298. forduló, 300. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 17. 12h:04'
EZ A 317. JÁTÉKHETED, 299. FORDULÓD
318. játékheted kezdete: máj. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [171,105] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 keg gombát. A játékvezető átadott Neked 1 keg gombát.
Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+205 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+213 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku ostromteknős fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 566.]

* 1. KP: tf 4 0 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

* 2. KP: vv 71 138 224 elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [2 pontot használtál fel, van még 564.]
Fürgén varázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 562.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 562.]

* 3. KP: vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 560.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 558.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 556.]

* 4. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 546.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

* 6. KP: hh 1100 1133 1253 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 545.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 524.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +54 max. életerő, +54 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 518.]

* 7. KP: hh 1269 2306 0 használod az 1269. tárgyat a 2306. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 514.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 513.]

* 8. KP: vv 247 88 182 elmormolod a 247. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 511.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 511.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 509.]

* 9. KP: vv 57 126 0 elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 509.]
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 509.]

ek 7 7 1 t. energia kisütése: 7 7 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 titkosírás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 509.]

ek 40 40 t. energia kisütése: 40 40
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 200 TVP-t. [-40 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 709.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 704.]

hu 128 1108 hulladék: 128 1108
Hulladékgyűjtés törölve: sallank karom. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csorba csatabárdot. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 10 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 1 023 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 703.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: aranylánc (187,107)-> (20 ap), dentor bőr (186,106)-> (70 ap), ezüst gyűrű (187,107)-> (6 ap), ezüstshuriken (186,106)-> (24 ap), ezüsttőr (186,106)-> (kudarc), gyöngysor (187,107)-> (48 ap), kígyóbőr kesztyű (186,106)-> (5 ap), nagy bronzkulcs (186,106)-> (14 ap), obszidián függő (187,107)-> (50 ap), réz papi karkötő (187,107)-> (20 ap), sárga erőöv (186,106)-> (40 ap), szürke bőrkesztyű (186,106)-> (31 ap), szvó-ektoplazma (186,106)-> (20 ap), trikornis nyereg (186,106)-> (240 ap), ubuk tüske (186,106)-> (2 ap), umbatari karkötő (187,107)-> (80 ap), vas dobónyíl (186,106)-> (30 ap), összesen 700 arany, 34 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 698.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +105 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 698.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rézsisak [rézsisak ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP]. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag földet termelsz ki. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a csontváz bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy orgoró jön feléd.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az orgoró sziklatestét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgoró jobb lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megütöd az orgoró testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az orgoró állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az orgoró ollója a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének! Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [30 pontot használtál fel, van még 668.]

kf 513 1 kézbeveszed/felveszed az 513. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Dhouga kalapácsát, majd a jobb kezedbe veszed a pásztorbotot. [0 pontot használtál fel, van még 668.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Nagyszakállú Danin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladatod egy bávatag golombár legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a bávatag golombár testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bávatag golombár testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a bávatag golombár ragyás testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bávatag golombár csapása elől. Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (34 életpontot vesztettél) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 509 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Acélfejű Dáin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. El kell mondanod, hogy milyen egy taposó tappancs. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy cápaölő tőr. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Vlalhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat igen nehéz: egy tomboló arató csattanatot kell megfékezned és beidomítanod arra, hogy pacsit adjon, miközben lelkesen lógatja a nyelvét! Kinyitják a szörny ketrecét, és berobban a szobában. Az arató csattanat rád veti magát, és ugrálni kezd rajtad. Ledobod, birkózni kezdtek, de a csattanat majd leharapja a bal karodat (-24 életerő). Te itt életveszélyben vagy! Ez a szörny idomíthatatlan. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás).
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 638.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy Mágikus Koponya. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy lovagi tabard. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Roókveljiusbolk néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerű! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 618.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Vlalshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve halálosztó kain. A kalandmester int - itt az idő!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a halálosztó kain farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-11 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a halálosztó kain fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a halálosztó kain száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 38, gyógyulás: 6, összesen: -32 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Shinlena. A feladatod a következő. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy mászókampót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes mászókampót 600 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba nehéznek tűnik: a hatalmas terem tömve van kiváló szaglású pokolkutyákkal, elméletileg köztük kéne észrevétlenül átlopódzkodnod. Hááát... Kevés önbizalommal ugyan, de megindulsz. Mindent bevetsz, de a tökéletes szaglású pokolkutyák felfigyelnek rád, és hangos csaholás, no meg lángcsóva pökdösés közepette jelzik a kalandmesternek, hogy felfedeztek.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 588.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 588.]

kf 1425 1 kézbeveszed/felveszed az 1425. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a pásztorbotot, majd a jobb kezedbe veszed a Dhouga kalapácsát. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

bb 2 20 beraksz a bankba a 2. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 19 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 588.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
[171,106] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kultúrmasztodon lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 14 kaját. 2 854 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 52, gyógyulás: 101, összesen: +49 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [171,107] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Varkaudar korbáccsal megcsapod a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 321 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg parafenomén!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy fűszerkeverék tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén bal első lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 53, gyógyulás: 51, összesen: -2 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 76 aranyat. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Találsz 1 aranyat! Ez aztán a szerencse! Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [170,107] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ezoterikus mardel. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 8 drótszőrt. 1 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Ezt a szerencsét. 5 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. [50 pontot használtál fel, van még 538.]

m 6 4 mozogsz nyugatra, délre
[169,107] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany, egy aranytű és 2 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 59, gyógyulás: 4, összesen: -55 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy tolmokov-koktél [tolmokov-koktél ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál jobb lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál farkát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a pszi őselementál fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Mnebolath jön feléd.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted a Mnebolath testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 647 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 64, gyógyulás: 62, összesen: -2 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy taalru védelmezi a vadászterületét.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru tigristestét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru egyik lábát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a taalru testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 42 arany, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4 778 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 46, gyógyulás: 87, összesen: +41 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szürke bőrkesztyű [szürke bőrkesztyű ládikóba-> (186,106)-> 31 arany, -2 ÉP] és egy tolmokov-koktél [tolmokov-koktél ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely A Tűzhajú formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ősdentor. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 70 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva a Dhouga kalapácsát a másikra rontasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd az ősdentor jobb lábát. (7 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 141 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-14 támadás). Dhouga kalapácsával megcsapod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 554 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 329, gyógyulás: 204, összesen: -125 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [169,108] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Hosszú-hosszú ág,
A tetején kád,
A kádban egy rosta,
Minden lyuk bedugva.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy norpadolótika. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a norpadolótika testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Varkaudar korbáccsal megcsapod a norpadolótika jobb középső lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a norpadolótika lecsap a bal karodra. (8 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 659 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 41, gyógyulás: 71, összesen: +30 ÉP}

[64 pontot használtál fel, van még 474.]

m 6 4 5 mozogsz nyugatra, délre, délnyugatra
[168,108] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő tüskés harci gromak mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-12 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök a tüskés harci gromak. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ekharion nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion szőrös kezét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod az ekharion testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 36 aranyat. 2 450 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 26, gyógyulás: 70, összesen: +44 ÉP}


(Továbbmész...) [168,109] Sűrű erdő váltja fel a hegyvidéki terepet.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Jártadban belerúgsz 3 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted.

(Továbbmész...) [167,110] Az erdőt dombvidék váltja fel. Észreveszel egy kazmárt. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

[25 pontot használtál fel, van még 449.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[166,111] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [165,112] A dombság átmegy hegységbe. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) A munkában a roguena segít. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [20 pontot használtál fel, van még 429.]

szk 244 254 104 keresed a 244. szörnyet a 254. szörnyet a 104. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy hegyi góliátot. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

ef 46 520 energia fejlesztése 46
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-46 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [322 pontot használtál fel, van még 107.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

* 2. BP: tf 1 0 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

* 4. BP: kb 2 10 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

* 5. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 102.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-54 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 21, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a roguena. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 102 pontod maradt, ebből a következő körre 102 pontot vihetsz át. Kapsz még 440 pontot. A következő körben tehát 542 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI GYORSÍTÁS III. (520. TUDATI KÉPESSÉG)
A harcban közvetlenül használható tudati képességek leghasznosabbika a felsőfokú tudati gyorsítás, ehhez kétség sem férhet. Mind a mágusok, mind a mentalisták, de még a harcművész mesterek is irigyen bámulnak látva ezt a fürgeséget, melyet az ő tudásukkal nem lehet megmagyarázni. Bizony, ezt a trükköt nem tanítják egyik mágustoronyban, vagy kolostorban sem! Talán a tudati gyorsítás emelte az egykor volt lovagrendek felkent lovagjait olyan hatékony fegyverforgatókká? Valami köze biztos volt a nimbuszukhoz, ez biztos. Mostantól vadi új képességed segítségével szinte követhetetlenül forgatod jobbkezes fegyvered. [Ez azt jelenti, hogy az eddig megszokottnál eggyel több támadást adhatsz le vele. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.]

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 299. fordulód.

Erő: 33 (48) Szint: 32 Merészség: 7/5 Magasság: 110 cm
IQ: 33 (50) Támadás: 42 (45) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 88 (94) Menekülés: 30 % Életkor: 65/67 év
Egészség: 34 (36) Életpont: 696/696 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (41) Varázspont: 847/6 Pénz: 10258 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 91/9 Pszi pont: 346/179 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 4151 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 40 696 TP-t kaptál. Jelenleg 4 402 532 TP-d van. A következő szinthez még 97 468 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten, magnetikus praglonc. A 145. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5800 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/76 ökölvívás: 21/76 (+34%) szúrófegyverek: 10/13 (+8%)
vágófegyverek: 31/52 (+5%) ütőfegyverek: 36/85 (+7%) lőfegyverek: 33/20 (+6%)
dobófegyverek: 25/21 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (500%) << ököl (#28) (500%) << csatabárd (#555) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (25 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 30 százalék;
165,112 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 79 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 303 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/6 (+21%) 2. nyomkövetés: 68/74 (+20%) 3. mászás: 18/37 (+6%)
4. csapdakészítés: 24/3 (+7%) 5. csapdaészlelés: 10/89 6. gyógyítás: 16/0
7. titkosírás: 14/16 8. felderítés: 31/27 (+7%) 9. szörnyidomítás: 12/7 (+9%)
10. teológia: 44/20 (+16%) 11. taumaturgia: 38/64 (+44%) 12. szerencsejáték: 3/61 (+10%)
13. versengés: 17/23 14. zene: 19/20 15. szörnyismeret: 55/54 (+22%)
16. pszi: 68/5 (+2%) 17. zárnyitás: 15/66 18. vadászat: 5/9
19. bányászat: 38/68 (+21%) 20. testépítés: 18/89 21. úszás: 3/29
22. főzés: 20/80 (+11%) 23. csapatmunka: 6/2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990), törpe ősharcos (#680) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp; taumaturgia: 16 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (9968,30) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261) elme dominanciája (#247) Symulf rúnája (#182)
a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka II (#162), energiapajzs (#103)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
fehérál.roncsolása (#248) >> nők (#999) fehérál.roncsolása (#248) >> férfiak (#998)
fehérál.roncsolása (#248) >> kisebb quwarg isten (#213) fehérál.roncsolása (#248) >> magnetikus praglonc (#200)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) fehérál.roncsolása (#248) >> őrjáratozó katona (#274)
fehérál.roncsolása (#248) >> őrült varázsló (#255) fehérál.roncsolása (#248) >> troll bányász (#679)
fehérál.roncsolása (#248) >> törpe ősharcos (#680)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál.
3.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 16 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranylánc (#191) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
2 dentor bőr (#551) 1 ezüst gyűrű (#180) 3 ezüstshuriken (#327)
3 ezüsttőr (#322) 1 fűszerkeverék (#1170) 1 gyógykenőcs (#313)
1 gyöngysor (#192) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148) 1 nagy bronzkulcs (#185)
5 obszidián függő (#195) 1 quwarg tojás (#360) 1 réz papi karkötő (#307)
1 rókafarok (#124) 1 sárga erőöv (#276) 9 spiritusz (#170)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 trikornis nyereg (#1536)
2 ubuk tüske (#131) 2 umbatari karkötő (#278) 1 varázskő (#305)
3 vas dobónyíl (#189) 6 víz (#27) 1 keg gomba (#1615)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1015 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 aranytű (#272)
8 drótszőr (#37) 4 ezüstdarab (#326) 1 gyenge méreg (#26)
3 kaja (#2) 8 rézdarab (#70) 3 Thargodan esszencia (#328)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

164 165 166 167 168 169 170 171 172
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
(165,112) a 122. labirintus bejárata, oltár, törpe bánya (#435), barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), érclelőhely
(166,111) 47. jellempróba, érclelőhely
(167,110) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Raia oltár, 45. jellempróba, érclelőhely
(168,108) tüskés harci gromakok (#156), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely, ekharion (#232)
(169,107) Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), 31. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), ősdentor (#282)
(169,108) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), norpadolótika (#226)
(170,107) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 30. jellempróba, ezoterikus mardel (#184)
(171,105) óriás csontváz (#176), csontváz (#48), orgoró (#170), bávatag golombár (#165), halálosztó kain (#168)
(171,106) kultúrmasztodon (#227), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(171,107) élőholt tigris (#766), quwarg boly (#359), 49. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248), quwarg szabotőr (#301)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2017.05.17 12:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Keg gomba -> 8.)
2017.05.17 12:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Keg gomba -> 9.)
˙

Üzenet küldése a karakternek