Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 19. 9h:15' EZ A 30. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD 31. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat legkorábbana 31. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #4713 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
flh 4 | felt. lőfegyver haszn. 4 |
ff 78 6 13 | felt. fegyverváltás: 78 6 13 |
d 7 | eldobod a 7. tárgyat |
f 85 | kísérletezel a 85. tárggyal |
f 85 | kísérletezel a 85. tárggyal |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
Marokra fogva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a pókvadász testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [52,-11] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő színes dözmöng nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal felnyársalod a színes dözmöng testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [53,-10] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
gy 10 | gyógyítás 10 pontért |
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a spagulár bal első lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a spagulár pettyes hátát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A spagulár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
tf 2 20 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY) Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja. Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán. |
BUMERÁNG (249. TÁRGY) A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4. |
ÁLOMVIRÁG (395. NÖVÉNY) Az Álomvirág egy egészen különös növény: szárai a megszokott vegetációtól eltérően nem zöldek, hanem szinte teljesen átlátszóak, üvegszerűek. Ennek oka, hogy a növény nem a szokásos módon, a talajból nyeri a növekedéséhez szükséges anyagokat (és alakítja át fotoszintézissel), hanem mentális úton, a közelben alvók álmaiból merít energiát (emiatt viszont nagyon könnyen kiirtható). Talán ez az oka annak is, hogy a növény parányi virágai nem egyszínűek: a szivárvány ezerféle árnyalatában tündökölnek. Ha szerencsés vagy, valamelyik virág nemrég bontotta ki szirmait, s begyűjtheted róla a virágport [ezt automatikusan meg is teszed]. S hogy ez mire jó? Ha este, elalvás előtt belélegzed [a H 396 paranccsal], akkor éjszaka kellemesen kipihened magad, miközben különös kirándulást teszel az álmok birodalmában... |
SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY) Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz. |
Erő: | 17 | Szint: | 7 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 539 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 115/83 | Jellem: | jó (29) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 98 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 6 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 4 | lőfegyverek: | 4 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << kőkalapács (#13) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -5.); dárda (#10) (6 -); dárda (#10) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. csapdaészlelés: | 1 |
4. gyógyítás: | 12 (+1) | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 2 |
7. zárnyitás: | 1 | 8. vadászat: | 5 | 9. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 33% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
lila brekk (#11), lebegő gomba (#39), démontetű (#15) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990) |
Összsúly: 32.55 kg | Megterheltség: 73% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van. | |
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 1 | drótszőr (#37) | 3 | fáklya (#36) | |||
3 | kaja (#2) | 3 | púderkő (#119) | 5 | sáfránypor (#211) |
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) | goblin (#21) |
drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) |
surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | félelem-járó (#56) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | vízionár (#66) | móleon (#68) |
evaporőr (#69) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) |
színes dözmöng (#78) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | emberevő (#119) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) |
massza (#217) | manaelementál (#290) | halálmadár (#351) | yeti poronty (#638) | veszett rozmár (#639) |
ulkor jéglény (#641) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | dárda (#10) | csontkés (#11) |
csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) |
parittya (#18) | kerek kő (#19) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | víz (#27) |
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) |
ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
zárnyitó készlet (#39) | grákóbőr (#41) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | krómkaktusz (#46) |
surranó kígyó bőr (#47) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) |
rézdarab (#70) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzsisak (#88) | mély kút (#93) |
vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | evaporőr háj (#105) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
oltár (#146) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) |
bumeráng (#249) | rézgolyó (#343) | phua-kúp (#372) | álomvirág (#395) | álompor (#396) |
réz fejpánt (#406) | sörsátor (#486) | örökkéval. rubinja (#900) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) |
malom (#1204) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |