | kézbeveszed/felveszed a 833. tárgyat a bal kezedbe |
kf 523 1 | kézbeveszed/felveszed az 523. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 553 848 | kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat a 848. tárggyal |
kf 519 | kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat |
kf 737 | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat |
kf 463 | kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat |
kf 1346 | kézbeveszed/felveszed az 1346. tárgyat |
kf 453 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
kf 1345 | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat |
kf 477 | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat |
le 815 | leveszed/lerakod a 815. tárgyat |
kf 366 | kézbeveszed/felveszed a 366. tárgyat |
kf 1567 | kézbeveszed/felveszed az 1567. tárgyat |
ff | felt. fegyverváltás: |
ff 523 873 | felt. fegyverváltás: 523 873 |
m 8 6 | mozogsz északra, nyugatra |
(Továbbmész...) [185,61] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 17 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó bal oldalát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő és 2 borostyán függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
be 622 30 | bemész a 622. épületbe |
* 1. BP: kut 20 0 0 | kutatsz 20 pontért |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: vpf 35 0 0 | VP elővétele: 35 |
* 4. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 6. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 38 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 38 pontért |
DRAG'KÓR BÖKŐ (873. TÁRGY) A drag'kórok fehér fényben tündöklő hegyes lándzsája a drag'kór bökő. Sebzése 4d6+4, tulajdonosa +2 védettséget és +20 max. ÉP-t kap. Forgatása nem egyszerű, legalább 20-as szintű szúrófegyver szakértelem szükséges hozzá. |
CÁPAFOG (833. TÁRGY) Amíg a most kezedben tartott cápafog még a tulajdonosa szájának szerves része volt, nem is gondoltad volna, hogy ezt akár szúrófegyverként is használhatod. Tekla bűvös foga azonban vetekedik a legjobb mágikus szúrófegyverekkel! A szakavatott fegyverforgató kezében, aki legalább 25. szintű szúrófegyver szakértelemmel rendelkezik, ez a közel 30 centi hosszú hófehér hátsó fog 4D7+4 sebzést okoz, miközben gazdája védettségét és szerencséjét is kettővel növeli. Időnként a fegyver Méregfelhő III. varázslattal ajándékozza meg ellenfeledet. Balkezes fegyverként is használhatod. |
MJÖLBORG KALAPÁCSA (523. TÁRGY) Mjölborg egy ősi törpe hős volt, aki a legendák szerint hosszú, kalandos utat tett meg az Istenek Földjére, hogy segítséget szerezzen az országát pusztulással fenyegető óriás seregek ellen. Kalapácsát, amelyet népe sámánja készített számára, hogy megvédje a létsíkok elementáris erőitől, az istenek megáldották. Visszatérve, Mjölborg fegyverével legyőzte az összes óriás törzs vezetőjét, és így meghátrálásra kényszerítették a támadókat. Nem lehet tudni, hogy mi igaz a fenti történetből, és mi nem, mindenesetre az biztos, hogy Mjölborg kalapácsa, amely egyébként egy 6D5+6-os sebzésű mágikus fegyver, minden ütéssel +25 sebzést okoz elementáloknak és óriásoknak (ide tartozik pl. a bávatag golombár és az ongóliant is). A kalapácsnak saját egója van, megsértődik, ha csak óriások ellen használod, nem minden ellen! Ez a játék nyelvén azt jelenti, hogy nem fogod mindig külön elővenni a kalapácsot, ha óriással vagy elementállal kerülsz szembe - ha a fegyver ilyenkor a kezedben lesz, örülj neki. Ja, még valami: ezt az ősi relikviát varázstárgy készítéssel egyelőre nem tudod, hogyan lehetne összehozni, és forgatásához min. 20-as ütőfegyver szakértelem szükséges. |
ÉBEN NYÍLVESSZŐ (848. TÁRGY) Ha Éjvadász tűhegyes karmait használnád egy nyílvessző hegyének, bozótos terepen metszenél magadnak megfelelő vesszőt, a végébe pedig egy madártollat tűznél (a könnyebb célzás érdekében), nagyon értékes hosszú íjjal kilőhető lövedéket kapsz. Az összeillesztés fáradalmai 3 TVP-det emésztik fel. Az így kapott ében nyílvessző Éjvadász nehezen beszerezhető karmai miatt mágikus fegyvernek számít, 6D6+6-t sebez, és használatakor +10 támadást kapsz. A kilőtt nyílvesszőket a harc után szinte biztos, hogy megtalálod, hiszen ha kell, akár hosszú ideig is kutatsz minden egyes darabja után. |
TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY) A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges. |
RÉMBŐR TARKÓVÉDŐ (737. TÁRGY) Az erdei rém nagy ritkán különös holmit készít abból az anyagból, ami testét is védi: ez a puha, ámde rettenetesen ellenálló, rugalmas fejfedő csuklyaként húzható a fejedre, fejed tetejét, arcodat és tarkódat egyaránt védi. Bár különleges mágikus képességei nincsenek, védettségedet 16-tal növeli. |
MITHRIL KESZTYŰ (463. TÁRGY) A mithril kesztyű elegáns, és kényelmes viselet, keménysége ellenére: védettségedet öttel növeli meg, és emellett ad egyet az ügyességedhez is. A mithril kesztyű elkészítése egyszerű, mindössze egy gór formázó mintát, 6 mithrilt és 3 ezüstöt kell beszerezned, és a KT 463 paranccsal, 80 arany felhasználásával egy vaskohónál a varázstárgy készítéssel legyárthatod 80 TVP árán. A mithril kesztyűt csak legalább 17. szintű kalandozó veheti fel. |
HOARIÁN SARU (1346. TÁRGY) A saru a hoarián barbárok könnyed viselete, egy állatbőrből készült, felül megköthető, aranyos lábbeli. Oldalára törzsi szimbólumokat varrtak. Szinte hangtalanul surranhatsz vele bármerre. Ha úgy döntesz, hogy a lábadra húzod, a következőt tapasztalhatod: védelmed, ügyességed és lopás szakértelmed megnő 5-tel. |
MÁGUSKÖPENY (453. TÁRGY) Minden kezdő varázsló, még Rughar és Morgan is viselte ezt az egyszerű, ámde rendkívül praktikus varázsköpenyt. Ha ezt az ezüst rúnákkal átszőtt, finom szövetköpenyt a KF 453 paranccsal a válladra teríted, védettséged megnő néggyel, és ellenfeleidnek -2 szerencséje lesz mindenféle támadó varázslatoddal szemben. Végezetül, de nem utolsósorban, kör elején +10 varázspontot fogsz regenerálni (ezt nem sokszorozza a nekrofun). |
HOARIÁN BŐRNADRÁG (1345. TÁRGY) A hoarián barbárok könnyed, állatbőrből készült rövid sortot viselnek, mely szorosan rátapad combjukra. A nadrág semmiféle mozgásban nem akadályoz. Ha úgy döntesz, hogy felhúzod, +3 védekezést és +4 ügyességet kapsz. |
SZERENCSETALIZMÁN (366. TÁRGY) A szerencsetalizmán első pillantásra egyszerű varázstárgynak tűnik, valójában azonban sokat érő kincs. Ha nyakadba akasztod, kettővel megnöveli szerencsédet, igazi ereje azonban akkor mutatkozik meg, ha egy kocsmában vagy játékbarlangban kockázni kezdesz (ilyenkor előtte automatikusan az inged alá rejted, különben nemigen fog veled játszani senki). Szóval ha a talizmánnal a nyakadban fogsz bele valamilyen szerencsejátékba, jó eséllyel te fogsz győzni (hogy ez a "jó esély" mit is jelent, azt próbáld ki magad). |
Erő: | 32 (36) | Szint: | 22 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 26 (28) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 34 (46) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 160/160 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 328/328 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 31 (40) | Varázspont: | 607/64 | Pénz: | 67 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 105/79 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 24 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 23 | lőfegyverek: | 25 |
dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << drag'kór bökő (#873) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tünde nyíl (#554) (5 -7.); tünde nyíl (#554) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
185,61 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1364 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32 | 2. nyomkövetés: | 93 | 3. lopás: | 9 (+5) |
4. mászás: | 13 | 5. csapdakészítés: | 15 | 6. csapdaészlelés: | 10 |
7. gyógyítás: | 66 | 8. titkosírás: | 4 | 9. felderítés: | 40 (+5) |
10. szörnyidomítás: | 12 | 11. teológia: | 27 (-2) | 12. taumaturgia: | 30 |
13. szerencsejáték: | 8 (+4) | 14. versengés: | 6 | 15. zene: | 9 |
16. szörnyismeret: | 10 | 17. pszi: | 12 | 18. vadászat: | 28 |
19. bányászat: | 23 | 20. úszás: | 16 | 21. főzés: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), élőholt quwarg (#202) (csak egyszer), átokmurgattyú (#225) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
Highlander (#4717), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), Álomőrzők (#9101), nők (#999), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), éhínség (#39), villámcsapás (#50), természet haragja (#141), izomernyesztés (#33), gömbvillám (#176) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | izomernyesztés (#33) | >> | norpadolótika (#226) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | norpadolótika (#226) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 26. Legjobb pontszámod: 56. |
Összsúly: 186.71 kg | Megterheltség: 134% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 140% alatt van. | |
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1377 | arany (#50) | 2 | drótszőr (#37) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
17 | kaja (#2) | 1 | sáfránypor (#211) | 2 | spiritusz (#170) | |||
4 | szöges bunkó (#8) | 1 | tünde nyíl (#554) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | borostyán függő (#162) | 1 | cápafog (#833) | 1 | drag'kór bökő (#873) | |||
10 | ében nyílvessző (#848) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hoarián bőrnadrág (#1345) | |||
1 | hoarián saru (#1346) | 1 | mágusköpeny (#453) | 1 | mithril kesztyű (#463) | |||
1 | Mjölborg kalapácsa (#523) | 1 | óndarab (#85) | 1 | rémbőr tarkóvédő (#737) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | szerencsetalizmán (#366) | 1 | tükörpáncél (#519) |
184 | 185 | 186 | 187 | |
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|