Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 30. 10h:29' EZ A 468. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD 469. játékheted kezdete: febr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1101. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 71 116 72 | elmormolod a 71. varázslatot a 116. varázslatot a 72. varázslatot |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
vv 26 127 135 | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 135. varázslatot |
kpb | kezd. parancs berakása: |
ef 7 | energia fejlesztése 7 |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
tv 97 114 98 | támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 114. varázslatot a 98. varázslatot |
v 15 43 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a smaragdgólem bal karját. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a smaragdgólem bal oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 3519 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
(Továbbmész...) [138,48] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Továbbmész...) [137,47] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Dögletes a bűz! Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy tetemember intéz feléd kihívást.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 78 életpontot sebeztél. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a tetemember fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mágus fejét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a kérődző etra testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az óriáspók egyik lábát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az óriáspók testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [139,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Xantorg irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Továbbmész...) [139,44] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a légirozmár testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [139,42] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [140,41] Még mindig bozótos. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Hegyek Királya hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Marokra fogva a méregfogat a másikra ugrasz. Méregfoggal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Méregfoggal megdöföd a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan a másikra ugrasz. Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Méregfoggal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Meglengetve a méregfogat a másikra ugrasz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Meglengetve a méregfogat a másikra rohansz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Méregfoggal felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
[142,41] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [68 pontot használtál fel, van még 247.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
* 1. BP: | alakváltás 13 |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 34 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 34 pontért |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 16 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 12 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
KPUTTYINTÓ CSALÁN (247. SZÖRNY) Ha a bozót mélyéről hatalmas kputtyintást hallasz, akkor biztos, hogy épp egy kputtyintó csalán fejezte ki elégedettségét egy zamatos húsú arató csattanat kölyök befalása után. Ez az óriási húsevő növény egyetlen csápjának csapásával egy komplett falu kiirtására elegendő mérget tud a szervezetedbe juttatni, ami persze őt magát nem zavarja, amikor ragacsos nedveivel szép lassan feldolgozza ernyedt testedet. A kputtyintó csalán a tüzet nem nagyon szereti, de a mágia más formáival szemben eléggé ellenálló. Ha pedig kputtyint, akkor véged, mert ez egyben központi mágikus esszenciád elszívását jelenti! Ezért, a véletlen balesetek elkerülése végett, a kputtyintó csalánt csak akkor támadod meg, ha FT parancsod van rá, illetve ha a kputtyintás ellen védelmet nyújtó varázslatot viselsz. |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat. Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak. |
Erő: | 40 (44) | Szint: | 26 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 37 (41) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 29 (35) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 320/180 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 37 (39) | Varázspont: | 761/2 | Pénz: | 8417 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 15/0 | Pszi pont: | 167/138 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 84 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 (+1) | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 29 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 26 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 82 (+1) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 15 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 4 |
7. gyógyítás: | 96 (+1) | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 25 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 31 | 12. taumaturgia: | 55 |
13. szerencsejáték: | 4 | 14. versengés: | 14 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 17 | 17. pszi: | 25 | 18. vadászat: | 6 |
19. bányászat: | 33 | 20. úszás: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
az elme fölénye (#116) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
448 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 3 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
5 | madártoll (#112) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
5 | nyílvessző (#108) | 5 | tükör (#43) | 11 | ugh méreg (#166) | |||
1 | zöld üveg (#82) |