Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 6. 9h:17' EZ A 1118. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD 1119. játékheted kezdete: jún. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 37 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5547 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 72 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: vv 12 26 13 | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 3. KP: vv 86 165 178 | elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
* 4. KP: vv 182 188 0 | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (8 támadással 101 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 79 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}
kf 1697 | kézbeveszed/felveszed az 1697. tárgyat |
kf 1568 1921 | kézbeveszed/felveszed az 1568. tárgyat az 1921. tárggyal |
ek 40 14 | t. energia kisütése: 40 14 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
lm 28 28 28 | mozogsz 28 28 28 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mágiamorfáló testét. (8 támadással 191 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a mágiamorfáló testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mágiamorfáló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mágiamorfáló testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kicsit megvágod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 3 szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> 150 arany, -2 ÉP]. 4 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 985, sebződés: 116, gyógyulás: 27, összesen: -89 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a harcias morf jobb lábát. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a harcias morf nyakát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A harcias morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a harcias morf. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály. 4 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 170, gyógyulás: 39, összesen: -131 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 54 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a lomha morf testét. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a lomha morf fejét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 42 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lomha morf meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 30 életpontot vesztettél. Fókuszpengével megvagdalod a lomha morf testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kissé megkarcolod a lomha morf jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A lomha morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály és 4 mihlanil nyíl. 3 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 102, gyógyulás: 13, összesen: -89 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 hófehér nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf testét. (7 támadással 514 életpontot sebezve.) A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 2 életvíz. 4 706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
lm 43 43 | mozogsz 43 43 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a harcias morf testét. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a harcias morf testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A harcias morf leken néhány pofont. (4 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a harcias morf. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály. 4 536 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 144, gyógyulás: 34, összesen: -110 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 49 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a lomha morf bal hátsó lábát. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a lomha morf farkát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 45 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lomha morf csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 42 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a lomha morf. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lomha morf csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 24 életpontot vesztettél. Fókuszpengével megvagdalod a lomha morf bal oldalát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a lomha morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lomha morf csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 41 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a lomha morf. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lomha morf csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 4 angyalok gyűrűje. 3 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 180, gyógyulás: 23, összesen: -157 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a domináns morf testét. (8 támadással 185 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a domináns morf testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a domináns morf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 38 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A domináns morf állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Nyelvével a domináns morf eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A domináns morf csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály. 4 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 12, gyógyulás: 9, összesen: -3 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 54 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Nem találtad el. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a lomha morf testét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a lomha morf farkát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 40 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Csápjával megérint a lomha morf. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a lomha morf. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A lomha morf csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 24 életpontot vesztettél. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a lomha morf testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a lomha morf nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 44 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Csápjával megérint a lomha morf. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 41 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Csápjával megérint a lomha morf. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.)
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály, 3 életvíz és 1 A Végzet dragnitja (ld. enc.) Megismersz egy új tárgytípust. (ld. enc.). 3 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 165, gyógyulás: 19, összesen: -146 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf jobb oldalát. (8 támadással 200 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 66 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a domináns morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Nyelvét a domináns morf feléd löki, de eredménytelenül. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 2 kristályfolyadék. 4 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 23, gyógyulás: 11, összesen: -12 ÉP}
kt 2323 | elkészíted a 2323. tárgyat |
lm 44 44 44 | mozogsz 44 44 44 |
|
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 1755 600 | elmormolod az 1755. varázslatot |
v 181 142 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
198 | 199 | 200 | |
36 | |
|
|
37 | |
|
|
38 | |
|
|
[142,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 833 209 | bemész a 833. épületbe |
im | imádkozol |
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 42 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb oldalát. (8 támadással 185 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és 2 csuklyavirág. 2 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kt 312 3 | elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot) |
kt 69 3 | elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot) |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 59 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmez.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 37 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (7 támadással 170 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és 2 púderkő [púderkő ->eldobod]. 2 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót fejét. (7 támadással 167 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón testét. (8 támadással 192 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az áldott okerón nyakát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével súrolod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 29 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az áldott okerón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 áldott követ. 1 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 14, gyógyulás: 11, összesen: -3 ÉP}
Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 52 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal vállát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 4, gyógyulás: 2, összesen: -2 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar jobb karját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok fejét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 hófehér nyílvessző. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a vark. kardtáncos jobb lábát. (8 támadással 575 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével végigvagdosod a vark. kardtáncos bal vállát. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a vark. kardtáncos jobb karját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A vark. kardtáncos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod a vark. kardtáncos bal karját. (4 támadással 250 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A vark. kardtáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1393, sebződés: 321, gyógyulás: 73, összesen: -248 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 407 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 bordacsontot. 1 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 30 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ubuk dobónyílat. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 73 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Bufa hírnöke jobb lábát. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Bufa hírnöke jobb oldalát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 13 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Jobbra-balra szökkenve osztja a Bufa hírnöke nehezen védhető csapásait. (6 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 2 ubuk dobónyílat. [ubuk dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 4 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 212, gyógyulás: 30, összesen: -182 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 64 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 314 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Fókuszpengével megvagdalod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 6 085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 271, gyógyulás: 63, összesen: -208 ÉP}
(Továbbmész...) [197,35] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vezérfarkas közeledik. {max. életpontja: 551-650.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 22 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vezérfarkas jobb lábát. (8 támadással 200 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a vezérfarkas támadó fejét. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a vezérfarkas testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 150, gyógyulás: 37, összesen: -113 ÉP}
(Továbbmész...) [196,34] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kronotapír. {támadása: 60.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kronotapír tekergő ormányát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kronotapír tekergő ormányát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronotapír pörsenéses hátát. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 61, gyógyulás: 9, összesen: -52 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 62 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 hófehér nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor ragyás testét. (8 támadással 600 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [194,32] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő trikornis herceg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény néhány sallank nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 97 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a kentaurusz izmos karját. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a kentaurusz bal első lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). A kentaurusz rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Összetipor lábával. 79 életpontot vesztettél. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kentaurusz testét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kentaurusz izmos karját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény összetapos! 66 életpontot vesztettél. A kentaurusz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 4 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 782, sebződés: 318, gyógyulás: 16, összesen: -302 ÉP}
(Továbbmész...) [193,31] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. {max. életpontja: 298-342.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 hófehér nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a bűbájlidérc szellemtestét. (5 támadással 374 életpontot sebezve.) A bűbájlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP] 3 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán húsos levelét. (8 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán bal oldalát. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2 674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant ragyás lábszárát. (8 támadással 196 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az ongóliant testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal végigvagdosod az ongóliant testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [191,31] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. {max. életpontja: 151-166.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (8 támadással 119 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (8 támadással 83 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kicsit megvágod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2 674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: vv 3 460 0 | elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot |
SÚLYZÓ (347. TÁRGY) Meg akarod növelni az erőd növelésére irányuló tulajdonságfejlesztés hatásfokát? Igen? Akkor a legegyszerűbb, ha készítesz egy korszerű, ergonómikus súlyzót. Ehhez mindössze két nehezékre és egy fémrúdra van szükséged, és egy KT 347 parancsra, 10 TVP árán. Ha súlyzó van a birtokodban, és TF 1 <TVP> parancsot adsz ki, akkor minden 10 TVP-nyi fejlesztés 13 TVP-nyit fog számítani, azaz a súlyzó 30%-al növeli a gyakorlás hatásfokát. |
A VÉGZET DRAGNITJA (2307. tárgy) Ez az apró éjfekete kristályt a többi dragnithoz hasonlóan valamely viselhető tárgyadba illesztheted a FOK paranccsal. Ekkor eggyel megnöveli minden tulajdonságodat, és eggyel az MxTu-dat. |
FÓKUSZKRISTÁLYOK Ezek, a Ghallán dragnitnak nevezett kövecskék leginkább a drágakövekhez hasonlítanak, egyes fajtáikra így is hivatkozunk (pl. rubindragnit). Különleges tulajdonságuk, hogy a bennük tárolt, és általában hasznos mágikus képességeik átragadnak arra a tárgyra is, amelybe beleillesztjük őket. Ha a szerencsés kalandozó hozzájut egy ilyen, hüvelyk nagyságú kőhöz, akkor mágikusan megvizsgálja (vagyis megkapja a leírását arról, hogy mit is tud a kő), majd beleteheti azt valamelyik eszközébe. Ez a játékban a FOK (dragnit száma) (tárgy száma) utasítással történik és 10 TVP-be kerül. Ezután a tárgy tulajdonságértékei megnövekednek a dragnit képességeivel, így KF esetén már ezekkel a növelt értékekkel használható. |
SZIKLAÖKÖL A kí energiák mélyebb, alaposabb megértése elvezetheti az Acél Ököl igazán értő használóját ennek fejlettebb formájához, a Sziklaökölhöz. Ez az előzőnek egy erősebb, koncentráltabb formája, nagyobb sebzést képes okozni. Természetesen jóval nehezebb is megtanulni. Használója +3d6 sebzést képes okozni egy ütésével. |
A KOS CSAPÁSA Egy feldühödött kos képes mindenfajta gáton, páncélzaton áttörni - miért ne tanulhatnánk ezt el tőle? A Kos Csapása a kí energiák egy kiteljesedése. A Sashoroggal ellentétben nem az ellenfél védtelen pontját keresi, hanem maga hoz létre védtelen pontot azáltal, hogy szétzúzza az ellenfél páncélját. A Kos Csapásának használója képes vastag bőrű, szívós szörnyek irháját összezúzni, megsebezni úgy, hogy utána könnyebb legyen valódi sebet okozni ellenfelének. Ha az ellenfél páncélba, pajzsba öltözött, a Kos Csapása képes ezeket is meggyengíteni, kevésbé védővé tenni. Akkor fogod alkalmazni, ha kevés az esély arra, hogy az ellenfelet eltaláld. A Kos Csapása alapvetően támadó technika, ezért alkalmazásakor valamelyest a te védekezésed is csökken. |
AZ ERŐ ÖKLE Aki a Sziklaöklöt tökélyre vitte, megtanulhatja az egyik legnehezebb, de legeredményesebb kí-csapást, az Erő Öklét. Ez a brutális, mindent elsöprő támadás egyetlen ütésben süti ki a harcművészben felhalmozódott fizikai energiát. Minél erősebb valaki, annál hatékonyabban tudja ezt a támadást használni, ez ugyanis az erődet duplázza meg (annak minden módosítójával együtt) arra a támadásra . |
VARKAUDAR KARDTÁNCOS (693. SZÖRNY) Amikor egy fekete szélvész táncol elő a bozótosból - karjaiban ébenfekete pengéket markolva - hevesen kezd verni a szíved. Egy varkaudar kardtáncossal állsz szemben, ami nem sok jót sejtet. Hallottál legendákat arról, hogy Healfall legősibb varkaudar iskoláiban képzik ki ezeket a gyilkológépeket. Ismeretlen anyagból készült kardjaik haláluk pillanatában fekete hamuvá porladnak, mivel kötve vannak gazdájukhoz, és annak életerejéből táplálkoznak. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, készülj fel a halálra. Gyilkos pengéik minden fémen és anyagon könnyedén áthatolnak, ami az útjukba áll, legyen az mágikus páncélzat vagy egy kőfal. |
Erő: | 55 (68) | Szint: | 32 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 31 (52) | Támadás: | 64 (67) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 27 (35) | Védekezés: | 87 (93) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 156/156 év |
Egészség: | 30 (38) | Életpont: | 616/620 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 37 (62) | Varázspont: | 1118/947 | Pénz: | 9945 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 52/13 | Pszi pont: | 163/118 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/3 | ökölvívás: | 23/30 | szúrófegyverek: | 20/80 (+4%) |
vágófegyverek: | 27/40 (+18%) | ütőfegyverek: | 23/80 (+7%) | lőfegyverek: | 33/76 (+14%) |
dobófegyverek: | 3/12 |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (200%) << Fókuszpenge (#639) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -29.); hófehér nyílvessző (#1921) (30 -); hófehér nyílvessző (#1921) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
191,31 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 14 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1348 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/81 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 68/58 (+18%) | 3. mászás: | 13/82 |
4. csapdakészítés: | 29/44 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 19/86 (+336%) | 6. gyógyítás: | 33/86 |
7. titkosírás: | 8/10 | 8. felderítés: | 27/55 (+306%) | 9. szörnyidomítás: | 15/18 |
10. teológia: | 64/81 (+28%) | 11. taumaturgia: | 66/28 (+49%) | 12. szerencsejáték: | 7/36 |
13. versengés: | 20/10 (+5%) | 14. harcművészetek: | 15/73 (+531%) | 15. zene: | 24/18 |
16. szörnyismeret: | 4/68 | 17. pszi: | *20/100 (+3%) | 18. zárnyitás: | 4/17 (+300%) |
19. vadászat: | 15/40 | 20. bányászat: | 30/67 (+4%) | 21. úszás: | 18/10 |
22. főzés: | 11/76 | 23. csapatmunka: | 3/71 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 27, max: 50) |
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123), szubreális vámpír (#223), oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135), lidércúr (#252), acélkolosszus (#35), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), királyi őrjáratos (#7006), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (94,38,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) | tolvajvér (#364) | éber kakukk (#3) |
csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), jégcsóva (#41), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | pszi-acéltorony (#98) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Kitaszított (#962) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Krogan, a pusztító (#7001) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0) |
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1786 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | gyógykenőcs (#313) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | |||
17 | khatiszon kristály (#2322) | 1 | manakristály (#500) | 2 | spiritusz (#170) | |||
4 | tinta (#101) | 1 | varányszem (#30) | 2 | varázskő (#305) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
507 | arany (#50) | 1 | A Végzet dragnitja (#2307) | 1 | áldott kő (#642) | |||
4 | angyalok gyűrűje (#529) | 8 | bogyógránát (#430) | 6 | bordacsont (#16) | |||
15 | borkonyó bibe (#312) | 2 | csuklyavirág (#133) | 5 | életvíz (#1500) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 2 | kristályfolyadék (#449) | 4 | mihlanil nyíl (#597) | |||
2 | quwarg tojás (#360) | 16 | ragasztó (#83) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
1 | titkos teleportkő (#1387) | 5 | ugh méreg (#166) | 3 | vasérc (#152) | |||
1 | zöld üveg (#82) |
190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | |
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|