298. forduló, 300. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 1. 10h:09'
EZ A 468. JÁTÉKHETED, 299. FORDULÓD
469. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,41] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+154 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+89 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 72. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 647.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elméd Fölénye megerősíti fenségesen vibráló mentális aurádat. [-10 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 645.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 643.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 135. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 641.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 639.]
A varázslatot nem tudod elmondani, mert nem adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

* 3. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 634.]

* 5. KP: energia fejlesztése 7
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 66 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 614.]

kb 500 1 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 614.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
VV 26 127 135 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 614.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

vv 26 127 86 elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 86. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 614.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 614.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 614.]
[A parancs tárolásra került.]

vv 224 159 79 elmormolod a 224. varázslatot a 159. varázslatot a 79. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 614.]
Fürgén varázsolsz! Sajnos semmilyen új familiárisról nem tudtál információt szerezni. [-40 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 604.]
Kinyered a manakristály energiáját. (+714 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 599.]

kre 232 122 6 kreálsz a 232. tárggyal a 122. tárgyat (6 darabot)
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 dözmöng szivet. [-72 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 597.]

fm 200 feltételes mászás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 567.]

ep 146 240 építed a 146. tárgyat 240 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy oltárt. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült az oltár. 180 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [240 pontot használtál fel, van még 327.]

h 145 használod a 145. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, egy újabb oltár! Megdicsérlek, hű szolgám. [10 pontot használtál fel, van még 317.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +11 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve esszenciavédelem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! 2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! 3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! [30 pontot használtál fel, van még 287.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 257.]

vv 99 70 64 elmormolod a 99. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A környék pszionikus éterében lebegő tudat-lángok létezését próbálod észlelni. Sikerrel: [a koordináták hozzád képest értendők] (-4,-1) Tankcsapda, Dornodon-hívő troll férfi, az Ördögi Kör KT (9111) tagja; (-2,4) Afix, Sheran-hívő kobudera férfi, az Északi Druida Szövetség KT (9109) tagja; (-2,4) Shidehara, Dornodon-hívő kobudera férfi, a Sziklaöklök KT (9144) tagja; (-3,3) Adolf a Gnóm, Dornodon-hívő gnóm férfi, az Ördögi Kör KT (9140) tagja; (-2,4) Lara Croft, Tharr-hívő kobudera nő, a Két Kard Testvérisége KT (9118) tagja; (-3,0) Santana, Tharr-hívő elf férfi; (-2,-1) Monyó, Tharr-hívő törpe férfi, a Vashegyek Nemzete KT (9122) tagja; (-2,4) újszülött1104, mutáns férfi; (-2,4) Nyafimanó, Tharr-hívő gnóm férfi, a Vasalt Bunkók KT (9102) tagja; (-3,4) Árny Vadász, Tharr-hívő kobudera férfi, az Ősi Hajnal Lovagjai KT (9167) tagja; (-2,4) Kivita hu Zat, Sheran-hívő gnóm férfi, a Mágia Örökösei KT (9135) tagja; (-2,3) újszülött1776, troll nő; (-2,4) Tommy Yokel, Tharr-hívő ember férfi, a Humán Páholy KT (9145) tagja; (-2,4) Dachande, Fairlight-hívő ember férfi, az Ars Magica KT (9150) tagja; (-3,0) Fényeselméjű Sally, Leah-hívő gnóm nő, a Pusztítás Prófétái KT (9113) tagja; (-2,-1) Brutális Betonrépa, Dornodon-hívő törpe férfi, a Vashegyek Nemzete KT (9122) tagja; (-4,-1) Ali Bamba, Dornodon-hívő árnymanó férfi, a Serény Múmiák KT (9103) tagja; (-4,4) Magzatvirág, Fairlight-hívő alakváltó férfi, az Ezüst Kígyó Szövetsége KT (9107) tagja; (-2,4) Noir Destruct, Tharr-hívő troll férfi, a Kvazársziklák Népe KT (9119) tagja; (-2,0) Tequila, Tharr-hívő mutáns férfi, a Vérvörös Légió KT (9128) tagja; (-2,4) Ariella d'Amor, Sheran-hívő alakváltó nő, a Sheran Múmiák KT (9137) tagja; (-2,3) Bofgar Barakzal, törpe férfi; (-2,4) Jeanne D'Arc, Tharr-hívő alakváltó nő, a Pöröly Rend KT (9114) tagja; [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 251.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 249.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[143,40] Még mindig bozótos.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. (ld. enc.) Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).

(Továbbmész...) [144,40] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy purifikátor lehet. {max. életpontja: 111-118.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a purifikátor testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a purifikátor testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [145,40] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. (ld. enc.) {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Felfedeztél egy quwarg bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester! {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg szabotőr! {egyik sebzési módja: 2x 2d6+8.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 24 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 4 quwarg tojást. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+189 életerő.) [99 pontot használtál fel, van még 150.]

m 4 5 3 mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre
[145,41] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Raia szent lovagja. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Valamit kifordít az ásód. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rézsisak. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra. {támadása: 8.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 4 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 96 életpontot sebeztél. A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz lord intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 123-142.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a csontváz lord nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy hosszú íj. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz agyértágítót. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.

(Továbbmész...) [144,42] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő! {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 82 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg királynő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 26 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 3 quwarg tojást. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben.


(Továbbmész...) [145,43] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 80 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[89 pontot használtál fel, van még 61.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[146,44] Továbbra is síkságon vagy. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmos tankány közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+5.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a karmos tankány testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a karmos tankány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku csapásvezető került az utadba. {támadása: 26.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ryuku átokvarázs. 74 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető bal oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+187 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [147,45] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Látsz egy quwarg bolyt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [56 pontot használtál fel, van még 5.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

hu 94 87 80 hulladék: 94 87 80
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű nyilat. Hulladékgyűjtés törölve: bronzhegyű lándzsa. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapkorongot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

bpb bef. parancs berakása:

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: alakváltás 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 12, 20.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 440 pontot. A következő körben tehát 440 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ESSZENCIAVÉDELEM (165. VARÁZSLAT)
Iszonytató érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális életerődet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik átkeltek a csatornán: ez ellen biztosít védelmet az esszenciavédelem, egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a köröd végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.

FEKETE LÓTUSZ (446. NÖVÉNY)
Gyönyörű, szemkápráztató virág a fekete lótusz, amely csak a legeldugottabb helyeken található meg, a legodaadóbb botanikus számára. Nagy óvatossággal (KT 447 parancs, 3 TVP) begyűjtheted a lótuszvirágot, ezt a csodálatos kincset. Egy körben max. két virágot lehet leszedni, ha egyáltalán virágzik a lótuszvirág. A fekete lótusz állítólag kiváló ellenszere a mérgeknek, ha a megfelelő formulát alkalmazod.

ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél.
Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.)

AGYÉRTÁGÍTÓ KENŐCS (1406. TÁRGY)
Mikor lepattintod a sötétkék tégely fedelét, olyan erős kökény-illat csapja meg az orrod, hogy legszívesebben belenyalnál a sűrű krémbe, de Niximiliti óva int ettől. Szigorúan külsőleg használandó, és nem is akárhogyan. A halántékodra, és a homlokodra kell egyenletesen felkenni (a H 1406 paranccsal, 3 TVP-ért), hogy a hatása érzékelhető legyen. Az elme hatalma kiteljesedik általa, olyan mértékben, amit eleinte elhinni sem mersz. [IQ-d az alapintelligenciád értékével nő; taumaturgiád, és teológiád eme érték felével (csak az, amelyik legalább 1); a max. VP-d és VP-d pedig a háromszorosával!] A bolondos gnóm 3 vortex talizmánt kér érte cserébe, amit bármelyik csodabazárban leadhatsz a Küldetés Teljesítése: KT 1406 paranccsal, 5 TVP-ért. Az agyértágító használatára is vonatkozik néhány megkötés: az Olimpián megfosztanak az előnyeitől, isteni küldetések leimádkozásakor nem számít be az általa adott bónusz (istened átlát a doppingszerekkel megnövelt tudásodon) és hatása csakis a forduló végéig tart; ráadásul csak egyetlen adagnak van hatása, egy második adag csodakencét (legyen az bármilyen fajta) már nem is fogsz felhasználni, úgy sem volna értelme. Az agyértágító sokkal hasznosabb annál, mintsem odaadnád másnak.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 299. fordulód.

Erő: 40 (44) Szint: 26 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 37 (41) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 29 (35) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 322/300 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 37 (39) Varázspont: 772/429 Pénz: 8417 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/0 Pszi pont: 167/96 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 86
Eddig összesen 2707 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12203 TP-t kaptál. Jelenleg 1788588 TP-d van. A következő szinthez még 211412 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, tüskés gigaféreg, varkaudar varázsló. A 282. fordulódban 32149 arany került a bankszámládra. 33756 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 29
vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 dobófegyverek: 26

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 82 3. lopás: 1
4. mászás: 15 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 4
7. gyógyítás: 96 8. titkosírás: 8 9. felderítés: 25
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 31 12. taumaturgia: 55
13. szerencsejáték: 4 14. versengés: 14 15. zene: 8
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: 25 18. vadászat: 6
19. bányászat: 33 20. úszás: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
az elme fölénye (#116) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
jégcsóva (#41), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 ilkin érc (#232) 1 kaja (#2) 1 tükör (#43)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 csillezsályalevél (#1253) 6 dözmöng szív (#122) 1 ezüst nyaklánc (#117)
2 fáklya (#36) 1 fekete gyöngy (#99) 1 hosszú íj (#111)
1 mutáns csont (#331) 1 purifikátor háj (#269) 7 quwarg tojás (#360)
1 rézsisak (#72) 3 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 tankány karom (#237) 9 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(143,40) fekete lótusz (37446, belőle készíthető: #447), Tharr oltár, #. jellempróba
(144,40) purifikátorok (#157), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(144,42) quwarg boly (22359), #. jellempróba, quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)
(145,40) élőholt tigris (#766), quwarg boly (#359), Leah oltár, quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301)
(145,41) Raia szent lovagja (30239), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), csontváz (#48), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), #. jellempróba, csodabazár (#1404), oltár
(145,43) Tharr oltár, 43. jellempróba, quwarg királynők (#153)
(146,44) 32. jellempróba, oltár, karmos tankányok (#137), ryuku csapásvezető (#778)
(147,45) quwarg boly (#359), oltár

Üzenet küldése a karakternek