Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 28. 12h:15' EZ A 1124. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD 1125. játékheted kezdete: aug. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a bűbájlidérc egyik csápját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan a másikra ugrasz. Dal.kristálylándzsával tökéletesen perforálod a bűbájlidérc szellemtestét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A bűbájlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 67, gyógyulás: 14, összesen: -53 ÉP}
* 1. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 7. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 8. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 9. KP: v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
hu 138 157 84 | hulladék: 138 157 84 |
hu 89 247 196 | hulladék: 89 247 196 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az animált hókutya nyakát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az animált hókutya jobb oldalát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az animált hókutya bal oldalát. (7 támadással 183 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 21 életpontot sebeztél. Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel eltalálod az animált hókutya jobb oldalát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Véres nyál csordul ki az animált hókutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 607, sebződés: 210, gyógyulás: 44, összesen: -166 ÉP}
h 1387 187 107 | használod az 1387. tárgyat |
199 | 200 | 201 | |
112 | |
|
|
113 | |
|
|
114 | |
|
|
[187,107] Lakott területre érkeztél.
be 626 5 | bemész a 626. épületbe |
be 640 200 100 | bemész a 640. épületbe |
bb 814 189 1610 | beraksz a bankba a 814. tárgyat (189 darabot) |
bb 16 326 1078 | beraksz a bankba a 16. tárgyat (326 darabot) |
bb 198 214 2 | beraksz a bankba a 198. tárgyat (214 darabot) |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 34 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és 4 gyöngymangó. 2 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 54, gyógyulás: 3, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [185,106] Továbbmész a város utcáján. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sérült őrült varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 71 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal karját. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy és 2 csuklyavirág. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[200,113] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csataremák. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák fejét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Marokra fogva a dal.kristálylándzsát ellenfeledre rontasz. Dal.kristálylándzsával többször eltalálod a csataremák bal oldalát. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöfködöd a csataremák testét. (7 támadással 191 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (12 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Dal.kristálylándzsával jól megszurkálod a csataremák testét. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöfködöd a csataremák feléd kúszó csápját. (7 támadással 184 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. A csataremák csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a bal vállad. (12 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1340, sebződés: 392, gyógyulás: 79, összesen: -313 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a dal.kristálylándzsát ellenfeledre támadsz. Dal.kristálylándzsával tökéletesen perforálod a szubreális vámpír bal karját. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöföd a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus jobb lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Marokra fogva a dal.kristálylándzsát a másikra rontasz. Dal.kristálylándzsával tökéletesen perforálod az élőholt ősmágus bal oldalát. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 104 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöfködöd az élőholt ősmágus jobb oldalát. (7 támadással 180 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Dal.kristálylándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt ősmágus törékeny testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 125 életpontot sebeztél. Méregfoggal épp hogy megszúrod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 194 életpontot vesztettél. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1036, sebződés: 368, gyógyulás: 23, összesen: -345 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a kék rothasztó testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-22 életpont.) Méregfoggal jól megszurkálod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (7 támadással 181 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor megcsapod a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-22 életpont.) Méregfoggal megbököd a kék rothasztó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 5 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 164, gyógyulás: 26, összesen: -138 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök fejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. 1 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos bal lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (40 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos fejét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 164, gyógyulás: 13, összesen: -151 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar jobb karját. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a nőstény varkaudar jobb karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 83, gyógyulás: 17, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [198,111] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bűbájlidérc egyik csápját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a dal.kristálylándzsát ellenfeledre rontasz. Dal.kristálylándzsával tökéletesen perforálod a bűbájlidérc egyik csápját. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a bűbájlidérc szellemtestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A bűbájlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 71, gyógyulás: 15, összesen: -56 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester jobb lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Dal.kristálylándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szellem jobb oldalát. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 109 életpontot sebeztél. Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 157, gyógyulás: 6, összesen: -151 ÉP}
(Továbbmész...) [197,110] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kazmárt. Keletre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Délre egy rát-fa van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy kazmár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy pordémon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pordémon portestét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A pordémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír jobb lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Dal.kristálylándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír jobb lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöföd a szubreális vámpír bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mammut zombi testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Dal.kristálylándzsával tökéletesen perforálod a mammut zombi fagyott bőrét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 110 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöfködöd a mammut zombi fagyott bőrét. (7 támadással 173 életpontot sebezve.) Beléd öklel a mammut zombi! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény összetapos! 80 életpontot vesztettél. Dal.kristálylándzsával többször eltalálod a mammut zombi fejét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. Méregfoggal megkarcolod a mammut zombi bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a mammut zombi. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 86 életpontot vesztettél. A mammut zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1231, sebződés: 422, gyógyulás: 53, összesen: -369 ÉP}
f 19 83 | kísérletezel a 19. tárggyal a 83. tárggyal |
kt 259 10 | elkészíted a 259. tárgyat (10 darabot) |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az animált hókutya fejét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az animált hókutya bal lábát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az animált hókutya fejét. (7 támadással 187 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Ököllel épp hogy eltalálod az animált hókutya jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az animált hókutya fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 287, gyógyulás: 60, összesen: -227 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a zombi mester bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [199,109] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy grok-képződmény van. Nyugatra egy kazmár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy krómkaktusz van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 71 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus törékeny testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Dal.kristálylándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt ősmágus jobb lábát. (6 támadással 348 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 106 életpontot sebeztél. Méregfoggal többször eltalálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (7 támadással 164 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 141 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 333, gyógyulás: 17, összesen: -316 ÉP}
(Továbbmész...) [200,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy gyöngymangó bokrot. Keletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy krómkaktusz van. Északnyugatra egy tűzbokor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja fejét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 79, gyógyulás: 16, összesen: -63 ÉP}
Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Iszonyatos fagyási sérüléseket szenvedsz. (67 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: csuklyavirág, 6 szárnyas hernyó, 2 dözmöng szív, 6 borkonyó bibe, 9 quwarg tojás. Meglengetve a dal.kristálylándzsát ellenfeledre ugrasz. Dal.kristálylándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 109 életpontot sebeztél. Méregfoggal megbököd a quwarg szellem testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 081 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 215, gyógyulás: 12, összesen: -203 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 98 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus bal lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Vad csatakiáltással, felemelve a dal.kristálylándzsát ellenfeledre támadsz. Dal.kristálylándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt ősmágus fejét. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 101 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöfködöd az élőholt ősmágus jobb oldalát. (7 támadással 171 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 183 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 405, gyógyulás: 17, összesen: -388 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú nyakát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Felfénylik az állatvédelem! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír bal lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
h 1660 | használod az 1660. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 142 életpontot vesztettél. (-12 védekezés.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a rozmár sámán jobb vállát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Dal.kristálylándzsával tökéletesen perforálod a rozmár sámán bal lábát. (6 támadással 474 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Méregfoggal jól megszurkálod a rozmár sámán bal karját. (7 támadással 248 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 19 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy elemi fagyförgeteg varázslat. 112 életpontot vesztettél. A rozmár sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 rozmárfogat. 5 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 891, sebződés: 332, gyógyulás: 16, összesen: -316 ÉP}
szk 761 159 201 | keresed a 761. szörnyet a 159. szörnyet a 201. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 4 508 0 | energia fejlesztése 4 |
* 3. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
ISTENI ÍTÉLET (551. TUDATI KÉPESSÉG) Sokan nem tudják, hogy a kasztroplanáris tér nem csak a halandóknak, hanem az isteneknek is a rendelkezésére áll, és gyakran élnek is az általa nyújtott lehetőségekkel. Különleges kapcsot jelent számukra ez furcsa, létsíkok közti dimenzió, ahol a Paktum szabályai nem kötik meg a kezüket, és mind egymással, mind papjaikkal szabadon érintkezhetnek. Nem tudni, honnan gyökeredzik ez a kivétel, de létezik, és senkinek sem áll érdekében megszüntetni a kiskaput. Ha egy halhatatlan entitás a kasztroplanáris térben megjelenik, nem csupán tudati lenyomatát használva teszi ezt, hanem valójának jelentős részét is magával viszi. Így válik valósággá az a lehetetlen állapot, hogy színtiszta isteni hatalom csorogjon a Tudati Téren keresztül az elmédbe. Az elsődleges anyagi sík teremtményei, mint Te is, csak részben képesek felhasználni ezt a csaknem korlátlan szakrális mágikus faktort. Számukra leginkább a sebző teológiás varázslatok hatásfokának növekedésében realizálható ez az energiatöbblet. Ha megérzed istened jelenlétét a tudati síkon, bátran csapold meg hatalmát közvetlenül, nem fog érte megorrolni rád, és csapj le ellenségeidre az Isteni ítélet erejével! [Mostantól a sebzést okozó támadó papi varázslataid hatásfoka megnő 40. szintig a szinted/4%-kal, 120. szintig a szinted/8%-kal, 200. szintig a szinted/16%-kal. 200. szint felett már nem érzékelhető további erősödés, így annak maximális összértéke az eredeti sebzés 25%-a. Minden számításnál lefelé kerekítünk. A képesség a fix sebzésű varázslatokat is erősíti, de a %-os sebzést okozókra, a pajzszúzásra és az ősteológia varázslatokra nincs hatással.] |
A VORTEX AMULETTJE (607. TÁRGY) Egy tökéletesen fekete, csepp alakú, kőből készült amulett. Nyilvánvalóan mágikus, mert amikor megtapintod, különös meleget érzel. Vajon mire szolgálhat? Irányíthatod vele az ősvortexeket? Nem... Erre semmilyen mágikus eszköz nem lehet képes. Esetleg csak a vortexek közelségét jelzi. A vortex amulettjét a KF 607 paranccsal akaszthatod a nyakadba. |
ROXATI ZÁRFALÓ (314. TÁRGY) Roxat eldugott városa azon települések közé tartozik, amelyekben a tolvaj céh nyíltan uralkodik. Övék minden - a boltok, a várak, még a mágusiskolák is. Nem csoda, hogy a hihetetlenül gazdag roxati tolvajfőnökök megbízásából évente rengeteg mágikus varázstárgy készül. Ezek egyike az ún. roxati zárfaló, egy különösen könnyű és hatékony zárnyitó készlet, mely soha nem törik el, és használatakor +1-ed van zárnyitásra. [Ha ilyen van a birtokodban, automatikusan fogod használni, akkor is, ha van emellett sima zárnyitó készleted.] |
SZOPÓKŐ (259. TÁRGY) Eleged van már abból, hogy nálad erősebb kalandozók elől kell menekülnöd, mások pedig kirabolnak, és nem tudsz kellőképpen bosszút állni? Most végre kitaláltad a megoldást, ami a Szopókő. Ezt az undorító, ám mégis varázserejű tárgyat egy szopógödörnél készítheted el, ha egy kerek követ bekensz ragasztóval, és egy kötél segítségével leengeded a fekete iszapba. Ehhez a KT 259 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért. Ezután nincs más hátra, mint hogy megkeresd áldozatod tárgyát, és átadd neki "ajándékodat". Vigyázz! A szopókő mindig a nagyobb hatalmú gazdát keresi, így ha találkozol egy nálad magasabb szintű kalandozóval, a kő könnyen elhagy az új hatalom kedvéért, ha csak nem őrzöd eléggé (KF <kő> 3). Ezért nem lehet a kőtől egykönnyen megszabadulni: ha megpróbálod eldobni, eladni, elásni, vagy bármi módon megsemmisíteni, kellemetlen meglepetések érhetnek. Igazándiból kevés biztos módszer ismert. Annyi bizonyos, hogy 1.) átadhatsz az A paranccsal egy darabot egy másik kalandozónak, ha még nincs szopókő a birtokában [ne feledd - átadni lehet olyan kalandozónak is, akit hivatalosan "nem ismersz"]; 2.) ha lopnak tőled, a lopott tárgyhoz néha egy-egy szopókő is hozzáragad; 3.) bizonyos mágikus metódusokkal a szopókő végleg megsemmisíthető. Ezenkívül, ha egy nálad magasabb szintű kalandozó táborára lépsz, és barátságosak vagytok egymással, akkor van esély rá, hogy egy szopókő átugrik hozzá. (Ez az esély főként a szintjeitek különbségétől és az áldozatnál levő szopókövek számától függ.) Hogy miért szolgált rá ez a kisméretű tárgy a nevére? Nos, amíg valakinél egy ilyen kő található, az ezután vonzani fogja a bajt - szerencséje ugyanis átmenetileg 1-es lesz. Hogy ez mit is jelent, az talán már Te is tudod, ha találkoztál már fabontó szójerrel, xirnoxszal, vagy más hasonló speciális szörnnyel... |
ÁTOKMURGATTYÚ (225. SZÖRNY) Az átokmurgattyúk apró, majomszerű, nyomorúságos teremtmények. Bár könnyű megölni, jobb, ha mégsem keversz harcba az átokmurgattyúval: fertelmesen rothasztó érintése a max. életerődet csökkenti, gennyes agyaraival történő harapása pedig permanensen csökkenti szerencsédet (emiatt csak FT-vel fogod megtámadni, vagy ha van rajtad tulajdonságpajzs). Az átokmurgattyú még halálában is átkot hoz gyilkosára: felszakadó lelke arra kényszeríti ölőjét, hogy metssze ki a gyomrában érlelődő átkozott kavicsot, és vegye magához. |
SZOPÓKŐPUSZTÍTÁS (88. VARÁZSLAT) Végre egy varázslat, amelynek segítségével megsemmisítheted a gyűlölt és undok szopóköveket! Elmondásához 5 TVP és 21 VP szükséges. A nálad levő szopókövek közül egyet ilyenkor atomjaira robbantasz. Ha több szopókövet akarsz megsemmisíteni, akkor ezt megadhatod a parancs második paramétereként, de természetesen ez arányosan több VP-be is kerül. |
Erő: | 36 (58) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 34 (42) | Támadás: | 48 (51) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 36 (49) | Védekezés: | 59 (65) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/159 év |
Egészség: | 33 (44) | Életpont: | 710/589 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 23 (51) | Varázspont: | 990/107 | Pénz: | 3478 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 58/58 | Pszi pont: | 261/23 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 25/93 (+22%) | szúrófegyverek: | 36/70 (+13%) |
vágófegyverek: | 25/5 | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 32/38 (+18%) |
dobófegyverek: | 24/76 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar szablya (#516) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
201,108 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 204 |
A Végzet Vermében a 11. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 070 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/60 | 2. nyomkövetés: | 81/0 (+12%) | 3. lopás: | 2/7 |
4. mászás: | 19/80 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 32/5 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 8/90 |
7. gyógyítás: | 54/55 (+12%) | 8. titkosírás: | 7/41 | 9. felderítés: | 22/96 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 10/39 | 11. teológia: | 35/3 (+20%) | 12. taumaturgia: | 63/96 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 5/6 | 14. versengés: | 22/93 (+5%) | 15. harcművészetek: | 14/40 |
16. zene: | 12/32 | 17. szörnyismeret: | 29/28 (+37%) | 18. pszi: | 23/71 (+13%) |
19. vadászat: | 27/89 | 20. bányászat: | 31/75 | 21. úszás: | 1/83 |
22. főzés: | 10/23 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 185 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 13 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 6 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098), bűbájlidérc (#761), szubreális vámpír (#223), trikornis herceg (#261) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
lángcsóva (#31) | >> | brutális morf (#7620) | lángcsóva (#31) | >> | élőholt tigris (#766) | |
agykorbács (#97) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | mammut zombi (#654) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +16 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 0) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 14, 16, 17, 18, 34, 44, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 167 (limit: 965), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 17600. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
Az első Végzet Vermében 10 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4769 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 16 | bordacsont (#16) | |||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bronzpajzs (#89) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | |||
2 | dözmöng szív (#122) | 1 | éjkő (#2369) | 36 | ezüstdarab (#326) | |||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | fekete bőrcsizma (#247) | 7 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fenőkő (#1618) | 24 | gyógykenőcs (#313) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
4 | kaja (#2) | 10 | kerek kő (#19) | 3 | korinthai talizmán (#814) | |||
20 | mágusok itala (#1610) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 7 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
2 | mihlanil nyíl (#597) | 4 | nyu-shuriken (#157) | 10 | quwarg tojás (#360) | |||
10 | ragasztó (#83) | 1 | sáfránypor (#211) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 5 | trikornis szarv (#198) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 6 | vashegyű nyíl (#176) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | ezüsttőr (#322) | 4 | fokhagyma (#403) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 6 | gyöngymangó (#135) | 65 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | lidércesszencia (#1074) | 8 | madártoll (#112) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | roxati zárfaló (#314) | |||
1 | rozmárfog (#1069) | 8 | spiritusz (#170) | 1 | szent kehely (#257) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | 1 | vortex amulettje (#607) |
196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | |
107 | |
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
|