Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. nov. 5. 12h:02' EZ A 528. JÁTÉKHETED, 299. FORDULÓD 529. játékheted kezdete: nov. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2263 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | VP spórolása: 35 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 14 | elmormolod a 14. varázslatot |
kt 648 | elkészíted a 648. tárgyat |
kt 449 | elkészíted a 449. tárgyat |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 63 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a tüskés harci gromak nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
kt 554 | elkészíted az 554. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [182,56] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy kronokukac. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 40.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 65 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [183,57] A terep változik: ismét síkságon vagy. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Leon Silver I. hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 62 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon fejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Szívkeresővel jól megszurkálod a kultúrmasztodon bal oldalát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 12 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 142, gyógyulás: 30, összesen: -112 ÉP}
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [184,59] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 24 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra. " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
(Továbbmész...) [185,60] Még mindig a városban vagy. A kövezett utcán hangos kopogásra leszel figyelmes, hátrafordulva egy közeledő csatamént veszel észre, amely csillogó vértezetű férfit visz a hátán. Melléd érve hirtelen megtorpan. Felcsapja a sisakrostélyát, megpillantod hetyke bajuszát és szúrós tekintetét, mellyel végigmér. Nem méreget sokáig, meg is szólal:
- Látom jó kiállású harcos vagy és nyilván láttál, megéltél már ezt azt.
- Aztán mi köze ahhoz? - kérdezel vissza kihívóan és gyanakodva.
Az idegen leugrik a hátasról, páncélzata nagyot csörren rajta. Közel hajol hozzád és halkabban folytatja:
- Beszélgessünk valahol.
Felkeltette az érdeklődésedet, így aztán félrevonulsz vele egy diszkrét alanori kocsma csendes asztalához.
- Igen kényes ügyről van szó - mondja, láthatóan nehezére esik suttogni, inkább parancsszavak kiabálásához van szokva. - A nevem Orkanev, a királyi palota testőrségének kapitánya vagyok. Tisztem a király biztonságának védelme. Szükségem lenne négy új testőrre, egyetlen éjszaka erejéig. Megtermett, szálas fickók kellenek, akik kinéznek is valahogy, meg persze nem árt ha a fegyvert is jól forgatják, de ugyanakkor társaságban sem hoznak szégyent a védett személyre, szóval ne valami tuskók legyenek.
Beszélgettek még egy darabig, elmondja hogy a királyi palotában lesz az estély, és oda kellene menni a négy, egyenruhába öltözött testőrnek. Megadja az egyenruha leírását - zangrozi csizma, rejtőköpeny, elit csatavért, vas fejpánt, díszes rézpajzs, rövid kard - ezeket mindenképpen viselnetek kell. Felkér, hogy szedj össze egy alkalmas csapatot, lehetőleg olyanokat, akik megbízhatóak. A fizetséget pedig majd a kincstár állja, biztosít róla, hogy nem szűkmarkúan. Egyelőre nem ígérsz neki semmit, csak azt, hogy körülnézel az ismerőseid között. Kifizeti az italodat, majd elköszöntök egymástól. (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Megvilágosodik előtted, hogyan indulhatnál társakkal együtt közös kalandra. (ld. enc.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
be 616 | bemész a 616. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 4 ap /db, |
gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, | varányszem (#30) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 40 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, |
fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, |
grákóbőr (#41) 6 ap /db, | távcső (#42) 32 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, |
mákrózsa virág (#56) 1 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, |
csontkulcs (#74) 8 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, |
mérleg (#81) 16 ap /db, | ragasztó (#83) 2 ap cseppje, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, |
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, |
magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, |
vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, | dözmöng szív (#122) 6 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, |
mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, |
gyöngymangó (#135) 4 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 30 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szent jogar (#150) 100 ap /db, |
szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, | pirkit (#153) 4 ap /db, | karócsapda (#163) 24 ap /db, |
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | spiritusz (#170) 2 ap cseppje, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, |
grifftojás (#179) 20 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, |
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, | gyíkfű (#201) 2 ap /db, |
amniosz (#203) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, | fűszertartó (#210) 12 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, |
manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | praglonc hártya (#215) 400 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, |
ramit kő (#226) 6 ap /db, | helytartói jogar (#228) 70 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, |
tatu dob (#234) 8 ap /db, | dorony duda (#235) 56 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, |
kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, | nyílcsapda (#243) 44 ap /db, | kvazár (#244) 22 ap /db, |
márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | pszi kő (#248) 1000 ap /db, | regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db, |
kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, |
szuper dobóháló (#273) 16 ap /db, | sárga erőöv (#276) 250 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, |
raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, | sötét ital (#284) 100 ap kortyonként, | Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db, |
bíbor erőöv (#291) 600 ap /db, | sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, |
cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | din formázó minta (#301) 50 ap /db, | Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, | kőszem (#304) 10 ap /db, |
varázskő (#305) 150 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, | galachmit (#310) 300 ap /db, | borkonyó bibe (#312) 10 ap /db, |
roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, | mutáns csont (#331) 8 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, |
rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, | olló (#335) 14 ap /db, | pukkanó tűcsapda (#336) 12 ap /db, | alkímiázó üst (#341) 800 ap /db, |
súlyzó (#347) 18 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | mithril (#352) 16 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, |
degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | kinemfogyó tegez (#368) 700 ap /db, |
moa smaragd (#377) 50 ap /db, | moa gyöngy (#378) 40 ap /db, | moa rubin (#379) 60 ap /db, | moa obszidián (#380) 24 ap /db, |
moa zafír (#381) 80 ap /db, | moa jádekő (#382) 32 ap /db, | moa üveggömb (#383) 10 ap /db, | moa burát (#384) 24 ap /db, |
moa gyémánt (#385) 160 ap /db, | halcsont (#390) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | zafír erőöv (#397) 15000 ap /db, |
fokhagyma (#403) 8 ap /db, | rájabőr (#404) 6 ap /db, | rájabőr úszógatya (#405) 30 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 16 ap /db, |
vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, | teknőcteknő (#416) 24 ap /db, | era formázó minta (#418) 50 ap /db, | fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, |
láthatatlan köpeny (#441) 1600 ap /db, | gór formázó minta (#444) 50 ap /db, | lótuszfőzet (#448) 10 ap /db, | kristályfolyadék (#449) 8 ap /db, |
mágusköpeny (#453) 3200 ap /db, | kholden kulcs (#470) 40 ap /db, | norgat kulcs (#471) 48 ap /db, | dizen kulcs (#472) 70 ap /db, |
fiatalság itala (#473) 400 ap /db, | Morgan pálcája (#503) 4500 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, | drakolder kulcs (#524) 200 ap /db, |
moa töltő (#525) 200 ap /db, | dentor bőr (#551) 70 ap /db, | őselemek köpenye (#560) 28000 ap /db, | amul kulcs (#565) 100 ap /db, |
árnyékkulcs (#566) 120 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, | csalánvirág (#582) 16 ap /db, | mópat tetem (#584) 8 ap /db, |
toxyl (#591) 16 ap cseppje, | toxyl üvegcse (#592) 50 ap /db, | jégkristály (#593) 40 ap /db, | hro formázó minta (#601) 50 ap /db, |
rémplazma (#616) 100 ap /db, | sárkányfog (#617) 40 ap /db, | arkog kő (#632) 2 ap /db, | törpe őskő (#633) 1000 ap /db, |
küklopsz szem (#643) 60 ap /db, | kulcskarika (#648) 160 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, |
darázsfarok (#654) 28 ap /db, | liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, | aurach fog (#657) 2 ap /db, | elf csont (#664) 8 ap /db, |
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, | sáska amulett (#668) 30 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, |
rinóbőr öv (#685) 600 ap /db, | teknősesszencia (#702) 90 ap /db, | troll csont (#704) 8 ap /db, | kobudera csont (#705) 8 ap /db, |
gnóm csont (#706) 8 ap /db, | kij formázó minta (#717) 50 ap /db, | topáz erényöv (#731) 220 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, |
kyorg köpeny (#741) 4800 ap /db, | bo'adhun idol (#745) 1200 ap /db, | tl'urlang fiola (#788) 100 ap /db, | tl'urlang erőkő (#825) 200 ap /db, |
dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, | ogre öv (#834) 1140 ap /db, | hótarantula köpeny (#842) 4500 ap /db, | Mindabala pikkelye (#845) 2400 ap /db, |
Éjvadász bundája (#850) 5000 ap /db, | rasáth orrkarika (#859) 1400 ap /db, | vörös zselé (#862) 10 ap /db, | yetifog (#863) 8 ap /db, |
ünnepi övsál (#874) 1400 ap /db, | halgar kulcs (#877) 100 ap /db, | kitintüske (#879) 8 ap /db, | káoszkulcs (#884) 100 ap /db, |
szürke briliáns (#908) 60 ap /db, | skorpiókarom (#911) 8 ap /db, | quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, | artikula bélhólyag (#927) 8 ap /db, |
cápazsír (#932) 8 ap /db, | bahrot bőr (#938) 10 ap /db, | keselyűmirigy (#941) 10 ap /db, | tl'urlang méreg (#946) 396 ap cseppje, |
Salamon esszenciája (#952) 1880 ap /db, | párducbőr (#1066) 20 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, |
yetiszív (#1070) 16 ap /db, | féregbél (#1071) 8 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | párducszem (#1073) 4 ap /db, |
lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, | cetuszony (#1075) 20 ap /db, | hókutya nyakörv (#1077) 20 ap /db, | mammutbőr (#1078) 12 ap /db, |
szélgömb (#1080) 60 ap /db, | behemótköröm (#1081) 20 ap /db, | hósárkány szív (#1082) 40 ap /db, | Augur varázskönyve (#1097) 3000 ap /db, |
varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | párducbőr övtáska (#1117) 140 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, |
sámán gyógykenőcs (#1139) 300 ap /db, | isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, | tenger gyümölcse (#1155) 32 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, |
Thargodan csont (#1181) 30 ap /db, | Thargodan koponya (#1182) 60 ap /db, | ektoplazma (#1185) 93 ap /db, | sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, |
ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, | mösze hátpáncél (#1229) 22 ap /db, | holdbőr (#1236) 28 ap /db, | gyilkos méreg (#1265) 120 ap kortyonként, |
teriád edény (#1278) 140 ap /db, | teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, | teriád dobóháló (#1281) 80 ap /db, | bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, |
jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, | topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, | fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, | zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, |
aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, | draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, | pókláb (#1378) 2 ap /db, |
teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, | anguaxin váladék (#1382) 28 ap /db, | aranycsináló csáp (#1383) 60 ap /db, | dinó szaru (#1385) 22 ap /db, |
teriád vadászöv (#1389) 5000 ap /db, | halálfej szimbólum (#1417) 126 ap /db, | galóca kalap (#1447) 14 ap /db, | teriád kobak (#1461) 39 ap /db, |
azuka vese (#1462) 18 ap /db, | kígyónyelv (#1473) 12 ap /db, | hajóács szerszám (#1475) 108 ap /db, | cseng hópikkely (#1496) 75 ap /db, |
rozsomákszőr (#1510) 2 ap /db, | teknőstojás (#1514) 30 ap /db, | őskristály-szilánk (#1525) 99 ap /db, | Raia csataszoknyája (#1537) 2400 ap /db, |
térhajlító kavics (#1539) 690 ap /db, | varázskorsó (#1546) 1350 ap /db, | Napsörény szarva (#1569) 1320 ap /db, | démoni palást (#1573) 3400 ap /db, |
ork sör (#1701) 32 ap /db, | trix gyógypálca (#1704) 20 ap /db, | jégkulcs (#1715) 200 ap /db, | Snafall jeges öve (#1716) 1650 ap /db, |
Zortac méregfoga (#1722) 12500 ap /db. |
acélpengőke (#231) 3 ap /db, | amniosz (#203) 1 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | aranytű (#272) 4 ap /db, |
bakkura bőr (#95) 2 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 60 ap /db, | borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, | bunthar bőr (#733) 5 ap /db, |
cru formázó minta (#300) 25 ap /db, | csuklyavirág (#133) 1 ap /db, | darázsfarok (#654) 14 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, |
dobóháló (#221) 8 ap /db, | dözmöng szív (#122) 3 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | elkarog szőr (#665) 1 ap /db, |
era formázó minta (#418) 25 ap /db, | evaporőr háj (#105) 5 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, | ezüstdarab (#326) 4 ap /db, |
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, | fokhagyma (#403) 4 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 10 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, |
galachmit (#310) 30 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | gyógykenőcs (#313) 5 ap /db, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, |
halcsont (#390) 2 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, | huhogó bibe (#332) 8 ap /db, | ilkin érc (#232) 3 ap /db, |
kaja (#2) 1 ap /db, | karbin plazma (#199) 10 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, |
kék orchidea (#68) 4 ap /db, | kőszem (#304) 5 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, | kristálygömb (#265) 10 ap /db, |
kulcskarika (#648) 80 ap /db, | kvazár (#244) 11 ap /db, | lant (#238) 15 ap /db, | liumbe hajtás (#655) 4 ap /db, |
madártoll (#112) 1 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, | márványkulcs (#245) 16 ap /db, | mászókampó (#165) 12 ap /db, |
moa gyöngy (#378) 20 ap /db, | moa obszidián (#380) 12 ap /db, | moa üveggömb (#383) 5 ap /db, | molluszk ház (#353) 2 ap /db, |
mópat tetem (#584) 4 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, |
óndarab (#85) 2 ap /db, | ork csodaszer (#1228) 18 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, | piranha zsákvédő (#337) 7 ap /db, |
pirkit (#153) 2 ap /db, | polip szívóka (#391) 2 ap /db, | pular kristály (#239) 8 ap /db, | purifikátor háj (#269) 18 ap /db, |
quwarg tojás (#360) 2 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | rájabőr (#404) 3 ap /db, | ramit kő (#226) 3 ap /db, |
rézdarab (#70) 1 ap /db, | rókafarok (#124) 3 ap /db, | sallank karom (#128) 2 ap /db, | shinai gömb (#348) 40 ap /db, |
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, |
szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szent kehely (#257) 16 ap /db, | szuperkötél (#209) 2 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, |
távcső (#42) 16 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 20 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, | ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, |
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, | vapár ág (#110) 10 ap /db, | vasérc (#152) 2 ap /db, |
vaskulcs (#183) 10 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db, | sáfránypor (#211) 20 ap cseppje áron. |
be 619 | bemész a 619. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
kőkalapács (#13) 1 ap /db, | fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | ásó (#34) 10 ap /db, |
kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, | bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, |
csontszablya (#64) 4 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, |
rézsisak (#72) 14 ap /db, | rézpajzs (#73) 28 ap /db, | mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, |
bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | bronzsisak (#88) 18 ap /db, | bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, |
bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, | bakkura csizma (#96) 22 ap /db, | rákpajzs (#98) 20 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, |
nyílvessző (#108) 2 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, |
mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | sallank nyíl (#129) 6 ap /db, | ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, |
ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, | vassisak (#160) 36 ap /db, |
nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, | vasvért (#164) 120 ap /db, | rövid kard (#171) 32 ap /db, | harci kalapács (#174) 40 ap /db, |
vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, |
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, | láncing (#222) 400 ap /db, |
varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, |
fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | bumeráng (#249) 8 ap /db, | kvazár páncél (#251) 500 ap /db, | smaragd koszorú (#252) 600 ap /db, |
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | kvazár sisak (#266) 140 ap /db, | gromak páncél (#270) 60 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db, |
Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, | elit csatavért (#295) 60 ap /db, | kvazár pajzs (#296) 200 ap /db, |
kvazár kard (#297) 280 ap /db, | optiri agysisak (#315) 250 ap /db, | Pusztítás Botja (#316) 2700 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, |
ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüsthegyű lándzsa (#324) 30 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, |
csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 250 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, |
Baghar korbácsa (#357) 2000 ap /db, | vámpírkard (#358) 5000 ap /db, | ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, | vámpírtőr (#364) 1600 ap /db, |
Trákin csákánya (#367) 400 ap /db, | szigony (#389) 28 ap /db, | réz fejpánt (#406) 14 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, |
vas fejpánt (#408) 24 ap /db, | moa stuki (#413) 20 ap /db, | stukilövedék (#414) 2 ap /db, | teknőcpajzs (#417) 30 ap /db, |
agyartőr (#420) 1500 ap /db, | tyrex bunkó (#421) 4000 ap /db, | mágusölő (#422) 3600 ap /db, | szívkereső (#423) 3500 ap /db, |
csontpozdorja (#424) 5000 ap /db, | pengepajzs (#425) 1800 ap /db, | Raia pallosa (#426) 6000 ap /db, | őstroll agyaló (#427) 6250 ap /db, |
bányászcsákány (#434) 20 ap /db, | Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, | kvazár kesztyű (#445) 120 ap /db, | zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, |
krapixlon fürdőruha (#454) 80 ap /db, | kampós acélszigony (#455) 90 ap /db, | arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, | mithril láncing (#457) 5920 ap /db, |
Rhatt páncélja (#458) 8800 ap /db, | Tharr pajzsa (#459) 6720 ap /db, | mithril pajzs (#460) 4200 ap /db, | szellempajzs (#461) 8000 ap /db, |
Urgod kesztyűje (#462) 8800 ap /db, | mithril kesztyű (#463) 4000 ap /db, | nehéz harci kesztyű (#464) 5550 ap /db, | mithril sisak (#465) 4640 ap /db, |
Morgan sipkája (#466) 8800 ap /db, | gyémántsisak (#467) 8320 ap /db, | Dantor vértje (#469) 60 ap /db, | Tilnetor kardja (#474) 2250 ap /db, |
törpe bakancs (#475) 5985 ap /db, | cápaölő tőr (#480) 48 ap /db, | obszidián tüske (#481) 120 ap /db, | pásztorbot (#513) 1200 ap /db, |
varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | tükörpáncél (#519) 11200 ap /db, | Mjölborg kalapácsa (#523) 7200 ap /db, | gránátlövedék (#526) 8 ap /db, |
óriásölő (#528) 6000 ap /db, | lidérckorona (#531) 12000 ap /db, | tűzúr csizmája (#533) 8880 ap /db, | Bufa páncélja (#538) 8800 ap /db, |
Thargodan korona (#543) 750 ap /db, | nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, | troll dorong (#550) 100 ap /db, | troll klopfoló (#552) 240 ap /db, |
tünde nyíl (#554) 12 ap /db, | csatabárd (#555) 44 ap /db, | jing-jang fejpánt (#556) 40 ap /db, | árnyéktőr (#557) 70 ap /db, |
bűvös shuriken (#562) 40 ap /db, | angyalok kesztyűje (#609) 140 ap /db, | sárkánytőr (#626) 3000 ap /db, | Halálpöröly (#635) 17500 ap /db, |
Végítélet (#636) 12000 ap /db, | Fényhozó (#637) 12000 ap /db, | Káoszkígyó (#638) 20000 ap /db, | Fókuszpenge (#639) 12000 ap /db, |
Thór pörölye (#640) 10000 ap /db, | bronz taider (#641) 10000 ap /db, | Huddens kesztyűje (#649) 15000 ap /db, | ryuku kopja (#694) 140 ap /db, |
ryuku szablya (#695) 140 ap /db, | ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | Zinthurg pallos (#716) 30 ap /db, |
Zombilapító (#721) 1500 ap /db, | császári kesztyű (#723) 400 ap /db, | otagi csáp (#725) 2500 ap /db, | rubin fejék (#729) 280 ap /db, |
rémbőr tarkóvédő (#737) 600 ap /db, | Batharak vértje (#739) 1000 ap /db, | bo'adhun tiara (#744) 4000 ap /db, | Batharak vállemeze (#831) 1230 ap /db, |
cápabőr csizma (#832) 1080 ap /db, | nitmák penge (#837) 4000 ap /db, | Din cséphadarója (#840) 5000 ap /db, | krathan szablya (#854) 100 ap /db, |
krathan pallos (#855) 300 ap /db, | nitmák kard (#856) 40 ap /db, | sziklazúzó (#857) 750 ap /db, | drag'kór bökő (#873) 40 ap /db, |
törp sisak (#897) 1350 ap /db, | kyorg vállpánt (#901) 1440 ap /db, | kyorg tőr (#902) 7840 ap /db, | Kabol irhája (#903) 1560 ap /db, |
troglodita fúvócső (#905) 1350 ap /db, | kyorg hosszúpenge (#917) 60 ap /db, | Daramoula pálcája (#950) 2400 ap /db, | angyali sisak (#971) 14000 ap /db, |
Olimpikon (#973) 20000 ap /db, | Olimposz (#974) 20000 ap /db, | hósárkánybőr csizma (#1088) 10500 ap /db, | bíborarany tőr (#1095) 1000 ap /db, |
törpe szekerce (#1105) 400 ap /db, | csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db, | varkaudar che-kard (#1112) 1500 ap /db, | che-vállszalag (#1114) 1600 ap /db, |
varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, | energialándzsa (#1227) 1280 ap /db, | fejsze (#1240) 36 ap /db, | Halatir kalapja (#1262) 75 ap /db, |
vadászkés (#1264) 24 ap /db, | teriád tőr (#1277) 200 ap /db, | teriád lándzsa (#1282) 600 ap /db, | teriád pöröly (#1283) 600 ap /db, |
teriád kard (#1284) 600 ap /db, | biethlan lándzsa (#1290) 13500 ap /db, | biethlan kard (#1291) 13500 ap /db, | fagyott kalapács (#1299) 4200 ap /db, |
ryuku menetpajzs (#1320) 375 ap /db, | ryuku vállvédő (#1323) 330 ap /db, | hoarián bőrzeke (#1342) 32 ap /db, | hoarián saru (#1346) 30 ap /db, |
rizspapír-vért (#1366) 1200 ap /db, | naginata (#1371) 1500 ap /db, | nunchaku (#1372) 1500 ap /db, | mérg. teriád nyíl (#1380) 260 ap /db, |
mérg. teriád tőr (#1381) 260 ap /db, | Gonemutlan tőre (#1390) 5790 ap /db, | hoarián vállkendő (#1448) 20 ap /db, | kyorg övcsat (#1456) 1200 ap /db, |
ősi teknőcpajzs (#1469) 2145 ap /db, | kalózcsizma (#1483) 60 ap /db, | finom keszkenő (#1484) 36 ap /db, | Shengoroth karma (#1520) 1260 ap /db, |
ryuku tűvető (#1521) 2300 ap /db, | Mallon botja (#1526) 900 ap /db, | méregtagadó (#1531) 1200 ap /db, | méregfog (#1553) 1200 ap /db, |
Ek'Hor pajzsa (#1556) 2500 ap /db, | ekharion dárda (#1557) 80 ap /db, | Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, |
monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, | kamikáze fejfedő (#1592) 750 ap /db, | ezüstveretes pajzs (#1669) 3000 ap /db, | Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db, |
Kudlar ostora (#1736) 4500 ap /db. |
ásó (#34) 5 ap /db, | bányászcsákány (#434) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 5 ap /db, | bronzpenge (#126) 12 ap /db, |
cápaölő tőr (#480) 24 ap /db, | csontkés (#11) 2 ap /db, | csontpálca (#329) 15 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ap /db, |
ezüstshuriken (#327) 8 ap /db, | ezüsttőr (#322) 8 ap /db, | krapixlon fürdőruha (#454) 40 ap /db, | kvazár páncél (#251) 250 ap /db, |
kvazár sisak (#266) 70 ap /db, | lánckesztyű (#230) 15 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 2 ap /db, |
moa stuki (#413) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, | Pusztítás Botja (#316) 180 ap /db, | ryuku csizma (#692) 85 ap /db, |
szigony (#389) 14 ap /db, | szívkereső (#423) 250 ap /db, | szöges bunkó (#8) 10 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, |
tünde íj (#553) 30 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 35 ap /db, | vassisak (#160) 18 ap /db, | tünde nyíl (#554) 6 ap /db áron. |
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló nyakát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megbököd az őrült varázsló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fokhagyma és 2 fekete gyöngy. 2020 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
le 310 | leveszed/lerakod a 310. tárgyat |
be 651 | bemész a 651. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 360.]
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 52, gyógyulás: 7, összesen: -45 ÉP}
kf 310 3 | kézbeveszed/felveszed a 310. tárgyat (őrzöd) |
be 622 20 | bemész a 622. épületbe |
* 1. BP: | kutatsz 20 pontért |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 35 |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 161. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 238. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 5 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért |
VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY) Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban... |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
Erő: | 32 (36) | Szint: | 22 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 27 (31) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 34 (36) | Védekezés: | 44 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 160/160 év |
Egészség: | 24 (28) | Életpont: | 329/147 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 31 (36) | Varázspont: | 601/68 | Pénz: | 991 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 14/14 | Pszi pont: | 96/67 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/43 | ökölvívás: | 7/74 | szúrófegyverek: | 24/63 (+6%) |
vágófegyverek: | 1/31 | ütőfegyverek: | 23/85 (+5%) | lőfegyverek: | 25/65 (+6%) |
dobófegyverek: | 1/59 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) << szívkereső (#423) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tünde nyíl (#554) (5 -7.); tünde nyíl (#554) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/64 | 2. nyomkövetés: | 93/16 | 3. lopás: | 4/53 |
4. mászás: | 13/27 | 5. csapdakészítés: | 15/35 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 10/99 |
7. gyógyítás: | 66/52 (+46%) | 8. titkosírás: | 4/1 | 9. felderítés: | 35/12 |
10. szörnyidomítás: | 12/15 | 11. teológia: | 29/54 (+8%) | 12. taumaturgia: | 29/94 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 4/7 | 14. versengés: | 6/91 | 15. zene: | 8/88 (+17%) |
16. szörnyismeret: | 9/80 | 17. pszi: | 11/97 (+9%) | 18. vadászat: | 28/1 |
19. bányászat: | 23/16 | 20. úszás: | 16/13 | 21. főzés: | 4/92 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz acéltűt (#334) (max. 5 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), élőholt quwarg (#202) (csak egyszer), átokmurgattyú (#225) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
Highlander (#4717), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), Álomőrzők (#9101), nők (#999), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), éhínség (#39), villámcsapás (#50), természet haragja (#141), izomernyesztés (#33), gömbvillám (#176) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | izomernyesztés (#33) | >> | norpadolótika (#226) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | norpadolótika (#226) | védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 26. Legjobb pontszámod: 56. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) beszéd állatokkal (171) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) profizmus (200) azért a támadás... (221) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) Sheran óvó keze (298) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 236 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2371. |
Összsúly: 175.85 kg | Megterheltség: 129% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 140% alatt van. | |
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | 4 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 10 | galachmit (#310) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | madártoll (#112) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | púderkő (#119) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) | 2 | spiritusz (#170) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
1 | acéltű (#334) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
306 | arany (#50) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 13 | kaja (#2) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
15 | mákrózsa virág (#56) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | tünde nyíl (#554) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |