Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. dec. 7. 15h:04' EZ A 772. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD 773. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3534 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | használod a 697. tárgyat |
* 2. KP: | VP spórolása: 9999 |
* 3. KP: | használod az 1760. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 500. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos bal első lábát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 179 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1756 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 7, gyógyulás: 16, összesen: +9 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus jobb első lábát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével jól megszúrod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 51 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sáfránypor és 4 pirkit. 4640 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 134, gyógyulás: 10, összesen: -124 ÉP}
* 5. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 11. varázslatot a 26. varázslatot a 364. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 168. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 363. varázslatot a 227. varázslatot a 185. varázslatot |
kno 22 2 | képesség-növelés 22 |
k 3 8 1 | követed a 3. fajúakat 8 lépésig északkeletre |
usz 60 | úszol 60 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. T'vadar tőrével felnyársalod az opati polip puha testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét ellenfeledre rohansz. T'vadar tőrével több döféssel felnyársalod a trix vadász izmos kis testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nem vagy felkészülve a trix vadász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a trix vadász testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A trix vadász fergeteges támadást indít. Döfései nyomán több sebedből kezd dőlni a vér. (3 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 trix gyógypálca (ld. enc.) (Nincs mibe rakni 1 trix gyógypálcát.). 2279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 248, gyógyulás: 49, összesen: -199 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Vad csatakiáltással, felemelve a T'vadar tőrét a másikra támadsz. T'vadar tőrével nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix mágustanonc izmos kis testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Karmait végighúzza a trix mágustanonc a jobb oldaladon. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a trix mágustanonc fejét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Karmait végighúzza a trix mágustanonc a jobb oldaladon. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 189, gyógyulás: 78, összesen: -111 ÉP}
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
ek 273 15 408 | t. energia kisütése: 273 15 408 |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske bal lábát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske fejét. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 166 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd az aranyfecske testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Vámpírölővel megérinted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 183 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted az aranyfecske bal vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1245, sebződés: 31, gyógyulás: 92, összesen: +61 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod az aranyfecske bal lábát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 184 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd az aranyfecske jobb lábát. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 42 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 964, sebződés: 66, gyógyulás: 52, összesen: -14 ÉP}
pbe 1000 | beraksz a bankba 1000 aranyat |
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
kb 326 20 | kiveszel a bankból a 326. tárgyat (20 darabot) |
kb 153 20 | kiveszel a bankból a 153. tárgyat (20 darabot) |
kb 37 20 | kiveszel a bankból a 37. tárgyat (20 darabot) |
v 227 | elmormolod a 227. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 182 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ork bérgyilász feléd döf, de csak ijesztésképp. Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany, ezenkívül 1 ork csodaszer [ork csodaszer ládikóba-> (143,61)-> 18 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 1238 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 4, gyógyulás: 12, összesen: +8 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske jobb szárnyát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az aranyfecske testét. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 163 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod az aranyfecske jobb lábát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 971, sebződés: 10, gyógyulás: 51, összesen: +41 ÉP}
im | imádkozol |
ve 70 20 | megveszed a 70. tárgyat 20 |
ek 40 12 | t. energia kisütése: 40 12 |
m 4 | mozogsz délre |
v 198 199 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
[199,119] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 183 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2616 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 22, gyógyulás: 15, összesen: -7 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 182 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2793 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 29, gyógyulás: 15, összesen: -14 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar bal oldalát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 176 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2925 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 44, gyógyulás: 18, összesen: -26 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar bal karját. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 188 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2880 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 18, gyógyulás: 17, összesen: -1 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász fejét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 177 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a varkaudar íjász jobb vállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 2406 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 53, gyógyulás: 18, összesen: -35 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr nyakát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar hadúr jobb oldalát. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 172 életpontot sebeztél. 44 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a varkaudar hadúr bal karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 vas dobónyíl. 4645 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 59, gyógyulás: 61, összesen: +2 ÉP}
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a varkaudar vajákos jobb lábát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a varkaudar vajákos bal karját. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! T'vadar tőrével többször eltalálod a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (tompítás védett meg.) A varkaudar vajákos karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 166 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a varkaudar vajákos bal oldalát. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (tompítás védelmez.) Félrehajolsz, de a varkaudar vajákos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 42 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 8905 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1540, sebződés: 290, gyógyulás: 203, összesen: -87 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 178 életpontot sebeztél. 12 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3177 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 156 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 3514 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 570, sebződés: 50, gyógyulás: 17, összesen: -33 ÉP}
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 177 életpontot sebeztél. 27 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megbökdösöd a manaelementál bal oldalát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Vámpírölővel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 170 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1705, sebződés: 8, gyógyulás: 128, összesen: +120 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csataremák testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a csataremák testét. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 179 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a csataremák testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A csataremák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 4709 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 130, gyógyulás: 38, összesen: -92 ÉP}
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 179 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével eltalálod a zoloboo sámán fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 3571 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 49, gyógyulás: 15, összesen: -34 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg harcos torát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 186 életpontot sebeztél. 44 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1856 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 7, gyógyulás: 55, összesen: +48 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy gyógykenőcs felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 188 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 39 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magger bal lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magger testét. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 173 életpontot sebeztél. 31 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a magger jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 3349 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 54, gyógyulás: 50, összesen: -4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó fejét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a halálhozó testét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 164 életpontot sebeztél. 57 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a halálhozó nyakát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 38 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán. 7378 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 140, gyógyulás: 92, összesen: -48 ÉP}
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
* 1. BP: | t. energia kisütése: 273 2 255 |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 9999 |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 273 13 201 |
TRIX VADÁSZ (7087. SZÖRNY) A trixek között a vadászok feladata a mindennapi betevő megszerzése. Ennek megfelelően nagyon gyorsan képesek úszni, jól harcolnak fegyverekkel és pusztakézzel egyaránt. Kisebb és nagyobb halakra vadásznak leginkább, de a polip, angolna és kalandozóhús ugyanolyan ínyencségnek számít a köreikben. |
TRIX GYÓGYPÁLCA (1704. TÁRGY) A trixek nem csak a harchoz értenek, hanem a túléléshez is. Ennek példája ez a mágikus úton elkészített apró fadarab, amit kettétörve a belé zárt energia elszabadul, és ez sebeidet begyógyítja. A csontokat is összeforrasztja valamennyire. A trix gyógypálca sajnos tönkremegy fény, és szárazság hatására, ezért a felszínre nem tudod magaddal vinni! Hacsak... nem szerzel valamilyen tartót, amiben a trix gyógypálcát tárolhatnád. A tárgy használata 2 TVP-ért automatikusan történik, ha életerőd 50% alá csökkenne, elroppantasz egy gyógypálcát. Ekkor szint*2D3 életpontot gyógyulsz. |
TRIX MÁGUSTANONC (7091. SZÖRNY) Ezennel bebizonyosodott az egyik legrosszabb sejtésed: vannak trixek, akik varázsolni is tudnak, a víz alatti mágia különleges fortélyait űzik. Ez nem jó hír, tekintve, hogy a mágustanoncok gyorsan fejlődnek, így varázslásban kezdőt nem igazán találsz közöttük. Közelharcban viszont már nem jelentős ellenfelek. |
FÜRGÜLÉS (92. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A fürgülés meggyorsítja a harcos reakcióidejét, ügyesebbé, fürgébbé teszi egy harc időtartamára. Ha elmondod magadra a fürgülést 22 VP-ért, eggyel több támadást fogsz leadni minden körben, még a lőfegyvereddel is eggyel többet lőhetsz. A varázslat nem működik a közelharc fázisban, ha ököllel harcolsz. Minden alkalommal, amikor elmondod a fürgülést, öregszik a tested egy évet. A fürgülés anyagi komponense egy csepp sáfránypor. |
KENTAURUSZ (762. SZÖRNY) Legendák szólnak a kentaurokról, de még soha senki nem látott belőlük. Eddig. Legalábbis most látsz egy lényt, ami rájuk hasonlít, izmos ember felsőtesttel és a lovakéhoz hasonlító altesttel. Kezében íj, hátán egy tegez, valószínűleg tud is bánni vele. Mi sem utal erre jobban, mint hogy még az erdő fái között is képes a lőfegyverhasználatra, pedig a sűrűn növő fák ezt számodra mindig megakadályozzák. Vajon mi a titka tudásának? És milyen idős lehet? Talán hosszú évszázadok tapasztalata van a háta mögött, mint a legendák kentaurjainak? És itt van még egy kézenfekvő kérdés: vajon azért tesz meg mindent a likvidálásod érdekében, hogy legendás fajuk létezése továbbra is titok maradhasson a világ előtt? |
KÉK RAKOLITS (754. SZÖRNY) Jé, egy albinó rakolits, amelynek a színe nem vörös, mint eddig megszokott volt. De nézzük csak meg alaposabban, hiszen vannak más különbségek is. Ez a rovar mintha karcsúbb lenne, de lehet ez csak érzéki csalódás és annak köszönhető, hogy nincs szárnya, mint vörösszínű társainak. Más dolgokban nagyon hasonlít, például itt van ez az agresszív viselkedés, ahogyan az élőhelyére betolakodókat fogadja. Hatalmas, szilvaforma szemgolyóiból olyan értelem sugárzik, amely láttán rögtön elfog a rettegés. Hát még amikor mentális képességei révén eléd vetíti közelgő halálod pillanatait, na akkor folyik végig a hátadon az izzadtság igazán! |
Erő: | 45 (51) | Szint: | 34 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 37 (56) | Támadás: | 51 (54) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 29 (31) | Védekezés: | 75 (81) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/44 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 843/843 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 30 (60) | Varázspont: | 1480/816 | Pénz: | 534 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 73/0 | Pszi pont: | 333/254 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/60 (+9%) | ökölvívás: | 20/62 | szúrófegyverek: | 38/70 (+18%) |
vágófegyverek: | 1/90 | ütőfegyverek: | 2/50 | lőfegyverek: | 17/55 (+9%) |
dobófegyverek: | 32/69 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -35.); tolmokov-koktél (#351) (36 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/3 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 58/7 (+50%) | 3. mászás: | 20/17 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 19/19 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 8/36 | 6. gyógyítás: | 62/18 |
7. titkosírás: | 2/23 | 8. felderítés: | 23/29 (+4%) | 9. szörnyidomítás: | 9/48 |
10. teológia: | 81/74 (+136%) | 11. taumaturgia: | 83/16 (+77%) | 12. szerencsejáték: | 4/73 |
13. versengés: | 11/69 (+9%) | 14. harcművészetek: | 14/64 | 15. zene: | 14/71 |
16. szörnyismeret: | 21/38 | 17. pszi: | 27/17 (+4%) | 18. zárnyitás: | 18/23 |
19. vadászat: | 20/14 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 25/51 (+12%) |
22. úszás: | 15/24 (+216%) | 23. főzés: | 12/38 (+11%) | 24. csapatmunka: | 2/24 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, szellemkastély (33) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
noth szellem (#250) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), manaelementál (#290), trikornis herceg (#261), bűbájlidérc (#761), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), csataremák (#694), ryuku gólem (#394), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 15 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse III (#59) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | tolvajvér (#364) |
tűzmágia (#157) | Symulf rúnája (#182) | erőpajzs I (#12) | Morgan rúnája (#363) |
fürkésző szemek (#213) | villámmágia (#227) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nőstény varkaudar (#689) | háló (#186) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tűzgolyó (#155) | >> | taalru (#249) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
gömbvillám (#176) | >> | varkaudar katona (#691) | tűzgolyó (#155) | >> | szánalmas pondró (#792) | |
tűzgolyó (#155) | >> | noth szellem (#250) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
tűzgolyó (#155) | >> | woorgard (#231) | háló (#186) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | tűzgolyó (#155) | >> | csataremák (#694) | |
tűzgolyó (#155) | >> | vark. kardtáncos (#693) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +9 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
2.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
HŐSTETTEID |
2010 II. félévének Vlagyimir díjas cirkuszi versenyzje vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU. kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. Az új képesség készen van, de még 3 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
943 | arany (#50) | 7 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halcsont (#390) | |||
18 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 3 | tinta (#101) | |||
20 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | 42 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranypikkely (#415) | 7 | csillezsályalevél (#1253) | 19 | drótszőr (#37) | |||
19 | ezüstdarab (#326) | 12 | gyíkfű (#201) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | mandibulapenge (#125) | 4 | nyílvessző (#108) | |||
22 | pirkit (#153) | 3 | polip szívóka (#391) | 1 | remák szív (#264) | |||
20 | rézdarab (#70) | 1 | rövid íj (#107) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 2 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) |