Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. dec. 8. 15h:16' EZ A 772. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD 773. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 697. tárgyat |
* 2. KP: | VP spórolása: 9999 |
* 3. KP: | használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 500. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg harcos bal első lábát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 170 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1747 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 8, gyógyulás: 21, összesen: +13 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 75 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 273 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Quwaxotix testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (58 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a Quwaxotix testét. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 188 életpontot sebeztél. 188 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a Quwaxotix gigászi csáprágóját. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a Quwaxotix. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 391 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a Quwaxotix testét. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 172 életpontot sebeztél. 172 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével valamennyire megsebezgeted a Quwaxotix testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a Quwaxotix. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 379 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 60 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], ezenkívül 2 őskristály-szilánk. 23873 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1537, sebződés: 1190, gyógyulás: 586, összesen: -604 ÉP}
* 5. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 11. varázslatot a 26. varázslatot a 364. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 363. varázslatot a 227. varázslatot a 185. varázslatot |
ek 273 15 409 | t. energia kisütése: 273 15 409 |
fkt 43 5 | felt. készítesz a 43. tárgyat (5 darabot) |
kno 17 | képesség-növelés 17 |
flh 36 351 | felt. lőfegyver haszn. 36 a 351. tárggyal |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fürgülés varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 173 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák bal oldalát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csataremák véres nyúlványait. (7 támadással 490 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 170 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a csataremák testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A csataremák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 7065 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1037, sebződés: 170, gyógyulás: 60, összesen: -110 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske testét. (6 támadással 393 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 176 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod az aranyfecske fejét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő arany papi karkötő felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Vámpírölővel meghorzsolod az aranyfecske testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 170 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod az aranyfecske testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany papi karkötő felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1205, sebződés: 32, gyógyulás: 90, összesen: +58 ÉP}
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske bal szárnyát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az aranyfecske testét. (6 támadással 401 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 163 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod az aranyfecske testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézdarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Vámpírölővel meghorzsolod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 175 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod az aranyfecske bal szárnyát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1217, sebződés: 35, gyógyulás: 70, összesen: +35 ÉP}
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 171 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2665 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 28, gyógyulás: 16, összesen: -12 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 172 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2958 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 26, gyógyulás: 17, összesen: -9 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 176 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2793 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 30, gyógyulás: 16, összesen: -14 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 22 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 177 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2856 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 43, gyógyulás: 15, összesen: -28 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar fejét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 182 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2925 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 19, gyógyulás: 17, összesen: -2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 221 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 191 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a nőstény varkaudar bal vállát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4764 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 84, gyógyulás: 29, összesen: -55 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kék rothasztó testét. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 188 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7762 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 46, gyógyulás: 83, összesen: +37 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske nyakát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az aranyfecske aranyszárnyát. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 173 életpontot sebeztél. 27 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod az aranyfecske testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Vámpírölővel megérinted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 186 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod az aranyfecske jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1218, sebződés: 33, gyógyulás: 93, összesen: +60 ÉP}
(Továbbmész...) [200,113] A bozótost ritka erdő váltja fel. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos.
(Feltételes támadás:) Egy vark. kardtáncos! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 367 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. kardtáncos jobb karját. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (7 támadással 455 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 173 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a vark. kardtáncos bal karját. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 203 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (7 támadással 496 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 162 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A vark. kardtáncos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13379 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2147, sebződés: 417, gyógyulás: 225, összesen: -192 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. (Önanalízis: +1% mászás.) Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a légirozmár bal oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a légirozmár fejét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 178 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a légirozmár fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 290 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fürgülés vibrál körülötted. Öregedtél 1 évet. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 184 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák fejét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a csataremák testét. (7 támadással 444 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 166 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a csataremák testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Vámpírölővel többször eltalálod a csataremák testét. (7 támadással 475 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 171 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a csataremák testét. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 2181, sebződés: 334, gyógyulás: 235, összesen: -99 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos torát. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 190 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1756 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb vállát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 176 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 38 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2725 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 45, gyógyulás: 15, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [202,116] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Felfedeztél egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Sonchus Arvensis előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Délkeletre egy amniosz-fa van. Nyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy márványtorony van. Jól kivehetőek a távolban.
(Továbbmész...) [202,117] Ritka erdőbe érkeztél. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy nőstény varkaudar. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 234 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar jobb lábát. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 183 életpontot sebeztél. 24 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4719 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 768, sebződés: 70, gyógyulás: 49, összesen: -21 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal karját. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 22 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 171 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 2258 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 42, gyógyulás: 82, összesen: +40 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal lábát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 18 életpontot sebződsz. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász bal oldalát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 169 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 2462 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 42, gyógyulás: 38, összesen: -4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász fejét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 23 életpontot sebződsz. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 178 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 2134 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 34, gyógyulás: 49, összesen: +15 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal vállát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök bal oldalát. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 164 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a varkaudar hírnök bal vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2771 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 29, gyógyulás: 17, összesen: -12 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 172 életpontot sebeztél. 29 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2890 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 36, gyógyulás: 42, összesen: +6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 225 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 173 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4764 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 84, gyógyulás: 30, összesen: -54 ÉP}
kpk 7 | kezd. parancs kivétele: 7 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 168 127 86 | elmormolod a 168. varázslatot a 127. varázslatot a 86. varázslatot |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 177 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csataremák fejét. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a csataremák fejét. (7 támadással 469 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 176 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a csataremák testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a csataremák feléd kúszó csápját. (7 támadással 443 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 191 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a csataremák testét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2189, sebződés: 310, gyógyulás: 310, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Véres Holló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zoloboo sámán került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 164 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 3581 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 36, gyógyulás: 82, összesen: +46 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Látsz egy fekete kaktuszt. Találsz egy elpusztított borkonyó cserjét. Látsz egy csillagbozótost. Oldalt pillantva, meglátsz egy pézsmatököt. Találsz egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy óriás liánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét.
(Feltételes támadás:) Egy vark. kardtáncos! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 341 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 191 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (7 támadással 460 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A vark. kardtáncos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12891 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1921, sebződés: 409, gyógyulás: 283, összesen: -126 ÉP}
v 15 43 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ef 17 506 | energia fejlesztése 17 |
bpk 1 | bef. parancs kivétele: 1 |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
ek 273 2 259 | t. energia kisütése: 273 2 259 |
bpb | bef. parancs berakása: |
ek 273 15 206 | t. energia kisütése: 273 15 206 |
h 1525 767 284 | használod az 1525. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 9999 |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
Erő: | 46 (52) | Szint: | 34 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 37 (56) | Támadás: | 51 (54) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 29 (31) | Védekezés: | 79 (85) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/52 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 844/797 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (60) | Varázspont: | 1505/701 | Pénz: | 988 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 77/12 | Pszi pont: | 339/101 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/60 | ökölvívás: | 20/62 | szúrófegyverek: | 39/15 (+15%) |
vágófegyverek: | 1/90 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | 17/73 (+12%) |
dobófegyverek: | 32/98 (+13%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/3 | 2. nyomkövetés: | 58/92 (+40%) | 3. mászás: | 20/29 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 19/31 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/36 | 6. gyógyítás: | 62/50 |
7. titkosírás: | 2/23 | 8. felderítés: | 23/49 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
10. teológia: | 83/86 (+53%) | 11. taumaturgia: | 84/74 (+69%) | 12. szerencsejáték: | 4/73 |
13. versengés: | 11/78 (+9%) | 14. harcművészetek: | 14/64 | 15. zene: | 14/71 |
16. szörnyismeret: | 21/38 | 17. pszi: | *28/100 (+98%) | 18. zárnyitás: | 18/23 |
19. vadászat: | 20/14 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 25/51 |
22. úszás: | 15/24 | 23. főzés: | 12/60 (+11%) | 24. csapatmunka: | 2/24 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, szellemkastély (33) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
noth szellem (#250) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), manaelementál (#290), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), csataremák (#694), ryuku gólem (#394), aranyfecske (#283), kentaurusz (#762) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 15 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | hadiszerencse III (#59) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | tolvajvér (#364) | tűzmágia (#157) |
Symulf rúnája (#182) | Morgan rúnája (#363) | villámmágia (#227) | fürkésző szemek (#213) |
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs III (#127) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nőstény varkaudar (#689) | háló (#186) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tűzgolyó (#155) | >> | taalru (#249) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
gömbvillám (#176) | >> | varkaudar katona (#691) | tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | |
tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
tűzgolyó (#155) | >> | woorgard (#231) | háló (#186) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | tűzgolyó (#155) | >> | csataremák (#694) | |
tűzgolyó (#155) | >> | vark. kardtáncos (#693) | tűzgolyó (#155) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | fürgülés (#92) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
2.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
HŐSTETTEID |
2010 II. félévének Vlagyimir díjas cirkuszi versenyzje vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 53 TU. szükséges még: 17 TU. kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. Az új képesség készen van, de még 2 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | 10 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | halcsont (#390) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | manakristály (#500) | 5 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 3 | tinta (#101) | 4 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
73 | arany (#50) | 6 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | őskristály-szilánk (#1525) | 2 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | rövid íj (#107) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | 9 | tükör (#43) | |||
1 | varázskő (#305) | 24 | víz (#27) |