296. forduló, 298. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 16. 15h:08'
EZ A 317. JÁTÉKHETED, 297. FORDULÓD
318. játékheted kezdete: máj. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [174,105] koordinátán.
Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. A méregtermő iszák termelt 1 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+361 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+207 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy trikornis nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 441.]

* 1. KP: tf 4 0 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

* 2. KP: vv 71 138 224 elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 439.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 437.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

* 3. KP: vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 435.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 433.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 431.]

* 4. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 421.]

* 5. KP: bb 347 1 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 421.]

* 6. KP: hh 1100 1133 1253 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 420.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy adamantit sisak elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 399.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 393.]

* 7. KP: hh 1269 2306 0 használod az 1269. tárgyat a 2306. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+10 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 399.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 398.]

* 8. KP: vv 247 88 182 elmormolod a 247. varázslatot a 88. varázslatot a 182. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 396.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 396.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

* 9. KP: vv 57 126 0 elmormolod az 57. varázslatot a 126. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 396.]
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 396.]

hu 383 391 214 hulladék: 383 391 214
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa üveggömböt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz polip szívókát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz manifeszt.nyúlványt. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

hu 151 172 632 hulladék: 151 172 632
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szvó-ektoplazmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz téfea-agyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arkog követ. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

hu 551 643 829 hulladék: 551 643 829
Hulladék, ezért nem gyűjtesz dentor bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz küklopsz szemet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dlathog kőzetet. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

hu 85 26 166 hulladék: 85 26 166
Hulladékgyűjtés törölve: óndarab. Hulladékgyűjtés törölve: gyenge méreg. Hulladékgyűjtés törölve: ugh méreg. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

hu 138 244 380 hulladék: 138 244 380
Hulladékgyűjtés törölve: ubuk dobónyíl. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazárt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa obszidiánt. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

fas 32 felt. ásás 32 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

fkt 22 5 felt. készítesz a 22. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

fkt 4 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. Egészséged TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 388.]

fkt 29 10 felt. készítesz a 29. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 338.]

ftv 98 258 felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 258. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

kb 500 1 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

v 1 9999 30 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 30 életpontot tudsz így gyógyulni. [-9 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 333.]

v 181 144 61 elmormolod a 181. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

173 174 175
104
105
106

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy Arénagödröt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Találkozol egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Egy angyalok gyűrűjét, egy árnyszőttest, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy Hulcarhud övét, egy káosz szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy mind. ametisztjét, egy Notermanthi amulettet, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító medált, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy topáz erényövet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy élőholt teriád trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Trágyatúró Artúró. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[-60 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 323.]

v 22 126 1 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy bronzpengét. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 rézdarab, 2 óndarab, 1 vadász tatu bőr. [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 318.]

vtn 182 varázslat tanulás: a 182. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: Symulf rúnája. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 283.]

vtn 76 varázslat tanulás: a 76. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: láthatatlanság. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 248.]

vtn 78 varázslat tanulás: a 78. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: láth. észlelése. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 213.]

vv 182 161 elmormolod a 182. varázslatot a 161. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 211.]
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 209.]

ek 289 30 t. energia kisütése: 289 30
Szörny ellenfeleid 30%-kal erősebbek lesznek. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 199.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy orbitális mackósajt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt fejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Megmarkolva a Dhouga kalapácsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény huhog! 47 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 520 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 72, gyógyulás: 95, összesen: +23 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 varkaudar csontot. 154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy hegyi góliát.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát fejét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hegyi góliát oszlopos lábát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a hegyi góliát bokáját. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hegyi góliát szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 14 aranyat. 2 747 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 25, gyógyulás: 94, összesen: +69 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 varkaudar csontot. 154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 300 aranyat. [45 pontot használtál fel, van még 154.]

ek 40 30 t. energia kisütése: 40 30
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 150 TVP-t. [-30 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 304.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Yurk, a profi. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Yurk, a profi bal vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a Yurk, a profi mozgékony testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Yurk, a profi testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs. Szereztél 3 ork csodaszert. 1 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Látsz egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért, 8 arkog követ 8 aranyért, 2 balkezes gyűrűt 400 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 2 dentor bőrt 70 aranyért, 1 dlathog kőzetet 50 aranyért, 11 ezüst gyűrűt 66 aranyért, 5 ezüst kulcsot 60 aranyért, 2 ezüsttőrt 16 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 1 jégszivet 15 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 1 küklopsz szemet 30 aranyért, 2 kvazárt 22 aranyért, 2 lidércesszenciát 14 aranyért, 1 manifeszt.nyúlványt 10 aranyért, 8 mérg. ubuk dobónyilat 56 aranyért, 1 moa obszidiánt 12 aranyért, 5 moa üveggömböt 25 aranyért, 2 nagy bronzkulcsot 28 aranyért, 2 nagy vaskulcsot 32 aranyért, 1 polip szívókát 2 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért, 2 shinai gömböt 80 aranyért, 17 szvó-ektoplazmát 170 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 10 tigroszlán fogat 10 aranyért, 10 ubuk tüskét 10 aranyért, 2 varkaudar csontot 8 aranyért.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött. [35 pontot használtál fel, van még 269.]

ve 80 1 megveszed a 80. tárgyat 1
Vásároltál 1 lapkorongot. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

ve 14 5 megveszed a 14. tárgyat 5
Vásároltál 5 sünmedve tüskét. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

ve 15 1 megveszed a 15. tárgyat 1
Vásároltál 1 vadász tatu bőrt. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

ve 203 1 megveszed a 203. tárgyat 1
Vásároltál 1 amnioszt. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

ve 21 2 megveszed a 21. tárgyat 2
Vásároltál 2 ormánygőte csontot. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

ve 128 3 megveszed a 128. tárgyat 3
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[174,105] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [175,104] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia szent lovagja. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 81 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a Raia szent lovagja fejét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Varkaudar korbáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia szent lovagja bal oldalát. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 367 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 105, gyógyulás: 94, összesen: -11 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [176,104] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zoloboo sámán. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo sámán jobb oldalát. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a zoloboo sámán nyakát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 500 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 41, gyógyulás: 73, összesen: +32 ÉP}

Találsz egy vapár cserjét. [15 pontot használtál fel, van még 254.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Rögtön találsz 10 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 1 023 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 253.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[177,104] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy kputtyintó csalán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 35 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Megmarkolva a Dhouga kalapácsát a másikra támadsz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Varkaudar korbáccsal néhány helyen meghorzsolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2 889 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 13, gyógyulás: 101, összesen: +88 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Varkaudar korbáccsal többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester bal középső lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 373 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 13, gyógyulás: 76, összesen: +63 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg szabotőr!

Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Varkaudar korbáccsal megütöd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy kisebb quwarg isten!

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 505 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (46 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször eltalálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Varkaudar korbáccsal csak érinted a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A kisebb quwarg isten még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vas dobónyíl, 2 ezüstshuriken, egy gyöngysor, egy trófea nyaklánc, 2 fekete gyöngy és egy réz papi karkötő. 14 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+768 varázspont.) Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 323, gyógyulás: 95, összesen: -228 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 varázskövet. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [178,104] A bozótost dombság váltja fel. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ongóliant lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Dhouga kalapácsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant testét. (6 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Varkaudar korbáccsal többször eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (7 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 fekete gyöngy és egy sárga erőöv. 3 991 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 66, gyógyulás: 165, összesen: +99 ÉP}

A földbe nyomódva 5 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni!

(Továbbmész...) [179,104] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy ekharion. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod az ekharion bal karját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Varkaudar korbáccsal súrolod az ekharion nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 37 aranyat. 2 301 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 19, gyógyulás: 54, összesen: +35 ÉP}

[71 pontot használtál fel, van még 182.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[180,104] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.

Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! A földbe nyomódva 2 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (663. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [181,104] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Van itt egy bányászház (700. épület.). [18 pontot használtál fel, van még 164.]

be 700 bemész a 700. épületbe
Kíváncsiskodva lépsz beljebb az alacsony kapun. Egészen mélyre kell hajolnod, nehogy beverd a fejed. Zendor mosolyogva fogad. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Az arcszőrzet jól elrejti, mit is gondol a házigazda. [4 000 tapasztalati pontot kaptál.] Most vetsz csak egy pillantást Zendor jobb lábára. Eddig fel sem tűnt, hogy még sohasem találtad az ágyán fekve. Lábát a bokájától a combja közepéig vastag kötés fedi, mely alól csak itt-ott bukkannak elő a gyógynövények leveleinek szélei.
- Na, ne bámulj már így - morcoskodik a törpe. - Egy átkozott ongóliant tette! Meglepett a szörnyszülött, legutóbb, és mielőtt előkaphattam volna a fegyverem, lesújtott iszonyatos mancsával. - Zendor hevesen gesztikulálva mutatja az óriás méreteit, ismereteid alapján eléggé el is túlozva azokat. - Ha nincsenek ilyen jó reflexeim, könnyen otthagyhattam volna a fogam. Egy hasadék, melybe az ütés előtt fejjel előre beestem, szerencsére megmentett. Itt törtem el a lábam, ha ez nincs, már a szörny fejével az övemen sétálnék. Igen ám! - Önkéntelenül is bólogatni kezdesz. Valahol úgy hallottad, egy beteggel soha nem szabad ellenkezni, a legjobb, ha mindent ráhagy az ember. - A macskaszemes ajtóra visszatérve, örülök, hogy ki tudtad nyitni. Jó tanítvány vagy. - Zendor elmosolyodik, és az ágya mellett álló asztalkáról kezébe veszi az ősök könyvét. - Azt hiszem a lábam már soha nem lesz a régi, úgyhogy a könyv által rejtett kalandokról akár most rögtön le is mondhatok. Ha felderíted ezt a kincseskamrát, rád hagyom örökül a könyvet, remélhetőleg megtalálod a szerencsédet benne. Ja igen, miután múltkor továbblapozgattam, az egyik oldalon egy térképbe botlottam, ami valószínűleg ugyanennek a helynek az adatait tartalmazza.
Elég egy pillantást vetni a nyitott oldalra, és már azonosítod is a termek és folyosók elrendezését a macskaszemes ajtó körül látottakkal. Mielőtt még Zendor becsukhatná a könyvet, emlékezetedbe vésed a térképet. Megígéred, hogy megteszel mindent, hogy megleld a kincseskamrát, és kifejezed abbéli reményedet, hogy ha ezt megteszed, és elmeséled, milyen is volt, mit is találtál ott, tényleg neked adja azt a könyvet. Ideje útnak indulni.

16 17 18 19 20 21 22
35 6 5 4 11 12 23
1
34 2 3 10 13 24
15
33 9 8 7 14 25
32 31 30 29 28 27 26
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
15: 2. térkép 1. pont
15 20 21 22 23 24 25
16 13 10 7 4 26
14
17 12 9 6 3 27
1
18 11 8 5 2 28
19 30 31 32 33 34 29
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 15. pont

Ez a 122. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 48, délre 24 mérföldre található.

Még intesz a törpe felé egy utolsót, majd távozol. [5 pontot használtál fel, van még 159.]

m 4 mozogsz délre
[181,105] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Látsz egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet!

[13 pontot használtál fel, van még 146.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Lamvelgárlopp". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy árnyékrája. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat egyszerű: a terem egyik végéből a másikba kell úgy átjutnod, hogy a fel-alá szaglászó Chara-din fattyak ne fedezzenek fel. Bevetve rejtőzködési tapasztalatod, megindulsz. Árnyékként suhansz el a szervezők által berendezett tereptárgyak között, és már lóbálod is a zászlócskát. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlalhyll. A feladatod a következő. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy óriásféreg!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod az óriásféreg jobb oldalát. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az óriásféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2 468 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 9, gyógyulás: 85, összesen: +76 ÉP}


HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve rúnapukkasztás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 10 gyógykenőcs. 2 000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [30 pontot használtál fel, van még 116.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

h 1271 92 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy kötelet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 111.]

szk 159 362 104 keresed a 159. szörnyet a 362. szörnyet a 104. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ongóliantot. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

* 2. BP: tf 1 0 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

* 4. BP: kb 2 10 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

* 5. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 106.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 kötelet. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 17, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a roguena. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 106 pontod maradt, ebből a következő körre 106 pontot vihetsz át. Kapsz még 438 pontot. A következő körben tehát 544 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ADAMANTIT SISAK (629. TÁRGY)
Az adamantit sisakot csak egy mesterkovács készítheti el, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit és egy bev formázó minta segítségével, egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 80 TVP árán. A végeredmény egy törhetetlen, kékezüst színben csillogó mágikus fejfedő, amely a védettségedet nyolccal növeli meg. Persze az adamantit sisakok fő vonzereje nem ebben rejlik: minél több adamantit páncéldarabot hordasz együtt, annál nagyobb sebzést tudsz okozni, amíg a Sötét Földön vagy. Az adamantit sisak elkészítésének feltétele min. 26-os bányászat.

SYMULF RÚNÁJA (182. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot még a megboldogult főmágus, Symulf kísérletezte ki, amikor a varázslótornyokban elszaporodtak a dongó lapidok, a tudást és értelmet elszívó, belélegző szörnyetegek. Ha Symulf rúnáját viseled, tökéletes védelmet élvezel a szakértelmet csökkentő szörnyekkel szemben, FT parancsot sem kell rájuk kiadni (de a varázslat nem véd meg a közvetett módon ártó hatásoktól, pl. szintszívás). Symulf rúnája a következő táborozás végéig tart, felrakása a V 182 paranccsal történik, 12 VP árán, anyagi komponense egy quwarg tojás.

LÁTHATATLANSÁG (76. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a fantasztikus varázslattal tökéletesen láthatatlanná válhatsz, minden felszereléseddel, állatoddal együtt! A dolog előnyei kézenfekvőek, de azért lássuk őket sorban: 1.) Minden lopáspróbálkozásnál olyan, mintha a szakértelmed öttel magasabb lenne. (És ha fel is sülsz, a városi őrség akkor sem tud elfogni.) 2.) Táborozás közben senki nem fog téged megtalálni (így hát meglopni sem tudnak). 3.) A védettséged hárommal jobb a varázslat időtartama alatt. 4.) Mozgás közben nem fognak látni azok a KALANDOZÓK, akikkel találkozol. Azonban te sem támadhatsz meg olyan kalandozókat, akik nem látnak téged láthatatlanság észlelése varázslattal vagy más módon, még akkor sem, ha T/FT parancsod van rájuk kiadva! Ennek oka az, hogy a láthatatlanság varázslatot azért találták ki, hogy inkognitóban maradjon használója, bármi áron, nem pedig azért, hogy előnyei legyenek a harcban. (Sokak szerint a varázslat olyan belső-védő rúnákat tartalmaz, amelyek azonnal elpusztítanák használóját, ha orvul támadna valakire.) A láthatatlanság nem véd meg a kiváló szaglású szörnyek elől: ha ilyennel találkozol, továbbra is a rejtőzködés, a futás ill. a harc lesz a megoldás (persze a +3 védettség ekkor jól jön, mivel a szörny csak sejti, hogy hol vagy).
Te magadtól nem tudod a varázslatot akármikor megszüntetni, ehhez mágiafeloldásra van szükség. A varázslat anyagi komponense egy manifesztátor nyúlvány, elmondása 5 TVP-be és 15 VP-be kerül, hatása a következő forduló elejéig tart.

LÁTHATATLAN ÉSZLELÉSE (78. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal képes vagy a láthatatlanul közlekedő kalandozókat észlelni. Bár nem látod őket tökéletesen, csak elmosódottan, ez bőven elég ahhoz, hogy felismerd őket, ne tudjanak jobban meglopni, és ne tudjanak előled olyan könnyen elbújni. A láthatatlan észlelése varázslat az elmondásától egészen a következő forduló elejéig tart, elmondása 5 TVP-be és 7 VP-be kerül.

RÚNAPUKKASZTÁS (94. VARÁZSLAT)
Gyakran találkozhatsz mágikus védőrúnákkal, bűvös falakkal, pezsegve izzó protektív aurákkal. Ezek célja általában a valahová való bejutás, valami felfedezésének a megakadályozása. Sokszor még mágiatöréssel sem lehet ezeket eltávolítani, de Rúnapukkassztással minden esetben igen. A varázslat elmondásához soha nem kell parancsot kiadnod, használata mindig automatikus, ha karakterednek szüksége van rá. TVP-be nem kerül, varázspontba viszont igen: a rúna erősségétől függően ez változhat 10 és 200 varázspont között.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 297. fordulód.

Erő: 33 (48) Szint: 32 Merészség: 7/5 Magasság: 110 cm
IQ: 33 (50) Támadás: 42 (45) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 30 (35) Védekezés: 88 (94) Menekülés: 30 % Életkor: 65/65 év
Egészség: 33 (35) Életpont: 696/906 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (41) Varázspont: 841/641 Pénz: 9129 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 91/13 Pszi pont: 341/165 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 4110 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 50 666 TP-t kaptál. Jelenleg 4 287 562 TP-d van. A következő szinthez még 212 438 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten, magnetikus praglonc. A 145. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5800 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/76 ökölvívás: 21/34 (+4%) szúrófegyverek: 9/86 (+23%)
vágófegyverek: 31/38 (+4%) ütőfegyverek: 36/69 (+5%) lőfegyverek: 33/8 (+8%)
dobófegyverek: 25/17

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (500%) << ököl (#28) (500%) << csatabárd (#555) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (15 -24.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (25 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 30 százalék;
181,105 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 57, 59, 58, 62, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 303 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/85 (+17%) 2. nyomkövetés: 68/49 (+5%) 3. mászás: 18/18 (+6%)
4. csapdakészítés: 23/89 (+7%) 5. csapdaészlelés: 10/89 6. gyógyítás: 16/0
7. titkosírás: 13/16 8. felderítés: 31/13 9. szörnyidomítás: 10/54
10. teológia: 43/81 (+28%) 11. taumaturgia: 37/46 (+46%) 12. szerencsejáték: 3/51
13. versengés: 17/23 14. zene: 19/15 15. szörnyismeret: 55/10 (+22%)
16. pszi: 67/6 (+3%) 17. zárnyitás: 15/66 18. vadászat: 5/9
19. bányászat: 38/36 (+22%) 20. testépítés: 18/89 21. úszás: 3/29
22. főzés: 20/58 (+11%) 23. csapatmunka: 6/2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre)
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
rücskös gigaféreg (#7039), szintszívó (#96), mocsárivérc (#7143), bávatag golombár (#165), zombi (#49), csontváz (#48), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer), mélység fattya (#199) (csak egyszer), jók (#990), törpe ősharcos (#680) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vortexmágus (#418), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 9 vp; taumaturgia: 16 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
Techiulan aurája (#261) elme dominanciája (#247) a lélek védelme (#57) vámpirizáció (#1) (9989,30)
Symulf rúnája (#182) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka II (#162), energiapajzs (#103)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
fehérál.roncsolása (#248) >> nők (#999) fehérál.roncsolása (#248) >> férfiak (#998)
fehérál.roncsolása (#248) >> kisebb quwarg isten (#213) fehérál.roncsolása (#248) >> magnetikus praglonc (#200)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) fehérál.roncsolása (#248) >> őrjáratozó katona (#274)
fehérál.roncsolása (#248) >> őrült varázsló (#255) fehérál.roncsolása (#248) >> troll bányász (#679)
fehérál.roncsolása (#248) >> törpe ősharcos (#680)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK
roguena (#779) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
2.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál.
3.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 90 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 16 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 64 TU. szükséges még: 46 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 1 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191)
8 arkog kő (#632) 2 balkezes gyűrű (#1549) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzpenge (#126) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
2 dentor bőr (#551) 1 dlathog kőzet (#829) 11 ezüst gyűrű (#180)
4 ezüst kulcs (#184) 1 ezüsttőr (#322) 1 fekete bőrcsizma (#247)
7 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszív (#282) 1 kristálygömb (#265)
1 küklopsz szem (#643) 2 kvazár (#244) 2 lidércesszencia (#1074)
1 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 8 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 moa obszidián (#380) 5 moa üveggömb (#383) 1 mocsári penke (#148)
2 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 polip szívóka (#391)
1 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124) 1 sáfránypor (#211)
2 shinai gömb (#348) 17 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
10 tigroszlán fog (#63) 9 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1527 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
3 borkonyó bibe (#312) 1 bot (#4) 2 ezüstdarab (#326)
2 ezüstshuriken (#327) 9 fekete gyöngy (#99) 1 gyenge méreg (#26)
10 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngysor (#192) 2 kötél (#92)
1 lapkorong (#80) 1 lótuszvirág (#447) 2 óndarab (#85)
3 ork csodaszer (#1228) 2 ormánygőte csont (#21) 5 rézdarab (#70)
1 sárga erőöv (#276) 3 spiritusz (#170) 5 sünmedve tüske (#14)
1 trófea nyaklánc (#196) 5 tüske (#22) 2 vadász tatu bőr (#15)
1 varázskő (#305) 2 vas dobónyíl (#189) 3 vasérc (#152)
206 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

173 174 175 176 177 178 179 180 181 182
103
104
105
106
(174,105) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), bűbájlidérc (#761)
(175,104) Raia szent lovagja (#239), patak, 33. jellempróba
(176,104) zoloboo sámán (#230), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(177,104) kputtyintó csalán (#247), quwarg boly (#359), 48. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), kisebb quwarg isten (#213)
(178,104) érclelőhely, ongóliant (#159)
(179,104) vaskohó (#155), érclelőhely, ekharionok (#232)
(180,104) kolostor (#663), érclelőhely
(181,104) bányászház (#700), törpe bánya (#435), Elenios oltár, vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(181,105) kihívás tornya (#502), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Dornodon oltár, 43. jellempróba, érclelőhely, óriásféreg (#171)

Üzenet küldése a karakternek