Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. márc. 2. 9h:12' EZ A 765. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD 766. játékheted kezdete: márc. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
Ellenfelet választasz, első máguskobold lesz az. [első máguskobold:] A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. [második máguskobold:] A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. [harmadik máguskobold:] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát.
[első máguskobold:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) [második máguskobold:] Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) [harmadik máguskobold:] Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.)
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a máguskobold nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.)
Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a máguskobold testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a máguskobold testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) [első máguskobold:] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. [harmadik máguskobold:] Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél.
[első máguskobold:] Az első máguskobold szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. A következőkben második máguskobold ellen indulsz. Látva esélytelenséged, inkább megfutamodsz a csatából. {Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 155, gyógyulás: 0, összesen: -155 ÉP}
Dulmina egy hhaar burka védekező rúna felrakásával nyit. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst.
Dulmina távolról villámsújtás varázslatot lő a másikra. 47 életpontot sebzett. A támadóvarázslathoz nem jól helyezkedtél - társad pont előtted áll. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat, ami Dulminát célozza. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat, ami Dulminát célozza. Az ellenfél becsületjel varázslatot lő Dulmina irányába. Megjelenik rajta egy becsületjel.
Dulmina vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a koboldkirály jobb karját. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Eléd kerülő társad miatt most nem tudsz távfegyvert használni.
Biami kvazárlándzsával Dulmina nagy lendületekkel át- meg átszúrja a koboldkirály bal oldalát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal Dulmina megböki a koboldkirály testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nincs több hely az ellenfél körül, kénytelen vagy csak távolról nézni a harcot. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg Dulmina irányába az ellenfél. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat, ami Dulminát célozza. 127 életpontot vesztett. Egy tűzeső varázslatot dob felétek a másik. [Dulmina:] 38 életpontot vesztett. 18 életpontot vesztettél. A koboldkirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1137 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP, összes sebzés: 287, összes sebződés: 183}
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 73. pszi képességet |
a 1653 3676 1 | átadod az 1653. tárgyat a 3676. kalandozónak (1 darabot) |
in 1174 40 192 | leírod az 1174. kalandozónak a 40. szörnyet a 192. tárgyat |
v 6 9999 23 | elmormolod a 6. varázslatot |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
v 22 187 | elmormolod a 22. varázslatot |
kf 111 176 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 176. tárggyal |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
p 74 232 2 | használod a 74. pszi képességet |
p 69 23 | használod a 69. pszi képességet |
m 3 | mozogsz délkeletre |
fv 555 1 52 | felveszed az 555. tárgyat (1 darabot) 52 |
fv 1264 3 35 | felveszed az 1264. tárgyat (3 darabot) 35 |
m 3 1 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár hatalmas testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sullár bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 510 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,109] A terep változik: ismét síkságon vagy.
(Továbbmész...) [100,108] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy szekérkaravánt. Északra tart. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy tündöklő szobor van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1289 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 296 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a mutáns pók testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 484 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az emberevő bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az emberevő testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az emberevő bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 453 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,106] Még mindig hegyvidéken vagy.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel kegyetlenül megütöd a púpos burástya testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 296 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítő jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő nyakát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a quwarg felderítő jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 738 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,105] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mosolygó rettenet farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mosolygó rettenet bal lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. A mosolygó rettenet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 435 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő jobb középső lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 738 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a téfea magoflux testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux ragyás nyelvét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 308 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya bal karját. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a ragyás burástya testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 808 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [103,105] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy elhagyott bányát. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy nyuhaj karbin! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 431 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,106] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Felfedeztél egy púdersziklát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Soha abba nem hagyod,
Magad mégsem fárasztod.
Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (mivel tüskepajzs van rajtad.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits fejét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a vörös rakolits jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 18 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a vark. nekromanta csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő. 2123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1269. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
PORDÉMON (253. SZÖRNY) A pordémonok a kiégett, mágikus úton minden élőtől megfosztott pusztaságok lakói. Ezek a kavargó porfellegek a pusztulásból, a negatív energiákból táplálkoznak, és elszaporodásuk egyben egy vészjóslóan kongó harang, amely Ghalla pusztulását is jelzi. A legendák szerint már volt egy világ, amelyben az energiát az élőlényekből kinyerő varázslók sivataggá változtatták saját bolygójukat. A pordémonok egy ilyen világ előhírnökei, figyelmeztetnek, hogy mivé lehet Ghalla, ha a Leah papok ellenőrzés nélkül irthatják az életet. Bár ha a pordémont kitartóan csépeled, "összeroskad", nem szűnik meg létezni, néhány nap múlva újraformálódik, így elpusztítani csak egyféleképpen lehet: ha a kiégett földön újra dús füvű legelők, buja erdők sarjadnak. A pordémon antimágikus aurával rendelkezik, tehát támadó varázslat nem hat rá, és hihetetlen szárazságot képes okozni. |
FPI FORMÁLÓ MINTA (419. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, szürkés, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy tőrt formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Fpi formázó minta. A Fpi a szúrófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok szúrófegyver alakúra formázni. |
MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY) A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán! |
KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY) Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető. |
MÁGUSOK ITALA (1610. TÁRGY) Egy nyeletnyi, kesernyés, gyanús színű, büdös lötty, egy fura alakú fiola alján. Ennyit tudsz megállapítani első ránézésre a mágusok italáról. Persze nem véletlenül nevezik így. Ha akarod, felhörpintheted a H 1610 paranccsal (ez nem kerül TVP-be). Ekkor úgy fogod érezni, mintha a szádtól a gyomrodig mindent vörös izzásig hevítene ez a fránya ital. Persze, nem hiábavaló ez a szenvedés, mert a mágusok itala a fordulód végéig minden sebző taumaturgia és teológia varázslatod sebzését 33%-kal fogja megemelni (az ősi varázslatokra nincs hatással). Ez más, sebzést növelő hatásokkal összeadódik, de egyazon fordulóban csak egy adag mágusok italát fogyaszthatsz el. Azokra a varázslatokra, melyek az ellenfél életerejének bizonyos százalékát sebzik, az ital nincs hatással. Sajnos az elkészítésének titkát csakis elismert főmágusoktól lehetne megszerezni, de nem tudsz rá okot, miért árulnák ezt el neked. A tárgy nem átadható. A mágusok italának hatása az olimpián nem működik. |
KOBOLDKORONA (1629. TÁRGY) A koboldkorona a koboldkirály hatalmának forrása, és uralkodói jogkörének szimbóluma! Pha... nevetséges! Ez csak egy közönséges a fémabroncs, aminek a tetejére haszontalanságokat erősítettek! Még hogy hatalom, meg uralkodói jogkör! Ugyan már! - gondolhatod, de meglepődsz majd, ha elárulom, hogy a korona valóban csodákra képes. Hogy ezt megtapasztald, nem kell mást tenned, mint két kézre fogni (ugyanis annyira apró, hogy még a legkisebb kobakú gnóm, vagy árnymanó sem hordhatja fejfedőként), koncentrálni, és erősen akarni, hogy csoda történjen. Hogy ekkor pontosan mi fog bekövetkezni, azt nehéz volna előre meghatározni, ezért csak annyit javasolhatok: add ki bátran a H 1629 parancsot! Ezt fordulónként egyszer, 0 TVP-ért teheted meg. |
VARKAUDAR FELLEGVÁR (1821. ÉPÍTMÉNY) Ha eddig netán az volt a véleményed a varkaudarokról, hogy szervezetlen, barbár vadállatok, akkor most, ezt az építményt megpillantva biztosan változtatni fogsz az előítéleteden. A fellegvár oldalfalát lecsupaszított kérgű szálfákból ácsolták, és még valamilyen síkos anyaggal is bekenték kívülről, hogy ne lehessen rajta egykönnyen megkapaszkodni. Az egymáshoz kapcsolt oszlopok tetejét kihegyezték, köztük pedig keskeny, függőleges lőréseket alakítottak ki az íjászok számára. A sarkokon őrtornyok magasodnak föléd, és az itt posztoló őrszemek épségét bunthar bőrrel borított mellvéd garantálja. Már az is furcsa, hogyan tudtak a vadak ilyen mesteri építményt ellenséges terepen ripsz-ropsz felhúzni, de az meg már szinte csodaszámba megy, amit az erődítmény közepén látsz: egy szabályos, kőből épült vártorony áll ott, bástyával, gyilokjáróval és zsindelytetővel! Ha eddig kétségeid is voltak, a torony láttán már biztosra veszed, hogy kalandozók, de legalábbis néhány, a Királyság bukásán fáradozó, áruló mérnök is besegített a varkaudaroknak. Ha pedig így van, az még egy ok, hogy megbüntesd az odabenn kuksolókat! Ha tényleg ez a feltett szándékod, akkor 10-es agresszióval add ki a BE 1821 parancsot, más módon nem juthatsz be a fellegvárba. |
Erő: | 37 (47) | Szint: | 20 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 32 (38) | Támadás: | 37 (39) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (39) | Védekezés: | 62 (66) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/34 év |
Egészség: | 28 (32) | Életpont: | 402/161 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | -3 |
Szerencse: | 37 (43) | Varázspont: | 400/39 | Pénz: | 14323 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 53/37 | Pszi pont: | 153/68 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 26/63 (+7%) | szúrófegyverek: | 21/58 (+6%) | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 20/84 (+36%) | dobófegyverek: | 21/92 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << csontpálca (#329) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); fejsze (#1240) (16 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/25 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 62/41 (+46%) | 3. mászás: | 12/59 (+19%) |
4. csapdakészítés: | 21/80 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 13/5 | 6. gyógyítás: | 36/5 |
7. titkosírás: | 6/67 | 8. felderítés: | 10/57 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 6/10 |
10. teológia: | 26/91 (+2%) | 11. taumaturgia: | 17/27 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 4/38 |
13. versengés: | 6/53 (+9%) | 14. harcművészetek: | 30/6 | 15. zene: | 13/57 |
16. szörnyismeret: | 24/20 (+18%) | 17. pszi: | 18/61 (+32%) | 18. zárnyitás: | 1/5 |
19. vadászat: | 10/2 | 20. bányászat: | 31/60 (+18%) | 21. főzés: | 9/9 (+11%) |
22. csapatmunka: | 2/69 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek a 4004. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 800 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
kobudera (#8), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | |
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | adószedő (#234) | vakító fény (#43) | >> | mocsárivérc (#7143) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | vakító fény (#43) | >> | smaragdgólem (#417) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | vörös rakolits (#356) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 442 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 1 | * | méregfog (#1553) | 4 | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csatabárd (#555) | 3 | vadászkés (#1264) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | harci kalapács (#174) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
3 | * | hosszú íj (#111) | 4 | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
4 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 9 | mérg. ubuk tüske (#137) | 31 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
8 | nyílvessző (#108) | 63 | sallank nyíl (#129) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 8 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | nyu-shuriken (#157) | |||
3 | tolmokov-koktél (#351) | 4 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
Pajzsok | ||||||||
1 | bronzpajzs (#89) | 2 | kis bőrpajzs (#45) | 5 | kis vaspajzs (#159) | |||
2 | nagy vaspajzs (#161) | 5 | rákpajzs (#98) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | gromak páncél (#270) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
1 | * | vasvért (#164) | ||||||
Sisakok | ||||||||
3 | bronzsisak (#88) | 1 | * | harci maszk (#1739) | 2 | rézsisak (#72) | ||
3 | vas fejpánt (#408) | 12 | vassisak (#160) | |||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 13 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
$1 | * | tankány karom ($237) | ||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | + | alligátorbőr cipő (#662) | $1 | bakkura csizma ($96) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | |
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | muzsikus füles (#1657) | ||||||
Nyakláncok | ||||||||
$2 | aranylánc ($191) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | ||
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |
Karkötők/karvédők | ||||||||
$2 | ezüst karkötő ($158) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | |
1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | ónix masszavadító (#438) | |||||
Gyűrűk | ||||||||
$1 | aranygyűrű ($193) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
1 | * | vark. pecsétgyűrű (#1171) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
6 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 4 csepp spiritusz (#170), fér még: 56] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 15] | ||||||
61 | uzbány csőr (#169) | [bennük 495 csepp ugh méreg (#166), fér még: 237] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 84 korty víz (#27), fér még: 16] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 40 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 2 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | csontkulcs (#74) | 9 | deus ex machina (#1) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 3 | furulya (#233) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hibátlan gyémánt (#680) | 1 | hűségérme (#1141) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | 2 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis ónixkulcs (#1110) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | mágusok itala (#1610) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
3 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | 2 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | ||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 10 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | Sheran cserepe (#1271) | 1 | sötét tekercs (#535) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
4 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | varázskorsó (#1546) | 5 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
54 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vaskulcs (#183) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 48 | álompor (#396) | 2 | árnyéksár (#61) | |||
1 | arx formázó minta (#298) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
1 | cru formázó minta (#300) | 9 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
4 | fekete gyöngy (#99) | 6 | főnixtoll (#563) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | grifftojás (#179) | 40 | gyöngymangó (#135) | 5 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 2 | jegesmedve bunda (#1067) | 14 | kaktusztüske (#114) | |||
$1 | karbin plazma ($199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 7 | kvazár (#244) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 118 | madártoll (#112) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa obszidián (#380) | 6 | óndarab (#85) | |||
92 | pirkit (#153) | 3 | pular kristály (#239) | 1 | rájabőr (#404) | |||
11 | + | rakolits por (#669) | 5 | ramit kő (#226) | 9 | rézdarab (#70) | ||
1 | rinóbőr (#651) | 2 | smirglilevél (#29) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | $1 | téfea-agy ($172) | 6 | tigroszlán fog (#63) | |||
$2 | varkaudar csont ($1113) | 23 | vasérc (#152) | 3 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 221.03 kg | Megterheltség: 149% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 133 | amniosz (#203) | 3 | bronzpáncél (#90) | 134 | kaja (#2) | 92 | kötél (#92) | 3 | mandibulakasza (#127) | 77 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 78 | óndarab (#85) | 101 | rézdarab (#70) | 45 | spiritusz (#170) | 9 | szöges páncél (#65) | 10 | vasalt bunkó (#181) | 7 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bátorság medálja (#1653) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 5 | spiritusz (#170) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1006 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | csatabárd (#555) | |||
2 | ezüst karkötő (#158) | 2 | gyöngymangó (#135) | 2 | ilkin érc (#232) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | rakolits por (#669) | 5 | rézdarab (#70) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | sullár hólyag (#168) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
7 | ugh méreg (#166) | 3 | vadászkés (#1264) | 2 | varkaudar csont (#1113) |