Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. szept. 1. 9h:18' EZ A 803. JÁTÉKHETED, 297. FORDULÓD 804. játékheted kezdete: szept. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
tv 114 | támadó/véd. varázslat a 114. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
v 59 | elmormolod az 59. varázslatot |
bb 108 112 153 | beraksz a bankba a 108. tárgyat (112 darabot) |
kb 2 25 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (25 darabot) |
hh 1253 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Aritma ostorával súrolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 26 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
im | imádkozol |
m 2 | mozogsz keletre |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 28 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő nyakát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [123,78] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, A Vándor lábát masszírozza. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [123,77] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy epokitféreg lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az epokitféreg farkát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 51 életpontot sebeztél. Aritma ostorával épp hogy eltalálod az epokitféreg bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits kitines vázát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vörös rakolits szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 877 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 21 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 21 életpontot sebződsz. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász bal oldalát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. Aritma ostorával eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 91 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló nyakát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 39 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 130, gyógyulás: 0, összesen: -130 ÉP}
m 6 8 1 | mozogsz nyugatra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [123,76] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
(Továbbmész...) [124,75] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 120 pontot kell rákölteni.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet.
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Aritma ostorával meghorzsolod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [126,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
kut 10 | kutatsz 10 pontért |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a tetemember bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a zombi testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb csápját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Épületek tűnnek fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
ek 503 102 101 | t. energia kisütése: 503 102 101 |
[102,101] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Látsz egy barátság szent tüzét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar bal karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 46 életpontot sebeztél. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg tollas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. Aritma ostorával megcsapod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
ef 28 512 | energia fejlesztése 28 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 135. tárgyat (5 darabot) |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZŐ (363. TÁRGY) Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszőt, azonnal feltűnik néhány különös dolog: először is, a hegye valamilyen kemény, kőszerű anyagból készült, mégis meglepően éles. Maga a vessző nem fából, hanem valamilyen kristályszerű anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2) Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 5D4+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhető lényeket is megsebezni. Az ezüsttollú nyílvesszőt hosszú íjhoz használhatod. |
Erő: | 29 (40) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 35 (52) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 459/343 | Jellem: | jó (613) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (32) | Varázspont: | 674/328 | Pénz: | 56225 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 31/0 | Pszi pont: | 208/1 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/17 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
ütőfegyverek: | 29/49 (+10%) | lőfegyverek: | 25/49 (+8%) | dobófegyverek: | 2/25 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/73 | 2. nyomkövetés: | 73/20 (+19%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 12/95 | 5. csapdakészítés: | 18/99 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/72 |
7. gyógyítás: | 51/29 | 8. titkosírás: | 2/53 | 9. felderítés: | 23/30 (+28%) |
10. szörnyidomítás: | 6/69 | 11. teológia: | 30/33 (+14%) | 12. taumaturgia: | 25/60 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 1/75 | 14. versengés: | 10/91 | 15. zene: | 18/33 |
16. szörnyismeret: | 24/16 (+18%) | 17. pszi: | 22/18 (+12%) | 18. zárnyitás: | 3/60 |
19. vadászat: | 19/49 | 20. bányászat: | 30/62 | 21. csapatmunka: | 5/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 25 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 9 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
jók (#990) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Tguarkhan (#212), ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), bakkura (#52), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) | erőpajzs III (#127) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse III (#59) | fürkésző szemek (#213) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), agybénítás (#114) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | varkaudar hadúr (#270) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
energiafolyam (#136) | >> | ősi szellem (#422) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) aranysárk. pikkely (153) kaszt.kiteljesedés (166) famulus (185) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) aranyburok (212) önismeret (236) kritikus ütés (240) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) belső tűz (310) isteni kacaj (322) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 360 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2166. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzpajzs (#89) | |||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | bronzsisak (#88) | 2 | bumeráng (#249) | |||
1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
4 | gyógykenőcs (#313) | 5 | gyöngymangó (#135) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | rövid íj (#107) | 6 | sallank nyíl (#129) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | tükör (#43) | 5 | ugh méreg (#166) | 19 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
449 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 25 | kaja (#2) | 10 | kaktusztüske (#114) | |||
5 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
4 | ragasztó (#83) | 1 | rakolits por (#669) | 1 | rákpajzs (#98) | |||
2 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) |