Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 18. 9h:13' EZ A 317. JÁTÉKHETED, 301. FORDULÓD 318. játékheted kezdete: máj. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: tf 4 0 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 2. KP: vv 71 138 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 5. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: hh 1100 1133 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 7. KP: hh 1269 2306 0 | használod az 1269. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 8. KP: vv 247 88 182 | elmormolod a 247. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot |
* 9. KP: vv 57 126 0 | elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot |
kb 733 310 1636 | kiveszel a bankból a 733. tárgyat (310 darabot) |
bb 2 331 522 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (331 darabot) |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
kt 734 1 | elkészíted a 734. tárgyat (1 darabot) |
a 135 3395 29 | átadod a 135. tárgyat a 3395. kalandozónak (29 darabot) |
kt 221 1 | elkészíted a 221. tárgyat (1 darabot) |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
ff 225 28 1105 | felt. fegyverváltás: 225 28 1105 |
ffk 500 500 300 | felt.fv.kozkázata: 500 500 300 |
kb 500 1 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot) |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
vv 170 1 | elmormolod a 170. varázslatot az 1. varázslatot |
v 159 7455 | elmormolod a 159. varázslatot |
ek 302 4 | t. energia kisütése: 302 4 |
vps 30 | VP spórolása: 30 |
vv 161 364 | elmormolod a 161. varázslatot a 364. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
be 122 | bemész a 122. titkos labirintusba |
lm 15 34 4 | mozogsz 15 34 4 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 463 életpontot sebeztél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a törpe kincstáros jobb karját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpe kincstáros jobb lábát. (7 támadással 552 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor súrolod a törpe kincstáros testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A törpe kincstáros újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A törpe kincstáros összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 384 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1180, sebződés: 92, gyógyulás: 178, összesen: +86 ÉP}
lm 15 14 14 | mozogsz 15 14 14 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 478 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe hadvezér jobb karját. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpe hadvezér csillogó vértjét. (7 támadással 572 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor megpöccinted a törpe hadvezér jobb lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Véres nyál csordul ki a törpe hadvezér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1281, sebződés: 146, gyógyulás: 30, összesen: -116 ÉP}
Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe ősharcos jobb karját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a törpe ősharcos jobb oldalát. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a törpe ősharcos fejét. (7 támadással 202 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a törpe ősharcos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Dhouga kalapácsával többször eltalálod a törpe ősharcos fényes páncélját. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a törpe ősharcos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a törpe ősharcos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A törpe ősharcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1025, sebződés: 196, gyógyulás: 40, összesen: -156 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 476 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe kínzómester jobb oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a törpe kínzómester jobb oldalát. (7 támadással 436 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a törpe kínzómester testét. (7 támadással 153 életpontot sebezve.) A törpe kínzómester újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1129, sebződés: 101, gyógyulás: 12, összesen: -89 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 429 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a törpe kincstáros jobb karját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpe kincstáros mokány testét. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a törpe kincstáros jobb oldalát. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) A törpe kincstáros pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A törpe kincstáros most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1119, sebződés: 96, gyógyulás: 20, összesen: -76 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 532 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe kincstáros fejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpe kincstáros bal vállát. (6 támadással 474 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a törpe kincstáros bal karját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A törpe kincstáros újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Véres nyál csordul ki a törpe kincstáros száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1131, sebződés: 77, gyógyulás: 16, összesen: -61 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 493 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a törpe kincstáros testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpe kincstáros bal lábát. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a törpe kincstáros bal oldalát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) A törpe kincstáros kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A törpe kincstáros összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1161, sebződés: 75, gyógyulás: 15, összesen: -60 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 464 életpontot sebeztél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe kincstáros bal oldalát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Dhouga kalapácsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpe kincstáros bal lábát. (7 támadással 569 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a törpe kincstáros mokány testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A törpe kincstáros kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A törpe kincstáros összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1142, sebződés: 72, gyógyulás: 15, összesen: -57 ÉP}
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 29 29 29 | mozogsz 29 29 29 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 461 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a törpe kincstáros jobb lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a törpe kincstáros mokány testét. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a törpe kincstáros mokány testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A törpe kincstáros nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1104, sebződés: 107, gyógyulás: 22, összesen: -85 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 445 életpontot sebeztél. Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe hadvezér fejét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpe hadvezér csillogó vértjét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a törpe hadvezér bal lábát. (7 támadással 196 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a törpe hadvezér újra meg újra lecsap. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Dhouga kalapácsával megpöccinted a törpe hadvezér csillogó vértjét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a törpe hadvezér csillogó vértjét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a törpe hadvezér minden csapását hárítanod. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1334, sebződés: 289, gyógyulás: 59, összesen: -230 ÉP}
vpf 30 | VP elővétele: 30 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 289 30 | t. energia kisütése: 289 30 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az ekharion testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az ekharion testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal eltalálod az ekharion jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 33 aranyat. 2 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [163,112] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku futárbérenc. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc fejét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc jobb lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [162,112] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Látsz egy smirglibokrot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy vérfürdető magszim nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Törpe szekercével párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim elhibázza az ütést csápjával. A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 6 4 4 | mozogsz nyugatra, délre, délre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 76 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia szent lovagja testét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a Raia szent lovagja fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 997 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 97, gyógyulás: 4, összesen: -93 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal csak érinted az ezoterikus mardel bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 9 drótszőrt. 1 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [161,113] Kisebb hegyek emelkednek itt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ekharion. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az ekharion bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. {CSTT:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion bal lábát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megcsapod az ekharion jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 38 aranyat. 2 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [161,114] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Felfedeztél egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.
Odakint is körülnézel.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Felismered a közeledőt. Csak egy pordémon. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pordémon testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pordémon testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal megütöd a pordémon portestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tim 100 | titkosírás megfejtése |
kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
szk 236 362 104 | keresed a 236. szörnyet a 362. szörnyet a 104. szörnyet |
ef 15 | energia fejlesztése 15 |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: tf 1 0 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
* 5. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
TUDATI KINCSTÁR (518. TUDATI KÉPESSÉG) A külső falak felhúzása csak az első lépés volt a komplex tudati erődítmény kiépítésében. Mikor az elsődleges védelmi funkciójának már eleget tud tenni az erőd, felmerül annak természetes igénye, hogy esetleg kényelmi és praktikus szempontok figyelembevételével fejlesszétek tovább. A kincstár kiépítésére is azért került sor, mert végtelenül megkönnyíti a tagok egymás közti tárgycseréjét. A tudatkinézis közvetlen kapcsolatot hoz létre a feladó, és a célpont között. A tárgy a feladónál atomjaira bomlik, és a kasztroplanáris téren keresztül átáramlik a célponthoz, ahol ismét anyagi alakot ölt. Miért is ne lehetne az így feladott tárgyat a tudati síkon tartani átmenetileg, hogy a tagságból bárki hozzáférjen? Nos, lehet. Pontosan erre való a tudati kincstár! [A kincstárat egy különleges bankszéfként legegyszerűbb felfogni, amelynek maximális kapacitása mindig pontosan annyi tárgyhely, ahány tagja a KT-nak van. Az egy-egy tárgyhelyen tárolt tárgyaknak sem súly, sem darabszám korlátja nincs, és a tartót igénylő tárgyak tartó nélkül tárolhatók. (A tartók berakása üresen célszerű, mert a bennük lévő anyagok a berakás pillanatában kiömlenek, kárba vesznek). Ha van még tárgyhely a kincstári széfben, akkor oda bármely KT-tag betehet bármilyen tárgyat. Ekkor sem a darabszám, sem a súly nem számít. A betétel az BB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal történik, a bank széfhez hasonló módon, annyi a különbség, hogy 3. paraméternek meg kell adnod a képesség sorszámát, az 518-at. Átkozott, és másnak át nem adható tárgy nem rakható be a kincstárba sem. Ha már nincs több tárgyhely a kincstárban, akkor új tárgy nem rakható be, de továbbra is berakható olyan tárgy, amilyenből már van legalább egy az egyik tárgyhelyen. Az üres tárgyhelyek számától függetlenül lehet kivenni tárgyat bármely tárgyhelyről a KB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal. Ha esetleg a KT taglétszáma lecsökken, úgy átmenetileg előfordulhat, hogy többféle tárgy lesz a széfben, mint ahány tagja a KT-nak van. Ilyenkor készletbővítésre továbbra is van lehetőség, és bármely tárgy ki is vehető a kincstárból, de ha a tárgyhelyek száma ismét a taglétszámig csökken, később már nem lehet a fölé növelni. Annak, hogy a KT-tag épp hol tartózkodik (mely síkon, mely kontinensen, labirintusban vagy épületben) sem a berakásnál, sem a kivételnél nincs jelentősége. Többféle tárgy egy parancsból történő berakására ill. kivételére nincs lehetőség. A kincstár pillanatnyi tartalmáról minden fordulód végén, a tárgylista után tájékozódhatsz. Fontos szabály: Az Alanori Csatorna nyugati oldaláról betett tárgyak külön tárgyhelyet foglalnak (tehát ha pl. vashegyű nyilat rak be valaki Nyugatról, és Keletről is, akkor a vashegyű nyilak két tárgyhelyet foglalnak egy helyett). Az a KT-tag, aki Nyugaton tartózkodik a kivétel pillanatában, csakis a Nyugaton betett tárgyakhoz férhet hozzá. Ha egyazon tárgyból van keleti és nyugati készlet is a kincstárban, a Keleten lévő KT-tag először mindig a keleti készletből próbál meg kivenni.] |
SÖTÉT TÖRPE KINCSTÁROS (682. LÉNY) Az összerabolt értékeket a sötét törpék általában egy helyen őrizték. Főleg ha olyan temérdek aranytárgy, és felbecsülhetetlenül értékes drágakő került a birtokukba, mint akkor, a háborúskodások idején. A tárolásra kialakított barlangjáratok védelmét nem bízták kezdő harcosokra, többnyire a legrátermettebbeket választották e célra. Vagyis markold erősen a fegyvered, ha sötét törpe kincstárossal találkozol! Talán már csak pár lépés a kincseskamra, de ne hidd, hogy könnyen fog menni. Az őrt álló kincstárosok száma az általuk őrzött kincs mennyiségével arányosan fog növekedni. |
MOA SMARAGD (377. TÁRGY) Ez az apró, zöld smaragdkő tökéletesen meg van csiszolva, nyilvánvalóan egy ősi Moa ékszerész munkája. Azt, hogy bír-e valamilyenfajta mágikus képességgel, nem tudod megállapítani, de minden bizonnyal értékes. |
TÖRPE ŐSKŐ (633. TÁRGY) A törpe őskövek legendás relikviák a törpék fénykorából, amikor ezek az apró szorgos lények még a tárgyakkal kapcsolatos mágiában is járatosak voltak. A törpe őskő a megfelelő rítus végrehajtása után átalakul egy bazaltelementállá, amely egy teljes törpe bányát épít ki ura parancsára. Sajnos, a törpe őskövek elvesztek, amikor a hegyekben túl mélyre ásó bányászok felébresztették a mélységben pihenő Thargodan lényeket, és azok a városok feldúlása után elragadták a törpe kincseket és a tudást, amely létrehozásukhoz kellett. A törpe őskövet csak törpe használhatja, méghozzá legalább 20. szintű, a H 633 paranccsal alacsony vagy magashegységben ill. dombságban, 60 TVP elköltésével. A parancs végrehajtásakor az adott mezőn egy teljesen felépült törpe bánya keletkezik, és a törpe őskő elhasználódik. Ha az adott mezőn van törpe bánya, amely legalább 50%-kig fel van már építve, a törpe őskövet ott nem használhatod. |
TÖRPE VÉDŐGYŰRŰ (1104. TÁRGY) Ezt a fehér kövekkel kirakott aranygyűrűt még a törpe ősök készítették. Az elejére mintázott arc akár a készítőé is lehetne, de még valószínűbbnek tűnik, hogy ez egy a gyűrű készítése idejében hőssé lett törpe kalandozó elnagyolt arcképe. Sajnos ennek megállapításához túl kevés adatunk van arról a korról. Az idő vasfoga nem árthatott e tökéletes módon elkészített ékszernek, így ha az ujjadra csúsztatod, még most is érzed, mi volt az elsődleges oka annak, hogy a törpék ilyen csecsebecse viselésére vetemedtek: védettséged ugyanis azonnal megnő 8-cal. |
RYUKU SZABLYA (695. TÁRGY) Ezek a rövid, görbe pengéjű szablyák hihetetlenül éles pengéjűek - állítólag a ryuku császári kovácsok hónapokon keresztül dolgoznak egy-egy darabon. Tény, hogy 4D6+4-es sebzésével elégedett lehet minden kardforgató. Használatához azonban legalább 12-es vágófegyver szakértelem kell, nehogy megvágd magad vele. |
VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY) Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle. |
Erő: | 33 (48) | Szint: | 33 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 33 (50) | Támadás: | 43 (46) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 30 (35) | Védekezés: | 86 (92) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/65 év |
Egészség: | 34 (36) | Életpont: | 707/655 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 30 (41) | Varázspont: | 876/241 | Pénz: | 12947 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 92/39 | Pszi pont: | 346/166 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/76 | ökölvívás: | 21/80 (+4%) | szúrófegyverek: | 10/17 (+4%) |
vágófegyverek: | 31/56 (+4%) | ütőfegyverek: | 37/6 (+6%) | lőfegyverek: | 33/37 (+10%) |
dobófegyverek: | 25/22 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (500%) << ököl (#28) (500%) << törpe szekerce (#1105) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (25 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
161,114 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 83 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 303 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/6 | 2. nyomkövetés: | 68/74 | 3. mászás: | 18/37 |
4. csapdakészítés: | 24/17 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 14/49 (-1982%) | 6. gyógyítás: | 16/0 |
7. titkosírás: | 13/16 | 8. felderítés: | 35/16 (+23%) | 9. szörnyidomítás: | 12/7 |
10. teológia: | 44/67 (+11%) | 11. taumaturgia: | 39/36 (+41%) | 12. szerencsejáték: | 3/61 |
13. versengés: | 17/23 | 14. zene: | 19/20 | 15. szörnyismeret: | 55/76 |
16. pszi: | *68/100 (+85%) | 17. zárnyitás: | 20/2 (+37%) | 18. vadászat: | 5/9 |
19. bányászat: | 38/80 (+12%) | 20. testépítés: | 18/89 | 21. úszás: | 3/29 |
22. főzés: | 21/2 (+11%) | 23. csapatmunka: | 6/2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990), törpe ősharcos (#680) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp; taumaturgia: 16 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | elme dominanciája (#247) | Symulf rúnája (#182) | a lélek védelme (#57) |
varázsenergia (#161) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
29. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
fehérál.roncsolása (#248) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), energiapajzs (#103) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | nők (#999) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | férfiak (#998) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | őrült varázsló (#255) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | troll bányász (#679) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-4 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál. |
3.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | csuklyavirág (#133) | 8 | gyógykenőcs (#313) | |||
28 | gyöngymangó (#135) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | káoszkulcs (#884) | 4 | kötél (#92) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 4 | mutáns csont (#331) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | 16 | víz (#27) | |||
1 | bunthar bőr (#733) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1670 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bunthar zsák (#734) | |||
1 | dobóháló (#221) | 9 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 8 | galachmit (#310) | 1 | kronokristály (#1636) | |||
1 | manakristály (#500) | 20 | mithril (#352) | 1 | moa smaragd (#377) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | ryuku szablya (#695) | 10 | smirglilevél (#29) | |||
1 | törpe bakancs (#475) | 1 | törpe őskő (#633) | 1 | törpe védőgyűrű (#1104) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 3 | vasérc (#152) | 1 | vörös zyel (#606) |
160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | |
111 | |
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
|