Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 2. 9h:05' EZ A 35. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD 36. játékheted kezdete: máj. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #4030 SZÁMLA : XXXX |
kf 415 3 | kézbeveszed/felveszed a 415. tárgyat (őrzöd) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
t 154 | támadod a 154. szörnyet |
fgy 45 1 40 | felt. gyógyítás 45 1 |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
d 2 7 | eldobod a 2. tárgyat (7 darabot) |
v 16 | elmormolod a 16. varázslatot |
v 4 | elmormolod a 4. varázslatot |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az alpesi tehén testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó ködös testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Iszonyatosan jeges az érintés. (-1 szint: -1 támadás, - 4032 TP, -4 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -10 max/akt. varázspont, -1 képességpont.) Az istenek látják nyomorúságodat, és különleges áldást bocsátanak rád: mostantól immunis leszel a szintszívásra! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az élőholt mirg farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [72,-9] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 10 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő emberevő nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő vizenyős szemét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 8 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 4 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges uzbány trófeát, és kinyersz egy alkalmas emberevő trófeát. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A homokvarány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A homokvarány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [74,-11] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Matula formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alpesi tehén lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval párszor keményen megütöd az autentikus vámpír jobb karját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az autentikus vámpír testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a mélységi grittang farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mélységi grittang beleharap a kezedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (ld. enc.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [72,-13] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kőszáli disznó került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a kőszáli disznó jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a kőszáli disznó farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a kőszáli disznó jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. Véres nyál csordul ki a kőszáli disznó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször eltalálod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY) Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb. |
BORZALMAS VARKAUDAR (166. SZÖRNY) A borzalmas varkaudar a varkaudaroknak egy nagyon ritka, de egyben nagyon veszedelmes típusa is. Majdnem két és fél méter magas, bőre fekete, hatalmas agyarai vannak és vörösen izzó szemei. Alakja egyébként a normál varkaudarokhoz hasonló, humanoid. Jobban ért a fegyverforgatáshoz, mint a vadász varkaudar és jobban a mágiához, mint a varkaudar mágus. Főként a mentális mágiában és a psziben jeleskedik. Emellett bizonyos speciális támadásokkal is rendelkezik, és hihetetlenül szívós. Nem csoda, hogy annak idején a varkaudar seregek főparancsnokai sokszor maguk a borzalmas varkaudarok voltak. |
MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY) A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben. |
MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY) A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni. |
CHARA-DIN MONOLITJA (534. TÁRGY) Egy öt méter magas, fekete, fenyegető csiszolt kőtömb - ez Chara-din monolitja. Chara-din hívei (vagy szolgáik) építették, istenük parancsára. A monolit félelmetes mágikus erővel bír: elszívja a környezetében tartózkodók mágikus energiáját, így a Chara-din hívőket kivéve mindenki elveszti a regenerált varázspontjai felét, a Chara-din hívők viszont dupla vp-t kapnak (ez a hatás nekrofunnal és más duplázó hatásokkal nem adódik össze). A monolit felépítése 100 TVP-be kerül, és az ÉP 534 parancsot kell kiadnod hozzá. Az építkezést egyszerre kell elvégezned, tehát 99 TVP elköltésével az építkezés semmit nem halad! [Tehát ha nem tudod egyből felépíteni, a parancsot végre sem hajtod.] A monolit tengeren, lakott területen és mocsáron kívül bárhol megépíthető. A monolitot bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 534 100 paranccsal. Ekkor 100 TVP elköltésével teljesen lerombolod a monolitot. Ha kevesebb TVP áll rendelkezésedre, a parancs nem hajtódik végre. |
SPIRITUSZ (170. TÁRGY) Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt. |
A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY) A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod). |
Erő: | 17 (18) | Szint: | 7 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 124/37 | Jellem: | jó (12) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 18 (21) | Varázspont: | 35/17 | Pénz: | 40 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 6/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 15/32 (+36%) | lőfegyverek: | 10/90 (+40%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) max. 1 db (2 -5.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
72,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 74 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/34 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 1/90 | 3. mászás: | 2/27 |
4. csapdakészítés: | 2/74 (+14%) | 5. csapdaészlelés: | 1/16 | 6. gyógyítás: | 9/64 (+99%) |
7. titkosírás: | 1/42 | 8. felderítés: | 1/52 | 9. teológia: | 1/44 (+18%) |
10. zene: | 1/21 | 11. zárnyitás: | 5/14 | 12. vadászat: | 2/10 |
13. bányászat: | 1/50 (+17%) | 14. főzés: | 1/78 (+26%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 40 alkalommal) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), ragyás burástya (#111), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
csábmosoly (#16) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz nekem egy 5 kék orchideából álló csokrot - imádom a virágot! |
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! |
3.) Pusztítsd az orkokat, a gonosz szolgái! Bizonyításképp pedig áldozz fel nekem öt csontszablyát. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 21, 22, 33, 53. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1056 TU szükséges.) |
Összsúly: 40.95 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csuklyavirág (#133) | 2 | tüske (#22) | |||
6 | ubuk tüske (#131) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 6 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | rézdarab (#70) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | varányszem (#30) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | |
-14 | |
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
kőszáli disznó (#34) | manó (#36) | sötét motyogó (#37) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) |
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) |
zombi (#49) | technokolin (#50) | bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) | félelem-járó (#56) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) |
goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) |
fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) |
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) |
sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | szintszívó (#96) | szőrös pók (#100) |
sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) |
emberevő (#119) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | büntető praglonc (#125) |
Morbid (#127) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | élőholt mirg (#135) | acéldarázs (#140) |
szőrlajhár (#141) | arató csattanat (#144) | kardfogú fülemüle (#146) | fémbontó szójer (#150) | autentikus vámpír (#154) |
velociraptor (#161) | jégtroll (#164) | borzalmas varkaudar (#166) | sírlidérc (#172) | élőholt mágus (#175) |
óriás csontváz (#176) | karmazsin huhogó (#185) | szürke rinocérosz (#346) | halálmadár (#351) | láplidérc (#352) |
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | kőkalapács (#13) |
sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) |
kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) |
kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | krómkaktusz (#46) |
surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) |
mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | árnyéksár (#61) |
ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | kék orchideacserje (#67) |
kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | csontkulcs (#74) |
rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) |
kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) |
rákpáncél (#97) | aranyló ugarhéj (#100) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) |
evaporőr háj (#105) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) |
mandibulapenge (#125) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) |
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
koponya szimbólum (#139) | szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) | villám szimbólum (#145) |
oltár (#146) | mocsári penke (#148) | szvó-ektoplazma (#151) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
nyu-shuriken (#157) | mászókampó (#165) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) |
nekrofun (#173) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
mérg. vas dobónyíl (#190) | karbin plazma (#199) | dorony tüdő (#212) | acélpengőke (#231) | furulya (#233) |
lajhár csont (#236) | pular kristály (#239) | tüskecsapda (#242) | bumeráng (#249) | sárga erőöv (#276) |
olló (#335) | phua-kúp (#372) | halcsont (#390) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) |
álompor (#396) | aranypikkely (#415) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) |
Chara-din monolitja (#534) | művészi porolit (#720) | varkaudar falu (#1109) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) |
malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | ork csodaszer (#1228) | szivárványszív (#1529) |
Kalmárok Kémgömbje (#1589) | elhagyott bánya (#1685) | varkaudar fellegvár (#1821) | varkaudar barlang (#2200) | éjkő (#2369) |
halálbokor (#2370) | halálvirág (#2371) |
főtt étel (#1) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |