Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 17. 9h:22' EZ A 317. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD 318. játékheted kezdete: máj. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: tf 4 0 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 2. KP: vv 71 138 224 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 5. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: hh 1100 1133 1253 | használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 7. KP: hh 1269 2306 0 | használod az 1269. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 8. KP: vv 247 88 182 | elmormolod a 247. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot |
* 9. KP: vv 57 126 0 | elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot |
kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
ek 7 7 1 | t. energia kisütése: 7 7 1 |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
m 6 7 5 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a hordóagyú mameluk testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A hordóagyú mameluk mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 23 aranyat. 2 786 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 5, gyógyulás: 140, összesen: +135 ÉP}
(Továbbmész...) [179,104] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ekharion nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion bal oldalát. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megütöd az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Elhajolsz az ekharion ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 33 aranyat. 2 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [178,105] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Kitaszított. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 150 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Kitaszított testét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a Kitaszított testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a Kitaszított testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A Kitaszított fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A Kitaszított szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken, egy vas dobónyíl és egy gyöngymangó, ezenkívül 1 trikornis nyereg. 5 445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 199, gyógyulás: 105, összesen: -94 ÉP}
m 7 5 7 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 48 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Marokra fogva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Varkaudar korbáccsal megpöccinted a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2 952 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 11, gyógyulás: 101, összesen: +90 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Varkaudar korbáccsal megütöd a quwarg királynő jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 529 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 5, gyógyulás: 45, összesen: +40 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 454 életpontot sebeztél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 76 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (53 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Csatabárddal megvagdalod a kisebb quwarg isten fejét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Varkaudar korbáccsal súrolod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 299 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő, egy vasérc, egy pszi kő, 5 obszidián függő, egy ezüst gyűrű és egy gyöngymangó. 14 215 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 886, sebződés: 467, gyógyulás: 125, összesen: -342 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 27 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Megmarkolva a csatabárdot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyenge méreg és egy rókafarok. 3 413 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 123, gyógyulás: 67, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [176,105] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő ezoterikus mardel mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel jobb vállát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 9 drótszőrt. 1 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [175,104] Továbbra is síkságon vagy. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északnyugatról folyik délkeletre. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ősdentor. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 123 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-14 támadás). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rohansz. Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor testét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 142 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával többször eltalálod az ősdentor testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 122 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 dentor bőrt. 4 488 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 448, gyógyulás: 191, összesen: -257 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 72 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Raia szent lovagja jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 886 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 94, gyógyulás: 85, összesen: -9 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku csapásvezető bal karját. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető bal karját. (6 támadással 64 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A ryuku csapásvezető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó. 1 902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [173,104] Még mindig füves síkságon vagy.
(Továbbmész...) [172,104] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy arató csattanat közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az arató csattanat testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal súrolod az arató csattanat testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja az aurapollátor fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az aurapollátor frötymögő kérgét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Varkaudar korbáccsal eltalálod az aurapollátor frötymögő kérgét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aurapollátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 remák szivet. 1 712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 8, gyógyulás: 55, összesen: +47 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a nanda testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a nanda nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 584 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 24, gyógyulás: 66, összesen: +42 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 48 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar varázsló bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a varkaudar varázsló jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 422 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 54, gyógyulás: 58, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 119 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-14 támadás). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor bal karját. (5 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd az ősdentor bal oldalát. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az ősdentor jobb lábát. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 71 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 dentor bőrt. 4 601 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 313, gyógyulás: 210, összesen: -103 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a szintszívó jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a sírlidérc fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a szintszívó nyakát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 318 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy energiapajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mágus testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
v 22 196 2 | elmormolod a 22. varázslatot |
kb 56 1 | kiveszel a bankból az 56. tárgyat (1 darabot) |
kf 513 1 | kézbeveszed/felveszed az 513. tárgyat a jobb kezedbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy elf csont tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai bal karját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az Orkhan Thai testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd az Orkhan Thai bal lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy umbatari karkötő, egy nagy bronzkulcs és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 578 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 155, gyógyulás: 69, összesen: -86 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
id 779 150 | idomítod a 779. szörnyet 150 pontért |
szk 765 362 104 | keresed a 765. szörnyet a 362. szörnyet a 104. szörnyet |
kf 1425 1 | kézbeveszed/felveszed az 1425. tárgyat a jobb kezedbe |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: tf 1 0 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
* 5. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
DRAMOAN FŐZET (981. TÁRGY) Már első pillantásra látszik, hogy a nothar bogyó remek alkotóanyag valamilyen extra varázsfőzethez. Most pedig rájöttél, mihez: a dramoan főzet opálos külsejű, cseppfolyós itóka, amit ha felhajtasz, azonnal megérzed a gyógyító erejét. Ha sikerül bemerészkedned a drakolder csatamezők veszélyekkel teli világába, még egyáltalán nem biztos, hogy az életben maradásod hosszú időre garantálva van. A dramoan főzet ott is működik (illetve csak ott), ahol más gyógyitalok nem, úgyhogy ha felhörpinted az ősi csaták színhelyén, életerőpontod megnő 500-zal. A gyógyital alkalmazása automatikus, ha életerőd a maximális 65%-a alá kerül, miközben a drakolder csatamezőn kutatsz, azonnal elkortyolsz egy üvegcsényit. Elkészítése pedig a következő... 1 nothar bogyó, 3 csepp víz és az alábbi drágakövek/kőzetek valamelyike (de csak egy) kell hozzá: mithril, mihlanil, adamantit, éjkristály, dramoan kő vagy ytterium kőzet. "Miféle ital az, aminek alapkomponensei ennyire variálhatók?" - kérdezheted. Nos, a nothar bogyó nedve, összekeverve mágikus érccel ill. kőzettel olyan esszenciát alkot, amely a drakolder csatamező túlenergizált sugárzását gyógyító folyadékká alakítja. Hát ennyire egyszerű a magyarázat! Azt, hogy melyik komponenst használod, a KT parancs harmadik paramétereként tudod megadni - a komponens mögé zárójelben odaírt számot használd (pl. KT 981 3 627 azt jelenti, 2 darab dramoan főzetet készítesz adamantit felhasználásával). Ha nem adsz meg harmadik paramétert, vagy feltételes készítés parancsot alkalmazol, az alapértelmezett mithrilből fogod a tárgyat elkészíteni (legalábbis megpróbálod). Az alapanyagokon kívül a varázsital főzése varázslatra és 15 TVP-re van szükséged. A dramoan főzet nem átadható. |
AURAPOLLÁTOR (222. SZÖRNY) Az Aurapollátor egy másik létsík, a Pusztulás Földjének lakója. Izmos, ébenfekete testén két hatalmas bőrszárnyat visel. Az ősi feljegyzések szerint ezt csak a létsíkok közötti utazásnál tudja használni. Pofája leginkább egy iszonyú kínok között elpusztult ork meggyötört ábrázatára hasonlít. Ujjnyi vastag, tűhegyes fogai közül mélyzöld színű, habos nyál csorog. Önszántából Ghallára nem tud átjönni, de kasztroplanáris csatornákon könnyen megidézhető, hála vele született mentális képességeinek. Kósza hírek szerint némely Thargodanok hátasállatként használják, mert meglepően hűséges gazdájához. |
ROXATI ZÁRFALÓ (314. TÁRGY) Roxat eldugott városa azon települések közé tartozik, amelyekben a tolvaj céh nyíltan uralkodik. Övék minden - a boltok, a várak, még a mágusiskolák is. Nem csoda, hogy a hihetetlenül gazdag roxati tolvajfőnökök megbízásából évente rengeteg mágikus varázstárgy készül. Ezek egyike az ún. roxati zárfaló, egy különösen könnyű és hatékony zárnyitó készlet, mely soha nem törik el, és használatakor +1-ed van zárnyitásra. [Ha ilyen van a birtokodban, automatikusan fogod használni, akkor is, ha van emellett sima zárnyitó készleted.] |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. |
ARANYTERMŐ LÁDIKÓ (504. TÁRGY) Az aranytermő ládikó egyike a legbecsesebb varázstárgyaknak, nem csoda, hogy csak különleges és embert próbáló feladatok végrehajtása után lehet hozzájutni. Az aranytermő ládikó ugyan nem termel hipp-hopp aranyat a csupasz levegőből, de azonkívül szinte mindenből, aminek egyébként értéke van. Mágia dolgozik itt, de nem az a fajta, amelyre gondolsz: az egyszerű doboz nem változtatja meg a tárgyak molekuláris és atomszerkezetét, mint egyes varázslatok. Egyszerűen csak elteleportálja a belé helyezett tárgyakat egy kereskedőhöz, aki a megfelelő úton-módon visszaküldi a tárgy ellenértékét, amely a dobozban jelenik meg. A dolognak csak két hátulütője van: nagy ritkán a boltos átver, azaz azt állítja, hogy a tárgyat nem kapta meg, és nem kapod meg az ellenértéket - ez hasonlatos az alkímia varázslat kudarcához. Másrészt, a doboz mágikus erőterét üzemeltető erőforrás a te energiádból táplálkozik, azaz minden használatakor sebződsz 2 ÉP-t, ha ebbe belehalnál, vesztesz 3 VP-t (varázsenergiád így negatívba is lemehet). Ha egyszerre egy tárgyból többet raksz a ládikóba, akkor is csak egyszer kell a használati költséget kifizetned. Az aranytermő ládikó használata általában automatikus, bármikor, amikor olyan tárgyhoz jutsz, amit a HU paranccsal eladnál vagy eldobnál, ehelyett berakod a ládikóba. Ezenkívül kiadhatod a H 504 parancsot, ekkor minden nálad levő, HU-val ellátott tárgyat beleraksz - persze a KF-eltekből ilyenkor is meghagysz egyet. Ebben az esetben a láda használata 5 TVP-be kerül. Erre igazándiból csak a ládikó megszerzésekor és újabb HU parancsok kiadásakor lehet szükség. |
Erő: | 33 (48) | Szint: | 32 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 33 (50) | Támadás: | 42 (45) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 30 (35) | Védekezés: | 88 (94) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/66 év |
Egészség: | 33 (35) | Életpont: | 696/571 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (41) | Varázspont: | 847/143 | Pénz: | 9243 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 91/29 | Pszi pont: | 346/14 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/76 | ökölvívás: | 21/42 (+8%) | szúrófegyverek: | 10/5 (+19%) |
vágófegyverek: | 31/47 (+9%) | ütőfegyverek: | 36/78 (+9%) | lőfegyverek: | 33/14 (+6%) |
dobófegyverek: | 25/18 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (500%) << ököl (#28) (500%) << csatabárd (#555) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (25 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
171,105 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 303 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/85 | 2. nyomkövetés: | 68/54 (+5%) | 3. mászás: | 18/31 (+13%) |
4. csapdakészítés: | 23/96 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 10/89 | 6. gyógyítás: | 16/0 |
7. titkosírás: | 14/16 (+100%) | 8. felderítés: | 31/20 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 11/98 (+144%) |
10. teológia: | 44/4 (+23%) | 11. taumaturgia: | 38/20 (+74%) | 12. szerencsejáték: | 3/51 |
13. versengés: | 17/23 | 14. zene: | 19/20 (+5%) | 15. szörnyismeret: | 55/32 (+22%) |
16. pszi: | 68/3 (+97%) | 17. zárnyitás: | 15/66 | 18. vadászat: | 5/9 |
19. bányászat: | 38/47 (+11%) | 20. testépítés: | 18/89 | 21. úszás: | 3/29 |
22. főzés: | 20/69 (+11%) | 23. csapatmunka: | 6/2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990), törpe ősharcos (#680) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp; taumaturgia: 16 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (9976,30) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | elme dominanciája (#247) | Symulf rúnája (#182) |
a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), energiapajzs (#103) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | nők (#999) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | férfiak (#998) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | őrült varázsló (#255) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | troll bányász (#679) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | törpe ősharcos (#680) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál. |
3.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 16 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 64 TU. szükséges még: 46 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | elf csont (#664) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | trófea nyaklánc (#196) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
114 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | aranylánc (#191) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 2 | dentor bőr (#551) | 9 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 3 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | ezüsttőr (#322) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 7 | gyenge méreg (#26) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 12 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
5 | obszidián függő (#195) | 2 | óndarab (#85) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | roxati zárfaló (#314) | 2 | sallank karom (#128) | |||
2 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | 2 | ubuk tüske (#131) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 2 | umbatari karkötő (#278) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vasérc (#152) |
170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | |
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|