Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 27. 9h:49' EZ A 468. JÁTÉKHETED, 297. FORDULÓD 469. játékheted kezdete: febr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1101. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
m 8 1 7 | mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,53] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Észreveszel egy fény szentélyét.
(Továbbmész...) [93,52] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sötét gnóm. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
beaj 4420 | beajánlod a K.T.-be a 4420. kalandozót |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [139,54] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kardfogú fülemüle. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 81 életpontot sebeztél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [140,53] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 30 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 27 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 24 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [140,51] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sebesült quwarg királynő került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 581 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [140,50] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku ostromteknős. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 28 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve a méregfogat a másikra rontasz. Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Méregfoggal jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Méregfoggal jól megszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Méregfoggal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Méregfoggal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Méregfoggal megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Megmarkolva a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Méregfoggal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva a méregfogat a másikra ugrasz. Méregfoggal jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Méregfoggal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
* 1. BP: | alakváltás 13 |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 8 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért |
HEGYI GÓLIÁT (244. SZÖRNY) A hegyi góliátok az alacsony- és magashegységek iszonyatos méretű óriásai, 5-6 méteres magasak, sziklákat falnak és kedvenc időtöltésük a falutánc: azaz, bemennek egy faluba, és húsz taps alatt ki tud több házat széttaposni. A hegyi góliátok méltó ellenfelek minden kalandozó számára, aki harci tudását próbára akarja tenni. A hegyi góliát olyan nagydarab, hogy lehetetlen nem eltalálni, úgyhogy bátran támadhatod bármilyen fegyverrel. |
RUGHAR FAMILIÁRISA (245. SZÖRNY) Ezt az apró, csintalan, ördögforma lényt elsőként Rughar fedezte fel és idézte meg más létsíkokról. Nagyon kíváncsi természetű, és rettenetesen izgága, úgyhogy nem árt, ha fél szemedet mindig rajta tartod! Amíg a varázslat hozzád köti, taumaturgia szakértelmed 4-el magasabb, de ha megpróbálod elengedni, azonnal visszatér saját létsíkjára. De vigyázz: a familiáris erősebben kötődik a gazdájához, mint hinnéd. Akár elpusztul, akár elhagy ez az állatka, max. ép-d csökkenni fog. |
NAGYOBB VÉRCÁPA (246. SZÖRNY) A vércápák a csatorna keleti partjának közelében jóval nagyobbak, és többen vannak. Nem csoda, hisz míg itt naponta öntik a vízbe a királyság szemetét, addig a nyugati parton jó, ha hetente egyszer vízbe ugrik egy őrült kalandozó. A nagyobb vércápák még a legtapasztaltabbak számára is inkább kínszenvedést jelentenek, mint víziharc gyakorlási lehetőséget. |
TGUARKHAN CSAPDA (356. SZÖRNYCSAPDA) Hihetetlenül nehezen, de ráébredtél az egyik legvilágrengetőbb felfedezésre! Egyszer láttál (vagy csak hallottál róla?) egy Tguarkhant, amely a puszta öldöklés kedvéért bekapcsolódott egy joviális mikroszockó és egy kneopatikus molluszk között zajló gyilkos csatába. A látvány döbbenetes volt, és azonnal megmozgatta a fantáziádat... Alapanyagok: két molluszk ház, tizenkét csepp degradátor váladék, két szockó hólyag és két kötél. Rögzítsd a kötelek egyik végét a szockó hólyagokhoz, a másik végét a degradátor váladékkal feltöltött molluszk házakhoz. A házakat óvatosan rakd egy-egy faágra, a köteled vezesd végig a törzs mentén (lehetőleg észrevétlenül) a földbe ásott hólyagokig. Bosszantsd fel a Tguarkhant, és csald oda, ahol a hólyagokat elástad. Ha szerencséd van, a Tguarkhan rálép valamelyik hólyagra, megrántja a kötelet, és a nyakába ömlik a degradátor váladék. A degradátor váladék speciális hatással van a Tguarkhanra, egyfajta sztázis-állapotba teszi. Mivel a Tguarkhan képes levitálni, elfogása után elég egy kötelet erősíteni rá, és azzal vontatni magad után. A "beidomítás" abból áll, hogy megpróbálod a lényt rábeszélni, hogy segítsen neked bizonyos információkkal. Ha a Tguarkhan megteszi a megfelelő esküt telepatikusan ("befejeződött az idomítás"), automatikusan "elbocsátod" (vízzel feloldod a sztázist). Megjegyzés: A Tguarkhan csapdát NEM KELL a KT paranccsal elkészíteni, elég, ha az elfogás pillanatában a birtokodban vannak a megfelelő alapanyagok. A procedúra végrehajtásához a FOG 212 356 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. Ha az elfogás sikeres, 1 hólyag és 6 csepp váladék biztosan elhasználódik. |
BAGHAR KORBÁCSA (357. TÁRGY) Az elsőt ezekből a félelmetes fegyverekből Baghar, a Thargodan lord készítette. Ez egy hatágú korbács, amelyet Baghar eredetileg azért készített, hogy az alacsonyabb rangú, engedetlen Thargodanokat büntesse vele. A korbács félelmetes sebzésű (6d5), az okozott sebzés mágikus, és a fegyvert balkezes fegyverként is lehet használni. Használatakor +3 támadást kapsz, és védettséged is nő 3-mal. Természetesen, csakis gonosz jelleműek vehetik kézbe, és használatához minimum 15-ös ütőfegyver szükséges. |
VÁMPÍRKARD (358. TÁRGY) A vámpírkard egy mágikus vágófegyver, amelynek használatához legalább 15-ös vágófegyver szakértelem szükséges. Amellett, hogy sebzése 7D6+4, használójának permanens vámpirizációt ad. Ezt a fegyvert kizárólag gonosz jelleműek forgathatják. |
Erő: | 41 (45) | Szint: | 26 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 38 (42) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 30 (36) | Védekezés: | 42 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 26 (28) | Életpont: | 331/160 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 38 (40) | Varázspont: | 788/1 | Pénz: | 8865 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 15/5 | Pszi pont: | 167/125 | EFejl: | 77 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 29 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 26 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 81 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 15 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 4 |
7. gyógyítás: | 95 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 25 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 31 | 12. taumaturgia: | 55 |
13. szerencsejáték: | 4 | 14. versengés: | 14 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 17 | 17. pszi: | 25 | 18. vadászat: | 6 |
19. bányászat: | 33 | 20. úszás: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
jégcsóva (#41), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | tükör (#43) | 6 | ugh méreg (#166) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
61 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 4 | spiritusz (#170) |