Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. szept. 1. 12h:06' EZ A 803. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD 804. játékheted kezdete: szept. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. Kritikus ütés! (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mallon botjával eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
v 59 | elmormolod az 59. varázslatot |
bb 108 1113 1137 | beraksz a bankba a 108. tárgyat (1113 darabot) |
hh 1253 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. A támadás sajnos hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 46 életpontot sebeztél. Aritma ostorával súrolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a tüskés harci gromak. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
jlk 3132 | jelszó kimondása 3132 |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Felfedeztél egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [126,73] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy friss csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet.
kut 10 | kutatsz 10 pontért |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a dögkeselyű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a dögkeselyű jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 28 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a dögkeselyű bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Aritma ostorával csak érinted a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a nómenklatúra testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a nómenklatúra farkát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 4 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar bal oldalát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. 2065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (42 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos bal karját. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megpöccinted a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 152, gyógyulás: 0, összesen: -152 ÉP}
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [125,72] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ramirez Espanza hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.
(Továbbmész...) [124,71] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt templomot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Milyen lesz pusztulásom? A föld elárul, magához ölel. A többi kegyelem. " Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
ve 129 30 | megveszed a 129. tárgyat 30 |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [123,70] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [122,70] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ki-Nyú Vacc hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Mallon botjával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Aritma ostorával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Aritma ostorával néhányszor megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Aritma ostorával csak érinted az ongóliant testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 35 arany és egy szent jogar. 3591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
be 124 | bemész a 124. titkos labirintusba |
lm 7 18 15 | mozogsz 7 18 15 |
Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a yeti poronty védekező mancsát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a yeti poronty bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A yeti poronty mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Kisebb sebet ejt a yeti poronty agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A yeti poronty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a yeti poronty jobb karját. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a yeti poronty fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A yeti poronty leken néhány pofont. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A yeti poronty feléd szúr agyarával, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 yetiszív (ld. enc.). 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a rozmárember rozmárbőrét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a rozmárember nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a rozmárember testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a rozmárember gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rozmárfogat. (ld. enc.) 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a hópárduc fejét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a hópárduc farkát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a hópárduc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A hópárduc megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hópárduc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 párducbőrt. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a hópárduc testét. Kritikus ütés! (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 párducbőrt. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a fagyféreg testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a fagyféreg fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a fagyféreg havas száját. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A fagyféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-4 védettség). A fagyféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 féregbél (ld. enc.). 884 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a rozmárember nyakát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a rozmárember testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a rozmárember rozmárbőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A rozmárember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rozmárfogat. 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
lm 13 12 2 | mozogsz 13 12 2 |
lm 9 | mozogsz 9 |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a fagyféreg havas száját. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával eltalálod a fagyféreg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a fagyféreg fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A fagyféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-4 védettség). A fagyféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 884 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
h 1633 | használod az 1633. tárgyat |
ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
[102,101] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
ef 28 512 | energia fejlesztése 28 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (5 darabot) |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
RÁJABŐR (404. TÁRGY) Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.] |
KÉTFEJŰ CSATABÁRD (1754. TÁRGY) Akarsz egy igazán brutális fegyvert? Készítsd el magadnak! Szükséged lesz hozzá először is egy vaskohóra és egy kőkalapácsra, no és persze némi jártasságra a fémmegmunkálás terén (10-es bányászat). Először is fűtsd fel a kohót 10 pirkit elégetésével, majd izzíts fel benne 12 vasércet. Ezután 50 TVP-ért k ovácsolj ki belőle egy nagy, kétélű bárdfejet, rögzítsd egy fémrúdra, majd a markolati részt, hogy ne csússzon, vondd be két rájabőrrel. És készen is van ez a félelmetes kinézetű fegyver! Ha ezzel odacsapsz, ott hús szakad, csont törik... Ennek viszont ára van: A nehéz, pengére súlyozott fegyver szakszerű forgatásához sokszor mindkét kezedre szükséged lesz, ezért a védelmed csökken. Bár a fegyver pengével öl, de mégis inkább ütőfegyveres technikával használod, így ezt a szakértelmet kell ismerned legalább 15-ös szinten. Cserébe viszont kapsz egy 3d12+6-ot sebző ütőfegyvert. |
YETI PORONTY (638. SZÖRNY) Bár a yeti porontynak még alig áll pár év a háta mögött, máris magasabb a legmagasabb elfnél. Ha pedig alaposabban megvizsgáljuk, már fel is fedezhetjük viselkedésében a yetik alapvető tulajdonságait: bamba tekintet, lomha mozgású, de annál izmosabb végtagok, és parányi felfogóképesség a világ dolgaival kapcsolatban. Valószínűleg nem értekezésben fogod meggyőzni arról, hogy ne tekintsen le rád úgy, mint egy bosszantó kis mitugrászra, akit a legjobb lenne eltaposni. |
YETISZÍV (1070. TÁRGY) Talán a yetiké az egyetlen faj, ahol a fiatal egyedek szíve erősebb és strapabíróbb, mint a felnőtt és az idős példányoké. Talán ezzel magyarázható a yeti porontyok agresszív viselkedése, és az, hogy senkitől nem félnek. Egy ilyen szívet kimetszeni nem egyszerű dolog, számíts rá, hogy több alkalommal fogsz kudarcot vallani, mint ahányszor sikerrel jársz. Ha viszont ez megvan, már csak azon kell elgondolkoznod, mihez is kezdhetnél vele. |
ROZMÁRFOG (1069. TÁRGY) Ez a kicsit sárga, hosszú és görbe fog valaha egy rozmár arcát díszítette, most pedig csupán hátizsák nehezéknek jó. Vagy esetleg valami másra is? A megrögzött vadászok biztos a kandalló fölötti falfelületet díszítő woor-antilop agancsok mellé tűznék. |
FÉREGBÉL (1071. TÁRGY) A fagyféreg és egyéb férgek bele nagyon nehezen távolítható el tulajdonosa testéből, sokkal nehezebben, mint amilyen a lény legyőzése volt. A fagyféreg esetében talán azért, mert odafagyott. Ezért van az, hogy ha sikerül szerezned egyet e tárgyból, már szerencsésnek is mondhatod magad. Na igen, főleg, ha tudsz vele kezdeni valamit. |
Erő: | 29 (40) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 35 (52) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/26 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 459/400 | Jellem: | jó (615) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (32) | Varázspont: | 674/247 | Pénz: | 56420 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 31/0 | Pszi pont: | 208/4 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/17 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
ütőfegyverek: | 29/59 (+10%) | lőfegyverek: | 25/58 (+9%) | dobófegyverek: | 2/25 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/73 | 2. nyomkövetés: | 73/33 (+13%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 12/95 | 5. csapdakészítés: | 19/5 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/84 (+12%) |
7. gyógyítás: | 51/29 | 8. titkosírás: | 2/53 | 9. felderítés: | 23/34 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 6/69 | 11. teológia: | 30/52 (+19%) | 12. taumaturgia: | 25/76 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 1/75 | 14. versengés: | 10/91 | 15. zene: | 18/33 |
16. szörnyismeret: | 24/50 (+34%) | 17. pszi: | 22/29 (+11%) | 18. zárnyitás: | 3/78 (+18%) |
19. vadászat: | 19/49 | 20. bányászat: | 30/64 (+2%) | 21. csapatmunka: | 5/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 25 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 9 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
jók (#990) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212), ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), bakkura (#52), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | erőpajzs III (#127) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse III (#59) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), agybénítás (#114) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
energiafolyam (#136) | >> | ősi szellem (#422) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 48 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 353 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2166. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bumeráng (#249) | |||
8 | gyógykenőcs (#313) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | |||
5 | mérg. ubuk tüske (#137) | 10 | nyílvessző (#108) | 2 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | rákpajzs (#98) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | spiritusz (#170) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
31 | víz (#27) | 3 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
195 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | féregbél (#1071) | 1 | fűszertartó (#210) | 22 | madártoll (#112) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 2 | mocsári penke (#148) | 2 | párducbőr (#1066) | |||
4 | pular kristály (#239) | 2 | rozmárfog (#1069) | 21 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
1 | yetiszív (#1070) |